Autovista in actie.quote:Forza Motorsport 4 sets a new graphical standard for the racing genre. Featuring dramatic Hollywood-style camera effects and an all new lighting engine, Forza Motorsport 4 creates an unparalleled, dramatically realistic graphical experience all running at a silky-smooth 60 frames per second.
Forza Motorsport 4 is making racing more social than ever. Create a Car Club and build the ultimate dream team of drivers, tuners and painters from the Forza community. Share your custom cars and dominate the other clubs. With the all-new Rivals Mode, play against your friends whether they are online or not by challenging them for bragging rights and rewards in a variety of different game types.
Autovista Mode brings the automotive experience comes to life. Walk around the car in a virtual showroom, crouch down to look at the details, or open the doors and hood using the power of Kinect. Immerse yourself with Kinect Head Tracking, which pans the camera view based on how you naturally look into the corners when youre hard charging. Take the virtual wheel with Kinect as you sit on the couch with your friends and family no controller required. You can even take advantage of Kinect voice control to easily navigate the game's menu.
With more than 80 manufacturers, the most in any racing game available today, Forza Motorsport 4 features unrivaled diversity and more of the cars you love. The all new World Tour Mode boasts new tracks, unending choice and hundreds of hours of gameplay as you travel the globe with your favorite car. With the most accurate physics engine, cockpits and damage on every car and assists that allow even the most casual player to race, Forza Motorsport 4 redefines the genre.
Dit kunnen we straks dus gaan doen.quote:Top Gear and Forza 4: From "Car Soccer" to "Car Bowling"
As part of the tie-up between Microsoft's Turn 10 Studios and the BBC's smash-hit motoring show, Top Gear, Forza Motorsports 4 will include a number of single-player and multiplayer modes ripped right from the TV show. Yes, it will include "Car Soccer."
The Turn 10 / Top Gear tie-up includes, in addition to the aforementioned multiplayer "Car Soccer" mode, it also includes Jeremy Clarkson providing audio commentary in the new car dealership-like "Autovista" feature, and single player career modes like "Car Bowling" and a series of "Top Gear"-related Rivals challenges, "Star in a Reasonably-Priced Car" being chief among them.
"Car Bowling" is exactly what it sounds like you knock down bowling pins with your car as you drive around the Top Gear test track.
The "Car Soccer" mode is modeled after two segments from the Top Gear TV show (Season eight, episode five and season six, episode one for all you Top Gear fanatics out there) where the hosts played in a giant game of soccer between Volkswagen Foxes and Toyota Aygos. The best part? The mode isn't limited to just the Fox or 'yota, you can use any car you want and in any combination of cars that you want.
Top Gear isn't new to tie-ups with video games, starting with a very basic but still drivable version of their test track appearing around 2003 for the PC racing simulator, Grand Prix Legends. There's also a version of the test track for other PC simulators, including rFactor and World Racing 2.
But it wasn't until Grand Turismo 5's release last year that the track appeared in a mainstream console racer. I never got a chance to fully unlock all of the gameplay modes on the track because although I spent four infuriating hours trying to beat the caravan race level I could never do it.
While the tie-up was cool because of the novelty, I eventually gave up in frustration of ever having a chance to play what I want and how I want on the Top Gear test track. Turn 10 Studios says they've learned from Sony on that one. Here's to hoping that's true.
quote:Bunta-Fujiwara = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
RolStaart-Beer = Thom2289
Miniem = snelleferrari
Desunoto = Replica of Love
Rauw. = Vladzje
PierreTT = PierreTT
De volgende keer als ik een topic moet openen pm ik jou bitch.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:01 schreef Miniem het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om 1 topic te openen met de juiste OP?![]()
Alleen op nieuw deel klikken en de topictitel wijzigen
Opinions, opinions....... C63 blijft bazig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
De volgende keer als ik een topic moet openen pm ik jou bitch.
Mijn TT was cooler
Omdat ik de OP een overhaul ga geven met up to date info. Zeikstraal.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:01 schreef Miniem het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om 1 topic te openen met de juiste OP?![]()
Alleen op nieuw deel klikken en de topictitel wijzigen
C63 is inderdaad de baas.. maar ik krijg hem minder strak de bocht door dan die Amerikaan denk ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:10 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Opinions, opinions....... C63 blijft bazig.
[..]
Omdat ik de OP een overhaul ga geven met up to date info. Zeikstraal.
1 vs 1 bitch!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
C63 is inderdaad de baas.. maar ik krijg hem minder strak de bocht door dan die Amerikaan denk ik.
Hoewel, die 190 heb ik gekocht in deel 3 en die rijdt echt als steen op de weg!
We moeten tzt maar eens een competitie gaan opzetten
Die reklame in de OP is echt zoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:20 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
1 vs 1 bitch!
OP weer wat aangepast. Zo verder.
Teveel. 9 Officieel.quote:
Fuck.. nou ik krijg hem bij gamemania toch echt pas op de dag zelf.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Teveel. 12 Officieel.
Realistisch? 7 of 8.
Ik niet. Ze zeiden zelf tegen mij dat ie ws. Donderdag al verkocht gaat worden. Het spel heeft geen wereldwijd embargo, dus het kan dat wij, net als de Yanks, al de 11e of 12e kunnen gaan racen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Fuck.. nou ik krijg hem bij gamemania toch echt pas op de dag zelf.
Nou als ik een sms krijg weet ik het wel, moeten ze maar net in Alphen ad rijn ook doorhebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:04 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik niet. Ze zeiden zelf tegen mij dat ie ws. Donderdag al verkocht gaat worden. Het spel heeft geen wereldwijd embargo, dus het kan dat wij, net als de Yanks, al de 11e of 12e kunnen gaan racen.
Damn, dan woon je niet ver. Zoeterminder hier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou als ik een sms krijg weet ik het wel, moeten ze maar net in Alphen ad rijn ook doorhebben
Maar ik zie hem wel, leuk als er al wat friends tijden op de scoreboards hebben gezet alvast
Verdommequote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:25 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FOOK MI!
In de demo staat beschikbaar vanaf 11 oktober.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Teveel. 9 Officieel.
Realistisch? 7 of 8.
Net zoals bij het begin van FM3quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:13 schreef Bastard het volgende:
We moeten tzt maar eens een competitie gaan opzetten
11 oktober in de VS, en 14 oktober in NL toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:03 schreef Tom_88 het volgende:
[..]
In de demo staat beschikbaar vanaf 11 oktober.
Nee hoor. De VW Fox is Braziliaans.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:41 schreef Bastard het volgende:
Ik denk beginnen met VW Fox.. het is toch europees nietwaar
Verder wil ik vlot een BMW 3, een Chevrolet CTS-V, een paar ferrari's, Lambo murcielago, Hummer.. och ik weet het van gekkigheid vast niet meer straks
Ik weet je nick niet meerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Net zoals bij het begin van FM3Volgens mij heb ik iedereen van toen ook nog in mijn lijst
Van die mensen die niet snappen dat je ook snel kan zijn met een auto die niet de leaderboards domineert, of dat het een auto kan zijn die specifiek voor 1 circuit gebouwd is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:51 schreef Bastard het volgende:
Die Volvo 240 (oude bak) heb ik in deel 3 in de A klasse, bijna onverslaanbaar op de Mazda Laguna en dat commentaar dat je dan krijgt
Oh zou kunnen, maar omdat de demo gewoon Nederlands is verder is dat een beetje onduidelijk dan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
11 oktober in de VS, en 14 oktober in NL toch?
Wikipedia zegt dit:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:09 schreef Tom_88 het volgende:
[..]
Oh zou kunnen, maar omdat de demo gewoon Nederlands is verder is dat een beetje onduidelijk dan.
Staat ook bij mijn preorder, 14 oktober. Demo is blijkbaar gewoon vertaaldquote:It will be the fourth installment in the Forza Motorsport series, and is scheduled for release in North America on October 11, 2011, in Europe on October 14, and the rest of the world on October 20.
Mag ik je ook een invite sturen?quote:
Ditquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:55 schreef Desunoto het volgende:
Die rivals mode tussen het verkeer door begint me behoorlijk te irriteren. Je hebt teveel geluk nodig.
Ik gok dat je gemiddeld zo eens in de 30 ronden echt een goed rondje krijgt met gunstig verkeer. En dan moet je dat rondje niet de pech hebben dat hij aan het begin al ongeldig wordt verklaard door je vorige ronde. En je moet koel blijven als je merkt dat je eindelijk geluk hebt.![]()
Net weer in de voorlaatste bocht de pech gehad dat er 2 auto's naast elkaar reden met daar vlak voor nog een auto. Kon er onmogelijk langs zonder 2 hele seconden te verliezen, als het niet meer was.
Denk dat je deze mode maar moet vermijden als je niet het risico wil lopen dat er een controller door het tv scherm vliegt.
QFTquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:55 schreef Desunoto het volgende:
Die rivals mode tussen het verkeer door begint me behoorlijk te irriteren. Je hebt teveel geluk nodig.
Ik gok dat je gemiddeld zo eens in de 30 ronden echt een goed rondje krijgt met gunstig verkeer. En dan moet je dat rondje niet de pech hebben dat hij aan het begin al ongeldig wordt verklaard door je vorige ronde. En je moet koel blijven als je merkt dat je eindelijk geluk hebt.![]()
Net weer in de voorlaatste bocht de pech gehad dat er 2 auto's naast elkaar reden met daar vlak voor nog een auto. Kon er onmogelijk langs zonder 2 hele seconden te verliezen, als het niet meer was.
Denk dat je deze mode maar moet vermijden als je niet het risico wil lopen dat er een controller door het tv scherm vliegt.
dan zou ik zeker meedoenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:24 schreef Desunoto het volgende:
Geen idee.
Ik hoop dat je zelf ook variaties kan maken die alleen toegankelijk zijn voor mensen in je vriendenlijst of je car club. Dat zou wel tof zijn.
Dan zou je bijvoorbeeld zonder problemen een "FOK!ker in a reasonably priced car" leaderboard kunnen maken. Laten we het hopen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:24 schreef Desunoto het volgende:
Geen idee.
Ik hoop dat je zelf ook variaties kan maken die alleen toegankelijk zijn voor mensen in je vriendenlijst of je car club. Dat zou wel tof zijn.
Dan zou je bijvoorbeeld zonder problemen een "FOK!ker in a reasonably priced car" leaderboard kunnen maken. Laten we het hopen.
quote:The Turn 10 / Top Gear tie-up includes, in addition to the aforementioned multiplayer "Car Soccer" mode, it also includes Jeremy Clarkson providing audio commentary in the new car dealership-like "Autovista" feature, and single player career modes like "Car Bowling" and a series of "Top Gear"-related Rivals challenges, "Star in a Reasonably-Priced Car" being chief among them.
Dat is vlgs mij wel de bedoeling ja!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:24 schreef Desunoto het volgende:
Geen idee.
Die lamborghiniquote:
Das een Lambo, Filistein! De nieuwe Miura to be exact.quote:
Haha ik doelde op het eenerlaatste plaatje, waar je alleen de kont ziet van de lamboquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oh, wtf.
Dat ding lijkt net een Porsche van de voorkant.
Niet mooi
Morgen als het goed is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:41 schreef Miniem het volgende:
Wanneer komt de demo nou voor silver members?
Kan niet wachten
Inderdaad een zeer goede video.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:16 schreef Bastard het volgende:
http://www.giantbomb.com/quick-look-forza-4/17-5014/
Hele goede impressie.
Gumpert Apollo!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Vond deze wel mooi
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
Die nieuwe Lambo is hierop gebaseerd:
[ afbeelding ]
Is dat Camino Viejo de Montserrat?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow
Jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Is dat Camino Viejo de Montserrat?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:10 schreef Miniem het volgende:
volledige carlist:
http://gamingbolt.com/forza-motorsport-4-full-car-list-revealed
Dan is hij bij deze niet compleet, want ik heb op diverse screens sowieso al 2 verschillende RUF's gezien....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:10 schreef Miniem het volgende:
volledige carlist:
http://gamingbolt.com/forza-motorsport-4-full-car-list-revealed
1 normale en 1 unicornquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:45 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Dan is hij bij deze niet compleet, want ik heb op diverse screens sowieso al 2 verschillende RUF's gezien....
Nee hoor.quote:
Keek onder het verkeerde kopjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee hoor.
1 normale
1 in de launch pack
en 1 in de VIP pack.
Niks unicorns.
Alles wordt op een gegeven moment DLC, via Auction house betaal je de hoofdprijs. Ik zou gewoon even wachten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:12 schreef Miniem het volgende:
Ik zag ook deze staan:
Revealed DLC cars:
Store Specific preorder cars
2011 John Cooper Works Clubman (Target)
Is daar dan aan te komen via auction house?
Ah mooiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:14 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Alles wordt op een gegeven moment DLC, via Auction house betaal je de hoofdprijs. Ik zou gewoon even wachten.
Maareh... met een Live Silver abbo kan je de auction house en storefront niet gebruiken he, amice?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:18 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Maareh... met een Live Silver abbo kan je de auction house en storefront niet gebruiken he, amice?
edit:
Gamertaglijstje maken heren?
Bunta-Fujiware = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
Ik heb m pre-ordered bij Gamemania. Maar als je volgende week donderdag/ vrijdag op jacht gaat, scoor je hem wel hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:26 schreef Miniem het volgende:
Waar hebben jullie Forza 4 besteld?
Of gaan jullie op jacht in de winkels voor de releasedag?
RolStaart-Beer = Thom2289quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:18 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Maareh... met een Live Silver abbo kan je de auction house en storefront niet gebruiken he, amice?
edit:
Gamertaglijstje maken heren?
Bunta-Fujiwara = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
Bunta-Fujiwara = SternAE86Takumiquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:41 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Bunta-Fujiwara = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
RolStaart-Beer = Thom2289
Miniem = snelleferrari
Staat er ook tussen nu.quote:
Eh waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
AAAAAAAARRGGGHHHH
Die Golf VR6 is een Amerikaanse Golf
De reflectors op de zijkant van de voorbumper.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:40 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Eh waar haal je dat vandaan?
Dat zijn richtingaanwijzers, geen reflectoren volgens mij. Mijn golfie had ook richtingaanwijzers aan de zijkant. Die zaten hoger en richting de portier.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
De reflectors op de zijkant van de voorbumper.
Laat het de enthousiastelingen niet horen, dat zijn SML's (sidemarkerlights).quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
De reflectors op de zijkant van de voorbumper.
Aan US Golf's zijn het altijd gewoon lichtjes zover ik weet (Mijn Mk1 US had ze ook, vriend zijn mk3 US even zo)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
Soms zijn het reflectors, soms permanente lichtjes.
En ja, zo -mogen- knipperen als je links of rechtsaf slaat.
Achterop zitten rode reflectors/lampjes (hangt ervanaf)
In tegenstelling tot Europa, waar die aan de zijkant ten eerste op een mooiere plek zitten (In de US moeten ze op de hoeken worden geplaatst), en ze zijn ten minste niet continu aan.
Klopt, bij mij althans. Bij mij waren het gewoon DI's en geen SML's.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
Soms zijn het reflectors, soms permanente lichtjes.
En ja, zo -mogen- knipperen als je links of rechtsaf slaat.
Achterop zitten rode reflectors/lampjes (hangt ervanaf)
In tegenstelling tot Europa, waar die aan de zijkant ten eerste op een mooiere plek zitten (In de US moeten ze op de hoeken worden geplaatst), en ze zijn ten minste niet continu aan.
Uiteraard, blik monster energy achter de kiezen, beukende hardstyle op de achtergrond.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zitten jullie dan ook met een petje achterstevoren achter de xbox?
Ford Fiëstaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Uiteraard, blik monster energy achter de kiezen, beukende hardstyle op de achtergrond.
Wat rijd je zelf? Daar heb ik er vast ook nog wel 1 over.
Lease je ook in Forza of alleen daarbuiten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ford FiëstaWel de nieuwste
Gast, ik ben 32. Toen ik die Golf had was ik 24. Ik luisterde naar teringharde Metal en punk-rock.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zolang ze die optie niet hebben ingebouwd, moet ik helaas alles zelf aanschaffenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Lease je ook in Forza of alleen daarbuiten?
Zal wat zijn, zit je te racen, krijg je een pop-up over privé kilometers.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zolang ze die optie niet hebben ingebouwd, moet ik helaas alles zelf aanschaffen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:46 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Zal wat zijn, zit je te racen, krijg je een pop-up over privé kilometers.
Ja, en schuin hangend of achteroverliggend kijk ik dan over mijn stuurtje heenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
GT5 heeft m ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Eindelijk een game waar de airbrake van de Bugatti wel werkt
@2.35
Bedoelde het meer als een puntje dat de details mooi zijn uitgewerktquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:44 schreef Desunoto het volgende:
Ach, de Veyron is toch lelijk dus ik zal er amper of nooit in rijden.
Dat is waar. Maar heeft de McLaren SLR dan ook een werkende airbrake? Dat is wel een gaaf ding.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Bedoelde het meer als een puntje dat de details mooi zijn uitgewerktIn FM3 zat het tenminste niet
Rijdt ook niet fijn vind ik. Bochtenwerk is niet je van het.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:44 schreef Desunoto het volgende:
Ach, de Veyron is toch lelijk dus ik zal er amper of nooit in rijden.
Het is een dragster in een Armani pak, wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rijdt ook niet fijn vind ik. Bochtenwerk is niet je van het.
Nee. Maar als ik het zo lees mis je de hele essentie van de game en verwacht je een arcade racer. Je MOET je auto wel opvoeren en afstellen wil je online en offline goed kunnen rijden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:55 schreef emokid het volgende:
Vraagje: Ik heb tot nu toe alle Forza's gekocht op launchdate maar heb ze ook elke keer na een maand verkocht door verveeldheid. Het zijn elke keer weer die eindeloze saaie races op Silverstone met een kutauto waarmee ik dan 12 laps moet. Multiplayer is zwaar aan het buggen en is totaal niet noob-vriendelijk doordat de meesten getune auto's hadden.
Is er iets veranderd wat dit betreft?
Het moet niet, je hebt ook genoeg cups die je met stock auto's rijdtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee. Maar als ik het zo lees mis je de hele essentie van de game en verwacht je een arcade racer. Je MOET je auto wel opvoeren en afstellen wil je online en offline goed kunnen rijden.
True, maar uit zijn post maak ik op dat hij geen tijd wil steken in tunen en circuitraces vind hij op den duur saai worden.... Dan is Forza niks voor hem. Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het moet niet, je hebt ook genoeg cups die je met stock auto's rijdt
Sorry, ik zit verkeerd te lezen. Ben ook nog niet zo lang wakkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:59 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
True, maar uit zijn post maak ik op dat hij geen tijd wil steken in tunen en circuitraces vind hij op den duur saai worden.... Dan is Forza niks voor hem. Dat bedoel ik
Je hoeft je niet gelijk superieur te voelen en mij onterecht te classificeren zonder voorkennis. Ik wil het juist leren, vandaar dat ik het elke keer opnieuw kocht, maar het is moeilijk te leren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee. Maar als ik het zo lees mis je de hele essentie van de game en verwacht je een arcade racer. Je MOET je auto wel opvoeren en afstellen wil je online en offline goed kunnen rijden.
Ik denk, gezien dat je jezelf een n00b noemt, dat racers als Hot Pursuit en Project gotham jou wel die lol kunnen geven.
Maar ook online?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik rij álle races met stock wagens. Ik hou niet van tunen. Hooguit een beetje optisch met fabrieksonderdelen.
Waar zeg ik dat ik me superieur voel? Kansloze opmerking.:')quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Je hoeft je niet gelijk superieur te voelen en mij onterecht te classificeren zonder voorkennis. Ik wil het juist leren, vandaar dat ik het elke keer opnieuw kocht, maar het is moeilijk te leren.
Dat klopt. Er zijn verschillende moeilijkheidsgraden in het spel, kom je bij de laagste moeilijkheid ook al in de problemen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Je hoeft je niet gelijk superieur te voelen en mij onterecht te classificeren zonder voorkennis. Ik wil het juist leren, vandaar dat ik het elke keer opnieuw kocht, maar het is moeilijk te leren.
Nee ik speel zelfs op het hoogste niveau in World Tour. Dat tunen is mij alleen totaal onbekend en dus dat de races nogal saai werden op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat klopt. Er zijn verschillende moeilijkheidsgraden in het spel, kom je bij de laagste moeilijkheid ook al in de problemen?
Ja daar noem je ook een spinnenweb.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:17 schreef emokid het volgende:
[..]
Nee ik speel zelfs op het hoogste niveau in World Tour. Dat tunen is mij alleen totaal onbekend en dus dat de races nogal saai werden op een gegeven moment.
Ik heb eens op de community fora gekeken van Turn 10 en daar raak je gewoon verdwaald.
Dit ook, als men weet wat je wensen zijn, kan je zelf een auto op wens laten bouwen door sommige mensen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:19 schreef Desunoto het volgende:
En vergeet de storefront niet. Wil je een competitieve wagen? Zoek een hoog gewaardeerde tune met veel downloads. Zeker als die geupload is door een bekende, betrouwbare naam (na een tijdje komen veel namen je bekend voor en onthoud je de beste tuners). Paar credits neerleggen en je hebt een wagen die goed mee kan.
Maar je hebt dus geen moeite met het rijden zelf?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:17 schreef emokid het volgende:
[..]
Nee ik speel zelfs op het hoogste niveau in World Tour. Dat tunen is mij alleen totaal onbekend en dus dat de races nogal saai werden op een gegeven moment.
Ik heb eens op de community fora gekeken van Turn 10 en daar raak je gewoon verdwaald.
Het meest legendarische wat ik aan Forza vind en wat mij is bijgebleven zijn de custom Drift races in Forza 1 op de oude Xbox. In Forza 2 ook maar toen was het om een of andere reden minder leuk.
Ik rijd pas manual sinds GT5 en ik game al meer dan 20 jaar.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:25 schreef Desunoto het volgende:
Soms kom je ook pareltjes tegen. Mijn Lamborghini Countach in B class en m'n Shelby Cobra 427 in A class kom je online niet vaak tegen maar deze twee zijn zeer goed getuned en al vele mensen met bekendere wagens hebben het moeten afleggen tegen ze.
De assists uitschakelen helpt ook heel veel. Niet alleen heb je dan een uitdaging erbij, maar je gaat ook sneller als je ze onder de knie hebt. Daarnaast heb je veel meer het gevoel betrokken te zijn met de auto.
Vroeger toen ik begon met racegames te spelen, liet ik altijd alle hulpmiddelen aanstaan. Beetje gas, remmen en sturen zonder dat je je zorgen hoefde te maken over onderstuur, onderstuur, etc.
Als je ook gedoseerd moet remmen, geleidelijk op het gas moet en zelf moet schakelen is het allemaal veel levendiger. Zeker weten.
Nee totaal niet. Nou, goed. Waarschijnlijk koop ik hem gewoon weer en dan zal ik dit topic even in de gaten houden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar je hebt dus geen moeite met het rijden zelf?
Ik rij zelf totaal geen multiplayer, aangezien iedereen daar loopt te beuken en te schelden. Wel in Forza 3 vaak die minigames gedaan met mensen van hier, en veel mee gelachen, maar voor de rest is het een singleplayer voor mij.
Tunen doe ik eigenlijk nooit, hoewel ik het wel leuk vind. Ik heb alleen vaak geen zin om uren erin te stoppen en de hele tijd te testen. Dan maar wat standaard upgrades en gewoon rijden.
Jupquote:
Tja, het spel draait vooral om het neerzetten van tijden en daar lol aan beleven. Voor mij is dat tenminste de primaire factor voor het spelen van het spel: een auto goed kunnen besturen en zo hard mogelijk over het circuit kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:31 schreef emokid het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Nou, goed. Waarschijnlijk koop ik hem gewoon weer en dan zal ik dit topic even in de gaten houden.
De eerste Gran Turismo had het, Grand Prix 2 etc.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:29 schreef Desunoto het volgende:
Had je 20 jaar geleden games waarin je zelf kon schakelen dan?
Jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:29 schreef Desunoto het volgende:
Had je 20 jaar geleden games waarin je zelf kon schakelen dan?
Daar moest je ook tanken onderweg toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ja
Test Drive uit 1987 bv
Daar was niet eens een 'automaat'-optie.
A = opschakelen
Z = terugschakelen
Je moest gewoon een bepaald traject rijden, en dan kwam je bij een tankstation uit (verplicht)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:37 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Daar moest je ook tanken onderweg toch?
Alleen hiervoor al zou ik hem kopen en JA dit zit in het spel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:31 schreef emokid het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Nou, goed. Waarschijnlijk koop ik hem gewoon weer en dan zal ik dit topic even in de gaten houden.
The duel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:44 schreef PierreTT het volgende:
Eerste racegame die ik had was een game die heel erg leek op dat van Test Drive 1, alleen kon je alleen kiezen tussen een Ferrari en een Porsche
Precies, diequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:48 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
The duel.
Is ook Test Drive btw.
Er zitten een hoop add-on cars bij. Standaard had je alleen:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
Euh? ik heb The Duel hier, maar heb keuze uit veel meer wagens..
namelijk:
Lamborghini Countach
Ferrari Testarossa
Corvette ZR1
Corvette Stingray
Shelby GT500
Pontiac GTO
Dodge Charger Daytona
Camaro COPO 9560 ZL1
Porsche 959
Ferrari F40
Ruf Twin turbo (yellowbird)
Lotus Turbo Esprit
quote:In the standard version of Test Drive II, the player has the option of using one of two vehicles (three in the 1992 Console versions of the game). These vehicles are presented at the beginning of the game with technical specifications, including top speed, torque, and acceleration rates. The cars included a Porsche 959 and a Ferrari F40. The third car is a Lamborghini Diablo.
For non-console versions, Accolade later released two data disks, which included more playable cars. These were released on many platforms.
The Supercars car disk included cars from the previous game in the series, some in slightly different versions including the Corvette ZR1 and the Lotus Turbo Esprit.
The Musclecars car disk included five muscle cars from the 60's including a Camaro ZL-1 COPO, Mustang Shelby GT500, Pontiac GTO and a Dodge Charger Day
Klopt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Staat blijkbaar een foutje, aangezien ik geen Diablo heb, maar een Countach.
Die bocht is ook mijn breekpunt. De suggested line is imo te traag en de entry is veel te wijd. Ik raak het overzicht daar kwijt en laat zeker 0,5 tot 1 seconde liggen....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:51 schreef Desunoto het volgende:
Het rempunt in de eerste bocht is echt lastig. Ik merk dat ik rem, dan de rem eventjes loslaat zodat ik iets meer in kan sturen voor de juiste hoek, en dan nog een keer rem.
Daarmee was ik wel iets sneller dan m'n rivals ghost, maar het voelt alsof je elke ronde weer twijfelt bij die bocht.
De eisen zijn ook strenger geworden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:58 schreef DennisDeBengel het volgende:
Even hoog als Forza 3, terwijl deel 4 toch echt wel een stuk beter is
Zojuist geprobeerd en later remmen en wijder insturen resulteerd in harder door de bocht merk ik. Scheelde met 0.3 seconden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:21 schreef Desunoto het volgende:
De snelste manier is vroeg de binnenkant kiezen en daar blijven. Je kan dan net zo vroeg op het gas als dat je heel wijd erin gaat en pas op het laatst richting de binnenkant gaat (volgens het slow-in, fast-out principe). Als indicatie voor wanneer je weer vol gas kan, gebruik ik het asfalt dat bijna zwart gereden is door het rubber.
Het is moeilijk om te omschrijven wanneer precies want het asfalt verandert geleidelijk, maar je zou erop kunnen letten.
Maar het aanremmen moet gebeuren onder het insturen en dat maakt de binnenkant zoeken heel lastig. Je glijdt snel naar buiten.
Maar er zitten wat vreemde punten qua grip op dit circuit. De links-rechts combinatie na de tunnel bijvoorbeeld... in de bocht naar rechts waarna je de heuvel op rijdt, daar moet eigenlijk niet de binnenkant kiezen. Want een paar meter daarnaast heb je meer grip en kan je dus meer snelheid meenemen het snelle gedeelte op.
Alles Sim, alles uit. Behalve ABS.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:19 schreef 12345r het volgende:
Als jullie (of andere) het over tijden hebben die je gereden hebt...
Wat zijn dan de spelinstellingen?
Ik vind ¤ 70 voor de Limited Edition echt niet veel geldquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:35 schreef 12345r het volgende:
Hebben jullie hem eigenlijk al ge pre-orderd?
Ik zit er namelijk over te twijfelen, ik vind ¤50 namelijk toch best veel geld voor een spel![]()
Volgens Zavvi.com krijg je de volgende bonussen erbij:
Pre-Order Forza Motorsport 4 and receive bonus cars which include:
Ford Mustang GT Coupe 1966
Koenigsegg Agera 2011
Lexus SC300 1997
RUF RGT-8 2011
Tesla Roadster Sport 2011
You will also receive a special code to unlock the rather special BMW 1 Series M Coupe.
Is dit het waard?
Het spel gaat toch minimaal 2 jaar mee, speel FM 3 nog altijd met veel plezierquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:51 schreef 12345r het volgende:
Dank, nu zit ik zelfs te twijfelen om ¤70 euro aan een spel uit te geven![]()
Ik koop niet zo vaak spellen, dus ik vind dit echt belachelijk veel geld voor een spel![]()
Maargoed, ik ben zelf helemaal weg van auto's vandaar dat ik hem toch wel wil hebben... En al die extra's bij de limited edition zijn niet verkeerd. Kleine dingen zoals dat boek geschreven door Top Gear vind ik al gaaf
http://www.nedgame.nl/for(...)edition%29+x360.htmlquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:11 schreef 12345r het volgende:
Pff, overal uitverkocht![]()
Iemand nog een site waar die voorradig is?
Mocht ik hem niet kunnen pre-orderen, veranderd er dan nog wat aan de extra's van de limited collectors edition zodra die weer op vooraad is (na de release datum)?
Thanks, ik ga deze straks maar eens bestellen denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:52 schreef SonicVolcano het volgende:
http://www.yourgamezone.n(...)060817/Products/6147
Probeer deze eens. Ik heb 'm hier ook een paar dagen geleden besteld. En sinds gisteren is er een korting van 5 euro op de LCE, dus je zou zeggen dat ie op voorraad is...
(ben zelf wel net die 5 euro korting misgelopen. Naja, dat geven ze maar aan een goed doel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In-car ziet het er best knulllig uit eerlijk gezegdquote:
Het ging me meer om het geluidquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
In-car ziet het er best knulllig uit eerlijk gezegd
Wel vreemd en of jammer dat er maar n stuk of 6 verschillende autos op de baan rijden, 2 bmws, mercedes, seat en n megane....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat spelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
In Grand Prix circuit (1988) kon je kiezen of je automaat wilde of manueel.
Dit was mijn eerste racegame.. Test Drive kreeg ik later.
En Grand Prix circuit had ik gelukkig wel in EGA-kleuren (zoals in het filmpje)
Het interieur van de Diablo GTR is ook heel kaal (foto). Daarnaast is de belichting op de Nordschleife helaas nog steeds niet ideaal, waardoor het elk interieur omlaag zou halen. Op momenten zie je wat meer licht de cockpit in schijnen en zie je wat meer detail achter het stuur. Neemt niet weg dat het er inderdaad uitziet alsof er iets minder aandacht aan is besteed dan aan de Pagani Zonda als in de demo bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:52 schreef gonzo1979 het volgende:
De Saturn in Tilburg heeft iig al een mooi prijs gemaakt: 44 euro
Ik ook, was gelukkig op tijdquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:01 schreef Rauw. het volgende:
Ik hoor het wel, was mooi op tijd met het bestellen van mijn Collectors Edition.
Dwars met die volvo, lekker hoor!
Probeer Yourgamezone eens. Sinds een paar dagen hebben ze korting op de LCE. Ook heb ik die van mij pas sinds vrijdag besteld en ze voorzien geen problemen met de levering. Dit heb ik apart even gevraagd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:16 schreef 12345r het volgende:
Is de limited edition eigenlijk ook echt 'limited'?
Ik ging er net even lekker voor zitten om Forza 4 LE te bestellen, maar nou bleek die dus echt overal uitverkocht te zijn![]()
Uiteindelijk bij Intertoys bestelt (voor de hoofdprijs), stond niks over de voorrraad, dus op goede hoop...
Mocht hij nou ook bij intertoys uitverkocht zijn, komt er dan nog een nieuwe lading? Of is mij kans op de limited edition dan echt verkeken?
Daar wou ik hem gister dus bestellen... Ff gekeken of die er nog stond, ja hoor. Bakkie koffie gehaald met edentifier, kom ik terug is die van de site afgehaald, uitverkochtquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Probeer Yourgamezone eens. Sinds een paar dagen hebben ze korting op de LCE. Ook heb ik die van mij pas sinds vrijdag besteld en ze voorzien geen problemen met de levering. Dit heb ik apart even gevraagd.
De Amerikaanse release is morgenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:01 schreef JohnB52 het volgende:
Ligt ie nou morgen in de winkels?
Volgens de demo is de release morgen namelijk...
Ik heb juist veel last van onderstuurquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:21 schreef JohnB52 het volgende:
K heb gewoon mega overstuur met de autos, steering staat op simulatie.
De Subaru is 4WD, alle andere RWDquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:10 schreef JohnB52 het volgende:
Euhm, ja, dat bedoelde ik.
Zijn alle autos toevallig achterwielaangedreven?
Kroontje bij je naam en je krijgt wel es wat auto's van Turn 10.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:58 schreef exionche het volgende:
ik heb geen auto, maar van wat ik heb gelezen/gehoord iedereen vond dit veel realistischer
heb je trouwes het sturen op simulatie staan?? want dat helpt ook
iemand die nog antwoord kan geven wat het VIP lidmaatschap inhoud?? of wat het inhield bij forza 3 want die heb ik niet VIP gespeeld
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:48 schreef JohnB52 het volgende:
Ik ga zo ff kijken bij de mediamarkt breda...
Is dat zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Intertoys gaat hem verkopen zodra ze hem hebben.
1000/1000 hierquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:08 schreef SoldMayor het volgende:
Heb er wel zin in!!
Alleen een probleem. Na een tijd gaan dit soort games bij mij altijd vervelen.
Dat had ik met GT3 en GT4 op de ps2 ook al.
Maar we zullen zien.
Forza 3 heb ik trowens meer gespeeld als alle GT's bij elkaar.
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
1000/1000 hier
Ben nog steeds Forza aan het spelen dus ik denk dat het met deze versie niet anders zal wezen!
Wut? Ik vond het aardig vlot gaan door die 50 heen, en dan zit je vlgs mij nog maar op 36% careermode oidquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ik heb maar 535G ofzo.
Ben ook bij level 37 blijven hangen.
Ik zit op 11% geloof ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wut? Ik vond het aardig vlot gaan door die 50 heen, en dan zit je vlgs mij nog maar op 36% careermode oid
Nee dat is waar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zit op 11% geloof ik.![]()
Maar ik heb afgelopen jaar (als ik al forza deed) alleen maar met andere time trials gedaan enzo.
En ja dat schiet niet echt voor de xp enzo.
Precies en dat lijkt me nou echt vet zo'n club.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat is waar.
Hoewel, Forza 4 heeft een club nu waar je tegen deelnemers van die club tijden kan zetten en dan krijg je geld.
Meen ik.
quote:Level 24, 57podiums, 1.4% of career complete.
quote:Just reached driver lvl 20. Career percentage complete - 2% lol.
Vooral als je game uitkiestquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef SoldMayor het volgende:
Opzich is die gratis bmw m5 theme best nice.
Geinige gastquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
http://nl.twitch.tv/aviator
Livestream
Daar heb ik toch een paar weken op zitten wachten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:21 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Pre order incentive ingevuld en bonnetje toegevoegd. Kom maar op met die gratis unicorn car.
Hoebedoelu?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar heb ik toch een paar weken op zitten wachten.
Echt? Ik had hem binnen 1 dag...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar heb ik toch een paar weken op zitten wachten.
Nee een week of 2 zeker wel.. maar maakt niet uit, niet dat ik geen andere auto's had staanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echt? Ik had hem binnen 1 dag...
Forza 3 is echt lelijk vergeleken met Forza 4 eigenlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Vaarwel mijn lieve, trouwe level 5 22B'tje......
[ afbeelding ]
Ja echt he? Alleen het stomme is, het ziet er op mijn TV veel beter uit dan op dat plaatje....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Forza 3 is echt lelijk vergeleken met Forza 4 eigenlijk
Voor mij vooral vaarwel TT-RS in de A-klasse en Mine's GT-R R34 in de S-klassequote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Vaarwel mijn lieve, trouwe level 5 22B'tje......
[ afbeelding ]
Hij zou ook n gedownloade versie kunnen spelen natuurlijk...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:27 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
In België verkoopt L'obCeDe hem al sinds gisteren. Maar de loser op 9lives wil zn kassabon niet scannen.
Nee, het is bevestigd door meerdere mensen en een moderator geloofde hem ook niet tot hij aanbood zijn bon te laten zien aan hem. Hij heeft hem legaal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:32 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Hij zou ook n gedownloade versie kunnen spelen natuurlijk...
Serieus ?!?! Is de studio je garagequote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:28 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Gamemania heeft hem al liggen, maar ik moet wachten. Oh well....
Die foto's van de Top Gear studio trouwens, dat is je garage.
Nog 2 dagen en dan kunnen we 'm ophalenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:28 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
http://www.budgetgaming.n(...)Edition_Xbox360.htmlquote:Nu verkrijgbaar bij Media Markt Rotterdam centrum voor ¤59,99
Ik heb de Limited Collectors Edition besteld, moet dus nog ff wachten...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:48 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)Edition_Xbox360.html
Straks even langs lopen
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:32 schreef Boingo het volgende:
[..]
Serieus ?!?! Is de studio je garage![]()
Nee, hij ligt er nog niet.. of bedoel je dat ze klaar liggen om over 2 dagen verkocht te worden?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:28 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Die foto's van de Top Gear studio trouwens, dat is je garage.
Natuurlijk hebben ze die op voorraad liggen. Maar ze verzenden pas op vrijdag waarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:59 schreef Rauw. het volgende:
Word de LCE echt pas vanaf vrijdag uitgeleverd dan?
Lijkt me toch dat ze die ook gewoon op voorraad krijgen van tevoren?
Het laatste, maar aangezien MM hem verkoopt ga ik er achteraan bellen en kijken wat ik in beweging kan zetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:01 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, hij ligt er nog niet.. of bedoel je dat ze klaar liggen om over 2 dagen verkocht te worden?
Ben benieuwd. Game mania zit hier om de hoek (200m), dus mochten ze hem toch verkopen dan ga ik hem halenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:02 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Het laatste, maar aangezien MM hem verkoopt ga ik er achteraan bellen en kijken wat ik in beweging kan zetten.
En dan meldt je het hier als je resultaat hebt toch............quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:02 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Het laatste, maar aangezien MM hem verkoopt ga ik er achteraan bellen en kijken wat ik in beweging kan zetten.
Naturellement.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:04 schreef Boingo het volgende:
[..]
En dan meldt je het hier als je resultaat hebt toch............
Ja niks, gewoon donderdag verzenden vind ik!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze die op voorraad liggen. Maar ze verzenden pas op vrijdag waarschijnlijk.
MM Zoetermeer weet van niks. We hebben een bon nodig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:48 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)Edition_Xbox360.html
Straks even langs lopen
Heb ik gedaan ten tijde van Gran Turismo 3.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:10 schreef Desunoto het volgende:
Vrijdag in de winkel verkopen en donderdag verzenden naar online-kopers zou het beste zijn inderdaad.
Maar een dag meer of minder, daar lig ik niet wakker van.![]()
En dan bedenken dat er echt mensen zijn die 's ochtends vroeg voor de winkel staan om een spelletje zo snel mogelijk mee te kunnen nemen.
Ook niet mijn stijl, maar als je de eerste wil zijn moet je wat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:10 schreef Desunoto het volgende:
Vrijdag in de winkel verkopen en donderdag verzenden naar online-kopers zou het beste zijn inderdaad.
Maar een dag meer of minder, daar lig ik niet wakker van.![]()
En dan bedenken dat er echt mensen zijn die 's ochtends vroeg voor de winkel staan om een spelletje zo snel mogelijk mee te kunnen nemen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:33 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Net gebeld naar MM Rotterdam en ze verkopen hem idd.
Ik ga nu GM HQ bellen.
Als ik het nummer kon vinden, dammit. GM Zoetermeer is op de hoogte en zou ook HQ benaderen hierover.quote:
Laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:38 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik own je dik qwa tijden in Trials HD.
Kerel belde meteen met afdeling "aankoop" om het door te geven.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Kerel belde meteen met afdeling "aankoop" om het door te geven.
Er kunnen nu 2 dingen gebeuren.
- Iedereen krijgt straks een SMS
- Mediamarkt krijgt een boete voor het breken van de streetdate
Ze hebben go ahead nodig van de uitgever namelijk Deze besluit OF om Media te laten stoppen met verkoop, OF ze geven de game vrij.... Fingers crossed. Meer kan ik niet doen.
Ik ook. Maargoed, wat is anders 2 dagen wachten nou....quote:
Dit is dezelfde afdeling die er vaker voor zorgt dat GM eerder kan verkopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Afdeling 'aankoop' klinkt meer als de afdeling in verbinding met T10 dan met de klanten. En dus een verklikkertje, zodat MM een boete krijgt
ehhhmm doe me optie 1quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Kerel belde meteen met afdeling "aankoop" om het door te geven.
Er kunnen nu 2 dingen gebeuren.
- Iedereen krijgt straks een SMS
- Mediamarkt krijgt een boete voor het breken van de streetdate
Ze hebben go ahead nodig van de uitgever namelijk Deze besluit OF om Media te laten stoppen met verkoop, OF ze geven de game vrij.... Fingers crossed. Meer kan ik niet doen.
Ik pas na Sinterklaas (waar ik hem krijg van mn ouders)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:24 schreef JohnB52 het volgende:
Idd, dit weeken vr t/m ma viert mn schoonmoeder dr verjaardag, in Hattem... Maandag dus pas spelen
Wat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:40 schreef DennisDeBengel het volgende:
Heb vanmiddag m'n LCE opgepikt bij de MM R'dam centrum, zie net dat ze weer uit de schappen zijn gehaald
Lucky you.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:40 schreef DennisDeBengel het volgende:
Heb vanmiddag m'n LCE opgepikt bij de MM R'dam centrum, zie net dat ze weer uit de schappen zijn gehaald
Heb je echt geluk gehad. MM is teruggefloten door Microsoftquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:40 schreef DennisDeBengel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |