abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:52:55 #151
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_102810476
quote:
Precies, die :D Kon me nog herinneren dat je door de bergen kon rijden en naar beneden kon vallen, ik herkende het pas weer toen ik dat filmpje zag en die gebarste ruit zag :D
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_102810834
Euh? ik heb The Duel hier, maar heb keuze uit veel meer wagens..

namelijk:
Lamborghini Countach
Ferrari Testarossa
Corvette ZR1
Corvette Stingray
Shelby GT500
Pontiac GTO
Dodge Charger Daytona
Camaro COPO 9560 ZL1
Porsche 959
Ferrari F40
Ruf Twin turbo (yellowbird)
Lotus Turbo Esprit
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_102811007
quote:
19s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
Euh? ik heb The Duel hier, maar heb keuze uit veel meer wagens..

namelijk:
Lamborghini Countach
Ferrari Testarossa
Corvette ZR1
Corvette Stingray
Shelby GT500
Pontiac GTO
Dodge Charger Daytona
Camaro COPO 9560 ZL1
Porsche 959
Ferrari F40
Ruf Twin turbo (yellowbird)
Lotus Turbo Esprit
Er zitten een hoop add-on cars bij. Standaard had je alleen:

959
F40
Lambo Countach

:)

Wiki confirms.

quote:
In the standard version of Test Drive II, the player has the option of using one of two vehicles (three in the 1992 Console versions of the game). These vehicles are presented at the beginning of the game with technical specifications, including top speed, torque, and acceleration rates. The cars included a Porsche 959 and a Ferrari F40. The third car is a Lamborghini Diablo.

For non-console versions, Accolade later released two data disks, which included more playable cars. These were released on many platforms.

The Supercars car disk included cars from the previous game in the series, some in slightly different versions including the Corvette ZR1 and the Lotus Turbo Esprit.

The Musclecars car disk included five muscle cars from the 60's including a Camaro ZL-1 COPO, Mustang Shelby GT500, Pontiac GTO and a Dodge Charger Day
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_102811074
Staat blijkbaar een foutje, aangezien ik geen Diablo heb, maar een Countach.

//edit of is de diablo alleen op de SNES en Megadrive verschenen?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_102811101
quote:
19s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Staat blijkbaar een foutje, aangezien ik geen Diablo heb, maar een Countach.
Klopt. :)

In latere versies (toen de Diablo uit was) zat hij wel. :)
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_102818020
Als jullie (of andere) het over tijden hebben die je gereden hebt...
Wat zijn dan de spelinstellingen :) ?
pi_102821700
Net m'n tijd met de Pagani iets verbeterd naar een 1:41.5.

Laatste bocht wat voorzichtig gedaan en ik verloor hem nog bijna bij het accelereren uit de bocht na de tunnel. Bij een paar andere bochten valt ook nog wat winst te halen. Een tijd onder de 1:41 is goed mogelijk, maar dan moeten er wat meer rondjes gereden worden.

En dan nog zit ik ruim 2 seconden boven de allersnelste tijden maar laten we het daar maar niet over hebben. ;(

De assists die iedereen gebruikt is anders natuurlijk. Er zijn veel combinaties mogelijk. :P

Zelf gebruik ik niets. Dus de instellingen staan op expert zonder wijzigingen. Gebruik ook cockpit view. Ik heb mezelf voorgenomen Forza 4 te spelen enkel in de cockpit. In tegenstelling tot de motorkap camera's die ik in Forza 3 gebruikte. Altijd de lat weer net iets hoger leggen he. :Y)
pi_102821920
Het rempunt in de eerste bocht is echt lastig. Ik merk dat ik rem, dan de rem eventjes loslaat zodat ik iets meer in kan sturen voor de juiste hoek, en dan nog een keer rem.

Daarmee was ik wel iets sneller dan m'n rivals ghost, maar het voelt alsof je elke ronde weer twijfelt bij die bocht.
pi_102837051
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:51 schreef Desunoto het volgende:
Het rempunt in de eerste bocht is echt lastig. Ik merk dat ik rem, dan de rem eventjes loslaat zodat ik iets meer in kan sturen voor de juiste hoek, en dan nog een keer rem.

Daarmee was ik wel iets sneller dan m'n rivals ghost, maar het voelt alsof je elke ronde weer twijfelt bij die bocht.
Die bocht is ook mijn breekpunt. De suggested line is imo te traag en de entry is veel te wijd. Ik raak het overzicht daar kwijt en laat zeker 0,5 tot 1 seconde liggen....
pi_102837181
De snelste manier is vroeg de binnenkant kiezen en daar blijven. Je kan dan net zo vroeg op het gas als dat je heel wijd erin gaat en pas op het laatst richting de binnenkant gaat (volgens het slow-in, fast-out principe). Als indicatie voor wanneer je weer vol gas kan, gebruik ik het asfalt dat bijna zwart gereden is door het rubber.

Het is moeilijk om te omschrijven wanneer precies want het asfalt verandert geleidelijk, maar je zou erop kunnen letten. :P

Maar het aanremmen moet gebeuren onder het insturen en dat maakt de binnenkant zoeken heel lastig. Je glijdt snel naar buiten.

Maar er zitten wat vreemde punten qua grip op dit circuit. De links-rechts combinatie na de tunnel bijvoorbeeld... in de bocht naar rechts waarna je de heuvel op rijdt, daar moet eigenlijk niet de binnenkant kiezen. Want een paar meter daarnaast heb je meer grip en kan je dus meer snelheid meenemen het snelle gedeelte op. :o
pi_102838998
Even hoog als Forza 3, terwijl deel 4 toch echt wel een stuk beter is :)
pi_102839922
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:58 schreef DennisDeBengel het volgende:
Even hoog als Forza 3, terwijl deel 4 toch echt wel een stuk beter is :)
De eisen zijn ook strenger geworden. ;)
pi_102839982
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 10:21 schreef Desunoto het volgende:
De snelste manier is vroeg de binnenkant kiezen en daar blijven. Je kan dan net zo vroeg op het gas als dat je heel wijd erin gaat en pas op het laatst richting de binnenkant gaat (volgens het slow-in, fast-out principe). Als indicatie voor wanneer je weer vol gas kan, gebruik ik het asfalt dat bijna zwart gereden is door het rubber.

Het is moeilijk om te omschrijven wanneer precies want het asfalt verandert geleidelijk, maar je zou erop kunnen letten. :P

Maar het aanremmen moet gebeuren onder het insturen en dat maakt de binnenkant zoeken heel lastig. Je glijdt snel naar buiten.

Maar er zitten wat vreemde punten qua grip op dit circuit. De links-rechts combinatie na de tunnel bijvoorbeeld... in de bocht naar rechts waarna je de heuvel op rijdt, daar moet eigenlijk niet de binnenkant kiezen. Want een paar meter daarnaast heb je meer grip en kan je dus meer snelheid meenemen het snelle gedeelte op. :o
Zojuist geprobeerd en later remmen en wijder insturen resulteerd in harder door de bocht merk ik. Scheelde met 0.3 seconden. :) Zit met de Suub nu op 1.38.6 en ik zit nu echt op mijn grens.....

Het feit dat ik de gevoeligheid van de controller niet kan instellen helpt ook niet echt mee. Bij 3 was dit veel te gevoelig op default, je kon niet eens rustig insturen, de auto dook meteen de bocht in.....

[ Bericht 2% gewijzigd door Bunta-Fujiwara op 08-10-2011 12:42:51 ]
pi_102840000
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:19 schreef 12345r het volgende:
Als jullie (of andere) het over tijden hebben die je gereden hebt...
Wat zijn dan de spelinstellingen :) ?
Alles Sim, alles uit. Behalve ABS.
pi_102843347
Hebben jullie hem eigenlijk al ge pre-orderd?
Ik zit er namelijk over te twijfelen, ik vind ¤50 namelijk toch best veel geld voor een spel :P

Volgens Zavvi.com krijg je de volgende bonussen erbij:

Pre-Order Forza Motorsport 4 and receive bonus cars which include:

Ford Mustang GT Coupe 1966
Koenigsegg Agera 2011
Lexus SC300 1997
RUF RGT-8 2011
Tesla Roadster Sport 2011

You will also receive a special code to unlock the rather special BMW 1 Series M Coupe.

Is dit het waard?
pi_102843401
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:35 schreef 12345r het volgende:
Hebben jullie hem eigenlijk al ge pre-orderd?
Ik zit er namelijk over te twijfelen, ik vind ¤50 namelijk toch best veel geld voor een spel :P

Volgens Zavvi.com krijg je de volgende bonussen erbij:

Pre-Order Forza Motorsport 4 and receive bonus cars which include:

Ford Mustang GT Coupe 1966
Koenigsegg Agera 2011
Lexus SC300 1997
RUF RGT-8 2011
Tesla Roadster Sport 2011

You will also receive a special code to unlock the rather special BMW 1 Series M Coupe.

Is dit het waard?
Ik vind ¤ 70 voor de Limited Edition echt niet veel geld :9 . Dus het is echt het geld waard. Zeker voor 50 ballen :)
pi_102843434
Als je al pre-ordert zal ik voor de Limited Collector's Edition gaan. Daar krijg je veel meer bij en daarmee wordt je een "VIP" in Forza 4. Wat inhoudt dat je regelmatig wat gratis auto's toegestuurd krijgt en dat de auto's die je wil verkopen, bovenaan de lijst komen te staan in de auction house. Van dat soort dingetjes.

Uiteindelijk zal alles ook wel beschikbaar worden als DLC. Maar ik denk dat je uiteindelijk dan net zo veel of zelfs meer kwijt bent.

En als je heel lang wacht dan komen ze misschien op het einde van Forza 4's levensjaren met een "Ultimate Edition" met alles erop en eraan. Voor veel minder geld. Maar dan heb je het wel over anderhalf jaar wachten of zo. :')
pi_102843839
Dank, nu zit ik zelfs te twijfelen om ¤70 euro aan een spel uit te geven :')
Ik koop niet zo vaak spellen, dus ik vind dit echt belachelijk veel geld voor een spel O-)

Maargoed, ik ben zelf helemaal weg van auto's vandaar dat ik hem toch wel wil hebben... En al die extra's bij de limited edition zijn niet verkeerd. Kleine dingen zoals dat boek geschreven door Top Gear vind ik al gaaf :P
pi_102843949
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:51 schreef 12345r het volgende:
Dank, nu zit ik zelfs te twijfelen om ¤70 euro aan een spel uit te geven :')
Ik koop niet zo vaak spellen, dus ik vind dit echt belachelijk veel geld voor een spel O-)

Maargoed, ik ben zelf helemaal weg van auto's vandaar dat ik hem toch wel wil hebben... En al die extra's bij de limited edition zijn niet verkeerd. Kleine dingen zoals dat boek geschreven door Top Gear vind ik al gaaf :P
Het spel gaat toch minimaal 2 jaar mee, speel FM 3 nog altijd met veel plezier :)
pi_102844333
Pff, overal uitverkocht _O-
Iemand nog een site waar die voorradig is?

Mocht ik hem niet kunnen pre-orderen, veranderd er dan nog wat aan de extra's van de limited collectors edition zodra die weer op vooraad is (na de release datum)?
pi_102844509
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:11 schreef 12345r het volgende:
Pff, overal uitverkocht _O-
Iemand nog een site waar die voorradig is?

Mocht ik hem niet kunnen pre-orderen, veranderd er dan nog wat aan de extra's van de limited collectors edition zodra die weer op vooraad is (na de release datum)?
http://www.nedgame.nl/for(...)edition%29+x360.html

De enige die de LE nog verkoopt :D
pi_102846485
Als je op vrijdag een beetje op tijd bij de Mediamarkt bent heb je grote kans dat je nog wel aan een LE komt.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:52:09 #175
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_102846902
http://www.yourgamezone.n(...)060817/Products/6147

Probeer deze eens. Ik heb 'm hier ook een paar dagen geleden besteld. En sinds gisteren is er een korting van 5 euro op de LCE, dus je zou zeggen dat ie op voorraad is...

(ben zelf wel net die 5 euro korting misgelopen. Naja, dat geven ze maar aan een goed doel :'))
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_102847196
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:52 schreef SonicVolcano het volgende:
http://www.yourgamezone.n(...)060817/Products/6147

Probeer deze eens. Ik heb 'm hier ook een paar dagen geleden besteld. En sinds gisteren is er een korting van 5 euro op de LCE, dus je zou zeggen dat ie op voorraad is...

(ben zelf wel net die 5 euro korting misgelopen. Naja, dat geven ze maar aan een goed doel :'))
Thanks, ik ga deze straks maar eens bestellen denk ik :)

Rijden jullie trouwens allemaal met een stuur of gewoon de controller?
pi_102847425
Spoiler alert!

De complete car-reward lijst:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102849313
quote:
In-car ziet het er best knulllig uit eerlijk gezegd
pi_102849422
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef fotostarter het volgende:

[..]

In-car ziet het er best knulllig uit eerlijk gezegd
Het ging me meer om het geluid :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: