Wij houden van hem, hij zegt wat wij denken. Laatst vroeg hij of wij ons salaris naar hem over wilden maken zodat hij zijn woord nog sterker en beter kan verkondigen, dit doen we uiteraard.quote:
Backstabbers in the bush.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een gezeik allemaal over die Cohen. Nu weer Albayrak bij P&W. Zucht.
Mijn vader kan er nog wel om lachen, maar mijn moeder niet echt denk ik. Respect voor je ouders!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:07 schreef robin007bond het volgende:
Flink gelachen om PowNews met m'n ouders
Die heb ik ook gezien. GENIAAL!!quote:
Is natuurlijk makkelijk scoren over de rug van Job momenteel.quote:
*RIL* Hou op en ga slapenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Wij houden van hem, hij zegt wat wij denken. Laatst vroeg hij of wij ons salaris naar hem over wilden maken zodat hij zijn woord nog sterker en beter kan verkondigen, dit doen we uiteraard.
Als de politie hem eventueel gaat zoeken in de toekomst hebben wij een ampul gekregen die wij kapot moeten bijten om zijn onschuld te bewijzen.
Ruzie met je allochtone buren? Who you're gonna call?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Wij houden van hem, hij zegt wat wij denken. Laatst vroeg hij of wij ons salaris naar hem over wilden maken zodat hij zijn woord nog sterker en beter kan verkondigen, dit doen we uiteraard.
Als de politie hem eventueel gaat zoeken in de toekomst hebben wij een ampul gekregen die wij kapot moeten bijten om zijn onschuld te bewijzen.
Hij kan wel goed tegen negatieve kritiek, dat moet je hem meegevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een gezeik allemaal over die Cohen. Nu weer Albayrak bij P&W. Zucht.
Zo hier en daar moet je je er doorheen ellebogen, maar om een netwerk op te bouwen en in de smaak te vallen bij een recruiter, zul je je toch vriendelijk moeten gedragen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee sorry. Met vriendelijkheid ga je het niet redden in de grote mensenwereld. Sterker nog, over aardige mensen wordt keihard heengelopen.
Plus ze verdienen een stuk minder.
We hebben ook een altaartje ingericht om onze GBL te vereren. Eens in de maand ontvoeren we een moslim en die voeren we wat varkensvlees wat zorgvuldig klaar is gemaakt op het altaar van onze GBL.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*RIL* Hou op en ga slapen![]()
En ja, ik weet dat je het niet meent
moslimbusters.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ruzie met je allochtone buren? Who you're gonna call?
Het is gewoon een fatsoenlijke man die oprecht in zijn koers geloofden open staat voor kritiek. En daar is niks mis mee vind ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Hij kan wel goed tegen negatieve kritiek, dat moet je hem meegeven
Nu is het genoeg geweest!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Hij kan wel goed tegen negatieve kritiek, dat moet je hem meegeven
Ik vind het misselijkmakend, en overigens: misschien is de PvdA een beetje een kutpartij, en kan Cohen daar niets aan doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is natuurlijk makkelijk scoren over de rug van Job momenteel.
De PvdA mist momenteel een eigen smoel. Zolang de partij zich op deze wijze profileert, zal het kut blijven gaan. Met of zonder Cohen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:14 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik vind het misselijkmakend, en overigens: misschien is de PvdA een beetje een kutpartij, en kan Cohen daar niets aan doen.
Waarmee ik bedoel dat je zo nu en dan iemands gevoel van eigenwaarde moet vergroten, en je meer dan eens dommer en simpeler moet voordoen dan je bent.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:13 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zo hier en daar moet je je er doorheen ellebogen, maar om een netwerk op te bouwen en in de smaak te vallen bij een recruiter, zul je je toch vriendelijk moeten gedragen.
Albayrak geeft hem niet bepaald trappen bij P&W.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb Job Cohen altijd een veel te vriendelijke, nette , lieve man voor de politiek gevonden.
En dat hij nu van partijgenoten nog trappen na krijgt vind ik echt min.
Ploumen deed dat wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Albayrak geeft hem niet bepaald trappen bij P&W.
Nooit een slecht plan om een beetje in de smaak te vallen bij je superieuren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:18 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Waarmee ik bedoel dat je zo nu en dan iemands gevoel van eigenwaarde moet vergroten, en je meer dan eens dommer en simpeler moet voordoen dan je bent.
Triest inderdaad. Bovendien doe je de partij daar geen plezier mee.quote:
Eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb Job Cohen altijd een veel te vriendelijke, nette , lieve man voor de politiek gevonden.
Ik weet eigenlijk niet of hij zo vriendelijk en netjes is. Ik vind hem nogal arrogant en zelfingenomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
Pauw heb ik nooit echt links gevonden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pauw en Witteman zijn niet lekker bezig nu richting PvdA en Cohen... Lijkt wel of ze hun linkse imago willen afschudden
Ik echt nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:20 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of hij zo vriendelijk en netjes is. Ik vind hem nogal arrogant en zelfingenomen.
Ik heb het idee dat het écht een door en door fatsoenlijke kerel is. Met hart voor mensen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:20 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of hij zo vriendelijk en netjes is. Ik vind hem nogal arrogant en zelfingenomen.
Eens (en dat komt niet zo vaak voorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het écht een door en door fatsoenlijke kerel is. Met hart voor mensen.
Dus ik vind dat hij het niet verdient-hoe slecht hij ook was als lijsttrekker-om nu zo afgeserveerd te worden door sommige partijgenoten.
Nee, inderdaadquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens (en dat komt niet zo vaak voor)
Westerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:25 schreef betyar het volgende:
Die achterlijke CDA'er moeten ze ook opknopen.
Vroeger hadden leiders van de PvdA meer binding met hun achterban, Kok kwam nog uit de bouwbond, ik heb hem in de jaren 60 nog meegemaakt, zette zich enorm in voor zijn doelgroep. Bos is een 'Shell man' en Cohen zat al vroeg in de politiek, wat de PvdA nodig heeft is een leider zoals Marijnessen, iemand die de taal van de achterban spreekt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De PvdA mist momenteel een eigen smoel. Zolang de partij zich op deze wijze profileert, zal het kut blijven gaan. Met of zonder Cohen.
Ik vind Pauw erg veel 'rechtse' opmerkingen maken terwijl hij een SP stemmer zou zijn, maar goed ze kunnen er beiden wat van als het gaat over kinderachtig en sexistisch gedrag in gezelschap van vrouwen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:20 schreef waht het volgende:
[..]
Pauw heb ik nooit echt links gevonden.
Dat laatste waardeer ik wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:36 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik vind Pauw erg veel 'rechtse' opmerkingen maken terwijl hij een SP stemmer zou zijn, maar goed ze kunnen er beiden wat van als het gaat over kinderachtig en sexistisch gedrag in gezelschap van vrouwen.
Jij moet gewoon nog een hoop leren over het keihagdde eckte levenquote:
Eigenlijk zou de PvdA terug moeten grijpen naar haar ideologische roots, die zij in de jaren negentig heeft afgeschud. De PvdA is een echte bestuurderspartij geworden, net zoals de VVD en het CDA. Daar hebben de traditionele PvdA-stemmers geen boodschap aan, denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:34 schreef Clan het volgende:
[..]
Vroeger hadden leiders van de PvdA meer binding met hun achterban, Kok kwam nog uit de bouwbond, ik heb hem in de jaren 60 nog meegemaakt, zette zich enorm in voor zijn doelgroep. Bos is een 'Shell man' en Cohen zat al vroeg in de politiek, wat de PvdA nodig heeft is een leider zoals Marijnessen, iemand die de taal van de achterban spreekt.
Zowaar. Oke, ik had het mis. Ach, ik ben liever een vriendelijke gast die genoegen neemt met wat minder. Het is niet mijn droom om miljoenen binnen te harken. Ik verdien nu bovenmodaal en dat zal de komende decennia meer worden en dat vind ik eerlijk gezegd wel best.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij moet gewoon nog een hoop leren over het keihagdde eckte leven
http://www.bnr.nl/program(...)ensen-verdienen-meer
Ik stem juist PvdA omdat ze die ideologische veren hebben afgeschud, ik heb behoefte aan een liberaal-sociaal-democratische middenpartij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de PvdA terug moeten grijpen naar haar ideologische roots, die zij in de jaren negentig heeft afgeschud. De PvdA is een echte bestuurderspartij geworden, net zoals de VVD en het CDA. Daar hebben de traditionele PvdA-stemmers geen boodschap aan, denk ik.
Heb je die zelf gemaakt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |