abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102778277
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:09 schreef YebCar het volgende:

[..]

als iedereen zo goed kan doorzetten is en geen therapie meer nodig :D
je moet niet zo zwart wit denken. Wat jij wel kan betekend niet dat de ander het ook kan.
niet dat is het met TS eens bent, maar jij bent wel erg kort door de bocht
Dus als ik iets niet kan moet ik een uitkering krijgen? Er is ongelofelijk veel wat ik niet kan, waar kan ik mijn geld halen?
pi_102778324
Wtf, spui je dit verhaal op alla fora die je kunt vinden ofzo??
pi_102779348
Pff mensen die zeggen een zelfmoordpoging te hebben gedaan maar dan andere mensen er 'gelukkig' op tijd bij zijn geweest.... Als je echt suïcidaal bent vind je dat helemaal niet zo gelukkig.
pi_102779430
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:31 schreef Audreyoot het volgende:
Pff mensen die zeggen een zelfmoordpoging te hebben gedaan maar dan andere mensen er 'gelukkig' op tijd bij zijn geweest.... Als je echt suïcidaal bent vind je dat helemaal niet zo gelukkig.
Dat zei ik al eerder alleen werd die post verwijderd ondanks dat het hartstikke ontopic is.... zodra je mensen gaat informeren dat je zelfmoord gaat plegen dan wil je geen zelfmoord plegen maar dan wil je aandacht. Zo blijkbaar ook TS.
pi_102779599
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:31 schreef Audreyoot het volgende:
Als je echt suïcidaal bent vind je dat helemaal niet zo gelukkig.
Alsof mensen waar dat van 'mislukt' is, achteraf niet zouden kunnen bedenken dat ze er toch spijt van zouden hebben gekregen.....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:45:19 #106
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102779781
hoe zat dat met Gboy27 eigenlijk, was die ook niet blij dat ze 'm gered hadden?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102782421
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:02 schreef Santello het volgende:

[..]

FOK DETECTIVES STRIKE AGAIN! ^O^
lol
en naast mijn eigen zaak kan ik dus niet ergens werken??
^O^
pi_102782531
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:47 schreef YebCar het volgende:

[..]

lol
en naast mijn eigen zaak kan ik dus niet ergens werken??
^O^
Niet als je 6 van de 8 uur ziek bent ^O^
pi_102782887
quote:
99s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Niet als je 6 van de 8 uur ziek bent ^O^
dat er zulke ):O bestaan.
volgens mij pas jij prima bij het uwv . Ergens over praten waar je geen flauw benul van hebt :W
pi_102783390
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:59 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Dus als ik iets niet kan moet ik een uitkering krijgen? Er is ongelofelijk veel wat ik niet kan, waar kan ik mijn geld halen?
je haalt de zinnen nu helemaal uit verband met het verhaal.
waarschijnlijk vind je het moeilijk om deze topic door te lezen en een normale reactie te geven. Dat neem ik je ook niet kwalijk want we zitten natuurlijk wel op Fok! :')
pi_102784474
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:14 schreef YebCar het volgende:

[..]

als je het wilt weten: ik heb clusterhoofdpijn.
ik ben goedgekeurd door het uvw om te werken....hun redenatie?: ik heb maar 6 uur per dag tot 8 uur per dag aanvallen met nog 8 uur om te slapen heb ik nog 8 uurtje "vrij"om te werken

ze houden geen rekening met:
de periodes wanneer ik aanvallen heb
de periode na een aanval dat ik weer bij moet komen
dat ik tijdens het werken zomaar een aanval kan krijgen

dus met andere woorden moet ik gaan solliciteren voor een baan waar ik gerust pauze kan nemen van 3uur en dan verder kan werken :D
nou succes voor het vinden van een baan voor me dan.

maar gelukkig duren deze aanvallen maar max 3-4 maanden en dan kan ik weer gewoon werken.
Hun redenatie zal wel zijn dat wie in staat is een eigen bedrijf te runnen ook in staat moet zijn
om ergens anders in loondienst te werken.
Niet om te bagatelliseren maar hoe doe je eigenlijk een onderneming runnen als je gedurende 3-4 maanden zoveel hinder ondervindt van clusterhoofdpijn?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_102785533
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:26 schreef eight het volgende:

[..]

Hun redenatie zal wel zijn dat wie in staat is een eigen bedrijf te runnen ook in staat moet zijn
om ergens anders in loondienst te werken.
Niet om te bagatelliseren maar hoe doe je eigenlijk een onderneming runnen als je gedurende 3-4 maanden zoveel hinder ondervindt van clusterhoofdpijn?
wat dacht je van partner? en mensen in loondienst?
en bij een eigen zaak is het mogelijk om wel een paar uur pauze te nemen zonder dat iemand er wat van zegt?
pi_102786347
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:45 schreef YebCar het volgende:

wat dacht je van partner? en mensen in loondienst?
en bij een eigen zaak is het mogelijk om wel een paar uur pauze te nemen zonder dat iemand er wat van zegt?
Als je werk genoeg hebt, waarom dan nog ander werk erbij doen :?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:00:17 #114
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_102792379
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:09 schreef YebCar het volgende:

[..]

als iedereen zo goed kan doorzetten is en geen therapie meer nodig :D
je moet niet zo zwart wit denken. Wat jij wel kan betekend niet dat de ander het ook kan.
niet dat is het met TS eens bent, maar jij bent wel erg kort door de bocht
ik denk niet zwart wit , als iedereen bij de pakken neer gaat zitten is het einde ook zoek :') .
Ik schrijf alleen wat ik ervan vind en heel gek, maar volgens mij mag dat...

Als ik schrijf: Oh wat erg , ik leef met je mee wat rot dat je geen uitkering krijgt. Daar schiet ze verder ook weinig mee op toch? En de opmerking : Misschien moet ik nog een zelfmoordpoging ondernemen zodat ze zien hoe zwaar ik het heb, vind ik echt erg gewoon..
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:02:31 #115
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_102792462
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:44 schreef theNull het volgende:
Een roep tot zelfmoord is inderdaad roepen om aandacht. Laten we met z'n allen vooropstellen dat iets roepen nog altijd minder erg is, dan dat zo'n iemand daadwerkelijk zelfmoord pleegt. Voor hetzelfde geld is het een vriend/in van je dan hebben we opeens wel respect & medelijden.

Heb gewoon respect voor elkaar en als je graag iemand wil afbranden doe het dan lekker bij je zelf.
Een familielid van mij heeft zichzelf door zijn hoofd geschoten... nee geen medelijden of respect, zeker niet hoe hij zijn broer en familie/gezin achterliet..
pi_102793391
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Een familielid van mij heeft zichzelf door zijn hoofd geschoten... nee geen medelijden of respect, zeker niet hoe hij zijn broer en familie/gezin achterliet..
Mensen die daadwerkelijk overgaan tot zelfmoord zijn vrijwel altijd depressief. Dit zorgt ervoor dat ze op een gegeven moment niet meer helder kunnen nadenken en menen dat het voor iedereen beter is dat zij niet meer leven. Vroeger oordeelde ik ook altijd hard over mensen die zich voor de trein wierpen en hun nabestaanden veel verdriet bezorgden en niet rekening hield met trauma's van conducteurs en hulpverleners. Totdat een kennis van mij zich van zijn leven beroofde. Iedereen in zijn omgeving zag hoe diep hij was gegaan en zelfs in een inrichting heeft gezeten om hulp te krijgen. Het mocht niet baten en hij liet een vrouw en 2 tieners achter. Er is echter niemand die hem iets kwalijk neemt, want hij zat voor zijn dood al in een heel andere wereld.
pi_102798623
quote:
15s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:39 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Alsof mensen waar dat van 'mislukt' is, achteraf niet zouden kunnen bedenken dat ze er toch spijt van zouden hebben gekregen.....
Dat kan, maar lijkt me niet waarschijnlijk als je zegt dat je op dit moment nog suïcidaal bent.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:54:58 #118
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102798692
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:50 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Dat kan, maar lijkt me niet waarschijnlijk als je zegt dat je op dit moment nog suïcidaal bent.
Dat is TS niet, als je namelijk zegt dat je op dit moment suïcidaal bent is gedwongen opname in een inrichting de oplossing, niet een ziektewetuitkering.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102798786
ik zou juist willen gaan werken, dat zet je gedachten van dingen. Als je heel de dag thuiszit gaat het alleen maar malen in je hoofd... toch?
pi_102802236
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat is TS niet, als je namelijk zegt dat je op dit moment suïcidaal bent is gedwongen opname in een inrichting de oplossing, niet een ziektewetuitkering.
Ze zegt zelf van wel.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:06 schreef vragen123 het volgende:
hierna zegt die mevrouw doodleuk in jouw situatie wat je me nu verteld kan je gewoon je werk weer hervatten ? dus ik pardon ik zeg net dat ik sucidiale gedachten heb en ik kan mijn werk hervatten ? waarop de arts zegt volgens de wet ben je verplicht om aan je herstel te werken en dat heb je niet gedaan sinds je ziekmelding 10 maanden terug !,
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:21:36 #121
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102807398
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:35 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ze zegt zelf van wel.

[..]

Wat weet zij er nou van.
Een gedicht over Maanvis
pi_102808949
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat weet zij er nou van.
Hmm idd, laat het UWV maar voor haar bepalen dan :')
pi_102811009
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:00 schreef tuintegel het volgende:

[..]

ik denk niet zwart wit , als iedereen bij de pakken neer gaat zitten is het einde ook zoek :') .
Ik schrijf alleen wat ik ervan vind en heel gek, maar volgens mij mag dat...

Als ik schrijf: Oh wat erg , ik leef met je mee wat rot dat je geen uitkering krijgt. Daar schiet ze verder ook weinig mee op toch? En de opmerking : Misschien moet ik nog een zelfmoordpoging ondernemen zodat ze zien hoe zwaar ik het heb, vind ik echt erg gewoon..
nee dat zeg ik niet dat je haar niet moet stimuleren om wat te gaan doen.
zelfde als met rookverslaving. Ik heb jarenlang gerookt. Maar ik zei ik stop en ben ook gestopt wanneer ik het wilde. Dit is dus makkelijk voor mij. Moet ik nu andere rookverslaafde gaan zeggen dat het makkelijk is en dat ze zich aanstellen dat het niet lukt? Of in hun face gaan uitlachen?

tuurlijk niet want ieder mens is qua karakter/instelling anders. Sommige mensen zijn echt fucked up in hun hoofd. Voor jou onbegrijpbaar. Als iedereen zoals ik ben is er geen rookverslaving op deze wereld. Maar de werkelijkheid is anders.
pi_102812591
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:21 schreef Maanvis het volgende:

Wat weet zij er nou van.
Het begint bij haar vanwege haar opmerkingen en acties. Alleen een professionele hulpverlener op dat gebied kan bepalen hoe serieus het werkelijk is.

quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:09 schreef YebCar het volgende:

[..]

zelfde als met rookverslaving. Ik heb jarenlang gerookt. Maar ik zei ik stop en ben ook gestopt wanneer ik het wilde. Dit is dus makkelijk voor mij. Moet ik nu andere rookverslaafde gaan zeggen dat het makkelijk is en dat ze zich aanstellen dat het niet lukt? Of in hun face gaan uitlachen?

tuurlijk niet want ieder mens is qua karakter/instelling anders.
Mee eens. Waarschijnlijk is de mate van verslaving ook bij iedereen anders.
Ik ken namelijk mensen die wel veel doorzettingsvermogen hebben als karaktertrek maar niet in staat zijn om te stoppen met roken.

Met de opmerking
quote:
Misschien moet ik nog een zelfmoordpoging ondernemen zodat ze zien hoe zwaar ik het heb
lijkt het er sterk op dat het vooral een schreeuw om hulp en aandacht is.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:41:07 #125
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_102814277
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:09 schreef YebCar het volgende:

[..]

tuurlijk niet want ieder mens is qua karakter/instelling anders. Sommige mensen zijn echt fucked up in hun hoofd. Voor jou onbegrijpbaar. Als iedereen zoals ik ben is er geen rookverslaving op deze wereld. Maar de werkelijkheid is anders.
Ik zeg ook niet dat het makkelijk is .ik zeg wat ik ervan vind . Daarnaast heb ik het van dichtbij meegemaakt maar dat verandert mijn kijk erop niet. Verschillende mensen, verschillende meningen.Als iedereen er hetzelfde over zou moeten denken dan staan we stil.
De ene persoon begrijpt het en heeft er begrip voor als iemand zelfmoord pleegt en een ander niet.
TS moet voor zichzelf bepalen waar ze het best aan denkt te doen. Er zullen vast mensen met haar meeleven en ook mensen niet.
Dat ik het onbegrijpbaar vind dat iemand zelfmoord pleegt, neemt niet weg dat ik het heus wel heel naar vind voor die persoon.

Een uitkering zal haar helpen de rekeningen te betalen, het zal haar niet helpen beter te worden. Daarvoor zal ze zich toch moeten wenden tot psychologische hulp.

[ Bericht 12% gewijzigd door tuintegel op 07-10-2011 18:51:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')