De nieuwe besturing waarschijnlijk. Het voelt wel beter, maar ik voel niet hoe snel ik ga.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Verder, nee geen idee waar dat nou aan ligt?
Misschien door de 60 fps? Of.. omdat je rustiger rijdt en minder smijt met die auto, kom je sneller de ronde door?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De nieuwe besturing waarschijnlijk. Het voelt wel beter, maar ik voel niet hoe snel ik ga.
IRL is wel de regel: Smooth is Fast.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien door de 60 fps? Of.. omdat je rustiger rijdt en minder smijt met die auto, kom je sneller de ronde door?
Ik lees ook het Neogaf forum maar daar ben ik nergens nog een dergelijke opmerking tegengekomen..
inderdaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef PierreTT het volgende:
Mijn god, heb net bijna mijn controller tegen de muur gesmeten vanwege die auto's die op de baan rijden als je met de BMW of de Ferrari rijdtTenenkrommend
Gewoon blijven proberen, het is juist zo lekker als je eenmaal in het spel zit. Dan baal je echt van NFS Shift 1 of andere bagger (te makkelijke) spellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
inderdaad.
Het ziet er allemaal wel strak uit, maar het spel is voor mij net iets te realistisch. Ik sla het spel over
quote:
I just had a SonicVolcano in my pants.....quote:
quote:Bron: Reutels
5-10-2011
Vele fans van het race genre zullen van console moeten wisselen, willen ze door willen gaan met de koning der racegames.
Gran Turismo 5 doet nu officïeel afstand van deze titel, nu deze niet meer op kan boksen tegen de uitgebreide mogelijkheden die Forza Motorsport 4 biedt.
Ondanks het feit dat Gran Turismo een geweldig spel blijft, loopt het op het gebied van aanpassingen en diversiteit toch een beetje achter op de huidige nieuwkomer van Turn 10.
De kroon zal officïeel overgedragen worden op 14 Oktober op het hoogste punt van Mt. Fujimi Kaido.
Na de huldiging zal er een receptie zijn met Sushi, Saké en de Euro 95 zal rijkelijk vloeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |