quote:
Zijn wij mild geworden of is de viva zijn onschuld kwijt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:33 schreef DumDaDum het volgende:
Op het Viva forum reacties met precies dezelfde strekking als hier
wij zijn te mild gewordenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zijn wij mild geworden of is de viva zijn onschuld kwijt?
help met de pogingen? misschien daar een trainingscentrum voor opzettenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Het verhaal werd overigens echt ongeloofwaardig toen ze zich begon af te vragen of ze dan nog een poging moest doen. Zo van 'ik doe nog wel een poging, dood ga ik er toch niet van, maar dan krijg ik iig wel geld.'
Neemt allemaal overigens niet weg dat ik best medelijden heb met TS. Als je zo'n aandachtsbehoefte hebt en die alleen kunt uiten door 'zelfmoordpogingen' te doen verdien je serieus hulp!
Volgens mij wel... heb ergens dit jaar een paar tientjes moeten betalen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:20 schreef Maanvis het volgende:
Op de viva site stond dat een gesprek bij de psycholoog maar 10 euro kost aan eigen bijdrage. Wie weet of dit waar is?
Waarom haal je nou kinderachtig posts weg?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:19 schreef Five_Horizons het volgende:
OP is weer terug. Kunnen we normaal doen tegen TS? Dank u...
Serieus subforum, wellicht?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom haal je nou kinderachtig posts weg?
Dit is WGR (en ja, ik maakte me ook schuldig)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom haal je nou kinderachtig posts weg?
Sjonge jonge zeg.
Als ze maar geholpen worden, toch? Of aandachtsbehoefte weg of leren dat men met een stuk hout aan het lichaam gebonden nooit zal zinkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
help met de pogingen? misschien daar een trainingscentrum voor opzetten
je gebruikt "poging" als dwangmiddel blijkbaar.quote:moet ik perse nog een zelfmoordpoging doen ofzo totdat ze inzien hoe zwaar ik het heb ?
Waar wordt er precies gehakt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
Wat is de bedoeling? Zo hard mnogelijk hakken in de hoop dat TS helemaal over de zeik gaat en vannacht alsnog voor een intercity springt of zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |