Thanks, ik ga deze straks maar eens bestellen denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:52 schreef SonicVolcano het volgende:
http://www.yourgamezone.n(...)060817/Products/6147
Probeer deze eens. Ik heb 'm hier ook een paar dagen geleden besteld. En sinds gisteren is er een korting van 5 euro op de LCE, dus je zou zeggen dat ie op voorraad is...
(ben zelf wel net die 5 euro korting misgelopen. Naja, dat geven ze maar aan een goed doel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In-car ziet het er best knulllig uit eerlijk gezegdquote:
Het ging me meer om het geluidquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
In-car ziet het er best knulllig uit eerlijk gezegd
Wel vreemd en of jammer dat er maar n stuk of 6 verschillende autos op de baan rijden, 2 bmws, mercedes, seat en n megane....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat spelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
In Grand Prix circuit (1988) kon je kiezen of je automaat wilde of manueel.
Dit was mijn eerste racegame.. Test Drive kreeg ik later.
En Grand Prix circuit had ik gelukkig wel in EGA-kleuren (zoals in het filmpje)
Het interieur van de Diablo GTR is ook heel kaal (foto). Daarnaast is de belichting op de Nordschleife helaas nog steeds niet ideaal, waardoor het elk interieur omlaag zou halen. Op momenten zie je wat meer licht de cockpit in schijnen en zie je wat meer detail achter het stuur. Neemt niet weg dat het er inderdaad uitziet alsof er iets minder aandacht aan is besteed dan aan de Pagani Zonda als in de demo bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:52 schreef gonzo1979 het volgende:
De Saturn in Tilburg heeft iig al een mooi prijs gemaakt: 44 euro
Ik ook, was gelukkig op tijdquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:01 schreef Rauw. het volgende:
Ik hoor het wel, was mooi op tijd met het bestellen van mijn Collectors Edition.
Dwars met die volvo, lekker hoor!
Probeer Yourgamezone eens. Sinds een paar dagen hebben ze korting op de LCE. Ook heb ik die van mij pas sinds vrijdag besteld en ze voorzien geen problemen met de levering. Dit heb ik apart even gevraagd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:16 schreef 12345r het volgende:
Is de limited edition eigenlijk ook echt 'limited'?
Ik ging er net even lekker voor zitten om Forza 4 LE te bestellen, maar nou bleek die dus echt overal uitverkocht te zijn![]()
Uiteindelijk bij Intertoys bestelt (voor de hoofdprijs), stond niks over de voorrraad, dus op goede hoop...
Mocht hij nou ook bij intertoys uitverkocht zijn, komt er dan nog een nieuwe lading? Of is mij kans op de limited edition dan echt verkeken?
Daar wou ik hem gister dus bestellen... Ff gekeken of die er nog stond, ja hoor. Bakkie koffie gehaald met edentifier, kom ik terug is die van de site afgehaald, uitverkochtquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Probeer Yourgamezone eens. Sinds een paar dagen hebben ze korting op de LCE. Ook heb ik die van mij pas sinds vrijdag besteld en ze voorzien geen problemen met de levering. Dit heb ik apart even gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |