Die tip van zelf muziek aanzetten en volume laag zetten werkt prima!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Demo ook geprobeerd. Tof!Mooie cockpits ook.
Maar de muziek moet echt uit, want ik wil de auto's wel kunnen horen
Mij is t ook wel gelukt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:49 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Hem lukt het wel.
Ik word net 3e met het nodige ragwerk....
Waar staat het schakelen op eigenlijk? X en B zeker?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:28 schreef Desunoto het volgende:
Op een gegeven moment begin ik weer een ronde die ik na de eerste bocht al opgeef, want die ging voor mij gevoel niet zo goed als ik zou willen. Dus ik rijd normaal die ronde uit, zonder het gevoel dat ik snel ga. Dan maak ik in de laatste bocht voor start/finish nog een foutje, en kom met minder snelheid dan gewild het rechte stuk op... dus ik zucht weer...
maar dan hoor je de motoren toch niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die tip van zelf muziek aanzetten en volume laag zetten werkt prima!
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dan hoor je de motoren toch niet?
Jahaaa.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus als je eigen muziek aanzet, dempt ie alleen de ingame muziek?
De nieuwe besturing waarschijnlijk. Het voelt wel beter, maar ik voel niet hoe snel ik ga.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Verder, nee geen idee waar dat nou aan ligt?
Misschien door de 60 fps? Of.. omdat je rustiger rijdt en minder smijt met die auto, kom je sneller de ronde door?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De nieuwe besturing waarschijnlijk. Het voelt wel beter, maar ik voel niet hoe snel ik ga.
IRL is wel de regel: Smooth is Fast.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien door de 60 fps? Of.. omdat je rustiger rijdt en minder smijt met die auto, kom je sneller de ronde door?
Ik lees ook het Neogaf forum maar daar ben ik nergens nog een dergelijke opmerking tegengekomen..
inderdaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef PierreTT het volgende:
Mijn god, heb net bijna mijn controller tegen de muur gesmeten vanwege die auto's die op de baan rijden als je met de BMW of de Ferrari rijdtTenenkrommend
Gewoon blijven proberen, het is juist zo lekker als je eenmaal in het spel zit. Dan baal je echt van NFS Shift 1 of andere bagger (te makkelijke) spellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
inderdaad.
Het ziet er allemaal wel strak uit, maar het spel is voor mij net iets te realistisch. Ik sla het spel over
quote:
I just had a SonicVolcano in my pants.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |