ik moest ineens denken aan die user die postte dat ie een vrouw op de rails van de betuwelijn had zien liggen, die toen nog niet gebruikt werdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
Wat is de bedoeling? Zo hard mnogelijk hakken in de hoop dat TS helemaal over de zeik gaat en vannacht alsnog voor een intercity springt of zo
Welke ziekte heb je, als je dat wilt vertellen? Dan kunnen wij je misschien vertellen waarom het UWV daar zo moeilijk over doet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:47 schreef YebCar het volgende:
weer ontopic...
heb ook lang gezeik gehad met het uwv over mijn ziekte.
Ze zijn geen doktoren en snappen er de ballen niet van. Ze proberen alleen maar manieren te vinden om je toch geen ziektewetuitkering te hoeven betalen.
Een ziekte die zich voornamelijk afspeelt in je geestelijk welzijn is gewoon moeilijk vast te stellen. En het UWV is er niet om iedereen in de uitkering te krijgen maar grotendeels een tijdelijk vangnet in mijn ogen. Wat wil je dan dat ze zeggen: Mevrouw u heeft een zelfmoordpoging gedaan na een scheiding stopt u maar met werken? Dat is te makkelijk voor zo een gebeurtenis.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:47 schreef YebCar het volgende:
weer ontopic...
heb ook lang gezeik gehad met het uwv over mijn ziekte.
Ze zijn geen doktoren en snappen er de ballen niet van. Ze proberen alleen maar manieren te vinden om je toch geen ziektewetuitkering te hoeven betalen.
ik weet niet precies met welke gedachtes TS rondloopt , aangezien niemand hier iemand kan inzien hoe serieus het probeem is.
verder zou ik toch niet meer al teveel van het uwv verwachten en gewoon een deeltijdbaan nemen.
Ook al is het laagbetaald werk. dan heb je tenminste nog iets en ben je met je gedachten ergens anders.
krijg je later toch nog geld van het uwv is dat mooi meegenomen en kan je het geleende geld terugbetalen
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik moest ineens denken aan die user die postte dat ie een vrouw op de rails van de betuwelijn had zien liggen, die toen nog niet gebruikt werd
If it looks like a duck and says "quack quack", it is probably a duck.quote:als ik naar buiten ga voelt het netalsof iedereen mij aankijkt en over mij praat !
Ik had het topique er even bijgezocht.quote:
plus weer een machinist in de wao...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:35 schreef Cornelis83 het volgende:
Mocht je het niet kunnen laten een zelfmoord poging te wagen, alsjeblieft, spring dan niet voor een trein. Die vertragingen zijn zo irritant...
Ik denk dat er betere plekken zijn op Fok! dan WGR waar dit topic naartoe verplaatst zou moeten worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:24 schreef Sjeen het volgende:
Beste vragen123, wat wil je nu graag met dit topic? Op dit moment lijkt het alleen maar een lief dagboek verhaal...
om yoda maar even te quoten;quote:moet ik perse nog een zelfmoordpoging doen ofzo totdat ze inzien hoe zwaar ik het heb
quote:Do or do not, there is no try.
Dat zien we dan wel weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:14 schreef Maanvis het volgende:
je hebt ondertussen wel een sollicitatieplicht, en als je zo labiel bent als TS (als het tenminste waar is wat ze schrijft) dan komt daar niet veel terecht van.
Als je WW aanvraagt, waar je recht op hebt... dan heb je een inkomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:14 schreef Maanvis het volgende:
je hebt ondertussen wel een sollicitatieplicht, en als je zo labiel bent als TS (als het tenminste waar is wat ze schrijft) dan komt daar niet veel terecht van.
als iedereen zo goed kan doorzetten is en geen therapie meer nodigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:16 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Een ziekte die zich voornamelijk afspeelt in je geestelijk welzijn is gewoon moeilijk vast te stellen. En het UWV is er niet om iedereen in de uitkering te krijgen maar grotendeels een tijdelijk vangnet in mijn ogen. Wat wil je dan dat ze zeggen: Mevrouw u heeft een zelfmoordpoging gedaan na een scheiding stopt u maar met werken? Dat is te makkelijk voor zo een gebeurtenis.
Ik vind juist dat je zelf al de instelling moet hebben van: Dit ga ik nooit meer doen, ik kom hier overheen en ga werken aan mijn leven. Dus zet je schouders eronder zoek hulp en een passende baan.
als je het wilt weten: ik heb clusterhoofdpijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Welke ziekte heb je, als je dat wilt vertellen? Dan kunnen wij je misschien vertellen waarom het UWV daar zo moeilijk over doet.
kilometer belastingvergoeding en plaats van inkoopquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:14 schreef YebCar het volgende:
[..]
als je het wilt weten: ik heb clusterhoofdpijn.
ik ben goedgekeurd door het uvw om te werken....hun redenatie?: ik heb maar 6 uur per dag tot 8 uur per dag aanvallen met nog 8 uur om te slapen heb ik nog 8 uurtje "vrij"om te werken
ze houden geen rekening met:
de periodes wanneer ik aanvallen heb
de periode na een aanval dat ik weer bij moet komen
dat ik tijdens het werken zomaar een aanval kan krijgen
dus met andere woorden moet ik gaan solliciteren voor een baan waar ik gerust pauze kan nemen van 3uur en dan verder kan werken
nou succes voor het vinden van een baan voor me dan.
maar gelukkig duren deze aanvallen maar max 3-4 maanden en dan kan ik weer gewoon werken.
FOK DETECTIVES STRIKE AGAIN!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
kilometer belastingvergoeding en plaats van inkoop
????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |