Dank je Welterustequote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vrees het ja. Probeer te kijken bij additional drivers![]()
Maar ik ga nu slapen. Succes
George W. Bush.quote:
Wat een tekst.quote:all my instincts, they return
and the grand facade, so soon will burn
without a noise, without my pride
I reach out from the inside
Goedemorgen linkse kameraad!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:36 schreef betyar het volgende:
Goedemorgen en een fijne dag toegewenst beste linkse fokkertjes.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:43 schreef Tem het volgende:
Bedankt, jullie kunnen ook de tyfus krijgen.
Whehe. Ik fluit wel altijd het Ghostbusters-liedje als er weer zo'n burqa-spook langskomt omdat het idd op een spook lijkt!quote:
Val allemaal maar kapot.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:09 schreef De_Nuance het volgende:
Een 4 pagina's lange stuk in de Pers vandaag over de vrijheid van meningsuiting.
hear hearquote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:43 schreef Tem het volgende:
Bedankt, jullie kunnen ook de tyfus krijgen.
Je moet beter leren lezen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:17 schreef Picchia het volgende:
Fluisteren.![]()
Ik hoop dat je het op zijn minst in hun oor fluistert.
Ik vond fluisteren eigenlijk leuker dan fluiten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je moet beter leren lezen.
Mag helemaal nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:36 schreef betyar het volgende:
Meer klandizie voor mijn vrouw![]()
![]()
![]()
http://www.nu.nl/algemeen(...)eden-huis-gezet.html
Uithuiszetting is in dat geval een beloning. Met dergelijk waardeloos plebs als opvoeders.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mag helemaal niet
Je kunt toch niet iemand straffen voor de daden van iemand anders. Plaats die bendeleden dan uit huis.
Vertel eens?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mag helemaal niet
Je kunt toch niet iemand straffen voor de daden van iemand anders. Plaats die bendeleden dan uit huis.
Nee ik heb collegequote:
Academisch kwartiertje? Vond ik altijd heel relaxed.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:04 schreef De_Nuance het volgende:
Leids kwartiertje
Kom gewoon op tijd.
Lekker veilig ook, gezellig met 120 130 even blazen.quote:Het alcoholslot is een meetinstrument dat is verbonden aan het startcircuit van een auto. Pas als uit de ademtest blijkt dat de bestuurder een promillage lager dan 0,2 promille heeft, kan de auto worden gestart. De automobilist moet niet alleen vooraf, maar ook tijdens tijdens het rijden enkele keren blazen.
Wacht maar tot jij aangereden wordt door een KoosVogels-achtig type.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Gaan ze toch dat debiele alcoholslot invoeren.
[..]
Lekker veilig ook, gezellig met 120 130 even blazen.
Lijkt me ook vrij onwaarschijnlijk dat dat zomaar kan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mag helemaal niet
Ik ga denk ik maar vast aan blaasapparaatje ontwikkelen. Gat in de markt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:23 schreef waht het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij aangereden wordt door een KoosVogels-achtig type.
Wacht maar tot jij wordt aangereden door een alcoholslot-blazende automobilist.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:23 schreef waht het volgende:
[..]
Kijk, en daarom winnen rechtsen. Die denken in termen van mogelijkheden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar vast aan blaasapparaatje ontwikkelen. Gat in de markt.
Dan klaag ik de staat aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij wordt aangereden door een alcoholslot-blazende automobilist.
Alsof je de staat aan kunt klagen omdat iemand jou ondersteboven rijdt. Je kunt TomTom ook niet aanklagen als iemand zijn navigatie instelt terwijl hij rijdt en jou schept.quote:
Gooi de ouders het huis uit. Kids naar een heropvoedingskamp.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mag helemaal niet
Op zich wel lachen. Ben altijd wel nieuwsgierig naar mijn alcoholpromillage.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Gaan ze toch dat debiele alcoholslot invoeren.
[..]
Lekker veilig ook, gezellig met 120 130 even blazen.
Hoho, ik ben nog nooit van mn leven beschonken achter het stuur gekropenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:23 schreef waht het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)th-lcd-display-11679quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op zich wel lachen. Ben altijd wel nieuwsgierig naar mijn alcoholpromillage.
Wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, ik ben nog nooit van mn leven beschonken achter het stuur gekropen
Ja, van een skelter, toen ik op Mallorca was.quote:
Ik wel, maar dat was om in m'n auto te slapen totdat ik weer nuchter was. Een ding kan ik je vertellen, in de winter in je auto slapen is geen pretje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, ik ben nog nooit van mn leven beschonken achter het stuur gekropen
Ik rij beter dronken dan stoned,quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:23 schreef waht het volgende:
[..]
Er is genoeg reden om terug te keren naar de roots. Je hebt gelijk dat de echte arbeider niet meer bestaat, maar er zijn nog voldoende armlastigen op wie de PvdA zich kan richten (oke, toegegeven, dat de partij ook deels).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar er zijn nauwelijks meer echte arbeiders in Nederland, of in ieder geval steeds minder. De productiesector wordt steeds kleiner en de dienstensector steeds groter.
Precies dat was de reden voor Kok om die ideologische veren af te schudden.
Mensen die nu voor op de populisten stemmen zijn vooral uitkeringstrekkers en dan met name die die ik zou bestempelen als profiteurs. Die moet je niet willen als achterban, schop ze liever weer aan het werk.
Ik rij nooit met alcohol op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:52 schreef remlof het volgende:
Ik rij nooit meer met meer dan twee biertjes op.
Ik ook niet... maar ik ben wel een keer ge snope-dog van de weg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:52 schreef remlof het volgende:
Ik rij nooit meer met meer dan twee biertjes op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |