Tsja, maar ik kan mij wel voorstellen dat de 'normale man' daar weinig feeling mee heeft. Dat was ook het probleem van bijvoorbeeld een Labour. De vrije markt werd omarmd, wat tot op zekere hoogte tot uiting kwam tijdens de Paarse kabinetten. Kan mij wel iets voorstellen bij een dergelijke koers, maar in deze roerige tijden zal een voormalig PvdA-stemmer zich prettiger voelen bij de SP of de PVV.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik stem juist PvdA omdat ze die ideologische veren hebben afgeschud, ik heb behoefte aan een liberaal-sociaal-democratische middenpartij.
Maar inderdaad, of ze slaan weer linksaf, of ze fuseren met GroenLinks. Dat laatste heeft uiteraard mijn voorkeur.
Vind em geweldig.quote:
LibDem is er ook nog, alleen nog niet toegelaten;quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik stem juist PvdA omdat ze die ideologische veren hebben afgeschud, ik heb behoefte aan een liberaal-sociaal-democratische middenpartij.
Maar inderdaad, of ze slaan weer linksaf, of ze fuseren met GroenLinks. Dat laatste heeft uiteraard mijn voorkeur.
Maar er zijn nauwelijks meer echte arbeiders in Nederland, of in ieder geval steeds minder. De productiesector wordt steeds kleiner en de dienstensector steeds groter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, maar ik kan mij wel voorstellen dat de 'normale man' daar weinig feeling mee heeft. Dat was ook het probleem van bijvoorbeeld een Labour. De vrije markt werd omarmd, wat tot op zekere hoogte tot uiting kwam tijdens de Paarse kabinetten. Kan mij wel iets voorstellen bij een dergelijke koers, maar in deze roerige tijden zal een voormalig PvdA-stemmer zich prettiger voelen bij de SP of de PVV.
Als ik in Engeland woonde en er zou mogen stemmen zou ik nu zeker LibDem stemmen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:00 schreef Clan het volgende:
[..]
LibDem is er ook nog, alleen nog niet toegelaten;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Liberaal_Democratische_Partij
Nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zal ik het licht maar uitdoen hier?
Wat een UI betquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:08 schreef betyar het volgende:
Die kroeg heeft zoals verwacht gewonnen.
Neem je tijd hoor, Robin vond het hilarischquote:
Klopt, vooral het einde met Rutgerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neem je tijd hoor, Robin vond het hilarisch
Is wel even geleden...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk wel eens naar de kerk, EG?
Hmm, vreemd. Wat voor videokaart heb je?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is wel even geleden...
En het beeld van Ubuntu loopt door elkaar heen
Geen, maar interne video chipset 865 dacht ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Wat voor videokaart heb je?
Ik vrees het ja. Probeer te kijken bij additional driversquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geen, maar interne video chipset 865 dacht ik
Aparte driver nodig
Dank je Welterustequote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vrees het ja. Probeer te kijken bij additional drivers![]()
Maar ik ga nu slapen. Succes
George W. Bush.quote:
Wat een tekst.quote:all my instincts, they return
and the grand facade, so soon will burn
without a noise, without my pride
I reach out from the inside
Goedemorgen linkse kameraad!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:36 schreef betyar het volgende:
Goedemorgen en een fijne dag toegewenst beste linkse fokkertjes.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:43 schreef Tem het volgende:
Bedankt, jullie kunnen ook de tyfus krijgen.
Whehe. Ik fluit wel altijd het Ghostbusters-liedje als er weer zo'n burqa-spook langskomt omdat het idd op een spook lijkt!quote:
Val allemaal maar kapot.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:09 schreef De_Nuance het volgende:
Een 4 pagina's lange stuk in de Pers vandaag over de vrijheid van meningsuiting.
hear hearquote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:43 schreef Tem het volgende:
Bedankt, jullie kunnen ook de tyfus krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |