abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102652374
Er staat geloof ik nu nog slechts een minimale stuurhulp aan (als je expert settings met simulation steering kiest), dus het voelt wel goed. :)

Je kan je auto nu wel degelijk verliezen als je overcorrigeert. Het is mij al gebeurd dat de Ferrari 458 naar links wilde glijden, dus ik stuur naar rechts, gaat 'ie nog iets te veel naar rechts, dus ik stuur nog harder links... bam muur. Voelt veel beter dan Forza Motorsport 3. _O_

Paar puntjes zijn nog wel:

De slechte AI. Oke, ze rijden nu op het rechte stuk niet meer zo tergend langzaam (gaan dan gewoon vol gas met 100% van hun pk'tjes), maar ze zijn nog steeds debiel als het gaat om een ongeluk ontwijken. Ze zijn behoorlijk langzaam in het opmerken van andere auto's.

En ik kan de "simulation steering" optie niet in de leaderboards terugvinden. Ik zou toch graag willen weten wie wel en wie niet zo rijdt, dan kan ik m'n "rival" daarop uitkiezen.

Maar qua graphics en physics zijn wel grote sprongen gemaakt t.o.v Forza 3. :Y
pi_102652576
Sim steering en normal steering zijn idd niet gescheiden..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_102652743
Dat vind ik behoorlijk jammer.

Ik kijk sowieso alleen nog maar naar de "friends" leaderboards, want de rest is niet serieus te nemen, maar dan moeten die leaderboards wel onderscheid gaan maken tussen de steering assists anders zijn ze allemaal niet meer serieus te nemen.
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:36:29 #184
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102652943
Kutterdekut, net de demo opgestart, wil wegrijden, bam, E74 :r
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:44:49 #185
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102653293
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:31 schreef Desunoto het volgende:
Dat vind ik behoorlijk jammer.

Ik kijk sowieso alleen nog maar naar de "friends" leaderboards, want de rest is niet serieus te nemen, maar dan moeten die leaderboards wel onderscheid gaan maken tussen de steering assists anders zijn ze allemaal niet meer serieus te nemen.
Jij bent replica of love? :D
Rijdt behoorlijk door toch :P
The truth was in here.
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:45:07 #186
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102653308
quote:
8s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Kutterdekut, net de demo opgestart, wil wegrijden, bam, E74 :r
OMG :o
The truth was in here.
pi_102653451
E74?

Bastard, als je naar die toptijden kijkt, weet je al dat ze 80+ rondjes hebben gereden om eraan te komen, en hebben ze vrijwel zeker al vele jaren racegames gespeeld... met zoveel ervaring, daar valt niet tegenop te rijden. :P

Dus ik kijk alleen nog naar de friends leaderboard. Die zijn veel leuker. :Y

Maar dan moeten ze wel even snel onderscheid gaan maken tussen simulation steering en geen simulation steering, want anders is het een puinhoop en heb je soms nog geen idee hoe goed je het doet. :')
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:59:22 #188
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102653867
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:48 schreef Desunoto het volgende:
E74?

Bastard, als je naar die toptijden kijkt, weet je al dat ze 80+ rondjes hebben gereden om eraan te komen, en hebben ze vrijwel zeker al vele jaren racegames gespeeld... met zoveel ervaring, daar valt niet tegenop te rijden. :P

Dus ik kijk alleen nog naar de friends leaderboard. Die zijn veel leuker. :Y

Maar dan moeten ze wel even snel onderscheid gaan maken tussen simulation steering en geen simulation steering, want anders is het een puinhoop en heb je soms nog geen idee hoe goed je het doet. :')
Ik kijk eigenlijk ook alleen naar de Friends, daar stond er vanmiddag maar 1 in en die was veel sneller :P
Eerst had ik alles uit behalve traction control, maar die heb ik ook uitgezet en nu rijdt het veel lekkerder eigenlijk.
Maar met dat verkeer op de weg is het vlgs mij onmogelijk om een foutloze ronde te rijden hoor :D

Wel erg tof als je aan komt racen en je moet dan tussen 2 auto's door manouvreren met 100 km/h verschil _O_
The truth was in here.
pi_102654093
Het duurde wel 20 ronden voordat ik jouw tijd in de 458 verbeterd had met een "officiele" ronde. In de BMW heb ik het nog niet voor elkaar. Wel een snelle ronde, maar hij telt niet. Auto geraakt. :')

Je moet ook geluk hebben. In sommige bochten kan je zomaar 2 seconden verliezen omdat je serieus moet remmen of van je lijn af moet voor andere auto's. Om een echt snelle ronde te rijden moet je op die cruciale punten weinig verkeer tegenkomen, en moet je voor de rest van de ronde ook geen foutje maken. Het is echt heel lastig. Een bizarre combinatie van geduld, snelheid en een beetje geluk.

Hoe frustrerend is het om in een snelle ronde bezig te zijn, met je rival op 30 meter achter je in de spiegels, om dan verkeer tegen te komen waar je buitenlangs moet maar je ziet je rival dan gewoon de binnenste lijn rijden. En hij gaat je zo weer voorbij! :'( _O-
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:09:40 #190
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102654213
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:48 schreef Desunoto het volgende:
E74?

Kapotte GPU, veel kleurtjes maar niet op de juiste plaats
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_102654274
quote:
11s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:09 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Kapotte GPU, veel kleurtjes maar niet op de juiste plaats
;(

Dat was ook de doodsteek voor mijn laatste Xbox 360. Heb nu een Elite en die gaat al wat langer mee.

Je hebt nog even de tijd voordat Forza 4 uitkomt om een nieuwe te halen. Maar het is wel kut. :{
pi_102655944
Moet je nou echt xbox live gold hebben om de demo erop te zetten/downloaden?

Wilde t vanmiddag proberen, ging niet... :-s
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:05:29 #193
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_102656027
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:11 schreef Desunoto het volgende:

[..]

;(

Dat was ook de doodsteek voor mijn laatste Xbox 360. Heb nu een Elite en die gaat al wat langer mee.

Je hebt nog even de tijd voordat Forza 4 uitkomt om een nieuwe te halen. Maar het is wel kut. :{
Had 'm vrijdag gekocht :')
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:02 schreef JohnB52 het volgende:
Moet je nou echt xbox live gold hebben om de demo erop te zetten/downloaden?

Wilde t vanmiddag proberen, ging niet... :-s
Op de piratenbaai staat hij ook. Eigen risico, want ik had hem daar ook vandaan. Lijkt me sterk dat dat de oorzaak is, maar toch.
pi_102656583
Je had je nieuwe xbox op vrijdag gekocht, nu al stuk?
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:03:29 #195
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102658020
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:06 schreef Desunoto het volgende:
Het duurde wel 20 ronden voordat ik jouw tijd in de 458 verbeterd had met een "officiele" ronde. In de BMW heb ik het nog niet voor elkaar. Wel een snelle ronde, maar hij telt niet. Auto geraakt. :')

Je moet ook geluk hebben. In sommige bochten kan je zomaar 2 seconden verliezen omdat je serieus moet remmen of van je lijn af moet voor andere auto's. Om een echt snelle ronde te rijden moet je op die cruciale punten weinig verkeer tegenkomen, en moet je voor de rest van de ronde ook geen foutje maken. Het is echt heel lastig. Een bizarre combinatie van geduld, snelheid en een beetje geluk.

Hoe frustrerend is het om in een snelle ronde bezig te zijn, met je rival op 30 meter achter je in de spiegels, om dan verkeer tegen te komen waar je buitenlangs moet maar je ziet je rival dan gewoon de binnenste lijn rijden. En hij gaat je zo weer voorbij! :'( _O-
Heb vlgs mij nergens een cleane ronde nog, was al blij dat ik met die ferrari goed kon vlammen :D
Die 458 en BMW en Subaru zijn iig leuke auto's om te rijden!
Vind het ook echt tof dat rivals mode geloof ik, het is natuurlijk niet helemaal fair, de andere heeft ander verkeer gehad maar het is wel leuk om zo tussen het verkeer door te razen vind ik.
En dan ook nog met een ander snelle bak op de weg, beetje zo'n achtervolgingsfilmscene idee kreeg ik er van :P
The truth was in here.
pi_102658110
Wil ik de demo downloaden wil mijn xbox geen verbinding maken met Live ;(
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:21:06 #197
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102658810
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:05 schreef gamefreek het volgende:
Wil ik de demo downloaden wil mijn xbox geen verbinding maken met Live ;(
Hier ook niet idd :{
The truth was in here.
pi_102658882
Bij mij ook niet...
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:40:37 #200
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102663295
quote:
Ik heb net nog ff forza gespeeld :9
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:42:49 #202
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102663347
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik heb net nog ff forza gespeeld :9
Tijden komen niet op de scoreboards ;'(
The truth was in here.
pi_102663593
Je krijgt een goede indruk van de game met de demo, ziet er zeker gelikt uit! Ook zijn de graphics helemaal om te spullen als je je auto een kleurtje geeft vlakvoor het racen.

Wel wat minpunten voor mij :

- Elke auto lijkt wat te hobbelen over de weg, een soort snelle tikjes, alsof je banden gebalanceerd moeten worden ( terwijl je pas net gestart bent met de race, en de damage op 'cosmetic' staat bijvoorbeeld ). Heel naar maar ik kreeg hierdoor een Shift 2 flashback, en dat is niet positief! Alsof ze te graag een echte opvolger hebben proberen te maken en dus maar wat meer verandering in de handling en 'levendigheid' van de auto's hebben proberen te brengen. Goede instelling natuurlijk; maar het raced iets minder lekker als FM3, maar wellicht kan je hieraan wennen.. Niet elke auto heeft dit even erg overigens.

- Vind de besturing ook iets te nerveus soms, die terugslag na overstuur is wel erg extreem moet ik zeggen. Begrijp me niet verkeerd ik hield en houdt echt van driften, was ik ook erg ook erg goed in in FM3. Maar heb hier de indruk dat ze wel iets te graag het realisme wilden benaderen, waardoor dit misschien weer een beetje mislukt is en te ver is doorgeschoten.

* Die Musclecar rijdt overigens wél goed! En hier is het overstuur prima op te vangen. Bij de moderne auto's is er vaak geen houden aan.

Positief :

- Snelheidsbeleving :)
- Wat een emotie in die 458 trouwens, en dat geluid!! ( doet GT5 hem niet na )

Anyway, ik ga gewoon weer even lekker spelen, en zie uit naar de Limited Edition next week!
pi_102663647
quote:
Belachelijk vette reclame _O_
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_102663710
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:48 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Belachelijk vette reclame _O_
Heel vet ja, toch weet die JC het weer mooi te verwoorden. Geef 'm helemaal gelijk en voel me echt aangesproken. Netjes gereden ook met die DB9 :)
pi_102664234
Iemand al gezien hoe ontzettend prachtig die BMW eruit ziet met die mat (licht) gekleurde paint? :9
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:00:00 #208
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_102664364
Ik moest door dat spotje ineens denken aan de geruchten van volgens mij begin dit jaar(?) van Forza World :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:22:32 #209
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_102665758
mijn vriendin wil bones kijken en ik verlies het gevecht om de tv :'(
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_102666153
quote:
19s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:22 schreef Toekito het volgende:
mijn vriendin wil bones kijken en ik verlies het gevecht om de tv :'(
Mensen met maar 1 tv.. :')

Of sluit je x360 anders aan op je computerbeeldscherm als die hdmi input heeft,,
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')