Dat vind ik niet erg, de circuitraces zijn wederom fenomenaal... maar die modes met dat verkeer op de weg, ik hou er niet vanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
inderdaad.
Het ziet er allemaal wel strak uit, maar het spel is voor mij net iets te realistisch. Ik sla het spel over
Ik krijg spontaan kiespijn.....quote:
Wat is je GT? Dan add ik je vanavond effe alvast.quote:
Ah zo. Mooie timing wel dan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Gewoon SonicVolcano. Be gentle, I'm a newbieHeb FM3 nooit gespeeld, aangezien ik pas sinds gister een Xbox heb. Overgenomen van mijn broertje
De Amerikaanse versie van de Golf GTI mk.1 wel. De Rabbit GTI.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja inderdaad. Maar ik heb ook best veel GT5 gespeeld, maar dat verveelde op het laatst echt. Saaie carrieremodus en die standaardauto's waren niet om aan te gluren eigenlijk
Met FM4 kun je toch meer heb ik het idee. Kun je de auto's echt eigen maken. En de demo bevalt me goed![]()
Ik ben met name fan van de Golf Mk1, die zit er vast wel in, toch?
[ afbeelding ]
Zo veel detail ook![]()
Of gaan karten in Enschedequote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:52 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan kiespijn.....
Wellicht leuk om een keer met FM4 fans alhier te gaan ijskarten in de Uithof?
Hoe kan het dat dit userpics zijn op FM.net? Het spel is niet eens uit....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja inderdaad. Maar ik heb ook best veel GT5 gespeeld, maar dat verveelde op het laatst echt. Saaie carrieremodus en die standaardauto's waren niet om aan te gluren eigenlijk
Met FM4 kun je toch meer heb ik het idee. Kun je de auto's echt eigen maken. En de demo bevalt me goed![]()
Ik ben met name fan van de Golf Mk1, die zit er vast wel in, toch?
[ afbeelding ]
Zo veel detail ook![]()
Stuurtje van MS zelf is naar mijn mening het beste op de markt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:19 schreef Miniem het volgende:
Is het MS speedwheel wat of kan ik beter voor een ander stuurtje gaan?
Edit: zie net dat hij nog niet te koop is.
Ga ook liever voor een ander stuur met pedalen.
Zag dat er in november een Ferrari Thrustmaster stuur op de markt komt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:55 schreef Sickert het volgende:
[..]
Stuurtje van MS zelf is naar mijn mening het beste op de markt.
Het stuur van MS (Dus de Wireless Racing Wheel (V2)) is de beste op dit moment. Deze is echter niet meer nieuw te verkrijgen, je kan ze op marktplaats voor 50~60 euro kopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:19 schreef Miniem het volgende:
Is het MS speedwheel wat of kan ik beter voor een ander stuurtje gaan?
Edit: zie net dat hij nog niet te koop is.
Ga ook liever voor een ander stuur met pedalen.
Persquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Hoe kan het dat dit userpics zijn op FM.net? Het spel is niet eens uit....
Zie mijn post erbovenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:57 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Het stuur van MS (Dus de Wireless Racing Wheel (V2)) is de beste op dit moment. Deze is echter niet meer nieuw te verkrijgen, je kan ze op marktplaats voor 50~60 euro kopen.
Er is een stuur dat bij forza geleverd kan worden (als bundel), dit is echter net een Wii stuur, en moet je zwevend in de lucht houden. Dit is dus bagger.
MadCatz gaat nog met een goed stuur komen.
Fanatec heeft een speciaal Forza stuur (erg duur)
En als het goed is komt Thrustmaster ook nog met een goed stuur.
Goed genoegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
De Amerikaanse versie van de Golf GTI mk.1 wel. De Rabbit GTI.
CTS-V? Die bejaardenbak op Steroïden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:41 schreef Bastard het volgende:
Ik denk beginnen met VW Fox.. het is toch europees nietwaar
Verder wil ik vlot een BMW 3, een Chevrolet CTS-V, een paar ferrari's, Lambo murcielago, Hummer.. och ik weet het van gekkigheid vast niet meer straks
Daar zit verborgen power inquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:46 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
CTS-V? Die bejaardenbak op Steroïden?Geef mijn portie maar aan fikkie. Als er 1 zielloze auto is.....
Als ik die auto zie denk ik meteen aan Kukident en incontinentieslips.
(Tijdje terug in Florida geweest en je ziet ze overal. De V wel in mindere mate maar toch)
Ik heb die auto altijd gezien als een neppe C63 AMG Black.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |