Ik heb net nog ff forza gespeeldquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Live is helemaal down![]()
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
Tijden komen niet op de scoreboards ;'(quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb net nog ff forza gespeeld
Belachelijk vette reclamequote:
quote:
Heel vet ja, toch weet die JC het weer mooi te verwoorden. Geef 'm helemaal gelijk en voel me echt aangesproken. Netjes gereden ook met die DB9quote:
Mensen met maar 1 tv..quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:22 schreef Toekito het volgende:
mijn vriendin wil bones kijken en ik verlies het gevecht om de tv
Respect jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boven Forza 3 en onder Forza 4. Wel andere circuits, maar ze hebben het qua lightning erg goed gedaan deze keer
Ook moet ik zeggen dat de 'scenery' er geweldig uitziet![]()
Ik ook altijd, maar moet zoals boven nog wel wennen aan die 'simulatie' steering. Die terugslag is wel erg extreem, moeilijk mee te rijden. Maar wellicht nog meer oefenen..quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Bastard, met welke assists reed je de Rivals met je M5?
Steeds als ik je ingehaald had, crashede ik weer....
Ik rijd hiermee:
Steering: Sim
Braking: ABS only
Stability Control: Off
Traction Control: Off
Racing line: Brake only
Fuel enz: Sim
Shift: Auto (huidige layout is kut voor me, maar ik verlies wel wat tijd)
Dat weet ik niet, maar iig snelste tijd waarover ik die lap gedaan had, althans, 8e plaats ( van de zoveel ). Als je tegen zo'n rival gaat ( willekeurige Live member ) dan ga je tegen zijn ghost racen toch.. Telkens daarna zie je hoe hoog je op die leaderboards staat zeg maar. Anyway, was redelijk goed volgens mijquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:57 schreef Desunoto het volgende:
#8 in dat event waar je langzame auto's moet inhalen? Wat was je tijd dan? Ik had de grootste moeite om een geldig rondje te krijgen van ergens laag in de 1:25...
Valt het iemand anders trouwens op hoe vreemd de snelheid, acceleratie, remmen etc. gewaardeerd worden bij de auto's? De Ferrari 458 heeft een 9.7 bij snelheid staan. En de Mercury Cougar heeft schijnbaar een betere acceleratie dan de Subaru WRX? Klopt geen bal van, dus hoe zit dit nou weer?
Ik kan me daar echt totaal niet druk om maken eigenlijk. Voor sommige mensen is het blijkbaar een dagtaak om dingetjes te zoeken om dit spel (onterecht) af te zeiken. En sommige gaan nog een stapje verder en nemen de moeite om dat alles vast te leggen en op Youtube te posten. Hoe ongelooflijk kansloosquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Volgens Dan greenawalt blijft de steering zoals ie nu is. Volgens hem is het niet eens een assist maar een kracht op de stuurkolom..
Toch vreemd dat je irl prima je stuur volledig naar rechts kan gooien (met onderstuur tot gevolg) en dat in-game niet kan..
Kijk vanaf 55seconden
Vlgs mij stuurt die jongen naar rechts en houdt hij het gas erop. Het is RWD auto met 300 pk oid, die zal zn kont wel omgooien danquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Toch vreemd dat je irl prima je stuur volledig naar rechts kan gooien (met onderstuur tot gevolg) en dat in-game niet kan..
Kijk vanaf 55seconden
Ik heb die BMW ook niet foutloos hoor, klap ook nog ergens tegen een muurtje vlgs mij 2x.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Bastard, met welke assists reed je de Rivals met je M5?
Steeds als ik je ingehaald had, crashede ik weer....
Ik rijd hiermee:
Steering: Sim
Braking: ABS only
Stability Control: Off
Traction Control: Off
Racing line: Brake only
Fuel enz: Sim
Shift: Auto (huidige layout is kut voor me, maar ik verlies wel wat tijd)
Stuurtje of controller?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb die BMW ook niet foutloos hoor, klap ook nog ergens tegen een muurtje vlgs mij 2x.
Maar ik schakel zelf (zonder koppelen) en dat scheelt wel een stuk, net in een versnelling hangen in een bocht.
Nou ja, Turn 10 heeft intensief met Pirelli samengewerkt om de physics zo realistisch mogelijk te krijgen, en ook met Fanatec voor de FFB en die hebben zelfs een apart Forza stuurtje gemaakt. En dan stopt Turn 10 er zo'n steering assist in, daar kan ik ook niet echt bijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt totaal niet druk om maken eigenlijk. Voor sommige mensen is het blijkbaar een dagtaak om dingetjes te zoeken om dit spel (onterecht) af te zeiken. En sommige gaan nog een stapje verder en nemen de moeite om dat alles vast te leggen en op Youtube te posten. Hoe ongelooflijk kansloos![]()
Tuurlijk gooit ie zijn kont om, maar dat dat stuur in-game (linksonder in hud) ineens naar rechts schiet terwijl ik mijn stuur zelf op dezelfde plek hou klopt natuurlijk van geen kantquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij stuurt die jongen naar rechts en houdt hij het gas erop. Het is RWD auto met 300 pk oid, die zal zn kont wel omgooien dan
Zal wel 8ste positie zijn in een quick race.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:57 schreef Desunoto het volgende:
#8 in dat event waar je langzame auto's moet inhalen? Wat was je tijd dan? Ik had de grootste moeite om een geldig rondje te krijgen van ergens laag in de 1:25...
Klopt.. beetje spelen met het gas geven, half gas en dan uit de bocht weer langzaam het gas er op zetten zodat hij niet uitbreekt want driften kost tijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:15 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Je hoeft eigenlijk niet eens te remmen kwam ik achter.
Gas los en de kont laten uitbreken gaat VEEL sneller!
Vanavond weer even die Rivals rijden zonder pissed off te worden van die kakwagens op/in de weg rijden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt.. beetje spelen met het gas geven, half gas en dan uit de bocht weer langzaam het gas er op zetten zodat hij niet uitbreekt want driften kost tijd.
Sta in Forza3 ook nog wel eens verbaasd, zoveel rondjes op dezelfde manier gereden en als ik dan een bocht net anders nam dan kon dat zoveel schelen soms.
Mja, je moet er geluk mee hebben.. eerst een beetje de auto onder controle hebben en het circuit in de vingers en dan komt het met die auto's ook wel goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:18 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Vanavond weer even die Rivals rijden zonder pissed off te worden van die kakwagens op/in de weg.
Oh, die race is best leuk. Ik had ook al moeite om 1e te worden inderdaad. De eerste paar races werd ik steeds 3e of 2e.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:21 schreef Bastard het volgende:
Net met die Subaru quick race gedaan, alles uit, AI op proffesional.. werd ik nog maar 6e .. Forza4 word echt een uitdaging!
Als je rival 20 meter voor je rijdt en dus net geen ghost meer is... dat is het lastigst.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:22 schreef Bastard het volgende:
Soms zie ik ze niet eens, kom ik aanvliegen en ram ik er gewoon 1 in de kofferbak
Ja.. dat je je rival volgt en hij natuurlijk dwars door die auto's gaat en jij hetzelfde wil doen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:27 schreef Desunoto het volgende:
Als je rival 20 meter voor je rijdt en dus net geen ghost meer is... dat is het lastigst.![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. dat je je rival volgt en hij natuurlijk dwars door die auto's gaat en jij hetzelfde wil doen...
Hem lukt het wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:21 schreef Bastard het volgende:
Net met die Subaru quick race gedaan, alles uit, AI op proffesional.. werd ik nog maar 6e .. Forza4 word echt een uitdaging!
Driften kan soms sneller zijn dan normaal wist u dat? Vooral met auto's met een turbo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt.. beetje spelen met het gas geven, half gas en dan uit de bocht weer langzaam het gas er op zetten zodat hij niet uitbreekt want driften kost tijd.
Sta in Forza3 ook nog wel eens verbaasd, zoveel rondjes op dezelfde manier gereden en als ik dan een bocht net anders nam dan kon dat zoveel schelen soms.
Ok.. bij mij werkt het alleen nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:09 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Driften kan soms sneller zijn dan normaal wist u dat? Vooral met auto's met een turbo.
Banden spinnen = toeren maken. Toeren maken = Turbodruk opbouwen.
Dus als je bv al driftend een hoek om komt, maak je meer toeren dan wanneer je dit normaal doet. Dus kan je sneller gebruik maken van de boost die een turbo geeft.
Maar dan moet je niet teveel gas geven en te laat corrigeren. Ik heb online vaak zat mensen ingehaald door dwars langs ze te schuiven en te planken. Aan het einde van de bocht schoof ik de kont van de auto voor hun koplampen!
De bocht zelf is misschien even snel, maar acceleratie uit de bocht kan sneller zijn.Dit geldt trouwens niet voor NA auto's. Aangezien die geen turbo lag kennen.
Klopt, gewoon een dingetje wat je jezelf aanleert, soms alleen terugschakelen zonder te remmen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:49 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Waar staat het schakelen op eigenlijk? X en B zeker?
Grrrr... Ik MOET schakelen op A en X hebben, anders kan ik het mezelf na al die jaren niet aanleren om anders te doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, gewoon een dingetje wat je jezelf aanleert, soms alleen terugschakelen zonder te remmen.
Gas los, terugschakelen en gierend van de lol een bocht nemen
Die tip van zelf muziek aanzetten en volume laag zetten werkt prima!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Demo ook geprobeerd. Tof!Mooie cockpits ook.
Maar de muziek moet echt uit, want ik wil de auto's wel kunnen horen
Mij is t ook wel gelukt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:49 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Hem lukt het wel.
Ik word net 3e met het nodige ragwerk....
Waar staat het schakelen op eigenlijk? X en B zeker?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:28 schreef Desunoto het volgende:
Op een gegeven moment begin ik weer een ronde die ik na de eerste bocht al opgeef, want die ging voor mij gevoel niet zo goed als ik zou willen. Dus ik rijd normaal die ronde uit, zonder het gevoel dat ik snel ga. Dan maak ik in de laatste bocht voor start/finish nog een foutje, en kom met minder snelheid dan gewild het rechte stuk op... dus ik zucht weer...
maar dan hoor je de motoren toch niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die tip van zelf muziek aanzetten en volume laag zetten werkt prima!
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dan hoor je de motoren toch niet?
Jahaaa.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus als je eigen muziek aanzet, dempt ie alleen de ingame muziek?
De nieuwe besturing waarschijnlijk. Het voelt wel beter, maar ik voel niet hoe snel ik ga.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Verder, nee geen idee waar dat nou aan ligt?
Misschien door de 60 fps? Of.. omdat je rustiger rijdt en minder smijt met die auto, kom je sneller de ronde door?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De nieuwe besturing waarschijnlijk. Het voelt wel beter, maar ik voel niet hoe snel ik ga.
IRL is wel de regel: Smooth is Fast.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien door de 60 fps? Of.. omdat je rustiger rijdt en minder smijt met die auto, kom je sneller de ronde door?
Ik lees ook het Neogaf forum maar daar ben ik nergens nog een dergelijke opmerking tegengekomen..
inderdaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef PierreTT het volgende:
Mijn god, heb net bijna mijn controller tegen de muur gesmeten vanwege die auto's die op de baan rijden als je met de BMW of de Ferrari rijdtTenenkrommend
Gewoon blijven proberen, het is juist zo lekker als je eenmaal in het spel zit. Dan baal je echt van NFS Shift 1 of andere bagger (te makkelijke) spellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
inderdaad.
Het ziet er allemaal wel strak uit, maar het spel is voor mij net iets te realistisch. Ik sla het spel over
quote:
I just had a SonicVolcano in my pants.....quote:
quote:Bron: Reutels
5-10-2011
Vele fans van het race genre zullen van console moeten wisselen, willen ze door willen gaan met de koning der racegames.
Gran Turismo 5 doet nu officïeel afstand van deze titel, nu deze niet meer op kan boksen tegen de uitgebreide mogelijkheden die Forza Motorsport 4 biedt.
Ondanks het feit dat Gran Turismo een geweldig spel blijft, loopt het op het gebied van aanpassingen en diversiteit toch een beetje achter op de huidige nieuwkomer van Turn 10.
De kroon zal officïeel overgedragen worden op 14 Oktober op het hoogste punt van Mt. Fujimi Kaido.
Na de huldiging zal er een receptie zijn met Sushi, Saké en de Euro 95 zal rijkelijk vloeien.
Dat vind ik niet erg, de circuitraces zijn wederom fenomenaal... maar die modes met dat verkeer op de weg, ik hou er niet vanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
inderdaad.
Het ziet er allemaal wel strak uit, maar het spel is voor mij net iets te realistisch. Ik sla het spel over
Ik krijg spontaan kiespijn.....quote:
Wat is je GT? Dan add ik je vanavond effe alvast.quote:
Ah zo. Mooie timing wel dan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Gewoon SonicVolcano. Be gentle, I'm a newbieHeb FM3 nooit gespeeld, aangezien ik pas sinds gister een Xbox heb. Overgenomen van mijn broertje
De Amerikaanse versie van de Golf GTI mk.1 wel. De Rabbit GTI.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja inderdaad. Maar ik heb ook best veel GT5 gespeeld, maar dat verveelde op het laatst echt. Saaie carrieremodus en die standaardauto's waren niet om aan te gluren eigenlijk
Met FM4 kun je toch meer heb ik het idee. Kun je de auto's echt eigen maken. En de demo bevalt me goed![]()
Ik ben met name fan van de Golf Mk1, die zit er vast wel in, toch?
[ afbeelding ]
Zo veel detail ook![]()
Of gaan karten in Enschedequote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:52 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan kiespijn.....
Wellicht leuk om een keer met FM4 fans alhier te gaan ijskarten in de Uithof?
Hoe kan het dat dit userpics zijn op FM.net? Het spel is niet eens uit....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja inderdaad. Maar ik heb ook best veel GT5 gespeeld, maar dat verveelde op het laatst echt. Saaie carrieremodus en die standaardauto's waren niet om aan te gluren eigenlijk
Met FM4 kun je toch meer heb ik het idee. Kun je de auto's echt eigen maken. En de demo bevalt me goed![]()
Ik ben met name fan van de Golf Mk1, die zit er vast wel in, toch?
[ afbeelding ]
Zo veel detail ook![]()
Stuurtje van MS zelf is naar mijn mening het beste op de markt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:19 schreef Miniem het volgende:
Is het MS speedwheel wat of kan ik beter voor een ander stuurtje gaan?
Edit: zie net dat hij nog niet te koop is.
Ga ook liever voor een ander stuur met pedalen.
Zag dat er in november een Ferrari Thrustmaster stuur op de markt komt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:55 schreef Sickert het volgende:
[..]
Stuurtje van MS zelf is naar mijn mening het beste op de markt.
Het stuur van MS (Dus de Wireless Racing Wheel (V2)) is de beste op dit moment. Deze is echter niet meer nieuw te verkrijgen, je kan ze op marktplaats voor 50~60 euro kopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:19 schreef Miniem het volgende:
Is het MS speedwheel wat of kan ik beter voor een ander stuurtje gaan?
Edit: zie net dat hij nog niet te koop is.
Ga ook liever voor een ander stuur met pedalen.
Persquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Hoe kan het dat dit userpics zijn op FM.net? Het spel is niet eens uit....
Zie mijn post erbovenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:57 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Het stuur van MS (Dus de Wireless Racing Wheel (V2)) is de beste op dit moment. Deze is echter niet meer nieuw te verkrijgen, je kan ze op marktplaats voor 50~60 euro kopen.
Er is een stuur dat bij forza geleverd kan worden (als bundel), dit is echter net een Wii stuur, en moet je zwevend in de lucht houden. Dit is dus bagger.
MadCatz gaat nog met een goed stuur komen.
Fanatec heeft een speciaal Forza stuur (erg duur)
En als het goed is komt Thrustmaster ook nog met een goed stuur.
Goed genoegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
De Amerikaanse versie van de Golf GTI mk.1 wel. De Rabbit GTI.
CTS-V? Die bejaardenbak op Steroïden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:41 schreef Bastard het volgende:
Ik denk beginnen met VW Fox.. het is toch europees nietwaar
Verder wil ik vlot een BMW 3, een Chevrolet CTS-V, een paar ferrari's, Lambo murcielago, Hummer.. och ik weet het van gekkigheid vast niet meer straks
Daar zit verborgen power inquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:46 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
CTS-V? Die bejaardenbak op Steroïden?Geef mijn portie maar aan fikkie. Als er 1 zielloze auto is.....
Als ik die auto zie denk ik meteen aan Kukident en incontinentieslips.
(Tijdje terug in Florida geweest en je ziet ze overal. De V wel in mindere mate maar toch)
Ik heb die auto altijd gezien als een neppe C63 AMG Black.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |