abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102663295
quote:
Ik heb net nog ff forza gespeeld :9
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:42:49 #202
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102663347
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik heb net nog ff forza gespeeld :9
Tijden komen niet op de scoreboards ;'(
The truth was in here.
pi_102663593
Je krijgt een goede indruk van de game met de demo, ziet er zeker gelikt uit! Ook zijn de graphics helemaal om te spullen als je je auto een kleurtje geeft vlakvoor het racen.

Wel wat minpunten voor mij :

- Elke auto lijkt wat te hobbelen over de weg, een soort snelle tikjes, alsof je banden gebalanceerd moeten worden ( terwijl je pas net gestart bent met de race, en de damage op 'cosmetic' staat bijvoorbeeld ). Heel naar maar ik kreeg hierdoor een Shift 2 flashback, en dat is niet positief! Alsof ze te graag een echte opvolger hebben proberen te maken en dus maar wat meer verandering in de handling en 'levendigheid' van de auto's hebben proberen te brengen. Goede instelling natuurlijk; maar het raced iets minder lekker als FM3, maar wellicht kan je hieraan wennen.. Niet elke auto heeft dit even erg overigens.

- Vind de besturing ook iets te nerveus soms, die terugslag na overstuur is wel erg extreem moet ik zeggen. Begrijp me niet verkeerd ik hield en houdt echt van driften, was ik ook erg ook erg goed in in FM3. Maar heb hier de indruk dat ze wel iets te graag het realisme wilden benaderen, waardoor dit misschien weer een beetje mislukt is en te ver is doorgeschoten.

* Die Musclecar rijdt overigens wél goed! En hier is het overstuur prima op te vangen. Bij de moderne auto's is er vaak geen houden aan.

Positief :

- Snelheidsbeleving :)
- Wat een emotie in die 458 trouwens, en dat geluid!! ( doet GT5 hem niet na )

Anyway, ik ga gewoon weer even lekker spelen, en zie uit naar de Limited Edition next week!
pi_102663647
quote:
Belachelijk vette reclame _O_
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_102663710
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:48 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Belachelijk vette reclame _O_
Heel vet ja, toch weet die JC het weer mooi te verwoorden. Geef 'm helemaal gelijk en voel me echt aangesproken. Netjes gereden ook met die DB9 :)
pi_102664234
Iemand al gezien hoe ontzettend prachtig die BMW eruit ziet met die mat (licht) gekleurde paint? :9
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:00:00 #208
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_102664364
Ik moest door dat spotje ineens denken aan de geruchten van volgens mij begin dit jaar(?) van Forza World :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:22:32 #209
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_102665758
mijn vriendin wil bones kijken en ik verlies het gevecht om de tv :'(
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_102666153
quote:
19s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:22 schreef Toekito het volgende:
mijn vriendin wil bones kijken en ik verlies het gevecht om de tv :'(
Mensen met maar 1 tv.. :')

Of sluit je x360 anders aan op je computerbeeldscherm als die hdmi input heeft,,
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:33:26 #211
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_102666478

Boven Forza 3 en onder Forza 4. Wel andere circuits, maar ze hebben het qua lightning erg goed gedaan deze keer :)

Ook moet ik zeggen dat de 'scenery' er geweldig uitziet _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_102668535
Bastard, met welke assists reed je de Rivals met je M5?

Steeds als ik je ingehaald had, crashede ik weer....

Ik rijd hiermee:

Steering: Sim
Braking: ABS only
Stability Control: Off
Traction Control: Off
Racing line: Brake only
Fuel enz: Sim
Shift: Auto (huidige layout is kut voor me, maar ik verlies wel wat tijd :'()
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_102670445
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Boven Forza 3 en onder Forza 4. Wel andere circuits, maar ze hebben het qua lightning erg goed gedaan deze keer :)

Ook moet ik zeggen dat de 'scenery' er geweldig uitziet _O_
Respect ja :), ziet er enorm gelikt uit. Ook direct even mijn TV bijgesteld, wist niet dat het zo mooi kon worden ( LG Infinia )

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

Ik rijd hiermee:

Ik ook altijd, maar moet zoals boven nog wel wennen aan die 'simulatie' steering. Die terugslag is wel erg extreem, moeilijk mee te rijden. Maar wellicht nog meer oefenen..

Net 8e Plek in Rivals mode met die Ferrari 458 :)
pi_102671302
#8 in dat event waar je langzame auto's moet inhalen? Wat was je tijd dan? Ik had de grootste moeite om een geldig rondje te krijgen van ergens laag in de 1:25...

Valt het iemand anders trouwens op hoe vreemd de snelheid, acceleratie, remmen etc. gewaardeerd worden bij de auto's? De Ferrari 458 heeft een 9.7 bij snelheid staan. En de Mercury Cougar heeft schijnbaar een betere acceleratie dan de Subaru WRX? Klopt geen bal van, dus hoe zit dit nou weer?
pi_102673570
quote:
11s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:57 schreef Desunoto het volgende:
#8 in dat event waar je langzame auto's moet inhalen? Wat was je tijd dan? Ik had de grootste moeite om een geldig rondje te krijgen van ergens laag in de 1:25...

Valt het iemand anders trouwens op hoe vreemd de snelheid, acceleratie, remmen etc. gewaardeerd worden bij de auto's? De Ferrari 458 heeft een 9.7 bij snelheid staan. En de Mercury Cougar heeft schijnbaar een betere acceleratie dan de Subaru WRX? Klopt geen bal van, dus hoe zit dit nou weer?
Dat weet ik niet, maar iig snelste tijd waarover ik die lap gedaan had, althans, 8e plaats ( van de zoveel ). Als je tegen zo'n rival gaat ( willekeurige Live member ) dan ga je tegen zijn ghost racen toch.. Telkens daarna zie je hoe hoog je op die leaderboards staat zeg maar. Anyway, was redelijk goed volgens mij :P

Over die cijfers voor de acceleratie en snelheid heb ik ook mijn bedenkingen altijd inderdaad. Heb het idee dat het een beetje natte vingerwerk is..
pi_102674024
Volgens Dan greenawalt blijft de steering zoals ie nu is. Volgens hem is het niet eens een assist maar een kracht op de stuurkolom..
Toch vreemd dat je irl prima je stuur volledig naar rechts kan gooien (met onderstuur tot gevolg) en dat in-game niet kan..
Kijk vanaf 55seconden
pi_102674783
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Volgens Dan greenawalt blijft de steering zoals ie nu is. Volgens hem is het niet eens een assist maar een kracht op de stuurkolom..
Toch vreemd dat je irl prima je stuur volledig naar rechts kan gooien (met onderstuur tot gevolg) en dat in-game niet kan..
Kijk vanaf 55seconden
Ik kan me daar echt totaal niet druk om maken eigenlijk. Voor sommige mensen is het blijkbaar een dagtaak om dingetjes te zoeken om dit spel (onterecht) af te zeiken. En sommige gaan nog een stapje verder en nemen de moeite om dat alles vast te leggen en op Youtube te posten. Hoe ongelooflijk kansloos :')
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 07:00:10 #218
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102676519
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Kijk vanaf 55seconden
Vlgs mij stuurt die jongen naar rechts en houdt hij het gas erop. Het is RWD auto met 300 pk oid, die zal zn kont wel omgooien dan :P
The truth was in here.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 07:01:56 #219
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102676525
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

Ik rijd hiermee:

Ik heb die BMW ook niet foutloos hoor, klap ook nog ergens tegen een muurtje vlgs mij 2x.
Maar ik schakel zelf (zonder koppelen) en dat scheelt wel een stuk, net in een versnelling hangen in een bocht.
The truth was in here.
pi_102678322
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 07:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik heb die BMW ook niet foutloos hoor, klap ook nog ergens tegen een muurtje vlgs mij 2x.
Maar ik schakel zelf (zonder koppelen) en dat scheelt wel een stuk, net in een versnelling hangen in een bocht.
Stuurtje of controller?
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:57:06 #221
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102678994
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:29 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Stuurtje of controller?
Controller ;)
The truth was in here.
pi_102679003
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:37 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ik kan me daar echt totaal niet druk om maken eigenlijk. Voor sommige mensen is het blijkbaar een dagtaak om dingetjes te zoeken om dit spel (onterecht) af te zeiken. En sommige gaan nog een stapje verder en nemen de moeite om dat alles vast te leggen en op Youtube te posten. Hoe ongelooflijk kansloos :')
Nou ja, Turn 10 heeft intensief met Pirelli samengewerkt om de physics zo realistisch mogelijk te krijgen, en ook met Fanatec voor de FFB en die hebben zelfs een apart Forza stuurtje gemaakt. En dan stopt Turn 10 er zo'n steering assist in, daar kan ik ook niet echt bij :?
pi_102679763
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 07:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vlgs mij stuurt die jongen naar rechts en houdt hij het gas erop. Het is RWD auto met 300 pk oid, die zal zn kont wel omgooien dan :P
Tuurlijk gooit ie zijn kont om, maar dat dat stuur in-game (linksonder in hud) ineens naar rechts schiet terwijl ik mijn stuur zelf op dezelfde plek hou klopt natuurlijk van geen kant
pi_102684227
Wat is de traffic als je tegen rivalen speelt irritant. Meerdere rondjes gereden en elke keer is er weer een auto waarvoor ik moet uitwijken waardoor ik niet de optimale tijd haal. Gelukkig wel boven aan mijn vriendenlijst nu :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:55:29 #225
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102686112
quote:
11s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:57 schreef Desunoto het volgende:

Zal wel 8ste positie zijn in een quick race.
Maarreuh.. 6 sec sneller in de Zonda is natuurlijk niet grappig meer van je he :{

Die ferrari kan ik nog wel sneller krijgen, die BMW ook maar had het idee dat ik met die Zonda vloog.. niet dus :D
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')