Voor mij vooral vaarwel TT-RS in de A-klasse en Mine's GT-R R34 in de S-klassequote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Vaarwel mijn lieve, trouwe level 5 22B'tje......
[ afbeelding ]
Hij zou ook n gedownloade versie kunnen spelen natuurlijk...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:27 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
In België verkoopt L'obCeDe hem al sinds gisteren. Maar de loser op 9lives wil zn kassabon niet scannen.
Nee, het is bevestigd door meerdere mensen en een moderator geloofde hem ook niet tot hij aanbood zijn bon te laten zien aan hem. Hij heeft hem legaal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:32 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Hij zou ook n gedownloade versie kunnen spelen natuurlijk...
Serieus ?!?! Is de studio je garagequote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:28 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Gamemania heeft hem al liggen, maar ik moet wachten. Oh well....
Die foto's van de Top Gear studio trouwens, dat is je garage.
Nog 2 dagen en dan kunnen we 'm ophalenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:28 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
http://www.budgetgaming.n(...)Edition_Xbox360.htmlquote:Nu verkrijgbaar bij Media Markt Rotterdam centrum voor ¤59,99
Ik heb de Limited Collectors Edition besteld, moet dus nog ff wachten...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:48 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)Edition_Xbox360.html
Straks even langs lopen
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:32 schreef Boingo het volgende:
[..]
Serieus ?!?! Is de studio je garage![]()
Nee, hij ligt er nog niet.. of bedoel je dat ze klaar liggen om over 2 dagen verkocht te worden?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:28 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Die foto's van de Top Gear studio trouwens, dat is je garage.
Natuurlijk hebben ze die op voorraad liggen. Maar ze verzenden pas op vrijdag waarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:59 schreef Rauw. het volgende:
Word de LCE echt pas vanaf vrijdag uitgeleverd dan?
Lijkt me toch dat ze die ook gewoon op voorraad krijgen van tevoren?
Het laatste, maar aangezien MM hem verkoopt ga ik er achteraan bellen en kijken wat ik in beweging kan zetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:01 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, hij ligt er nog niet.. of bedoel je dat ze klaar liggen om over 2 dagen verkocht te worden?
Ben benieuwd. Game mania zit hier om de hoek (200m), dus mochten ze hem toch verkopen dan ga ik hem halenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:02 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Het laatste, maar aangezien MM hem verkoopt ga ik er achteraan bellen en kijken wat ik in beweging kan zetten.
En dan meldt je het hier als je resultaat hebt toch............quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:02 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Het laatste, maar aangezien MM hem verkoopt ga ik er achteraan bellen en kijken wat ik in beweging kan zetten.
Naturellement.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:04 schreef Boingo het volgende:
[..]
En dan meldt je het hier als je resultaat hebt toch............
Ja niks, gewoon donderdag verzenden vind ik!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze die op voorraad liggen. Maar ze verzenden pas op vrijdag waarschijnlijk.
MM Zoetermeer weet van niks. We hebben een bon nodig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:48 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)Edition_Xbox360.html
Straks even langs lopen
Heb ik gedaan ten tijde van Gran Turismo 3.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:10 schreef Desunoto het volgende:
Vrijdag in de winkel verkopen en donderdag verzenden naar online-kopers zou het beste zijn inderdaad.
Maar een dag meer of minder, daar lig ik niet wakker van.![]()
En dan bedenken dat er echt mensen zijn die 's ochtends vroeg voor de winkel staan om een spelletje zo snel mogelijk mee te kunnen nemen.
Ook niet mijn stijl, maar als je de eerste wil zijn moet je wat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:10 schreef Desunoto het volgende:
Vrijdag in de winkel verkopen en donderdag verzenden naar online-kopers zou het beste zijn inderdaad.
Maar een dag meer of minder, daar lig ik niet wakker van.![]()
En dan bedenken dat er echt mensen zijn die 's ochtends vroeg voor de winkel staan om een spelletje zo snel mogelijk mee te kunnen nemen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:33 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Net gebeld naar MM Rotterdam en ze verkopen hem idd.
Ik ga nu GM HQ bellen.
Als ik het nummer kon vinden, dammit. GM Zoetermeer is op de hoogte en zou ook HQ benaderen hierover.quote:
Laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:38 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik own je dik qwa tijden in Trials HD.
Kerel belde meteen met afdeling "aankoop" om het door te geven.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Kerel belde meteen met afdeling "aankoop" om het door te geven.
Er kunnen nu 2 dingen gebeuren.
- Iedereen krijgt straks een SMS
- Mediamarkt krijgt een boete voor het breken van de streetdate
Ze hebben go ahead nodig van de uitgever namelijk Deze besluit OF om Media te laten stoppen met verkoop, OF ze geven de game vrij.... Fingers crossed. Meer kan ik niet doen.
Ik ook. Maargoed, wat is anders 2 dagen wachten nou....quote:
Dit is dezelfde afdeling die er vaker voor zorgt dat GM eerder kan verkopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Afdeling 'aankoop' klinkt meer als de afdeling in verbinding met T10 dan met de klanten. En dus een verklikkertje, zodat MM een boete krijgt
ehhhmm doe me optie 1quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Kerel belde meteen met afdeling "aankoop" om het door te geven.
Er kunnen nu 2 dingen gebeuren.
- Iedereen krijgt straks een SMS
- Mediamarkt krijgt een boete voor het breken van de streetdate
Ze hebben go ahead nodig van de uitgever namelijk Deze besluit OF om Media te laten stoppen met verkoop, OF ze geven de game vrij.... Fingers crossed. Meer kan ik niet doen.
Ik pas na Sinterklaas (waar ik hem krijg van mn ouders)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:24 schreef JohnB52 het volgende:
Idd, dit weeken vr t/m ma viert mn schoonmoeder dr verjaardag, in Hattem... Maandag dus pas spelen
Wat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:40 schreef DennisDeBengel het volgende:
Heb vanmiddag m'n LCE opgepikt bij de MM R'dam centrum, zie net dat ze weer uit de schappen zijn gehaald
Lucky you.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:40 schreef DennisDeBengel het volgende:
Heb vanmiddag m'n LCE opgepikt bij de MM R'dam centrum, zie net dat ze weer uit de schappen zijn gehaald
Heb je echt geluk gehad. MM is teruggefloten door Microsoftquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:40 schreef DennisDeBengel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |