abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102663295
quote:
Ik heb net nog ff forza gespeeld :9
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:42:49 #202
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102663347
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik heb net nog ff forza gespeeld :9
Tijden komen niet op de scoreboards ;'(
The truth was in here.
pi_102663593
Je krijgt een goede indruk van de game met de demo, ziet er zeker gelikt uit! Ook zijn de graphics helemaal om te spullen als je je auto een kleurtje geeft vlakvoor het racen.

Wel wat minpunten voor mij :

- Elke auto lijkt wat te hobbelen over de weg, een soort snelle tikjes, alsof je banden gebalanceerd moeten worden ( terwijl je pas net gestart bent met de race, en de damage op 'cosmetic' staat bijvoorbeeld ). Heel naar maar ik kreeg hierdoor een Shift 2 flashback, en dat is niet positief! Alsof ze te graag een echte opvolger hebben proberen te maken en dus maar wat meer verandering in de handling en 'levendigheid' van de auto's hebben proberen te brengen. Goede instelling natuurlijk; maar het raced iets minder lekker als FM3, maar wellicht kan je hieraan wennen.. Niet elke auto heeft dit even erg overigens.

- Vind de besturing ook iets te nerveus soms, die terugslag na overstuur is wel erg extreem moet ik zeggen. Begrijp me niet verkeerd ik hield en houdt echt van driften, was ik ook erg ook erg goed in in FM3. Maar heb hier de indruk dat ze wel iets te graag het realisme wilden benaderen, waardoor dit misschien weer een beetje mislukt is en te ver is doorgeschoten.

* Die Musclecar rijdt overigens wél goed! En hier is het overstuur prima op te vangen. Bij de moderne auto's is er vaak geen houden aan.

Positief :

- Snelheidsbeleving :)
- Wat een emotie in die 458 trouwens, en dat geluid!! ( doet GT5 hem niet na )

Anyway, ik ga gewoon weer even lekker spelen, en zie uit naar de Limited Edition next week!
pi_102663647
quote:
Belachelijk vette reclame _O_
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_102663710
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:48 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Belachelijk vette reclame _O_
Heel vet ja, toch weet die JC het weer mooi te verwoorden. Geef 'm helemaal gelijk en voel me echt aangesproken. Netjes gereden ook met die DB9 :)
pi_102664234
Iemand al gezien hoe ontzettend prachtig die BMW eruit ziet met die mat (licht) gekleurde paint? :9
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:00:00 #208
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_102664364
Ik moest door dat spotje ineens denken aan de geruchten van volgens mij begin dit jaar(?) van Forza World :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:22:32 #209
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_102665758
mijn vriendin wil bones kijken en ik verlies het gevecht om de tv :'(
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_102666153
quote:
19s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:22 schreef Toekito het volgende:
mijn vriendin wil bones kijken en ik verlies het gevecht om de tv :'(
Mensen met maar 1 tv.. :')

Of sluit je x360 anders aan op je computerbeeldscherm als die hdmi input heeft,,
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:33:26 #211
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_102666478

Boven Forza 3 en onder Forza 4. Wel andere circuits, maar ze hebben het qua lightning erg goed gedaan deze keer :)

Ook moet ik zeggen dat de 'scenery' er geweldig uitziet _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_102668535
Bastard, met welke assists reed je de Rivals met je M5?

Steeds als ik je ingehaald had, crashede ik weer....

Ik rijd hiermee:

Steering: Sim
Braking: ABS only
Stability Control: Off
Traction Control: Off
Racing line: Brake only
Fuel enz: Sim
Shift: Auto (huidige layout is kut voor me, maar ik verlies wel wat tijd :'()
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_102670445
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Boven Forza 3 en onder Forza 4. Wel andere circuits, maar ze hebben het qua lightning erg goed gedaan deze keer :)

Ook moet ik zeggen dat de 'scenery' er geweldig uitziet _O_
Respect ja :), ziet er enorm gelikt uit. Ook direct even mijn TV bijgesteld, wist niet dat het zo mooi kon worden ( LG Infinia )

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

Ik rijd hiermee:

Ik ook altijd, maar moet zoals boven nog wel wennen aan die 'simulatie' steering. Die terugslag is wel erg extreem, moeilijk mee te rijden. Maar wellicht nog meer oefenen..

Net 8e Plek in Rivals mode met die Ferrari 458 :)
pi_102671302
#8 in dat event waar je langzame auto's moet inhalen? Wat was je tijd dan? Ik had de grootste moeite om een geldig rondje te krijgen van ergens laag in de 1:25...

Valt het iemand anders trouwens op hoe vreemd de snelheid, acceleratie, remmen etc. gewaardeerd worden bij de auto's? De Ferrari 458 heeft een 9.7 bij snelheid staan. En de Mercury Cougar heeft schijnbaar een betere acceleratie dan de Subaru WRX? Klopt geen bal van, dus hoe zit dit nou weer?
pi_102673570
quote:
11s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:57 schreef Desunoto het volgende:
#8 in dat event waar je langzame auto's moet inhalen? Wat was je tijd dan? Ik had de grootste moeite om een geldig rondje te krijgen van ergens laag in de 1:25...

Valt het iemand anders trouwens op hoe vreemd de snelheid, acceleratie, remmen etc. gewaardeerd worden bij de auto's? De Ferrari 458 heeft een 9.7 bij snelheid staan. En de Mercury Cougar heeft schijnbaar een betere acceleratie dan de Subaru WRX? Klopt geen bal van, dus hoe zit dit nou weer?
Dat weet ik niet, maar iig snelste tijd waarover ik die lap gedaan had, althans, 8e plaats ( van de zoveel ). Als je tegen zo'n rival gaat ( willekeurige Live member ) dan ga je tegen zijn ghost racen toch.. Telkens daarna zie je hoe hoog je op die leaderboards staat zeg maar. Anyway, was redelijk goed volgens mij :P

Over die cijfers voor de acceleratie en snelheid heb ik ook mijn bedenkingen altijd inderdaad. Heb het idee dat het een beetje natte vingerwerk is..
pi_102674024
Volgens Dan greenawalt blijft de steering zoals ie nu is. Volgens hem is het niet eens een assist maar een kracht op de stuurkolom..
Toch vreemd dat je irl prima je stuur volledig naar rechts kan gooien (met onderstuur tot gevolg) en dat in-game niet kan..
Kijk vanaf 55seconden
pi_102674783
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Volgens Dan greenawalt blijft de steering zoals ie nu is. Volgens hem is het niet eens een assist maar een kracht op de stuurkolom..
Toch vreemd dat je irl prima je stuur volledig naar rechts kan gooien (met onderstuur tot gevolg) en dat in-game niet kan..
Kijk vanaf 55seconden
Ik kan me daar echt totaal niet druk om maken eigenlijk. Voor sommige mensen is het blijkbaar een dagtaak om dingetjes te zoeken om dit spel (onterecht) af te zeiken. En sommige gaan nog een stapje verder en nemen de moeite om dat alles vast te leggen en op Youtube te posten. Hoe ongelooflijk kansloos :')
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 07:00:10 #218
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102676519
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Kijk vanaf 55seconden
Vlgs mij stuurt die jongen naar rechts en houdt hij het gas erop. Het is RWD auto met 300 pk oid, die zal zn kont wel omgooien dan :P
The truth was in here.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 07:01:56 #219
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102676525
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

Ik rijd hiermee:

Ik heb die BMW ook niet foutloos hoor, klap ook nog ergens tegen een muurtje vlgs mij 2x.
Maar ik schakel zelf (zonder koppelen) en dat scheelt wel een stuk, net in een versnelling hangen in een bocht.
The truth was in here.
pi_102678322
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 07:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik heb die BMW ook niet foutloos hoor, klap ook nog ergens tegen een muurtje vlgs mij 2x.
Maar ik schakel zelf (zonder koppelen) en dat scheelt wel een stuk, net in een versnelling hangen in een bocht.
Stuurtje of controller?
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:57:06 #221
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102678994
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:29 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Stuurtje of controller?
Controller ;)
The truth was in here.
pi_102679003
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:37 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ik kan me daar echt totaal niet druk om maken eigenlijk. Voor sommige mensen is het blijkbaar een dagtaak om dingetjes te zoeken om dit spel (onterecht) af te zeiken. En sommige gaan nog een stapje verder en nemen de moeite om dat alles vast te leggen en op Youtube te posten. Hoe ongelooflijk kansloos :')
Nou ja, Turn 10 heeft intensief met Pirelli samengewerkt om de physics zo realistisch mogelijk te krijgen, en ook met Fanatec voor de FFB en die hebben zelfs een apart Forza stuurtje gemaakt. En dan stopt Turn 10 er zo'n steering assist in, daar kan ik ook niet echt bij :?
pi_102679763
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 07:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vlgs mij stuurt die jongen naar rechts en houdt hij het gas erop. Het is RWD auto met 300 pk oid, die zal zn kont wel omgooien dan :P
Tuurlijk gooit ie zijn kont om, maar dat dat stuur in-game (linksonder in hud) ineens naar rechts schiet terwijl ik mijn stuur zelf op dezelfde plek hou klopt natuurlijk van geen kant
pi_102684227
Wat is de traffic als je tegen rivalen speelt irritant. Meerdere rondjes gereden en elke keer is er weer een auto waarvoor ik moet uitwijken waardoor ik niet de optimale tijd haal. Gelukkig wel boven aan mijn vriendenlijst nu :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:55:29 #225
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102686112
quote:
11s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:57 schreef Desunoto het volgende:

Zal wel 8ste positie zijn in een quick race.
Maarreuh.. 6 sec sneller in de Zonda is natuurlijk niet grappig meer van je he :{

Die ferrari kan ik nog wel sneller krijgen, die BMW ook maar had het idee dat ik met die Zonda vloog.. niet dus :D
The truth was in here.
pi_102686842
Je hoeft eigenlijk niet eens te remmen kwam ik achter. :)

Gas los en de kont laten uitbreken gaat VEEL sneller!
pi_102686927
Ik dacht dat het me niet echt lukte met die Zonda. Heb last van enorm veel onderstuur. Of ik nu agressief of rustiger rijdt, hij wil de bochten niet in!

Het schijnt dat er nog 3 volle seconden af kunnen van mijn tijd maar dat lijkt me onmogelijk. Ik snap niet hoe mensen het voor elkaar krijgen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:18:12 #228
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102686931
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:15 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Je hoeft eigenlijk niet eens te remmen kwam ik achter. :)

Gas los en de kont laten uitbreken gaat VEEL sneller!
Klopt.. beetje spelen met het gas geven, half gas en dan uit de bocht weer langzaam het gas er op zetten zodat hij niet uitbreekt want driften kost tijd.
Sta in Forza3 ook nog wel eens verbaasd, zoveel rondjes op dezelfde manier gereden en als ik dan een bocht net anders nam dan kon dat zoveel schelen soms.
The truth was in here.
pi_102686958
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Klopt.. beetje spelen met het gas geven, half gas en dan uit de bocht weer langzaam het gas er op zetten zodat hij niet uitbreekt want driften kost tijd.
Sta in Forza3 ook nog wel eens verbaasd, zoveel rondjes op dezelfde manier gereden en als ik dan een bocht net anders nam dan kon dat zoveel schelen soms.
Vanavond weer even die Rivals rijden zonder pissed off te worden van die kakwagens op/in de weg rijden. :P

Bij GT5 heb je de neiging om keurig binnen de grenzen te rijden. Bij Forza probeer ik altijd zo hard mogelijk te rijden binnen mijn kunnen. Of dat nu zijwaarts is of niet.....
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:21:26 #230
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102687049
Net met die Subaru quick race gedaan, alles uit, AI op proffesional.. werd ik nog maar 6e .. Forza4 word echt een uitdaging! :o
The truth was in here.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:22:43 #231
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102687108
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:18 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Vanavond weer even die Rivals rijden zonder pissed off te worden van die kakwagens op/in de weg.
Mja, je moet er geluk mee hebben.. eerst een beetje de auto onder controle hebben en het circuit in de vingers en dan komt het met die auto's ook wel goed.
Soms zie ik ze niet eens, kom ik aanvliegen en ram ik er gewoon 1 in de kofferbak _O-
The truth was in here.
pi_102687281
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:21 schreef Bastard het volgende:
Net met die Subaru quick race gedaan, alles uit, AI op proffesional.. werd ik nog maar 6e .. Forza4 word echt een uitdaging! :o
Oh, die race is best leuk. Ik had ook al moeite om 1e te worden inderdaad. De eerste paar races werd ik steeds 3e of 2e. :D

Je kan 1e worden, maar daarvoor mag je echt geen fout maken, en ook zeker geen tijd verliezen met het inhalen van de rest van het veld.

Ik denk dat de AI op z'n hoogste niveau net iets sneller is dan in FM3 inderdaad.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:22 schreef Bastard het volgende:
Soms zie ik ze niet eens, kom ik aanvliegen en ram ik er gewoon 1 in de kofferbak _O-
Als je rival 20 meter voor je rijdt en dus net geen ghost meer is... dat is het lastigst. :')
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:33:05 #233
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102687472
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:27 schreef Desunoto het volgende:
Als je rival 20 meter voor je rijdt en dus net geen ghost meer is... dat is het lastigst. :')

Ja.. dat je je rival volgt en hij natuurlijk dwars door die auto's gaat en jij hetzelfde wil doen... :')
The truth was in here.
pi_102687624
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja.. dat je je rival volgt en hij natuurlijk dwars door die auto's gaat en jij hetzelfde wil doen... :')
Herkenbaar :D
pi_102687651
Zeer herkenbaar. :'(
pi_102688067
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:21 schreef Bastard het volgende:
Hem lukt het wel.

Ik word net 3e met het nodige ragwerk....

Waar staat het schakelen op eigenlijk? X en B zeker?

[ Bericht 2% gewijzigd door Bunta-Fujiwara op 04-10-2011 15:07:55 ]
pi_102688985
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Driften kan soms sneller zijn dan normaal wist u dat? Vooral met auto's met een turbo.

Banden spinnen = toeren maken. Toeren maken = Turbodruk opbouwen.

Dus als je bv al driftend een hoek om komt, maak je meer toeren dan wanneer je dit normaal doet. Dus kan je sneller gebruik maken van de boost die een turbo geeft.

Maar dan moet je niet teveel gas geven en te laat corrigeren. Ik heb online vaak zat mensen ingehaald door dwars langs ze te schuiven en te planken. Aan het einde van de bocht schoof ik de kont van de auto voor hun koplampen! _O-

De bocht zelf is misschien even snel, maar acceleratie uit de bocht kan sneller zijn. :) Dit geldt trouwens niet voor NA auto's. Aangezien die geen turbo lag kennen. :)

[ Bericht 18% gewijzigd door Bunta-Fujiwara op 04-10-2011 15:24:39 ]
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:37:48 #238
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102690163
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:09 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Driften kan soms sneller zijn dan normaal wist u dat? Vooral met auto's met een turbo.

Banden spinnen = toeren maken. Toeren maken = Turbodruk opbouwen.

Dus als je bv al driftend een hoek om komt, maak je meer toeren dan wanneer je dit normaal doet. Dus kan je sneller gebruik maken van de boost die een turbo geeft.

Maar dan moet je niet teveel gas geven en te laat corrigeren. Ik heb online vaak zat mensen ingehaald door dwars langs ze te schuiven en te planken. Aan het einde van de bocht schoof ik de kont van de auto voor hun koplampen! _O-

De bocht zelf is misschien even snel, maar acceleratie uit de bocht kan sneller zijn. :) Dit geldt trouwens niet voor NA auto's. Aangezien die geen turbo lag kennen. :)
Ok.. bij mij werkt het alleen niet :D
Driften betekent voor mij afremmen door schuin te rijden snelheid er uit halen wat ik ook had kunnen doen door netjes de bocht in te remmen en dan door de bocht kijken en weten "HIER" weer het gas er op gaan zetten en zo hard mogelijk die bocht uit komen rennen.
Driften doe ik overigens wel graag hoor! Ontzettend gaaf om die auto in balans te houden en wat overigens mij nu ook beter lijkt af te gaan als ik afga op de demo !
The truth was in here.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:38:51 #239
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102690200
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:49 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Klopt, gewoon een dingetje wat je jezelf aanleert, soms alleen terugschakelen zonder te remmen.
Gas los, terugschakelen en gierend van de lol een bocht nemen :D
The truth was in here.
pi_102690787
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Klopt, gewoon een dingetje wat je jezelf aanleert, soms alleen terugschakelen zonder te remmen.
Gas los, terugschakelen en gierend van de lol een bocht nemen :D
Grrrr... Ik MOET schakelen op A en X hebben, anders kan ik het mezelf na al die jaren niet aanleren om anders te doen.

Maar inderdaad, terugschakelen, auto gaat bijna over zn nek en terwijl hij loopt te janken effe aan zn staart trekken. :D
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:12:58 #241
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102691734
Met Zonda een halve sec sneller gegaan, kan nog wel veel af inderdaad, vooral die bocht voor de tunnel laat ik echt veel liggen.

Die Ferrari kan nog veel sneller (vooral als dat verkeer er niet is :P ) replica of love zie ik steeds voor me langs auto's gaan en ik klap er tegenaan maar ook stukken dat ik 30 meter voor je weer zit! :D
Die BMW krijg ik niet sneller verdikke ;(
The truth was in here.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:45:18 #242
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_102696411
Demo ook geprobeerd. Tof! :) Mooie cockpits ook.

Maar de muziek moet echt uit, want ik wil de auto's wel kunnen horen :9~
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:52:36 #243
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102696726
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Demo ook geprobeerd. Tof! :) Mooie cockpits ook.

Maar de muziek moet echt uit, want ik wil de auto's wel kunnen horen :9~
Die tip van zelf muziek aanzetten en volume laag zetten werkt prima!
The truth was in here.
pi_102698225
Ik mis een beetje het gevoel of ik snel ga of niet. :?

Vanmiddag weer wat rondjes in de Pagani gereden en zat de hele tijd in de 1:43's te rijden, met soms een uitschieter naar boven als ik echt een bocht miste.

Op een gegeven moment begin ik weer een ronde die ik na de eerste bocht al opgeef, want die ging voor mij gevoel niet zo goed als ik zou willen. Dus ik rijd normaal die ronde uit, zonder het gevoel dat ik snel ga. Dan maak ik in de laatste bocht voor start/finish nog een foutje, en kom met minder snelheid dan gewild het rechte stuk op... dus ik zucht weer...

Blijkt dat die rustige ronde opeens een 1:42.1 was. :{ :?

What the fuck?Ik had NERGENS het gevoel dat het een snellere ronde was. Wat gebeurt hier?

De ene bocht heb ik erg veel overstuur maar raak ik de apex wel goed en kom met een goede snelheid weer de bocht uit, blijkt het helemaal niet zo snel te zijn. De andere bocht ga ik te wijd en kom ik ook nog eens half driftend het rechte stuk op... is het opeens wel snel?

Ik snap er geen bal meer van met die Zonda. |:(
pi_102698257
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:49 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Hem lukt het wel.

Ik word net 3e met het nodige ragwerk....

Mij is t ook wel gelukt. :) Tis ook prima doable. Ik wil anders nog wel ff een filmpje uppen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:57:15 #246
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102699479
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:28 schreef Desunoto het volgende:

Op een gegeven moment begin ik weer een ronde die ik na de eerste bocht al opgeef, want die ging voor mij gevoel niet zo goed als ik zou willen. Dus ik rijd normaal die ronde uit, zonder het gevoel dat ik snel ga. Dan maak ik in de laatste bocht voor start/finish nog een foutje, en kom met minder snelheid dan gewild het rechte stuk op... dus ik zucht weer...
Verder, nee geen idee waar dat nou aan ligt?
The truth was in here.
pi_102699958
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Die tip van zelf muziek aanzetten en volume laag zetten werkt prima!
maar dan hoor je de motoren toch niet? ;(
pi_102700048
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

maar dan hoor je de motoren toch niet? ;(
Tuurlijk wel :)
pi_102700099
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Tuurlijk wel :)
dus als je eigen muziek aanzet, dempt ie alleen de ingame muziek? :?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:09:50 #250
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102700175
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

dus als je eigen muziek aanzet, dempt ie alleen de ingame muziek? :?
Jahaaa. :P
The truth was in here.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:10:21 #251
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102700198

Cool, ik wist niet dat er ook Spyker in zat!
Mine O+
The truth was in here.
pi_102700216
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jahaaa. :P
zo maar ns uitproberen dan, ergerde me mateloos aan die rotzooi ingame :P
pi_102700232
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef Bastard het volgende:

[..]

Verder, nee geen idee waar dat nou aan ligt?
De nieuwe besturing waarschijnlijk. Het voelt wel beter, maar ik voel niet hoe snel ik ga.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:15:46 #254
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102700465
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:11 schreef Desunoto het volgende:

[..]

De nieuwe besturing waarschijnlijk. Het voelt wel beter, maar ik voel niet hoe snel ik ga.
Misschien door de 60 fps? Of.. omdat je rustiger rijdt en minder smijt met die auto, kom je sneller de ronde door?

Ik lees ook het Neogaf forum maar daar ben ik nergens nog een dergelijke opmerking tegengekomen..
The truth was in here.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:21:55 #255
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_102700827
Mijn god, heb net bijna mijn controller tegen de muur gesmeten vanwege die auto's die op de baan rijden als je met de BMW of de Ferrari rijdt :') Tenenkrommend :')
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_102701354
Nou een 1:38.5 met de Scooby gereden :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:36:39 #257
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102705688
Verdikke steeds als ik de rival wil inhalen klap ik weer op een andere auto :(
The truth was in here.
pi_102719177
Iedereen kan de LCE thema downloaden
http://marketplace.xbox.c(...)ype=Theme&noSplash=1

Scroll naar beneden naar "Game details"
Et voila.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:53:47 #259
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_102719973
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Misschien door de 60 fps? Of.. omdat je rustiger rijdt en minder smijt met die auto, kom je sneller de ronde door?

Ik lees ook het Neogaf forum maar daar ben ik nergens nog een dergelijke opmerking tegengekomen..
IRL is wel de regel: Smooth is Fast.
Dus in dat opzicht zou het kunnen doordat je niet zo opgefokt rijdt, dat je dan uiteindelijk toch sneller bent.
pi_102720315
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef PierreTT het volgende:
Mijn god, heb net bijna mijn controller tegen de muur gesmeten vanwege die auto's die op de baan rijden als je met de BMW of de Ferrari rijdt :') Tenenkrommend :')
inderdaad.

Het ziet er allemaal wel strak uit, maar het spel is voor mij net iets te realistisch. Ik sla het spel over :)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 01:13:53 #261
309342 ErkendFokker
pi_102720445
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 01:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

inderdaad.

Het ziet er allemaal wel strak uit, maar het spel is voor mij net iets te realistisch. Ik sla het spel over :)
Gewoon blijven proberen, het is juist zo lekker als je eenmaal in het spel zit. Dan baal je echt van NFS Shift 1 of andere bagger (te makkelijke) spellen.
Tenzij je het genre bedoelt, dus dat je bijv. liever NFS Most Wanted speelt ofzo. Dan begrijp ik het wel.
pi_102724606
_O_
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:06:14 #263
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102725164
quote:
:D
The truth was in here.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:07:35 #264
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102725208

Als je goed kijkt, dan valt het op aan de wielen dat het hier een plaatje betreft en niet echt is...
The truth was in here.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:11:57 #265
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102725326
The truth was in here.
pi_102725465
quote:

Die plaatjes.... Man maak me gek..... Vanavond eerst een taart in elkaar flansen voor mn verjaardag en dan nog effe de demo doen.

Owja. Scooby op 1.38.4xx gereden. Tussen de 1.40's door.

Manual is kut met de huidige layout... :{

Gaan vinyls ook mee met de auto's die je hebt? Ik heb een volledige Initial D garage met kloppende vinyls en al en ik hoop niet dat ik straks "kale" auto's overhoud....
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:20:00 #267
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_102725584

pi_102725626
quote:
I just had a SonicVolcano in my pants.....

Typisch Amerikaanse bagger. Kan niet eens in een bocht op het asfalt blijven.... :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:23:08 #269
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_102725687
Haha. Iemand op een ander forum zei al: DAT GRASS :D

Inderdaad. Ziet er goed uit :D
pi_102725801
Dare I say it?

Bye, bye GT5?
pi_102726024
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:26 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Dare I say it?

Bye, bye GT5?
Absoluut :7
pi_102726787
quote:
Bron: Reutels

5-10-2011

Vele fans van het race genre zullen van console moeten wisselen, willen ze door willen gaan met de koning der racegames.

Gran Turismo 5 doet nu officïeel afstand van deze titel, nu deze niet meer op kan boksen tegen de uitgebreide mogelijkheden die Forza Motorsport 4 biedt.

Ondanks het feit dat Gran Turismo een geweldig spel blijft, loopt het op het gebied van aanpassingen en diversiteit toch een beetje achter op de huidige nieuwkomer van Turn 10.

De kroon zal officïeel overgedragen worden op 14 Oktober op het hoogste punt van Mt. Fujimi Kaido.

Na de huldiging zal er een receptie zijn met Sushi, Saké en de Euro 95 zal rijkelijk vloeien.
:P

[ Bericht 2% gewijzigd door Bunta-Fujiwara op 05-10-2011 11:06:29 ]
pi_102726993
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:58 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

:P
En terecht :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:28:56 #274
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_102727860

woensdag 5 oktober 2011 @ 11:36:56 #275
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102728123
Die RUF!! :o OMG ... zo'n zwak voor :9~
The truth was in here.
pi_102728246
Die Peugeot is ook lekker :9~
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:42:04 #277
239294 PierreTT
pi_102728266
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 01:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

inderdaad.

Dat vind ik niet erg, de circuitraces zijn wederom fenomenaal... maar die modes met dat verkeer op de weg, ik hou er niet van :{
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:45:22 #278
239294 PierreTT
pi_102728377
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:48:13 #279
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_102728475

_O-
pi_102728531

Deze wil ik in de game!!! Niet de normale VXR, maar de Bathhurst!

Dat geluid!!! :D :D
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:50:59 #281
239294 PierreTT
pi_102728570
quote:
ILUVKEN _O-
pi_102728624
quote:
Ik krijg spontaan kiespijn.....

Wellicht leuk om een keer met FM4 fans alhier te gaan ijskarten in de Uithof? :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:57:43 #283
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_102728792

Dat scenery :9~
pi_102728813
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]

Dat scenery :9~
Wat is je GT? Dan add ik je vanavond effe alvast. :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:59:39 #285
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_102728856
Gewoon SonicVolcano. Be gentle, I'm a newbie :') Heb FM3 nooit gespeeld, aangezien ik pas sinds gister een Xbox heb. Overgenomen van mijn broertje :')
pi_102728923
quote:
11s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Gewoon SonicVolcano. Be gentle, I'm a newbie :') Heb FM3 nooit gespeeld, aangezien ik pas sinds gister een Xbox heb. Overgenomen van mijn broertje :')
Ah zo. Mooie timing wel dan. :) Ik ben ook geen top level driver ofzo hoor. Ik hoop dat Bastard weer te porren is voor een race op de Nordschleife met alleen mini's.

Hebben we ooit bij Forza 1 gedaan en werd complete chaos. :D
8 jaar geleden alweer..... :'(
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:04:24 #287
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_102729046
Ja inderdaad. Maar ik heb ook best veel GT5 gespeeld, maar dat verveelde op het laatst echt. Saaie carrieremodus en die standaardauto's waren niet om aan te gluren eigenlijk :{

Met FM4 kun je toch meer heb ik het idee. Kun je de auto's echt eigen maken. En de demo bevalt me goed :)

Ik ben met name fan van de Golf Mk1, die zit er vast wel in, toch? :D

Zo veel detail ook _O_

[ Bericht 9% gewijzigd door SonicVolcano op 05-10-2011 12:11:08 ]
pi_102729440
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja inderdaad. Maar ik heb ook best veel GT5 gespeeld, maar dat verveelde op het laatst echt. Saaie carrieremodus en die standaardauto's waren niet om aan te gluren eigenlijk :{

Met FM4 kun je toch meer heb ik het idee. Kun je de auto's echt eigen maken. En de demo bevalt me goed :)

[ afbeelding ]

Zo veel detail ook _O_
De Amerikaanse versie van de Golf GTI mk.1 wel. De Rabbit GTI. :)
pi_102729496
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:52 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Ik krijg spontaan kiespijn.....

Wellicht leuk om een keer met FM4 fans alhier te gaan ijskarten in de Uithof? :P
Of gaan karten in Enschede :')
Is wat dichterbij :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2011 12:18:04 ]
pi_102729537
Is het MS speedwheel wat of kan ik beter voor een ander stuurtje gaan?
Edit: zie net dat hij nog niet te koop is.

Ga ook liever voor een ander stuur met pedalen.
pi_102730048
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:04 schreef SonicVolcano het volgende:

[ afbeelding ]

Zo veel detail ook _O_
Hoe kan het dat dit userpics zijn op FM.net? Het spel is niet eens uit....
pi_102730655
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:19 schreef Miniem het volgende:

Stuurtje van MS zelf is naar mijn mening het beste op de markt.
Narf!
pi_102730688
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:55 schreef Sickert het volgende:

[..]

Stuurtje van MS zelf is naar mijn mening het beste op de markt.
Zag dat er in november een Ferrari Thrustmaster stuur op de markt komt.
Ik ga denk ik voor dat stuurtje.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:57:31 #294
309342 ErkendFokker
pi_102730725
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:19 schreef Miniem het volgende:

Het stuur van MS (Dus de Wireless Racing Wheel (V2)) is de beste op dit moment. Deze is echter niet meer nieuw te verkrijgen, je kan ze op marktplaats voor 50~60 euro kopen.

Er is een stuur dat bij forza geleverd kan worden (als bundel), dit is echter net een Wii stuur, en moet je zwevend in de lucht houden. Dit is dus bagger.

MadCatz gaat nog met een goed stuur komen.
Fanatec heeft een speciaal Forza stuur (erg duur)
En als het goed is komt Thrustmaster ook nog met een goed stuur.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:58:57 #295
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102730759
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Hoe kan het dat dit userpics zijn op FM.net? Het spel is niet eens uit....
Pers ;)
En nog heel even en we krijgen de indrukken en reviews te lezen met een ton aan filmpjes!
The truth was in here.
pi_102730812
quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:57 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Het stuur van MS (Dus de Wireless Racing Wheel (V2)) is de beste op dit moment. Deze is echter niet meer nieuw te verkrijgen, je kan ze op marktplaats voor 50~60 euro kopen.

Er is een stuur dat bij forza geleverd kan worden (als bundel), dit is echter net een Wii stuur, en moet je zwevend in de lucht houden. Dit is dus bagger.

MadCatz gaat nog met een goed stuur komen.
Fanatec heeft een speciaal Forza stuur (erg duur)
En als het goed is komt Thrustmaster ook nog met een goed stuur.
Zie mijn post erboven :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:01:21 #297
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_102730842
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

De Amerikaanse versie van de Golf GTI mk.1 wel. De Rabbit GTI. :)
Goed genoeg :)

Ach, er zijn zoveel mooie wagens _O_
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:41:43 #298
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102732315
Ik denk beginnen met VW Fox.. het is toch europees nietwaar :P
Verder wil ik vlot een BMW 3, een Chevrolet CTS-V, een paar ferrari's, Lambo murcielago, Hummer.. och ik weet het van gekkigheid vast niet meer straks :D
The truth was in here.
pi_102732507
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:41 schreef Bastard het volgende:
Ik denk beginnen met VW Fox.. het is toch europees nietwaar :P
Verder wil ik vlot een BMW 3, een Chevrolet CTS-V, een paar ferrari's, Lambo murcielago, Hummer.. och ik weet het van gekkigheid vast niet meer straks :D
CTS-V? Die bejaardenbak op Steroïden? :r Geef mijn portie maar aan fikkie. Als er 1 zielloze auto is.....

Als ik die auto zie denk ik meteen aan Kukident en incontinentieslips. :P
(Tijdje terug in Florida geweest en je ziet ze overal. De V wel in mindere mate maar toch)
Ik heb die auto altijd gezien als een neppe C63 AMG.

Maar dat is mijn mening. ;)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:51:44 #300
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102732699
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:46 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

CTS-V? Die bejaardenbak op Steroïden? :r Geef mijn portie maar aan fikkie. Als er 1 zielloze auto is.....

Als ik die auto zie denk ik meteen aan Kukident en incontinentieslips. :P
(Tijdje terug in Florida geweest en je ziet ze overal. De V wel in mindere mate maar toch)
Ik heb die auto altijd gezien als een neppe C63 AMG Black.
Daar zit verborgen power in ;)
Soieso hou ik van de hoekige vormen, bruut om te zien. Rijdt voor mij erg stabiel (like an european car) heeft power onderin, en bromt als een beer!
Daarbij, leuk om de mensen te verbazen met zo'n auto bij de startlijn :D

Die Volvo 240 (oude bak) heb ik in deel 3 in de A klasse, bijna onverslaanbaar op de Mazda Laguna en dat commentaar dat je dan krijgt _O-

The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')