Precies, diequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:48 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
The duel.
Is ook Test Drive btw.
Er zitten een hoop add-on cars bij. Standaard had je alleen:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
Euh? ik heb The Duel hier, maar heb keuze uit veel meer wagens..
namelijk:
Lamborghini Countach
Ferrari Testarossa
Corvette ZR1
Corvette Stingray
Shelby GT500
Pontiac GTO
Dodge Charger Daytona
Camaro COPO 9560 ZL1
Porsche 959
Ferrari F40
Ruf Twin turbo (yellowbird)
Lotus Turbo Esprit
quote:In the standard version of Test Drive II, the player has the option of using one of two vehicles (three in the 1992 Console versions of the game). These vehicles are presented at the beginning of the game with technical specifications, including top speed, torque, and acceleration rates. The cars included a Porsche 959 and a Ferrari F40. The third car is a Lamborghini Diablo.
For non-console versions, Accolade later released two data disks, which included more playable cars. These were released on many platforms.
The Supercars car disk included cars from the previous game in the series, some in slightly different versions including the Corvette ZR1 and the Lotus Turbo Esprit.
The Musclecars car disk included five muscle cars from the 60's including a Camaro ZL-1 COPO, Mustang Shelby GT500, Pontiac GTO and a Dodge Charger Day
Klopt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Staat blijkbaar een foutje, aangezien ik geen Diablo heb, maar een Countach.
Die bocht is ook mijn breekpunt. De suggested line is imo te traag en de entry is veel te wijd. Ik raak het overzicht daar kwijt en laat zeker 0,5 tot 1 seconde liggen....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:51 schreef Desunoto het volgende:
Het rempunt in de eerste bocht is echt lastig. Ik merk dat ik rem, dan de rem eventjes loslaat zodat ik iets meer in kan sturen voor de juiste hoek, en dan nog een keer rem.
Daarmee was ik wel iets sneller dan m'n rivals ghost, maar het voelt alsof je elke ronde weer twijfelt bij die bocht.
De eisen zijn ook strenger geworden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:58 schreef DennisDeBengel het volgende:
Even hoog als Forza 3, terwijl deel 4 toch echt wel een stuk beter is
Zojuist geprobeerd en later remmen en wijder insturen resulteerd in harder door de bocht merk ik. Scheelde met 0.3 seconden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:21 schreef Desunoto het volgende:
De snelste manier is vroeg de binnenkant kiezen en daar blijven. Je kan dan net zo vroeg op het gas als dat je heel wijd erin gaat en pas op het laatst richting de binnenkant gaat (volgens het slow-in, fast-out principe). Als indicatie voor wanneer je weer vol gas kan, gebruik ik het asfalt dat bijna zwart gereden is door het rubber.
Het is moeilijk om te omschrijven wanneer precies want het asfalt verandert geleidelijk, maar je zou erop kunnen letten.
Maar het aanremmen moet gebeuren onder het insturen en dat maakt de binnenkant zoeken heel lastig. Je glijdt snel naar buiten.
Maar er zitten wat vreemde punten qua grip op dit circuit. De links-rechts combinatie na de tunnel bijvoorbeeld... in de bocht naar rechts waarna je de heuvel op rijdt, daar moet eigenlijk niet de binnenkant kiezen. Want een paar meter daarnaast heb je meer grip en kan je dus meer snelheid meenemen het snelle gedeelte op.
Alles Sim, alles uit. Behalve ABS.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:19 schreef 12345r het volgende:
Als jullie (of andere) het over tijden hebben die je gereden hebt...
Wat zijn dan de spelinstellingen?
Ik vind ¤ 70 voor de Limited Edition echt niet veel geldquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:35 schreef 12345r het volgende:
Hebben jullie hem eigenlijk al ge pre-orderd?
Ik zit er namelijk over te twijfelen, ik vind ¤50 namelijk toch best veel geld voor een spel![]()
Volgens Zavvi.com krijg je de volgende bonussen erbij:
Pre-Order Forza Motorsport 4 and receive bonus cars which include:
Ford Mustang GT Coupe 1966
Koenigsegg Agera 2011
Lexus SC300 1997
RUF RGT-8 2011
Tesla Roadster Sport 2011
You will also receive a special code to unlock the rather special BMW 1 Series M Coupe.
Is dit het waard?
Het spel gaat toch minimaal 2 jaar mee, speel FM 3 nog altijd met veel plezierquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:51 schreef 12345r het volgende:
Dank, nu zit ik zelfs te twijfelen om ¤70 euro aan een spel uit te geven![]()
Ik koop niet zo vaak spellen, dus ik vind dit echt belachelijk veel geld voor een spel![]()
Maargoed, ik ben zelf helemaal weg van auto's vandaar dat ik hem toch wel wil hebben... En al die extra's bij de limited edition zijn niet verkeerd. Kleine dingen zoals dat boek geschreven door Top Gear vind ik al gaaf
http://www.nedgame.nl/for(...)edition%29+x360.htmlquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:11 schreef 12345r het volgende:
Pff, overal uitverkocht![]()
Iemand nog een site waar die voorradig is?
Mocht ik hem niet kunnen pre-orderen, veranderd er dan nog wat aan de extra's van de limited collectors edition zodra die weer op vooraad is (na de release datum)?
Thanks, ik ga deze straks maar eens bestellen denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:52 schreef SonicVolcano het volgende:
http://www.yourgamezone.n(...)060817/Products/6147
Probeer deze eens. Ik heb 'm hier ook een paar dagen geleden besteld. En sinds gisteren is er een korting van 5 euro op de LCE, dus je zou zeggen dat ie op voorraad is...
(ben zelf wel net die 5 euro korting misgelopen. Naja, dat geven ze maar aan een goed doel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In-car ziet het er best knulllig uit eerlijk gezegdquote:
Het ging me meer om het geluidquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
In-car ziet het er best knulllig uit eerlijk gezegd
Wel vreemd en of jammer dat er maar n stuk of 6 verschillende autos op de baan rijden, 2 bmws, mercedes, seat en n megane....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat spelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
In Grand Prix circuit (1988) kon je kiezen of je automaat wilde of manueel.
Dit was mijn eerste racegame.. Test Drive kreeg ik later.
En Grand Prix circuit had ik gelukkig wel in EGA-kleuren (zoals in het filmpje)
Het interieur van de Diablo GTR is ook heel kaal (foto). Daarnaast is de belichting op de Nordschleife helaas nog steeds niet ideaal, waardoor het elk interieur omlaag zou halen. Op momenten zie je wat meer licht de cockpit in schijnen en zie je wat meer detail achter het stuur. Neemt niet weg dat het er inderdaad uitziet alsof er iets minder aandacht aan is besteed dan aan de Pagani Zonda als in de demo bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:52 schreef gonzo1979 het volgende:
De Saturn in Tilburg heeft iig al een mooi prijs gemaakt: 44 euro
Ik ook, was gelukkig op tijdquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:01 schreef Rauw. het volgende:
Ik hoor het wel, was mooi op tijd met het bestellen van mijn Collectors Edition.
Dwars met die volvo, lekker hoor!
Probeer Yourgamezone eens. Sinds een paar dagen hebben ze korting op de LCE. Ook heb ik die van mij pas sinds vrijdag besteld en ze voorzien geen problemen met de levering. Dit heb ik apart even gevraagd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:16 schreef 12345r het volgende:
Is de limited edition eigenlijk ook echt 'limited'?
Ik ging er net even lekker voor zitten om Forza 4 LE te bestellen, maar nou bleek die dus echt overal uitverkocht te zijn![]()
Uiteindelijk bij Intertoys bestelt (voor de hoofdprijs), stond niks over de voorrraad, dus op goede hoop...
Mocht hij nou ook bij intertoys uitverkocht zijn, komt er dan nog een nieuwe lading? Of is mij kans op de limited edition dan echt verkeken?
Daar wou ik hem gister dus bestellen... Ff gekeken of die er nog stond, ja hoor. Bakkie koffie gehaald met edentifier, kom ik terug is die van de site afgehaald, uitverkochtquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Probeer Yourgamezone eens. Sinds een paar dagen hebben ze korting op de LCE. Ook heb ik die van mij pas sinds vrijdag besteld en ze voorzien geen problemen met de levering. Dit heb ik apart even gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |