abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102817238
:{ op het Viva-forum is ze al gepakt...
De dag vóór haar dramaverhaal heeft ze nog gepost dat ze een nieuwe (splinternieuwe) auto kochtten en dat manlief toen de verzekering aan de foon had en ze nog tegen die vent zei dat ze rekening moesten houden met een , op termijn, kindje.
Ze wil een baby, gescheiden of niet na drie maanden huwelijk, weer terug en ineens voortplantplannen :X ?
Daarbij heeft ze op Viva ook nog het over telkens kopen van Uggs (neppers) , ze kan niet werken maar biedt zich aldaar aan als huishoudhulp etc etc etc.
Dus ze lult zichzelf telkens totaal klem.
Kan paar dingen betekenen:
het is óf een smerige leugenaar (of trol) die met een kulverhaal op diverse fora een theater loopt te maken waar betaalde acteurs een puntje aan kunnen zuigen óf
Ze is zo verknipt als het maar kan en rijp voor het gesticht óf
het is deels waar wat ze zegt maar dan is ze, gezien alle rare en haar eigen tegenstrijdige verhalen zelf niet meer overziet/snapt en dus ook echt hulp behoeft maar dan ook gedwongen.

Raar verhaal en dan, ze is weer bij die vent en die heeft een baan dus hoezo uitkering, afijn trallalahopsadesie, lulverhaal

En als er een kern van waarheid in zit is het triest, heel triest
Maar geloof er geen barst van en ze beledigt echt zieken met dat gedoe óf ze is psycho.
Sorry hoor maar onder div. namen op verschillende fora en steeds ander verhaal :X

[ Bericht 11% gewijzigd door Lottekoekkie op 07-10-2011 19:11:34 ]
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:41:09 #127
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_102818902
Prachtig hoe de neppers uiteindelijk altijd door de mand vallen.
:D
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_102826037
post eens linkjes naar de andere fora, ben wel benieuwd
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 22:16:10 #129
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102826305
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef duivelin1 het volgende:
post eens linkjes naar de andere fora, ben wel benieuwd
staat in dit topique een linkje.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102835560
Is ze al een keer dood?
pi_102868499
Het is wel opvallend dat deze mevrouw op (minstens?) twee fora een heleboel mensen zo ver krijgt dat ze heel veel aandacht aan haar besteden.
pi_102868904
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 22:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

staat in dit topique een linkje.
ja, dat was mijn linkje naar viva,maar ik dacht dat ze het op andere fora ook had gezet
pi_102869708
Op het Viva forum is ze ook al ontmaskerd als iemand met een ziekelijke drang naar aandacht en een pathologische leugenares. Zo'n type die tijdens haar jeugd te weinig aandacht heeft gehad. Gewoon lekker negeren.
  Redactie Frontpage zondag 9 oktober 2011 @ 12:46:50 #134
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_102870572
Of een kuttrol of een tyfhoer.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_102870593
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:46 schreef JeMoeder het volgende:
Of een kuttrol of een tyfhoer.
waarschijnlijk beide
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 9 oktober 2011 @ 13:10:51 #136
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_102871450
Verlaag je vaste lasten, stop met die zelfmoordpogingen, laat je man een beter betaalde baan zoeken of om loonsverhoging vragen en probeer zelf parttime te gaan werken ^O^
pi_102872823
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
Op het Viva forum is ze ook al ontmaskerd als iemand met een ziekelijke drang naar aandacht en een pathologische leugenares. Zo'n type die tijdens haar jeugd te weinig aandacht heeft gehad. Gewoon lekker negeren.
In dat geval is ze dus psychisch gestoord en heeft ze daarom wel recht op een uitkering :') Maar ja, dan moet ze wel in behandeling gaan om een diagnose te krijgen en tot die tijd heeft ze dus pech..
  zondag 9 oktober 2011 @ 15:44:24 #138
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_102876962
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:10 schreef leolinedance het volgende:
Verlaag je vaste lasten, stop met die zelfmoordpogingen, laat je man een beter betaalde baan zoeken of om loonsverhoging vragen en probeer zelf parttime te gaan werken ^O^
Goed gelezen , het is een troll.. Man was overigens weg volgens de verzonnen op.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_102917132
Beetje janken en zielig doen en alles is weer goed.
pi_102918807
ben toch zo benieuwd naar het volgende topic van deze troll.. (bij voorkeur op vrijdag middag ofzo)
speciaal hiervoor hou ik nu ook het viva forum in de gaten, vermakelijk!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_102927304
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:06 schreef vragen123 het volgende:
Beste Forumleden,

Dit wordt waarschijnlijk een langdradig verhaal maar ik moet het echt van mij afschrijven !

Zeg dat ga ik echt allemaal niet lezen, maar is het misschien een idee voor TS (mocht die geen troll zijn), en anderen in vergelijkbare situaties:

- dat je zich bij het plaatselijke juridische loket meldt met je probleem en daar laat beoordelen of je wellicht in aanmerking komt voor een toevoeging ( = super goedkope hulp van een advocaat, de staat dokt het grootste deel voor je) en vervolgens
- of je wellicht door een advocaat op het gebied van het arbeidsrecht even laat beoordelen of dat allemaal zo kan, wat er van je gevraagd wordt in het kader van re-integratie?

Als je niet voldoet aan je re-integratieverplichtingen ben je gewoon het haasje qua uitkering en loon e.d.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')