abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102733169
Beste Forumleden,

Dit wordt waarschijnlijk een langdradig verhaal maar ik moet het echt van mij afschrijven !

in september 2010 ben ik getrouwd met mijn grote liefde met vele dromen, we hebben een koophuis gekocht en een mooie bruiloft kunnen geven. mijn man die woonde een uur bij mij vandaan noord holland-zuid holland afstand maar we gingen toch voor zuid-holland omdat de woningen hier relatief goedkoper zijn, ik moest intussentijd wel elke dag 1,5 heen en 1,5 terug reizen voor mijn werk !... dankzij mijn schoonfamilie die de hele tijd met ons bemoeide kregen wij in december 2010 een knallende ruzie waarop mijn man aangaf na 3 maanden huwelijk te willen scheiden !! maar ook de manier waarop deed mij zo pijn, woorden zoals ik haat je ,je ziet eruit als de duivel ik heb voor niks zoveel gespaard en een bruiloft gegeven je bent niks waard etc. ( mijn man wordt altijd heel snel kwaad en kan dan enorm kwetsend zijn, zegt altijd dat hij niet weet wat hij zegt en het niet meent als hij zo boos is).... hierna is hij uit ons huis vertrokken en heb ik een zelfdmoorgpoging gedaan(gelukkig was vriendin en politie op tijd) ook zijn familie en hijzelf was hiervan op de hoogte maar niemand kwam of maakte zich gerust om mij behalve vrienden en mijn eigen fam. enfin na een periode van 2 weken uit elkaar zijn we weer bij elkaar gekomen ( velen van jullie zullen mij dom vinden maar ik hou echt zielsveel van hem) anyway proberen weer iets op te bouwen gelukkig gaat het nu goed tussen ons (nog steeds bemoeinde schoonfamilie maar wat kan ik daaraandoen ?)

oke nu over op mijn echte vraag/probleem, sinds december was ik dus ziekgemeld bij mijn ex-werkgever vanwege zelfdmoordpoging 16 januari ofzo ben ik weer gaan werken via een reintregratieproces arbo arts,, eerst 2x4 uur daarna 3x4 en als laatst heb ik 3x6 uur ofzo gewerkt was dus de bedoeling langzaam opbouwen en therapie volgen, allereerst werd ik door de arbo dokter verwezen naar online pschylogisch hulp dat zou wellicht wat beter voor mij helpen volgens haar omdat ik niet echt durf over mijn problemen te praten en altijd veel moet huilen etc... die pschyloog vondt dat ik niet geschikt was voor online therapie en intensievere hulp nodig had, vervolgens werd ik naar een andere pschyloog doorgestuurd waar ik een intake gesprek heb gehad en bij mij depressie werd geconstateerd ik zou beginnen met therapie totdat iedereen op kantoor door mijn ex-werkgever naar huis werdt gestuurd omdat ze niet zeker wisten of ze ons aan het einde van de maand konden uit betalen of niet ( sinds december ging het al slecht op kantoor) ik was die dag toevallig niet eens op kantoor mijn collegas werden naar huis gestuurd en ik werd gebeld dat ik de volgende dag niet hoefte te komen en dat er ontslagvergunningen waren aangevraagd, die zijn nooit goedgekeurd door het uwv omdat ik destijds dus ziek was en een vast contract had , hierna heeft werkgever gewoon niks meer gedaan ! ik en mijn collegas zaten dus zonder geld en ook geen geld om een advocaat in te schakelen , gelukkig had ik een rechtbijstandverzekering en hebben wij via die weg onze werkgever failliet laten verklaren.... let op 16 maart 2010 zaten we thuis... in juni is het faillesement verklaard... en 17 augustus ben ik ''officieel'' uit dienst gegaan. 18 augustus ben ik automatisch door afdelingen faillesementen van het uwv ziekgemeld bij het uwv.

ik kreeg een brief dat het 4 weken duurde totdat ik uitslag kreeg(krijg ik ziektewet of niet) en 6 weken totdat mijn eerste betaling binnenkomt, na een week werd ik enkel door een medewerker van het uwv gebeld en er werd gevraag wat heb je etc, en dat ik binnenkort werdt uitgenodigd voor een gesprek... inmiddels is dit al 7 weken geleden en ben ik pas vandaag op mijn aandringen !)dagelijks uwv bellen hoe staat het ermee ik zit zonder geld etc) op gesprek geweest met een verzekeringarts.

nou aan de arts ook vanaf het begin alles vertelt ook nog een paar dingen over ex werkgever die nu nog spelen (kan helaas niet zeggen vanwege vertrouwelijkheid geeft mij wel extra stress en angst voor gevolgen) ze vroeg om mijn klachten nou ik heb pschylogische klachten ja wat voor dan was de vraag ook zo lekker bot ! mijn klachten zij als volgt ; ik zie meestal het leven niet meer zo zitten heb mijn zelfmoordpoging nog niet eens kunnen verwerken en denk er nog vaak aan ! ik heb minderwaardigheidsproblemen ik heb totaal geen zelfvertrouwen meer door problemen met man en ex werkgever,, zelden durf ik de deur uit te gaan en met vreemden in contact te komen als ik naar buiten ga voelt het netalsof iedereen mij aankijkt en over mij praat ! ik heb geen vertrouwen in niemand meer en ben erg achterdochtig en wantrouwerig, ik ben ook altijd zo negatief over mezelf over het leven over van alles eigenlijk, ik heb altijd wel problemen in mijn karakter gehad maar na zelfdmoordpoging is dit meer naar voren gekomen.enfin kan nog lang doorgaan maar wil niet hierover teveel doorgaan.

hierna zegt die mevrouw doodleuk in jouw situatie wat je me nu verteld kan je gewoon je werk weer hervatten ? dus ik pardon ik zeg net dat ik sucidiale gedachten heb en ik kan mijn werk hervatten ? waarop de arts zegt volgens de wet ben je verplicht om aan je herstel te werken en dat heb je niet gedaan sinds je ziekmelding 10 maanden terug !, ik ben sinds dat ik weer ben gaan werken constant in contact met de arbodokter geweest en had eindelijk een geschikte pschyloog gevonden waarbij ik met therapie zou starten totdat mijn werkgever niks meer van zich liet horen !! de pschyloog zei dat als ik alsnog wou komen voor therapie per sessie zelf een deel moest betalen, ik kreeg zelfs een forse rekening van de pschyloog achteraf opgestuurd wat normaal gesproken mijn werkgever moest betalen maar aangezien hij er nu niet meer was moest ik dat maar betalen dus vanaf de 1ste maand zat ik al in de financiele problemen aangezien de loon van mijn man net genoeg is voor de vaste lasten, maar de extra lasten zoals dus de pschyloog en in mei toevallig energierekening en dergelijke,zelfs boodschappen geld moesten we bij familie lenen 6 MAANDEN LANG !

waarop de arts alsnog zegt je hebt je verplichtingen en die heb je geweigeird zo te horen waarop ik op dit moment helemaal flip net alsof ze de hele tijd niet naar mij heeft zitten te luisteren ? weigeren ? ik wou juist geholpen worden maar als ik nog niets eens geld om voor boodschappen hoe stel je dan voor dat ik dat moet gaan betalen vroeg ik haar, ja moeilijk moeilijk ik zeg niks moeilijk geef dan voorbeeld wat had ik kunnen doen ? een andere baan zoeken was geen optie want ik was tot augustus nog officieel in dienst en mijn advocaat was bezig met het faillesement als ik ergens anders was aangenomen waren al mijn rechten bij mijn oude werkgever vervallen... het leek wel netalsof de arts mij express gek probeerde te maken want hierna bleef ze alsnog zeggen je hebt geweigerd etc etc waarop ik zeg wil u het niet zo noemen ik heb NIET geweigerd het was onmacht ik had geen rooie cent waarop de arts zei oke ik ga het met mijn collega bespreken wellicht dat er in u geval een maatregel moet worden genomen en uw uitkering met een aantal procent wordt ingekort omdat ik niet weet in hoeverre wij u aansprakelijk kunnen stellen voor het weigeren van hulp door uw financiele situatie.

op dit moment was ik zo kwaad dat ik echt niks meer kon zeggen ik kon mezelf zoiezo niet kalmeren en was de hele tijd aan het huilen ze heeft gezegdt dat ze ook extra informatie bij de huisarts gaat inwinnen en dan deze week nog met haar collega gaat bespreken en dat ik wordt gebeld door haar assistente.

echt nog steeds ben ik aan het huilen wat snappen mensen niet aan ik heb geen rooie cent en ik zie het leven niet meer zitten ? moet ik perse nog een zelfmoordpoging doen ofzo totdat ze inzien hoe zwaar ik het heb ? denken ze dat ik het leuk vind om op 24 jarige leeftijd bij het uwv om geld zit te bedelen want zo voelt dit aan ! en het lijkt gewoon wel netalsof we ze een doel hebben want eerst begon ze met ja en nu dan je krijgt geen uitkering achtige reactie en toen ineens met ja we gaan kijken of je volledig krijgt of niet, wat is het nou krijgt ik wel of niet of een deel of alles ? volgens mij als ik gewoon niks had gezegd werd ik lekker naar huis gestuurd en dan aan mijn lot overgelaten ! overigens ben ik ook van mijn mening ik was in december tot 16 maart bij mijn werkgever ziekgemeld ik had niks met het uwv te maken kreeg ook gewoon mijn geld nog van mijn werkgever !, daarna helemaal niks ontvangen geen loon geen uitkering, nou heeft de arts erover dat ik sinds december bij de ziektewet ben en dus sinds december een verplichting heb om met mijn herstel mee te werken waarop ik antwoorde ik heb geen geld van jullie gekregen tot nu toe dus dan is er toch ook geen sprake van een verplichting ? in mijn oog is mijn verplichting op 17 augustus ingegaan en sindsien bel ik elke dag met het uwv om langs te kunnen komen zodat ik geholpen kan worden en hun verplichtingen dan er staat in de brief en op hun website dat ze 4 weken de tijd krijgen om te reageren of ik een uitkering krijg of ik niet en 6 weken om te betalen het is inmiddels al 7 weken geleden, 1,5 maand zit ik zonder geld en probeer het weer met 1 salaris te redden. als ik dit zeg zegt de arts dat het heel druk is en dat ik er begrip voor moeten tonen en begrip voor mijn situtatie dan ???

ik weet het zoals ik al zij het is een superlang verhaal maar ik kijk graag uit naar jullie reacties zonder te oordelen en geen gemene reacties aub sommige reacties dat ik hier op het forum lees kunnen echt kwetsen , ik weet gewoon niet wat ik moet doen ((

[ Bericht 100% gewijzigd door Five_Horizons op 05-10-2011 16:17:52 ]
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:14:11 #2
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_102733419
Heb je heeeel misschien ook een kleine samenvatting? Alleen in de eerste alinea kwam ik al onrelevante dingen tegen.
Ik snap namelijk niet echt wat je vraag nou is :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_102733437
Plaats puntjes, komma's en quotes op de juiste plekken en probeer het opnieuw. Ik snap er geen hout van.
pi_102733538
Stop in ieder geval eens met die zelfmoordpogingen. Da's slecht voor je.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_102733541
Even een paar vragen:

Waarom vind je dat je recht hebt op een uitkering?
Kan je niet gewoon werken?
Vind het UVW dat je geen recht hebt, en waarom vind het UWV dat?

Als je die vragen kan beantwoorden is denk je OP gelijk samen gevat.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:19:48 #6
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_102733588
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:14 schreef gundarr het volgende:
Plaats puntjes, komma's en quotes op de juiste plekken en probeer het opnieuw. Ik snap er geen hout van.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:20:43 #7
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_102733624
quote:
dus ik pardon ik zeg net dat ik sucidiale gedachten heb en ik kan mijn werk hervatten ?
Waarom zou je niet kunnen werken met die gedachten?
pi_102733647
quote:
moet ik perse nog een zelfmoordpoging doen ofzo totdat ze inzien hoe zwaar ik het heb ?
Met zo'n opmerkingen is het natuurlijk moeilijk je serieus te nemen. Je komt over alsof je jezelf erg zielig vindt en een organisatie als UWV laat zich niet chanteren voor gratis geld.

[ Bericht 26% gewijzigd door Strolie75 op 05-10-2011 14:31:41 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_102733687
"Hallo met het UW?"
Tuut tuut tuut tuut

"Shit. Opgehangen :( "
pi_102733748
Goed, verhaal van de OP grotendeels 'gelezen'.

Mijn inziens moet je eens beginnen met jezelf niet zo zielig te vinden en wat positiever worden. Met hulp van een psycholoog (kan toch ook gewoon via huisarts? Of werkt dat niet zo? En dat word neem ik aan toch gedekt door een ziektekosten verzekering? Geen idee hoor :S).

In ieder geval als je op deze manier doorgaat, zit je over 10 jaar nog steeds in dezelfde situatie en bel je nog steeds het UVW elke dag.
pi_102733776
Je kan een bezwaarschrift indienen tegen beslissingen van een UWV arts.
Desnoods naar een andere verwezen worden.

Zorg ervoor dat je een indicatie krijgt van een psycholoog/psychiater zodat je ook duidelijk (ook voor jezelf) op papier hebt waar je aan toe bent en waar je bent uberhaubt geestelijk en lichamelijk.

Het is een heel lang verhaal en ik weet ook niet goed wat je vraag is precies.
Het UWV betaalt niet uit of heeft nog niet de beslissing genomen of je een uitkering krijgt?
Dan ben je nog niets verplicht want je krijgt dan nog geen uitkering.. dus ik snap hun instelling niet helemaal.

Neem desnoods iemand mee naar het gesprek die precies weet hoe het zit en jou kan bijstaan.

Verder voor financiele problemen misschien bij de gemeente bijzondere bijstand aanvragen of een tijdelijke uitkering ter overbrugging.
Hou wel rekening dat je wellicht zoiets moet terug betalen want ik weet niet exact hoe dat zit.

Als je nu echt dikke schulden hebt is misschien de schuldsanering iets maar je hebt volgens mij geen inkomen behalve dat van je man? (als ik dat goed gelezen heb)
Dus hoe dat dan weer zit weet ik helaas ook niet.

Ik geef maar wat random advies wat me zo te binnen schiet gebaseerd op wat ik zo lees.
  Moderator woensdag 5 oktober 2011 @ 14:25:29 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_102733792
Wat vind je man ervan? Als ik het goed heb gelezen ben je weer terug bij hem...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_102734337
Ik krijg toch het gevoel dat je veel afwacht en vérwacht van alles en iedereen, behalve jezelf. 10 maanden is een lange termijn, en als je zegt dat je in die tijd net goed en wel een psycholoog hebt gevonden die je bevalt, snap ik het UWV wel. :?

Maar mocht ik het verkeerd hebben gelezen, dan kan een samenvatting misschien voorkomen dat meer users/lezers het hele verhaal ook verkeerd interpreteren.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:44:22 #14
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102734429
Sinds wanneer ben je gestopt met naar de psycholoog gaan?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:46:01 #15
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_102734491
- Ga bij die kerel van je weg
- Probeer een mini-appartementje + baantje in een andere plaats in het land te vinden
- Stel jezelf een doel van bijvoorbeeld 1 maand om je verleden te verwerken

En ga vandaaruit opnieuw groeien en zelfvertrouwen bouwen.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:53:17 #16
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_102734773
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:06 schreef vragen123 het volgende:
[..] moet ik perse nog een zelfmoordpoging doen ofzo totdat ze inzien hoe zwaar ik het heb ?
Apart om te lezen dat die 'pogingen' bedoeld zijn om mensen te laten zien hoe zwaar je het hebt en niet perse om te stoppen met ademen.... :{

Problemen los je alleen maar op door ze op te lossen. Dit lijkt een open deur, maar in jouw geval voegt dit echt iets toe.

Vraag niet negatief om aandacht met uitbarstingen en emotionele chantage maar laat je helpen. Waarom zit je alleen bij die UWV-arts en niet samen met iemand die je vertrouwt? Diegene hoort en ziet absoluut andere dingen dan jij in je huidige gemoedstoestand. Bovendien zal de opstelling van de arts direct anders zijn.

Je schreef ook dat je rechtsbijstand hebt. Verzamel zoveel mogelijk feiten en geef deze door. Doe aan dossieropbouw.

Enzovoort....

Kortom, probeer mogelijkheden en oplossingen te blijven zien. Verander je eigen houding en je instelling.

-edit-
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:42 schreef fruityloop het volgende:
Ik krijg toch het gevoel dat je veel afwacht en vérwacht van alles en iedereen, behalve jezelf.
Dit is precies wat ik bedoel. Stond er nog niet toen ik aan mijn reactie begon :)

[ Bericht 14% gewijzigd door DumDaDum op 05-10-2011 15:20:24 ]
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:54:02 #17
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102734802
Je moet het doen met één inkomen, maar hebt geen rooie cent? dat vind ik vrij bijzonder en hele hoge vaste lasten...
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:55:01 #18
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102734839
quote:
18s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:18 schreef Gripper het volgende:
Stop in ieder geval eens met die zelfmoordpogingen. Da's slecht voor je.
Klopt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:56:28 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102734900
Via het UWV ben je overigens verzekerd tegen faillissement van je werkgever. dus zij betalen je loon door als je werkgever dat niet meer kan. Heb je deze uitkering wel gehad, aangezien je in financiële problemen lijkt te zitten?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102734940
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:55 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Klopt.
Aan de andere kant: als hij gelukt is, is het ook niet meer slecht voor je toch?

Schopje F&L
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_102735225
Jammer he dat de antwoorden hier weinig verschillen van die op viva.

Hou op met dramaqueengedrag,zoek een baan en zoek hulp.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:05:07 #22
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_102735253
Ik heb overigens nu al 't idee dat dit een topic is waarin TS niet meer te zien zal zijn en dit alleen maar een vraag om wat aandacht was.
pi_102735328
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:05 schreef Civilian het volgende:
Ik heb overigens nu al 't idee dat dit een topic is waarin TS niet meer te zien zal zijn en dit alleen maar een vraag om wat aandacht was.
Dit.

En een topic waar ze 'zielig' gevonden wil worden, en waar ze had willen lezen: 'stomme kut UVW, we gaan er met z'n allen heen om TS te helpen'.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:07:27 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102735349
Als je voor de ziektewet wordt afgewezen, wat dan? WW met sollicitatieplicht?
The love you take is equal to the love you make.
pi_102735464
Is het hebben van zelfmoordneigingen een ziekte? Lijkt me vooral aandachttrekkerij in dit geval.. Zoek een baantje in de buurt zou ik zeggen.
pi_102735501
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:04 schreef duivelin1 het volgende:
Jammer he dat de antwoorden hier weinig verschillen van die op viva.

Hou op met dramaqueengedrag,zoek een baan en zoek hulp.
Heeft ze daar ook dit topic geopend? Normaliter is er wel wat meer meelevendheid onder veel viva dames. :D
pi_102735549
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Heeft ze daar ook dit topic geopend? Normaliter is er wel wat meer meelevendheid onder veel viva dames. :D
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/128043
pi_102735590
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:10 schreef brulaap112 het volgende:
Is het hebben van zelfmoordneigingen een ziekte? Lijkt me vooral aandachttrekkerij in dit geval.. Zoek een baantje in de buurt zou ik zeggen.
Nee idd he want je eigen leven willen nemen zelfs al is het voor de aandacht is compleet gezond. :')

Als iemand dat al doet zijn dat wanhoopspogingen of uitingen voor jaja aandacht! voor het probleem dat er speelt.

Dan is er toch echt wel iets geestelijk mis als je de overlevingsdrang weet uit te schakelen en zo ver heen bent dat je jezelf iets aan wil doen.
pi_102735632
quote:
Ik neem direct een abo op VIVA _O_
Geniale replies!
pi_102735654
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:15 schreef gundarr het volgende:

[..]

Ik neem direct een abo op VIVA _O_
Geniale replies!
I know O-)
pi_102735753
Nou jongens, laten we de regionale kranten maar in de gaten houden voor brugspringers en boomhangers.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_102735774
24, getrouwd met een driftkop, suïcidale gedachten,geen werk, geen uitkering.

Ik kan je alleen veel succes wensen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_102735790
quote:
9s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:18 schreef TJV het volgende:
Nou jongens, laten we de regionale kranten maar in de gaten houden voor brugspringers en boomhangers.
dat zal TO niet zijn, die heeft dr vriendin gebeld omdat ze zelfmoord wilde plegen
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:20:26 #34
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102735835
Op de viva site stond dat een gesprek bij de psycholoog maar 10 euro kost aan eigen bijdrage. Wie weet of dit waar is?
Een gedicht over Maanvis
pi_102735865
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:20 schreef Maanvis het volgende:
Op de viva site stond dat een gesprek bij de psycholoog maar 10 euro kost aan eigen bijdrage. Wie weet of dit waar is?
ja, dat is zo
pi_102735940
Voor minder dan 10 euro kun je ook een mooi stuk touw kopen :o
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 15:24:09 #37
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102735984
Beste vragen123, wat wil je nu graag met dit topic? Op dit moment lijkt het alleen maar een lief dagboek verhaal...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_102735990
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:23 schreef gundarr het volgende:
Voor minder dan 10 euro kun je ook een mooi stuk touw kopen :o
>:)
pi_102735996
Je hebt 2 mogelijkheden of je pakt je volgende zelfmoord wel goed aan of je gaat aan de slag met je problemen (ZOEK HULP).

Blijven aanmodderen lost niets op.
pi_102736052
Trouwens waarom denk je dat je recht hebt op een uitkering als je getrouwd bent? Werkt je man ook niet?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:26:21 #41
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102736077
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:21 schreef duivelin1 het volgende:

[..]

ja, dat is zo
nouja, zelfs die 10,- per gesprek had ze niet. en dat kon ze ook niet lenen. en ze vond het niet belangrijk genoeg iig.
en ze wist niet dat het gratis kon bij de GGZ. wnat de huisarts verwees haar alleen door naar die andere 10,- per gesprek psychologen.
Tot dusver het relaas op de viva, leuk dat daar ook veel FOK!kers posten!
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:27:05 #42
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102736100
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
Trouwens waarom denk je dat je recht hebt op een uitkering als je getrouwd bent? Werkt je man ook niet?
als je ziek bent heb je gewoon recht op een uitkering ook al woon je met de familie brenninkmeijer samen.
Een gedicht over Maanvis
pi_102736219
Ah, de OP is verdwenen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:30:33 #44
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102736258
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:29 schreef Cat22 het volgende:
Ah, de OP is verdwenen.
jij kunt hem terugzetten als modje.
Een gedicht over Maanvis
pi_102736268
quote:
Ah, de OP is verdwenen.
Niet de gewenste reacties, dus lekker weghalen.
Waarom denken mensen niet eerst eens na voordat ze zulke openingposts plaatsen.
pi_102736273
quote:
Ah, de OP is verdwenen.
Wel leuk dat itt viva jullie de OP gewoon terugplaatsen
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:31:05 #47
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_102736289
Daar heb ik zo'n hekel aan heh... Geef ik advies en dan verwijderd TS de OP en reageert helegaar niet meer :(
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:31:42 #48
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_102736328
Originele post:

Beste Forumleden,

Dit wordt waarschijnlijk een langdradig verhaal maar ik moet het echt van mij afschrijven !

in september 2010 ben ik getrouwd met mijn grote liefde met vele dromen, we hebben een koophuis gekocht en een mooie bruiloft kunnen geven. mijn man die woonde een uur bij mij vandaan noord holland-zuid holland afstand maar we gingen toch voor zuid-holland omdat de woningen hier relatief goedkoper zijn, ik moest intussentijd wel elke dag 1,5 heen en 1,5 terug reizen voor mijn werk !... dankzij mijn schoonfamilie die de hele tijd met ons bemoeide kregen wij in december 2010 een knallende ruzie waarop mijn man aangaf na 3 maanden huwelijk te willen scheiden !! maar ook de manier waarop deed mij zo pijn, woorden zoals ik haat je ,je ziet eruit als de duivel ik heb voor niks zoveel gespaard en een bruiloft gegeven je bent niks waard etc. ( mijn man wordt altijd heel snel kwaad en kan dan enorm kwetsend zijn, zegt altijd dat hij niet weet wat hij zegt en het niet meent als hij zo boos is).... hierna is hij uit ons huis vertrokken en heb ik een zelfdmoorgpoging gedaan(gelukkig was vriendin en politie op tijd) ook zijn familie en hijzelf was hiervan op de hoogte maar niemand kwam of maakte zich gerust om mij behalve vrienden en mijn eigen fam. enfin na een periode van 2 weken uit elkaar zijn we weer bij elkaar gekomen ( velen van jullie zullen mij dom vinden maar ik hou echt zielsveel van hem) anyway proberen weer iets op te bouwen gelukkig gaat het nu goed tussen ons (nog steeds bemoeinde schoonfamilie maar wat kan ik daaraandoen ?)

oke nu over op mijn echte vraag/probleem, sinds december was ik dus ziekgemeld bij mijn ex-werkgever vanwege zelfdmoordpoging 16 januari ofzo ben ik weer gaan werken via een reintregratieproces arbo arts,, eerst 2x4 uur daarna 3x4 en als laatst heb ik 3x6 uur ofzo gewerkt was dus de bedoeling langzaam opbouwen en therapie volgen, allereerst werd ik door de arbo dokter verwezen naar online pschylogisch hulp dat zou wellicht wat beter voor mij helpen volgens haar omdat ik niet echt durf over mijn problemen te praten en altijd veel moet huilen etc... die pschyloog vondt dat ik niet geschikt was voor online therapie en intensievere hulp nodig had, vervolgens werd ik naar een andere pschyloog doorgestuurd waar ik een intake gesprek heb gehad en bij mij depressie werd geconstateerd ik zou beginnen met therapie totdat iedereen op kantoor door mijn ex-werkgever naar huis werdt gestuurd omdat ze niet zeker wisten of ze ons aan het einde van de maand konden uit betalen of niet ( sinds december ging het al slecht op kantoor) ik was die dag toevallig niet eens op kantoor mijn collegas werden naar huis gestuurd en ik werd gebeld dat ik de volgende dag niet hoefte te komen en dat er ontslagvergunningen waren aangevraagd, die zijn nooit goedgekeurd door het uwv omdat ik destijds dus ziek was en een vast contract had , hierna heeft werkgever gewoon niks meer gedaan ! ik en mijn collegas zaten dus zonder geld en ook geen geld om een advocaat in te schakelen , gelukkig had ik een rechtbijstandverzekering en hebben wij via die weg onze werkgever failliet laten verklaren.... let op 16 maart 2010 zaten we thuis... in juni is het faillesement verklaard... en 17 augustus ben ik ''officieel'' uit dienst gegaan. 18 augustus ben ik automatisch door afdelingen faillesementen van het uwv ziekgemeld bij het uwv.

ik kreeg een brief dat het 4 weken duurde totdat ik uitslag kreeg(krijg ik ziektewet of niet) en 6 weken totdat mijn eerste betaling binnenkomt, na een week werd ik enkel door een medewerker van het uwv gebeld en er werd gevraag wat heb je etc, en dat ik binnenkort werdt uitgenodigd voor een gesprek... inmiddels is dit al 7 weken geleden en ben ik pas vandaag op mijn aandringen !)dagelijks uwv bellen hoe staat het ermee ik zit zonder geld etc) op gesprek geweest met een verzekeringarts.

nou aan de arts ook vanaf het begin alles vertelt ook nog een paar dingen over ex werkgever die nu nog spelen (kan helaas niet zeggen vanwege vertrouwelijkheid geeft mij wel extra stress en angst voor gevolgen) ze vroeg om mijn klachten nou ik heb pschylogische klachten ja wat voor dan was de vraag ook zo lekker bot ! mijn klachten zij als volgt ; ik zie meestal het leven niet meer zo zitten heb mijn zelfmoordpoging nog niet eens kunnen verwerken en denk er nog vaak aan ! ik heb minderwaardigheidsproblemen ik heb totaal geen zelfvertrouwen meer door problemen met man en ex werkgever,, zelden durf ik de deur uit te gaan en met vreemden in contact te komen als ik naar buiten ga voelt het netalsof iedereen mij aankijkt en over mij praat ! ik heb geen vertrouwen in niemand meer en ben erg achterdochtig en wantrouwerig, ik ben ook altijd zo negatief over mezelf over het leven over van alles eigenlijk, ik heb altijd wel problemen in mijn karakter gehad maar na zelfdmoordpoging is dit meer naar voren gekomen.enfin kan nog lang doorgaan maar wil niet hierover teveel doorgaan.

hierna zegt die mevrouw doodleuk in jouw situatie wat je me nu verteld kan je gewoon je werk weer hervatten ? dus ik pardon ik zeg net dat ik sucidiale gedachten heb en ik kan mijn werk hervatten ? waarop de arts zegt volgens de wet ben je verplicht om aan je herstel te werken en dat heb je niet gedaan sinds je ziekmelding 10 maanden terug !, ik ben sinds dat ik weer ben gaan werken constant in contact met de arbodokter geweest en had eindelijk een geschikte pschyloog gevonden waarbij ik met therapie zou starten totdat mijn werkgever niks meer van zich liet horen !! de pschyloog zei dat als ik alsnog wou komen voor therapie per sessie zelf een deel moest betalen, ik kreeg zelfs een forse rekening van de pschyloog achteraf opgestuurd wat normaal gesproken mijn werkgever moest betalen maar aangezien hij er nu niet meer was moest ik dat maar betalen dus vanaf de 1ste maand zat ik al in de financiele problemen aangezien de loon van mijn man net genoeg is voor de vaste lasten, maar de extra lasten zoals dus de pschyloog en in mei toevallig energierekening en dergelijke,zelfs boodschappen geld moesten we bij familie lenen 6 MAANDEN LANG !

waarop de arts alsnog zegt je hebt je verplichtingen en die heb je geweigeird zo te horen waarop ik op dit moment helemaal flip net alsof ze de hele tijd niet naar mij heeft zitten te luisteren ? weigeren ? ik wou juist geholpen worden maar als ik nog niets eens geld om voor boodschappen hoe stel je dan voor dat ik dat moet gaan betalen vroeg ik haar, ja moeilijk moeilijk ik zeg niks moeilijk geef dan voorbeeld wat had ik kunnen doen ? een andere baan zoeken was geen optie want ik was tot augustus nog officieel in dienst en mijn advocaat was bezig met het faillesement als ik ergens anders was aangenomen waren al mijn rechten bij mijn oude werkgever vervallen... het leek wel netalsof de arts mij express gek probeerde te maken want hierna bleef ze alsnog zeggen je hebt geweigerd etc etc waarop ik zeg wil u het niet zo noemen ik heb NIET geweigerd het was onmacht ik had geen rooie cent waarop de arts zei oke ik ga het met mijn collega bespreken wellicht dat er in u geval een maatregel moet worden genomen en uw uitkering met een aantal procent wordt ingekort omdat ik niet weet in hoeverre wij u aansprakelijk kunnen stellen voor het weigeren van hulp door uw financiele situatie.

op dit moment was ik zo kwaad dat ik echt niks meer kon zeggen ik kon mezelf zoiezo niet kalmeren en was de hele tijd aan het huilen ze heeft gezegdt dat ze ook extra informatie bij de huisarts gaat inwinnen en dan deze week nog met haar collega gaat bespreken en dat ik wordt gebeld door haar assistente.

echt nog steeds ben ik aan het huilen wat snappen mensen niet aan ik heb geen rooie cent en ik zie het leven niet meer zitten ? moet ik perse nog een zelfmoordpoging doen ofzo totdat ze inzien hoe zwaar ik het heb ? denken ze dat ik het leuk vind om op 24 jarige leeftijd bij het uwv om geld zit te bedelen want zo voelt dit aan ! en het lijkt gewoon wel netalsof we ze een doel hebben want eerst begon ze met ja en nu dan je krijgt geen uitkering achtige reactie en toen ineens met ja we gaan kijken of je volledig krijgt of niet, wat is het nou krijgt ik wel of niet of een deel of alles ? volgens mij als ik gewoon niks had gezegd werd ik lekker naar huis gestuurd en dan aan mijn lot overgelaten ! overigens ben ik ook van mijn mening ik was in december tot 16 maart bij mijn werkgever ziekgemeld ik had niks met het uwv te maken kreeg ook gewoon mijn geld nog van mijn werkgever !, daarna helemaal niks ontvangen geen loon geen uitkering, nou heeft de arts erover dat ik sinds december bij de ziektewet ben en dus sinds december een verplichting heb om met mijn herstel mee te werken waarop ik antwoorde ik heb geen geld van jullie gekregen tot nu toe dus dan is er toch ook geen sprake van een verplichting ? in mijn oog is mijn verplichting op 17 augustus ingegaan en sindsien bel ik elke dag met het uwv om langs te kunnen komen zodat ik geholpen kan worden en hun verplichtingen dan er staat in de brief en op hun website dat ze 4 weken de tijd krijgen om te reageren of ik een uitkering krijg of ik niet en 6 weken om te betalen het is inmiddels al 7 weken geleden, 1,5 maand zit ik zonder geld en probeer het weer met 1 salaris te redden. als ik dit zeg zegt de arts dat het heel druk is en dat ik er begrip voor moeten tonen en begrip voor mijn situtatie dan ???

ik weet het zoals ik al zij het is een superlang verhaal maar ik kijk graag uit naar jullie reacties zonder te oordelen en geen gemene reacties aub sommige reacties dat ik hier op het forum lees kunnen echt kwetsen , ik weet gewoon niet wat ik moet doen :(((
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:31:49 #49
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102736339
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:22 schreef gundarr het volgende:
"Hallo met het UW?"
Tuut tuut tuut tuut

"Shit. Opgehangen :( "
:o
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:32:09 #50
93643 DumDaDum
pi_102736360
quote:
9s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:18 schreef TJV het volgende:
Niet nodig. Dat is meer voor mensen die zelfmoord plegen.

Dit betreft iemand die een 'zelfmoordpoging' doet, waarschijnlijk polsen bekrassen ofzo, zodat men inziet hoe zwaar ze het heeft.....
— Heather Nova
pi_102736381
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef _Flash_ het volgende:
Originele post:

:o , jij bent te erg
pi_102736439
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:32 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

:o , jij bent te erg
nee hoor, ik had hem ook nog onder de ctrl V zitten
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:33:54 #53
93643 DumDaDum
pi_102736448
Op het Viva forum reacties met precies dezelfde strekking als hier :P
— Heather Nova
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:37:02 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102736580
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:33 schreef DumDaDum het volgende:
Op het Viva forum reacties met precies dezelfde strekking als hier :P
Zijn wij mild geworden of is de viva zijn onschuld kwijt?
Een gedicht over Maanvis
pi_102736652
Gelukkig dat de OP weer is geplaatst.. had dit niet willen missen.

Aandacht te kort is geen reden voor een uitkering, goed gezien van het UWV.
pi_102737008
Wat een verhaal zeg. Ik heb ze wel vaker gehoord: 'Ik heb al zeven zelfmoordpogingen gedaan. Niemand geeft om mij, ik kan niets en ik ben nergens goed in.'

Als je na zeven pogingen nog steeds leeft ben je in ieder geval slecht in zelfmoord plegen...

In dit verhaal ook. Mevrouw pleegt een zelfmoordpoging, maar binnen de korste keren is ze weer thuis. Wat heb je dan gedaan? Jezelf proberen te verhangen aan een elastiek ofzo?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dieter_Dengler op 05-10-2011 15:52:42 ]
pi_102737414
Het verhaal werd overigens echt ongeloofwaardig toen ze zich begon af te vragen of ze dan nog een poging moest doen. Zo van 'ik doe nog wel een poging, dood ga ik er toch niet van, maar dan krijg ik iig wel geld.'

Neemt allemaal overigens niet weg dat ik best medelijden heb met TS. Als je zo'n aandachtsbehoefte hebt en die alleen kunt uiten door 'zelfmoordpogingen' te doen verdien je serieus hulp!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:02:44 #58
177810 Evenveel
en niet minder
pi_102737585
Ik zie het probleem al: je huilt te veel. Je trekt je dingen te veel aan. Hou er eens mee op. En al helemaal door dingen TE persoonlijk op te vatten.
Doei.
pi_102737738
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zijn wij mild geworden of is de viva zijn onschuld kwijt?
wij zijn te mild geworden ;(
pi_102737743
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Het verhaal werd overigens echt ongeloofwaardig toen ze zich begon af te vragen of ze dan nog een poging moest doen. Zo van 'ik doe nog wel een poging, dood ga ik er toch niet van, maar dan krijg ik iig wel geld.'

Neemt allemaal overigens niet weg dat ik best medelijden heb met TS. Als je zo'n aandachtsbehoefte hebt en die alleen kunt uiten door 'zelfmoordpogingen' te doen verdien je serieus hulp!
help met de pogingen? misschien daar een trainingscentrum voor opzetten
pi_102738108
OP is weer terug. Kunnen we normaal doen tegen TS? Dank u...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_102738318
edit: nee.

[ Bericht 97% gewijzigd door Five_Horizons op 05-10-2011 16:35:42 ]
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:31:49 #63
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_102738563
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:20 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij wel... heb ergens dit jaar een paar tientjes moeten betalen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_102738748
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:19 schreef Five_Horizons het volgende:
OP is weer terug. Kunnen we normaal doen tegen TS? Dank u...
Waarom haal je nou kinderachtig posts weg?

Sjonge jonge zeg.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:37:15 #65
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_102738771
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Serieus subforum, wellicht?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_102738774
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Sjonge jonge zeg.
Dit is WGR (en ja, ik maakte me ook schuldig)
pi_102738823
@ bovenste 2 posters; Ik bedoelde dat het kinderachtig was om die posts weg te halen. Ik gaf gewoon serieus een suggestie aan de betreffende mod, namelijk dit topic dicht te gooien aangezien TS niet terug komt om te reageren omdat ze toch niet leest wat ze hoopte te lezen, en dat werd verwijderd.
pi_102738894
Laten we dan wachten tot TS terugkomt en post wat ze tot dusver van de input vind.

Imo is zelfmoord nooit het juiste antwoord of uitweg. Er is altijd een oplossing, ook al kan dat zwaar zijn.
pi_102739798
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:06 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

help met de pogingen? misschien daar een trainingscentrum voor opzetten
Als ze maar geholpen worden, toch? Of aandachtsbehoefte weg of leren dat men met een stuk hout aan het lichaam gebonden nooit zal zinken ;)
pi_102740630
Viva lijkt wel erg op FOK! tegenwoordig. :')

OT: kap eens met aandacht vragen en ga je problemen oplossen.
Hallon!
pi_102743755
quote:
moet ik perse nog een zelfmoordpoging doen ofzo totdat ze inzien hoe zwaar ik het heb ?
je gebruikt "poging" als dwangmiddel blijkbaar.
als je het echt niet meer trekt stap je er uit en praat je niet over nieuwe pogingen.
Nu denk je met die poging te kunnen schermen voor aandacht en bescherming(uitkering)
Ik wens je kerel veel sterkte.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:43:00 #72
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102745110
TS is foetsie?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:36:55 #73
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_102751014
Ben benieuwd of er een belletje bij TS gaat rinkelen nu ze overal dezelfde reacties krijgt. Of zou ze gewoon weer met het vingertje van zichzelf afwijzen om toch maar vooral niet aan zichzelf te gaan werken?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 6 oktober 2011 @ 00:04:06 #74
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_102757872
Wat is de bedoeling? Zo hard mnogelijk hakken in de hoop dat TS helemaal over de zeik gaat en vannacht alsnog voor een intercity springt of zo :?

Gewoon omdat het leuk en lekker makkelijk is? Beetje walgelijk vind ik het wel :{
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_102758015
quote:
13s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
Wat is de bedoeling? Zo hard mnogelijk hakken in de hoop dat TS helemaal over de zeik gaat en vannacht alsnog voor een intercity springt of zo :?
Waar wordt er precies gehakt?

Ik zie slechts posts waarbij de feiten even op een rijtje worden gezet.
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 6 oktober 2011 @ 00:20:05 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102758377
quote:
13s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
ik moest ineens denken aan die user die postte dat ie een vrouw op de rails van de betuwelijn had zien liggen, die toen nog niet gebruikt werd :)
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 6 oktober 2011 @ 01:19:53 #77
302853 themole
graaft totaal door.
pi_102759694
Opzich hoort het ontwijken van bepaalde problemen en activiteiten wel bij een depressie. Dus een beetje respect voor TS mag ook wel.

Neemt niet weg dat ik het grotendeels oneens ben met TS. Ook vraag ik me af waarom dit topic nog open is, dit gaat nergens meer naartoe.
Niet altijd serieus
pi_102760160
weer ontopic...
heb ook lang gezeik gehad met het uwv over mijn ziekte.
Ze zijn geen doktoren en snappen er de ballen niet van. Ze proberen alleen maar manieren te vinden om je toch geen ziektewetuitkering te hoeven betalen.

ik weet niet precies met welke gedachtes TS rondloopt , aangezien niemand hier iemand kan inzien hoe serieus het probeem is.

verder zou ik toch niet meer al teveel van het uwv verwachten en gewoon een deeltijdbaan nemen.
Ook al is het laagbetaald werk. dan heb je tenminste nog iets en ben je met je gedachten ergens anders.

krijg je later toch nog geld van het uwv is dat mooi meegenomen en kan je het geleende geld terugbetalen
  donderdag 6 oktober 2011 @ 08:30:44 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102761982
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 01:47 schreef YebCar het volgende:
weer ontopic...
Ze zijn geen doktoren en snappen er de ballen niet van. Ze proberen alleen maar manieren te vinden om je toch geen ziektewetuitkering te hoeven betalen.
Welke ziekte heb je, als je dat wilt vertellen? Dan kunnen wij je misschien vertellen waarom het UWV daar zo moeilijk over doet.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 6 oktober 2011 @ 10:16:01 #80
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_102764048
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 01:47 schreef YebCar het volgende:
weer ontopic...

ik weet niet precies met welke gedachtes TS rondloopt , aangezien niemand hier iemand kan inzien hoe serieus het probeem is.

verder zou ik toch niet meer al teveel van het uwv verwachten en gewoon een deeltijdbaan nemen.
Ook al is het laagbetaald werk. dan heb je tenminste nog iets en ben je met je gedachten ergens anders.

krijg je later toch nog geld van het uwv is dat mooi meegenomen en kan je het geleende geld terugbetalen
Een ziekte die zich voornamelijk afspeelt in je geestelijk welzijn is gewoon moeilijk vast te stellen. En het UWV is er niet om iedereen in de uitkering te krijgen maar grotendeels een tijdelijk vangnet in mijn ogen. Wat wil je dan dat ze zeggen: Mevrouw u heeft een zelfmoordpoging gedaan na een scheiding stopt u maar met werken? Dat is te makkelijk voor zo een gebeurtenis.

Ik vind juist dat je zelf al de instelling moet hebben van: Dit ga ik nooit meer doen, ik kom hier overheen en ga werken aan mijn leven. Dus zet je schouders eronder zoek hulp en een passende baan.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 10:17:32 #81
245888 jortkeldert
Waar de CAPS LOCKT
pi_102764088
Goed om te horen dat het UWV zo streng geworden is!
20 jaar oud, en wat had ik bereikt?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:03:40 #82
352784 Spiky-Hair
but not really
pi_102765222
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 00:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik moest ineens denken aan die user die postte dat ie een vrouw op de rails van de betuwelijn had zien liggen, die toen nog niet gebruikt werd :)
:D :D :D :D
The only time you run out of chances is when you stop taking them.
pi_102765281
quote:
als ik naar buiten ga voelt het netalsof iedereen mij aankijkt en over mij praat !
If it looks like a duck and says "quack quack", it is probably a duck.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:11:41 #84
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102765402
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:03 schreef Spiky-Hair het volgende:

[..]

:D :D :D :D
Ik had het topique er even bijgezocht.
Mislukte zelfmoordpoging
Blijkbaar ging het over het thalys spoor ;)
Een gedicht over Maanvis
pi_102766346
en de OP op viva is verwijderd :')
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:49:59 #86
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102766366
Slotje? TS reageert toch niet meer.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:50:50 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102766391
Nm. :@
pi_102767398
Mocht je het niet kunnen laten een zelfmoord poging te wagen, alsjeblieft, spring dan niet voor een trein. Die vertragingen zijn zo irritant...
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:41:17 #89
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_102767559
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:35 schreef Cornelis83 het volgende:
Mocht je het niet kunnen laten een zelfmoord poging te wagen, alsjeblieft, spring dan niet voor een trein. Die vertragingen zijn zo irritant...
plus weer een machinist in de wao...

Eigenlijk is zelfmoord heel triest... je hebt er altijd een ander mee. Er is altijd iemand die je vind en dat beeld niet meer uit zijn of haar hoofd krijgt. Zelf ben je van je sores af maar je zadelt er een ander mee op.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_102767598
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:24 schreef Sjeen het volgende:
Beste vragen123, wat wil je nu graag met dit topic? Op dit moment lijkt het alleen maar een lief dagboek verhaal...
Ik denk dat er betere plekken zijn op Fok! dan WGR waar dit topic naartoe verplaatst zou moeten worden.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  Forum Admin donderdag 6 oktober 2011 @ 12:43:29 #91
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_102767623
quote:
moet ik perse nog een zelfmoordpoging doen ofzo totdat ze inzien hoe zwaar ik het heb
om yoda maar even te quoten;
quote:
Do or do not, there is no try.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  donderdag 6 oktober 2011 @ 13:13:07 #92
352784 Spiky-Hair
but not really
pi_102768592
Sorry als ik de info gemist hebt, maar het is allemaal wat chaotisch.

Kan je niet gewoon WW aanvragen? Je bent je baan toch kwijt?
Na een x aantal jaar werkervaring heb je recht op een x aantal maanden WW.
Huppa... aanvragen, even diep ademhalen en een pauze van een maand. Zet jezelf op de rails en voordat de WW periode voorbij is kan je weer uitgerust en opgemonterd aan de slag.

Heb je helemaal geen ziektewet voor nodig toch? Ik ga er vanuit dat je een tijdje time-off wil hebben om bij te komen.

Die heb je dus al.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 13:14:55 #93
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102768647
je hebt ondertussen wel een sollicitatieplicht, en als je zo labiel bent als TS (als het tenminste waar is wat ze schrijft) dan komt daar niet veel terecht van.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 6 oktober 2011 @ 13:15:42 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102768670
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:14 schreef Maanvis het volgende:
je hebt ondertussen wel een sollicitatieplicht, en als je zo labiel bent als TS (als het tenminste waar is wat ze schrijft) dan komt daar niet veel terecht van.
Dat zien we dan wel weer.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 13:18:55 #95
352784 Spiky-Hair
but not really
pi_102768771
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:14 schreef Maanvis het volgende:
Als je WW aanvraagt, waar je recht op hebt... dan heb je een inkomen.

vervolgens ga je naar een arts.. laat je je onderzoeken... en ga je werken aan jezelf. In de tussentijd krijg je dan echt wel een korte periode om dit op de rails te zetten en wordt je tijdelijk ontslagen van de sollicitatieplicht.

En WIL je niet werken.. dan is dat natuurlijk ook een optie... dan ga je van 1 inkomen leven.

Ik ga ervan uit dat je geen 3 kinderen op je rug hebt om mee te zeulen... 1 inkomen moet dan geen probleem zijn lijkt mij.
pi_102774340
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:16 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Een ziekte die zich voornamelijk afspeelt in je geestelijk welzijn is gewoon moeilijk vast te stellen. En het UWV is er niet om iedereen in de uitkering te krijgen maar grotendeels een tijdelijk vangnet in mijn ogen. Wat wil je dan dat ze zeggen: Mevrouw u heeft een zelfmoordpoging gedaan na een scheiding stopt u maar met werken? Dat is te makkelijk voor zo een gebeurtenis.

Ik vind juist dat je zelf al de instelling moet hebben van: Dit ga ik nooit meer doen, ik kom hier overheen en ga werken aan mijn leven. Dus zet je schouders eronder zoek hulp en een passende baan.
als iedereen zo goed kan doorzetten is en geen therapie meer nodig :D
je moet niet zo zwart wit denken. Wat jij wel kan betekend niet dat de ander het ook kan.
niet dat is het met TS eens bent, maar jij bent wel erg kort door de bocht
pi_102774517
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 08:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Welke ziekte heb je, als je dat wilt vertellen? Dan kunnen wij je misschien vertellen waarom het UWV daar zo moeilijk over doet.
als je het wilt weten: ik heb clusterhoofdpijn.
ik ben goedgekeurd door het uvw om te werken....hun redenatie?: ik heb maar 6 uur per dag tot 8 uur per dag aanvallen met nog 8 uur om te slapen heb ik nog 8 uurtje "vrij"om te werken

ze houden geen rekening met:
de periodes wanneer ik aanvallen heb
de periode na een aanval dat ik weer bij moet komen
dat ik tijdens het werken zomaar een aanval kan krijgen

dus met andere woorden moet ik gaan solliciteren voor een baan waar ik gerust pauze kan nemen van 3uur en dan verder kan werken :D
nou succes voor het vinden van een baan voor me dan.

maar gelukkig duren deze aanvallen maar max 3-4 maanden en dan kan ik weer gewoon werken.
pi_102776257
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:14 schreef YebCar het volgende:

[..]

als je het wilt weten: ik heb clusterhoofdpijn.
ik ben goedgekeurd door het uvw om te werken....hun redenatie?: ik heb maar 6 uur per dag tot 8 uur per dag aanvallen met nog 8 uur om te slapen heb ik nog 8 uurtje "vrij"om te werken

ze houden geen rekening met:
de periodes wanneer ik aanvallen heb
de periode na een aanval dat ik weer bij moet komen
dat ik tijdens het werken zomaar een aanval kan krijgen

dus met andere woorden moet ik gaan solliciteren voor een baan waar ik gerust pauze kan nemen van 3uur en dan verder kan werken :D
nou succes voor het vinden van een baan voor me dan.

maar gelukkig duren deze aanvallen maar max 3-4 maanden en dan kan ik weer gewoon werken.
kilometer belastingvergoeding en plaats van inkoop

????
pi_102776340
quote:
FOK DETECTIVES STRIKE AGAIN! ^O^
pi_102777799
Een roep tot zelfmoord is inderdaad roepen om aandacht. Laten we met z'n allen vooropstellen dat iets roepen nog altijd minder erg is, dan dat zo'n iemand daadwerkelijk zelfmoord pleegt. Voor hetzelfde geld is het een vriend/in van je dan hebben we opeens wel respect & medelijden.

Heb gewoon respect voor elkaar en als je graag iemand wil afbranden doe het dan lekker bij je zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')