Ford Fiëstaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Uiteraard, blik monster energy achter de kiezen, beukende hardstyle op de achtergrond.
Wat rijd je zelf? Daar heb ik er vast ook nog wel 1 over.
Lease je ook in Forza of alleen daarbuiten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ford FiëstaWel de nieuwste
Gast, ik ben 32. Toen ik die Golf had was ik 24. Ik luisterde naar teringharde Metal en punk-rock.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zitten jullie dan ook met een petje achterstevoren achter de xbox?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zolang ze die optie niet hebben ingebouwd, moet ik helaas alles zelf aanschaffenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Lease je ook in Forza of alleen daarbuiten?
Zal wat zijn, zit je te racen, krijg je een pop-up over privé kilometers.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zolang ze die optie niet hebben ingebouwd, moet ik helaas alles zelf aanschaffen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:46 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Zal wat zijn, zit je te racen, krijg je een pop-up over privé kilometers.
Ja, en schuin hangend of achteroverliggend kijk ik dan over mijn stuurtje heenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
GT5 heeft m ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Eindelijk een game waar de airbrake van de Bugatti wel werkt
@2.35
Bedoelde het meer als een puntje dat de details mooi zijn uitgewerktquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:44 schreef Desunoto het volgende:
Ach, de Veyron is toch lelijk dus ik zal er amper of nooit in rijden.
Dat is waar. Maar heeft de McLaren SLR dan ook een werkende airbrake? Dat is wel een gaaf ding.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Bedoelde het meer als een puntje dat de details mooi zijn uitgewerktIn FM3 zat het tenminste niet
Rijdt ook niet fijn vind ik. Bochtenwerk is niet je van het.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:44 schreef Desunoto het volgende:
Ach, de Veyron is toch lelijk dus ik zal er amper of nooit in rijden.
Het is een dragster in een Armani pak, wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rijdt ook niet fijn vind ik. Bochtenwerk is niet je van het.
Nee. Maar als ik het zo lees mis je de hele essentie van de game en verwacht je een arcade racer. Je MOET je auto wel opvoeren en afstellen wil je online en offline goed kunnen rijden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:55 schreef emokid het volgende:
Vraagje: Ik heb tot nu toe alle Forza's gekocht op launchdate maar heb ze ook elke keer na een maand verkocht door verveeldheid. Het zijn elke keer weer die eindeloze saaie races op Silverstone met een kutauto waarmee ik dan 12 laps moet. Multiplayer is zwaar aan het buggen en is totaal niet noob-vriendelijk doordat de meesten getune auto's hadden.
Is er iets veranderd wat dit betreft?
Het moet niet, je hebt ook genoeg cups die je met stock auto's rijdtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee. Maar als ik het zo lees mis je de hele essentie van de game en verwacht je een arcade racer. Je MOET je auto wel opvoeren en afstellen wil je online en offline goed kunnen rijden.
True, maar uit zijn post maak ik op dat hij geen tijd wil steken in tunen en circuitraces vind hij op den duur saai worden.... Dan is Forza niks voor hem. Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het moet niet, je hebt ook genoeg cups die je met stock auto's rijdt
Sorry, ik zit verkeerd te lezen. Ben ook nog niet zo lang wakkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:59 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
True, maar uit zijn post maak ik op dat hij geen tijd wil steken in tunen en circuitraces vind hij op den duur saai worden.... Dan is Forza niks voor hem. Dat bedoel ik
Je hoeft je niet gelijk superieur te voelen en mij onterecht te classificeren zonder voorkennis. Ik wil het juist leren, vandaar dat ik het elke keer opnieuw kocht, maar het is moeilijk te leren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee. Maar als ik het zo lees mis je de hele essentie van de game en verwacht je een arcade racer. Je MOET je auto wel opvoeren en afstellen wil je online en offline goed kunnen rijden.
Ik denk, gezien dat je jezelf een n00b noemt, dat racers als Hot Pursuit en Project gotham jou wel die lol kunnen geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |