Jij bent replica of love?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:31 schreef Desunoto het volgende:
Dat vind ik behoorlijk jammer.
Ik kijk sowieso alleen nog maar naar de "friends" leaderboards, want de rest is niet serieus te nemen, maar dan moeten die leaderboards wel onderscheid gaan maken tussen de steering assists anders zijn ze allemaal niet meer serieus te nemen.
OMGquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Kutterdekut, net de demo opgestart, wil wegrijden, bam, E74
Ik kijk eigenlijk ook alleen naar de Friends, daar stond er vanmiddag maar 1 in en die was veel snellerquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:48 schreef Desunoto het volgende:
E74?
Bastard, als je naar die toptijden kijkt, weet je al dat ze 80+ rondjes hebben gereden om eraan te komen, en hebben ze vrijwel zeker al vele jaren racegames gespeeld... met zoveel ervaring, daar valt niet tegenop te rijden.
Dus ik kijk alleen nog naar de friends leaderboard. Die zijn veel leuker.![]()
Maar dan moeten ze wel even snel onderscheid gaan maken tussen simulation steering en geen simulation steering, want anders is het een puinhoop en heb je soms nog geen idee hoe goed je het doet.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Kapotte GPU, veel kleurtjes maar niet op de juiste plaats
Had 'm vrijdag gekochtquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat was ook de doodsteek voor mijn laatste Xbox 360. Heb nu een Elite en die gaat al wat langer mee.
Je hebt nog even de tijd voordat Forza 4 uitkomt om een nieuwe te halen. Maar het is wel kut.
Op de piratenbaai staat hij ook. Eigen risico, want ik had hem daar ook vandaan. Lijkt me sterk dat dat de oorzaak is, maar toch.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:02 schreef JohnB52 het volgende:
Moet je nou echt xbox live gold hebben om de demo erop te zetten/downloaden?
Wilde t vanmiddag proberen, ging niet... :-s
Heb vlgs mij nergens een cleane ronde nog, was al blij dat ik met die ferrari goed kon vlammenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:06 schreef Desunoto het volgende:
Het duurde wel 20 ronden voordat ik jouw tijd in de 458 verbeterd had met een "officiele" ronde. In de BMW heb ik het nog niet voor elkaar. Wel een snelle ronde, maar hij telt niet. Auto geraakt.
Je moet ook geluk hebben. In sommige bochten kan je zomaar 2 seconden verliezen omdat je serieus moet remmen of van je lijn af moet voor andere auto's. Om een echt snelle ronde te rijden moet je op die cruciale punten weinig verkeer tegenkomen, en moet je voor de rest van de ronde ook geen foutje maken. Het is echt heel lastig. Een bizarre combinatie van geduld, snelheid en een beetje geluk.
Hoe frustrerend is het om in een snelle ronde bezig te zijn, met je rival op 30 meter achter je in de spiegels, om dan verkeer tegen te komen waar je buitenlangs moet maar je ziet je rival dan gewoon de binnenste lijn rijden. En hij gaat je zo weer voorbij!![]()
Hier ook niet iddquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:05 schreef gamefreek het volgende:
Wil ik de demo downloaden wil mijn xbox geen verbinding maken met Live
Ik heb net nog ff forza gespeeldquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Live is helemaal down![]()
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
Tijden komen niet op de scoreboards ;'(quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb net nog ff forza gespeeld
Belachelijk vette reclamequote:
quote:
Heel vet ja, toch weet die JC het weer mooi te verwoorden. Geef 'm helemaal gelijk en voel me echt aangesproken. Netjes gereden ook met die DB9quote:
Mensen met maar 1 tv..quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:22 schreef Toekito het volgende:
mijn vriendin wil bones kijken en ik verlies het gevecht om de tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |