Autovista in actie.quote:Forza Motorsport 4 sets a new graphical standard for the racing genre. Featuring dramatic Hollywood-style camera effects and an all new lighting engine, Forza Motorsport 4 creates an unparalleled, dramatically realistic graphical experience all running at a silky-smooth 60 frames per second.
Forza Motorsport 4 is making racing more social than ever. Create a Car Club and build the ultimate dream team of drivers, tuners and painters from the Forza community. Share your custom cars and dominate the other clubs. With the all-new Rivals Mode, play against your friends whether they are online or not by challenging them for bragging rights and rewards in a variety of different game types.
Autovista Mode brings the automotive experience comes to life. Walk around the car in a virtual showroom, crouch down to look at the details, or open the doors and hood using the power of Kinect. Immerse yourself with Kinect Head Tracking, which pans the camera view based on how you naturally look into the corners when youre hard charging. Take the virtual wheel with Kinect as you sit on the couch with your friends and family no controller required. You can even take advantage of Kinect voice control to easily navigate the game's menu.
With more than 80 manufacturers, the most in any racing game available today, Forza Motorsport 4 features unrivaled diversity and more of the cars you love. The all new World Tour Mode boasts new tracks, unending choice and hundreds of hours of gameplay as you travel the globe with your favorite car. With the most accurate physics engine, cockpits and damage on every car and assists that allow even the most casual player to race, Forza Motorsport 4 redefines the genre.
Dit kunnen we straks dus gaan doen.quote:Top Gear and Forza 4: From "Car Soccer" to "Car Bowling"
As part of the tie-up between Microsoft's Turn 10 Studios and the BBC's smash-hit motoring show, Top Gear, Forza Motorsports 4 will include a number of single-player and multiplayer modes ripped right from the TV show. Yes, it will include "Car Soccer."
The Turn 10 / Top Gear tie-up includes, in addition to the aforementioned multiplayer "Car Soccer" mode, it also includes Jeremy Clarkson providing audio commentary in the new car dealership-like "Autovista" feature, and single player career modes like "Car Bowling" and a series of "Top Gear"-related Rivals challenges, "Star in a Reasonably-Priced Car" being chief among them.
"Car Bowling" is exactly what it sounds like you knock down bowling pins with your car as you drive around the Top Gear test track.
The "Car Soccer" mode is modeled after two segments from the Top Gear TV show (Season eight, episode five and season six, episode one for all you Top Gear fanatics out there) where the hosts played in a giant game of soccer between Volkswagen Foxes and Toyota Aygos. The best part? The mode isn't limited to just the Fox or 'yota, you can use any car you want and in any combination of cars that you want.
Top Gear isn't new to tie-ups with video games, starting with a very basic but still drivable version of their test track appearing around 2003 for the PC racing simulator, Grand Prix Legends. There's also a version of the test track for other PC simulators, including rFactor and World Racing 2.
But it wasn't until Grand Turismo 5's release last year that the track appeared in a mainstream console racer. I never got a chance to fully unlock all of the gameplay modes on the track because although I spent four infuriating hours trying to beat the caravan race level I could never do it.
While the tie-up was cool because of the novelty, I eventually gave up in frustration of ever having a chance to play what I want and how I want on the Top Gear test track. Turn 10 Studios says they've learned from Sony on that one. Here's to hoping that's true.
quote:Bunta-Fujiwara = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
RolStaart-Beer = Thom2289
Miniem = snelleferrari
Desunoto = Replica of Love
Rauw. = Vladzje
PierreTT = PierreTT
De volgende keer als ik een topic moet openen pm ik jou bitch.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:01 schreef Miniem het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om 1 topic te openen met de juiste OP?![]()
Alleen op nieuw deel klikken en de topictitel wijzigen
Opinions, opinions....... C63 blijft bazig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
De volgende keer als ik een topic moet openen pm ik jou bitch.
Mijn TT was cooler
Omdat ik de OP een overhaul ga geven met up to date info. Zeikstraal.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:01 schreef Miniem het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om 1 topic te openen met de juiste OP?![]()
Alleen op nieuw deel klikken en de topictitel wijzigen
C63 is inderdaad de baas.. maar ik krijg hem minder strak de bocht door dan die Amerikaan denk ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:10 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Opinions, opinions....... C63 blijft bazig.
[..]
Omdat ik de OP een overhaul ga geven met up to date info. Zeikstraal.
1 vs 1 bitch!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
C63 is inderdaad de baas.. maar ik krijg hem minder strak de bocht door dan die Amerikaan denk ik.
Hoewel, die 190 heb ik gekocht in deel 3 en die rijdt echt als steen op de weg!
We moeten tzt maar eens een competitie gaan opzetten
Die reklame in de OP is echt zoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:20 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
1 vs 1 bitch!
OP weer wat aangepast. Zo verder.
Teveel. 9 Officieel.quote:
Fuck.. nou ik krijg hem bij gamemania toch echt pas op de dag zelf.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Teveel. 12 Officieel.
Realistisch? 7 of 8.
Ik niet. Ze zeiden zelf tegen mij dat ie ws. Donderdag al verkocht gaat worden. Het spel heeft geen wereldwijd embargo, dus het kan dat wij, net als de Yanks, al de 11e of 12e kunnen gaan racen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Fuck.. nou ik krijg hem bij gamemania toch echt pas op de dag zelf.
Nou als ik een sms krijg weet ik het wel, moeten ze maar net in Alphen ad rijn ook doorhebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:04 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik niet. Ze zeiden zelf tegen mij dat ie ws. Donderdag al verkocht gaat worden. Het spel heeft geen wereldwijd embargo, dus het kan dat wij, net als de Yanks, al de 11e of 12e kunnen gaan racen.
Damn, dan woon je niet ver. Zoeterminder hier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou als ik een sms krijg weet ik het wel, moeten ze maar net in Alphen ad rijn ook doorhebben
Maar ik zie hem wel, leuk als er al wat friends tijden op de scoreboards hebben gezet alvast
Verdommequote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:25 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FOOK MI!
In de demo staat beschikbaar vanaf 11 oktober.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Teveel. 9 Officieel.
Realistisch? 7 of 8.
Net zoals bij het begin van FM3quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:13 schreef Bastard het volgende:
We moeten tzt maar eens een competitie gaan opzetten
11 oktober in de VS, en 14 oktober in NL toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:03 schreef Tom_88 het volgende:
[..]
In de demo staat beschikbaar vanaf 11 oktober.
Nee hoor. De VW Fox is Braziliaans.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:41 schreef Bastard het volgende:
Ik denk beginnen met VW Fox.. het is toch europees nietwaar
Verder wil ik vlot een BMW 3, een Chevrolet CTS-V, een paar ferrari's, Lambo murcielago, Hummer.. och ik weet het van gekkigheid vast niet meer straks
Ik weet je nick niet meerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Net zoals bij het begin van FM3Volgens mij heb ik iedereen van toen ook nog in mijn lijst
Van die mensen die niet snappen dat je ook snel kan zijn met een auto die niet de leaderboards domineert, of dat het een auto kan zijn die specifiek voor 1 circuit gebouwd is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:51 schreef Bastard het volgende:
Die Volvo 240 (oude bak) heb ik in deel 3 in de A klasse, bijna onverslaanbaar op de Mazda Laguna en dat commentaar dat je dan krijgt
Oh zou kunnen, maar omdat de demo gewoon Nederlands is verder is dat een beetje onduidelijk dan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
11 oktober in de VS, en 14 oktober in NL toch?
Wikipedia zegt dit:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:09 schreef Tom_88 het volgende:
[..]
Oh zou kunnen, maar omdat de demo gewoon Nederlands is verder is dat een beetje onduidelijk dan.
Staat ook bij mijn preorder, 14 oktober. Demo is blijkbaar gewoon vertaaldquote:It will be the fourth installment in the Forza Motorsport series, and is scheduled for release in North America on October 11, 2011, in Europe on October 14, and the rest of the world on October 20.
Mag ik je ook een invite sturen?quote:
Ditquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:55 schreef Desunoto het volgende:
Die rivals mode tussen het verkeer door begint me behoorlijk te irriteren. Je hebt teveel geluk nodig.
Ik gok dat je gemiddeld zo eens in de 30 ronden echt een goed rondje krijgt met gunstig verkeer. En dan moet je dat rondje niet de pech hebben dat hij aan het begin al ongeldig wordt verklaard door je vorige ronde. En je moet koel blijven als je merkt dat je eindelijk geluk hebt.![]()
Net weer in de voorlaatste bocht de pech gehad dat er 2 auto's naast elkaar reden met daar vlak voor nog een auto. Kon er onmogelijk langs zonder 2 hele seconden te verliezen, als het niet meer was.
Denk dat je deze mode maar moet vermijden als je niet het risico wil lopen dat er een controller door het tv scherm vliegt.
QFTquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:55 schreef Desunoto het volgende:
Die rivals mode tussen het verkeer door begint me behoorlijk te irriteren. Je hebt teveel geluk nodig.
Ik gok dat je gemiddeld zo eens in de 30 ronden echt een goed rondje krijgt met gunstig verkeer. En dan moet je dat rondje niet de pech hebben dat hij aan het begin al ongeldig wordt verklaard door je vorige ronde. En je moet koel blijven als je merkt dat je eindelijk geluk hebt.![]()
Net weer in de voorlaatste bocht de pech gehad dat er 2 auto's naast elkaar reden met daar vlak voor nog een auto. Kon er onmogelijk langs zonder 2 hele seconden te verliezen, als het niet meer was.
Denk dat je deze mode maar moet vermijden als je niet het risico wil lopen dat er een controller door het tv scherm vliegt.
dan zou ik zeker meedoenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:24 schreef Desunoto het volgende:
Geen idee.
Ik hoop dat je zelf ook variaties kan maken die alleen toegankelijk zijn voor mensen in je vriendenlijst of je car club. Dat zou wel tof zijn.
Dan zou je bijvoorbeeld zonder problemen een "FOK!ker in a reasonably priced car" leaderboard kunnen maken. Laten we het hopen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:24 schreef Desunoto het volgende:
Geen idee.
Ik hoop dat je zelf ook variaties kan maken die alleen toegankelijk zijn voor mensen in je vriendenlijst of je car club. Dat zou wel tof zijn.
Dan zou je bijvoorbeeld zonder problemen een "FOK!ker in a reasonably priced car" leaderboard kunnen maken. Laten we het hopen.
quote:The Turn 10 / Top Gear tie-up includes, in addition to the aforementioned multiplayer "Car Soccer" mode, it also includes Jeremy Clarkson providing audio commentary in the new car dealership-like "Autovista" feature, and single player career modes like "Car Bowling" and a series of "Top Gear"-related Rivals challenges, "Star in a Reasonably-Priced Car" being chief among them.
Dat is vlgs mij wel de bedoeling ja!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:24 schreef Desunoto het volgende:
Geen idee.
Die lamborghiniquote:
Das een Lambo, Filistein! De nieuwe Miura to be exact.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |