abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:33:26 #211
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_102666478




Boven Forza 3 en onder Forza 4. Wel andere circuits, maar ze hebben het qua lightning erg goed gedaan deze keer :)

Ook moet ik zeggen dat de 'scenery' er geweldig uitziet _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_102668535
Bastard, met welke assists reed je de Rivals met je M5?

Steeds als ik je ingehaald had, crashede ik weer....

Ik rijd hiermee:

Steering: Sim
Braking: ABS only
Stability Control: Off
Traction Control: Off
Racing line: Brake only
Fuel enz: Sim
Shift: Auto (huidige layout is kut voor me, maar ik verlies wel wat tijd :'()
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_102670445
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Boven Forza 3 en onder Forza 4. Wel andere circuits, maar ze hebben het qua lightning erg goed gedaan deze keer :)

Ook moet ik zeggen dat de 'scenery' er geweldig uitziet _O_
Respect ja :), ziet er enorm gelikt uit. Ook direct even mijn TV bijgesteld, wist niet dat het zo mooi kon worden ( LG Infinia )

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Bastard, met welke assists reed je de Rivals met je M5?

Steeds als ik je ingehaald had, crashede ik weer....

Ik rijd hiermee:

Steering: Sim
Braking: ABS only
Stability Control: Off
Traction Control: Off
Racing line: Brake only
Fuel enz: Sim
Shift: Auto (huidige layout is kut voor me, maar ik verlies wel wat tijd :'()
Ik ook altijd, maar moet zoals boven nog wel wennen aan die 'simulatie' steering. Die terugslag is wel erg extreem, moeilijk mee te rijden. Maar wellicht nog meer oefenen..

Net 8e Plek in Rivals mode met die Ferrari 458 :)
pi_102671302
#8 in dat event waar je langzame auto's moet inhalen? Wat was je tijd dan? Ik had de grootste moeite om een geldig rondje te krijgen van ergens laag in de 1:25...

Valt het iemand anders trouwens op hoe vreemd de snelheid, acceleratie, remmen etc. gewaardeerd worden bij de auto's? De Ferrari 458 heeft een 9.7 bij snelheid staan. En de Mercury Cougar heeft schijnbaar een betere acceleratie dan de Subaru WRX? Klopt geen bal van, dus hoe zit dit nou weer?
pi_102673570
quote:
11s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:57 schreef Desunoto het volgende:
#8 in dat event waar je langzame auto's moet inhalen? Wat was je tijd dan? Ik had de grootste moeite om een geldig rondje te krijgen van ergens laag in de 1:25...

Valt het iemand anders trouwens op hoe vreemd de snelheid, acceleratie, remmen etc. gewaardeerd worden bij de auto's? De Ferrari 458 heeft een 9.7 bij snelheid staan. En de Mercury Cougar heeft schijnbaar een betere acceleratie dan de Subaru WRX? Klopt geen bal van, dus hoe zit dit nou weer?
Dat weet ik niet, maar iig snelste tijd waarover ik die lap gedaan had, althans, 8e plaats ( van de zoveel ). Als je tegen zo'n rival gaat ( willekeurige Live member ) dan ga je tegen zijn ghost racen toch.. Telkens daarna zie je hoe hoog je op die leaderboards staat zeg maar. Anyway, was redelijk goed volgens mij :P

Over die cijfers voor de acceleratie en snelheid heb ik ook mijn bedenkingen altijd inderdaad. Heb het idee dat het een beetje natte vingerwerk is..
pi_102674024
Volgens Dan greenawalt blijft de steering zoals ie nu is. Volgens hem is het niet eens een assist maar een kracht op de stuurkolom..
Toch vreemd dat je irl prima je stuur volledig naar rechts kan gooien (met onderstuur tot gevolg) en dat in-game niet kan..
Kijk vanaf 55seconden
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_102674783
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Volgens Dan greenawalt blijft de steering zoals ie nu is. Volgens hem is het niet eens een assist maar een kracht op de stuurkolom..
Toch vreemd dat je irl prima je stuur volledig naar rechts kan gooien (met onderstuur tot gevolg) en dat in-game niet kan..
Kijk vanaf 55seconden
Ik kan me daar echt totaal niet druk om maken eigenlijk. Voor sommige mensen is het blijkbaar een dagtaak om dingetjes te zoeken om dit spel (onterecht) af te zeiken. En sommige gaan nog een stapje verder en nemen de moeite om dat alles vast te leggen en op Youtube te posten. Hoe ongelooflijk kansloos :')
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 07:00:10 #218
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102676519
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Toch vreemd dat je irl prima je stuur volledig naar rechts kan gooien (met onderstuur tot gevolg) en dat in-game niet kan..
Kijk vanaf 55seconden
Vlgs mij stuurt die jongen naar rechts en houdt hij het gas erop. Het is RWD auto met 300 pk oid, die zal zn kont wel omgooien dan :P
The truth was in here.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 07:01:56 #219
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102676525
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Bastard, met welke assists reed je de Rivals met je M5?

Steeds als ik je ingehaald had, crashede ik weer....

Ik rijd hiermee:

Steering: Sim
Braking: ABS only
Stability Control: Off
Traction Control: Off
Racing line: Brake only
Fuel enz: Sim
Shift: Auto (huidige layout is kut voor me, maar ik verlies wel wat tijd :'()
Ik heb die BMW ook niet foutloos hoor, klap ook nog ergens tegen een muurtje vlgs mij 2x.
Maar ik schakel zelf (zonder koppelen) en dat scheelt wel een stuk, net in een versnelling hangen in een bocht.
The truth was in here.
pi_102678322
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 07:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik heb die BMW ook niet foutloos hoor, klap ook nog ergens tegen een muurtje vlgs mij 2x.
Maar ik schakel zelf (zonder koppelen) en dat scheelt wel een stuk, net in een versnelling hangen in een bocht.
Stuurtje of controller?
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:57:06 #221
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102678994
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:29 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Stuurtje of controller?
Controller ;)
The truth was in here.
pi_102679003
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:37 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ik kan me daar echt totaal niet druk om maken eigenlijk. Voor sommige mensen is het blijkbaar een dagtaak om dingetjes te zoeken om dit spel (onterecht) af te zeiken. En sommige gaan nog een stapje verder en nemen de moeite om dat alles vast te leggen en op Youtube te posten. Hoe ongelooflijk kansloos :')
Nou ja, Turn 10 heeft intensief met Pirelli samengewerkt om de physics zo realistisch mogelijk te krijgen, en ook met Fanatec voor de FFB en die hebben zelfs een apart Forza stuurtje gemaakt. En dan stopt Turn 10 er zo'n steering assist in, daar kan ik ook niet echt bij :?
pi_102679763
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 07:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vlgs mij stuurt die jongen naar rechts en houdt hij het gas erop. Het is RWD auto met 300 pk oid, die zal zn kont wel omgooien dan :P
Tuurlijk gooit ie zijn kont om, maar dat dat stuur in-game (linksonder in hud) ineens naar rechts schiet terwijl ik mijn stuur zelf op dezelfde plek hou klopt natuurlijk van geen kant
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_102684227
Wat is de traffic als je tegen rivalen speelt irritant. Meerdere rondjes gereden en elke keer is er weer een auto waarvoor ik moet uitwijken waardoor ik niet de optimale tijd haal. Gelukkig wel boven aan mijn vriendenlijst nu :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:55:29 #225
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102686112
quote:
11s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:57 schreef Desunoto het volgende:
#8 in dat event waar je langzame auto's moet inhalen? Wat was je tijd dan? Ik had de grootste moeite om een geldig rondje te krijgen van ergens laag in de 1:25...

Zal wel 8ste positie zijn in een quick race.
Maarreuh.. 6 sec sneller in de Zonda is natuurlijk niet grappig meer van je he :{

Die ferrari kan ik nog wel sneller krijgen, die BMW ook maar had het idee dat ik met die Zonda vloog.. niet dus :D
The truth was in here.
pi_102686842
Je hoeft eigenlijk niet eens te remmen kwam ik achter. :)

Gas los en de kont laten uitbreken gaat VEEL sneller!
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_102686927
Ik dacht dat het me niet echt lukte met die Zonda. Heb last van enorm veel onderstuur. Of ik nu agressief of rustiger rijdt, hij wil de bochten niet in!

Het schijnt dat er nog 3 volle seconden af kunnen van mijn tijd maar dat lijkt me onmogelijk. Ik snap niet hoe mensen het voor elkaar krijgen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:18:12 #228
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102686931
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:15 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Je hoeft eigenlijk niet eens te remmen kwam ik achter. :)

Gas los en de kont laten uitbreken gaat VEEL sneller!
Klopt.. beetje spelen met het gas geven, half gas en dan uit de bocht weer langzaam het gas er op zetten zodat hij niet uitbreekt want driften kost tijd.
Sta in Forza3 ook nog wel eens verbaasd, zoveel rondjes op dezelfde manier gereden en als ik dan een bocht net anders nam dan kon dat zoveel schelen soms.
The truth was in here.
pi_102686958
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Klopt.. beetje spelen met het gas geven, half gas en dan uit de bocht weer langzaam het gas er op zetten zodat hij niet uitbreekt want driften kost tijd.
Sta in Forza3 ook nog wel eens verbaasd, zoveel rondjes op dezelfde manier gereden en als ik dan een bocht net anders nam dan kon dat zoveel schelen soms.
Vanavond weer even die Rivals rijden zonder pissed off te worden van die kakwagens op/in de weg rijden. :P

Bij GT5 heb je de neiging om keurig binnen de grenzen te rijden. Bij Forza probeer ik altijd zo hard mogelijk te rijden binnen mijn kunnen. Of dat nu zijwaarts is of niet.....
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:21:26 #230
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102687049
Net met die Subaru quick race gedaan, alles uit, AI op proffesional.. werd ik nog maar 6e .. Forza4 word echt een uitdaging! :o
The truth was in here.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:22:43 #231
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102687108
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:18 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Vanavond weer even die Rivals rijden zonder pissed off te worden van die kakwagens op/in de weg.
Mja, je moet er geluk mee hebben.. eerst een beetje de auto onder controle hebben en het circuit in de vingers en dan komt het met die auto's ook wel goed.
Soms zie ik ze niet eens, kom ik aanvliegen en ram ik er gewoon 1 in de kofferbak _O-
The truth was in here.
pi_102687281
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:21 schreef Bastard het volgende:
Net met die Subaru quick race gedaan, alles uit, AI op proffesional.. werd ik nog maar 6e .. Forza4 word echt een uitdaging! :o
Oh, die race is best leuk. Ik had ook al moeite om 1e te worden inderdaad. De eerste paar races werd ik steeds 3e of 2e. :D

Je kan 1e worden, maar daarvoor mag je echt geen fout maken, en ook zeker geen tijd verliezen met het inhalen van de rest van het veld.

Ik denk dat de AI op z'n hoogste niveau net iets sneller is dan in FM3 inderdaad.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:22 schreef Bastard het volgende:
Soms zie ik ze niet eens, kom ik aanvliegen en ram ik er gewoon 1 in de kofferbak _O-
Als je rival 20 meter voor je rijdt en dus net geen ghost meer is... dat is het lastigst. :')
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:33:05 #233
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102687472
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:27 schreef Desunoto het volgende:
Als je rival 20 meter voor je rijdt en dus net geen ghost meer is... dat is het lastigst. :')

Ja.. dat je je rival volgt en hij natuurlijk dwars door die auto's gaat en jij hetzelfde wil doen... :')
The truth was in here.
pi_102687624
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja.. dat je je rival volgt en hij natuurlijk dwars door die auto's gaat en jij hetzelfde wil doen... :')
Herkenbaar :D
pi_102687651
Zeer herkenbaar. :'(
pi_102688067
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:21 schreef Bastard het volgende:
Net met die Subaru quick race gedaan, alles uit, AI op proffesional.. werd ik nog maar 6e .. Forza4 word echt een uitdaging! :o
Hem lukt het wel.

Ik word net 3e met het nodige ragwerk....

Waar staat het schakelen op eigenlijk? X en B zeker?

[ Bericht 2% gewijzigd door Bunta-Fujiwara op 04-10-2011 15:07:55 ]
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_102688985
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Klopt.. beetje spelen met het gas geven, half gas en dan uit de bocht weer langzaam het gas er op zetten zodat hij niet uitbreekt want driften kost tijd.
Sta in Forza3 ook nog wel eens verbaasd, zoveel rondjes op dezelfde manier gereden en als ik dan een bocht net anders nam dan kon dat zoveel schelen soms.
Driften kan soms sneller zijn dan normaal wist u dat? Vooral met auto's met een turbo.

Banden spinnen = toeren maken. Toeren maken = Turbodruk opbouwen.

Dus als je bv al driftend een hoek om komt, maak je meer toeren dan wanneer je dit normaal doet. Dus kan je sneller gebruik maken van de boost die een turbo geeft.

Maar dan moet je niet teveel gas geven en te laat corrigeren. Ik heb online vaak zat mensen ingehaald door dwars langs ze te schuiven en te planken. Aan het einde van de bocht schoof ik de kont van de auto voor hun koplampen! _O-

De bocht zelf is misschien even snel, maar acceleratie uit de bocht kan sneller zijn. :) Dit geldt trouwens niet voor NA auto's. Aangezien die geen turbo lag kennen. :)

[ Bericht 18% gewijzigd door Bunta-Fujiwara op 04-10-2011 15:24:39 ]
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:37:48 #238
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102690163
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:09 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Driften kan soms sneller zijn dan normaal wist u dat? Vooral met auto's met een turbo.

Banden spinnen = toeren maken. Toeren maken = Turbodruk opbouwen.

Dus als je bv al driftend een hoek om komt, maak je meer toeren dan wanneer je dit normaal doet. Dus kan je sneller gebruik maken van de boost die een turbo geeft.

Maar dan moet je niet teveel gas geven en te laat corrigeren. Ik heb online vaak zat mensen ingehaald door dwars langs ze te schuiven en te planken. Aan het einde van de bocht schoof ik de kont van de auto voor hun koplampen! _O-

De bocht zelf is misschien even snel, maar acceleratie uit de bocht kan sneller zijn. :) Dit geldt trouwens niet voor NA auto's. Aangezien die geen turbo lag kennen. :)
Ok.. bij mij werkt het alleen niet :D
Driften betekent voor mij afremmen door schuin te rijden snelheid er uit halen wat ik ook had kunnen doen door netjes de bocht in te remmen en dan door de bocht kijken en weten "HIER" weer het gas er op gaan zetten en zo hard mogelijk die bocht uit komen rennen.
Driften doe ik overigens wel graag hoor! Ontzettend gaaf om die auto in balans te houden en wat overigens mij nu ook beter lijkt af te gaan als ik afga op de demo !
The truth was in here.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:38:51 #239
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102690200
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:49 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Waar staat het schakelen op eigenlijk? X en B zeker?
Klopt, gewoon een dingetje wat je jezelf aanleert, soms alleen terugschakelen zonder te remmen.
Gas los, terugschakelen en gierend van de lol een bocht nemen :D
The truth was in here.
pi_102690787
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Klopt, gewoon een dingetje wat je jezelf aanleert, soms alleen terugschakelen zonder te remmen.
Gas los, terugschakelen en gierend van de lol een bocht nemen :D
Grrrr... Ik MOET schakelen op A en X hebben, anders kan ik het mezelf na al die jaren niet aanleren om anders te doen.

Maar inderdaad, terugschakelen, auto gaat bijna over zn nek en terwijl hij loopt te janken effe aan zn staart trekken. :D
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')