quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:50 schreef Bluesdude het volgende:
voorstel TT
Waar we genieten van Westerse zelfhaat
Je weet dat hij het niet zelf kan aanpassen he?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:51 schreef Bluesdude het volgende:
ander voorstel TT
Waar we de stropdassentax bespreken
was dat niet die film met Frasier als kaptein.... en iets met een rose duikboot ?iquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:14 schreef KoosVogels het volgende:
Down Periscope was best een aardige film.
quote:Desmond Tutu furieus over uitblijven visum Dalai Lama
Aartsbisschop Desmond Tutu spreekt de media toe na het bericht dat de Dalai Lama zijn reis naar Zuid-Afrika annuleert. Foto AFP / Rodger Bosch
door Dirk Wijnand de Jong
BUITENLAND Desmond Tutu heeft felle kritiek geleverd op het Afrikaans Nationaal Congres (ANC), de regerende partij in Zuid-Afrika. Die zou zich vanwege de wijze waarop de afgifte van een visum voor de Dalai Lama is verlopen, “slechter gedragen dan het apartheidsregime”.
Die woorden sprak de Zuid-Afrikaanse aartsbisschop vandaag in een televisietoespraak in reactie op het uitblijven van een visum voor de Dalai Lama, die daardoor zijn geplande bezoek aan Zuid-Afrika moest annuleren. De Dalai Lama was door Tutu uitgenodigd om zijn 80e verjaardag bij te wonen.
De regering zou in zijn ogen onder druk van China hebben teruggedeinsd om het visum af te geven. Het Zuid-Afrikaanse ministerie van buitenlandse zaken ontkent dit.
Frasier, ja. Rose duikboot, nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
was dat niet die film met Frasier als kaptein.... en iets met een rose duikboot ?i
operation petticoatquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
was dat niet die film met Frasier als kaptein.... en iets met een rose duikboot ?i
Ach man, das niks. Het ANC is door en door corrupt. Hun eigen ondergang bespoedigen, daar zijn ze goed in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:29 schreef du_ke het volgende:
Toch wel een beetje een afgang voor de mensen uit het ANC dit..
[..]
quote:
quote:Ik ben vegetariër, maar zou zonder wroeging een lam de keel doorsnijden als ik anders zou verhongeren. Als het economische zelfmoord is ons in te zetten voor een objectievere, meer rechtvaardige wereld, moeten we dat misschien niet doen, maar laten we dan manhaftig onder ogen zien dat we geen verlichte pacifisten zijn, maar geëvolueerde VOC-vaarders die een onderdrukkingspolitiek voeren om hun welvaart te behouden, dat aangemeten begrippen als 'democratie' en 'rechtstaat' ons niet onschendbaar maken en dat het Internationale Strafhof evengoed in Peking kan staan.
Precies. Hij zegt waar het op staat. Niet dat hij per se vindt dat we dat moeten doen, maar hij stelt dat we dan moeten kappen met dat schijnheilige gedrag. Een terechte oproep.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef waht het volgende:
[..]
[..]
Behalve dat laatste, dat strafhof moet hier blijven natuurlijk.
Hij moet Henk en Geert een beetje blij houdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
Die Rutte is eigenlijk ook gewoon een gigantische klapmongool. "Ik heb ook niks met de Grieken. Beetje belasting ontduiken en op hun 50e met pensioen gaan."
Domme populist.
Volkomen mee eens hoor. Al blijf ik erbij dat we op sommige punten wel degelijk moreler zijn dan andere volken, we hebben er ook een handje van de schijnheilige uit te hangen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies. Hij zegt waar het op staat. Niet dat hij per se vindt dat we dat moeten doen, maar hij stelt dat we dan moeten kappen met dat schijnheilige gedrag. Een terechte oproep.
Dat zijn we ook, maar hij werpt terecht de vraag op of we dat in de toekomst nog wel (moeten) zijn. Persoonlijk behoor ik tot de categorie verlichte pacifist, maar hoe lang dat nog de heersende visie blijft in ons land.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:38 schreef waht het volgende:
[..]
Volkomen mee eens hoor. Al blijf ik erbij dat we op sommige punten wel degelijk moreler zijn dan andere volken, we hebben er ook een handje van de schijnheilige uit te hangen.
Eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
Die Rutte is eigenlijk ook gewoon een gigantische klapmongool. "Ik heb ook niks met de Grieken. Beetje belasting ontduiken en op hun 50e met pensioen gaan."
Domme populist.
Van Maximequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies. Hij zegt waar het op staat. Niet dat hij per se vindt dat we dat moeten doen, maar hij stelt dat we dan moeten kappen met dat schijnheilige gedrag. Een terechte oproep.
Waar de blues nooit ver weg is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:53 schreef Bluesdude het volgende:
ik reken op de welwillendheid van modjes
3e voorstel:
waar we rekenenen op de welwillendheid van modjes
Wat? Nee.quote:
Dat gaat sowieso moeilijker worden. Het heeft wel z'n charme om noord/west-Europa als verlicht stukje van de aarde te zien dus aan mij zal het niet liggen. Maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zijn we ook, maar hij werpt terecht de vraag op of we dat in de toekomst nog wel (moeten) zijn. Persoonlijk behoor ik tot de categorie verlichte pacifist, maar hoe lang dat nog de heersende visie blijft in ons land.
Ga ik straks even terugkijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
Wijffels bij Nieuwsuur. Goddomme, laat zo'n man nou het land runnen.
Owh gelukkig, ik keek verkeerdquote:
Dat is nou juist iets wat de politiek niet lijkt te kunnen op dit moment.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:44 schreef Nautilus. het volgende:
Wijffels,. Mooie vergezichten schetsen kan iedereen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
Domme populist.
Hangt natuurlijk in grote mate af van hoe onze (economische) toekomst eruit ziet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:44 schreef waht het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso moeilijker worden. Het heeft wel z'n charme om noord/west-Europa als verlicht stukje van de aarde te zien dus aan mij zal het niet liggen. Maar we zullen zien.
Ik heb nooit geluk. Ik ken iemand die alles in goud laat veranderen, wat hij ook maar aanraakt.quote:
Je buurman?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb nooit geluk. Ik ken iemand die alles in goud laat veranderen, wat hij ook maar aanraakt.
Wie snapt dat verschijnsel?
Doe je toch niks aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb nooit geluk. Ik ken iemand die alles in goud laat veranderen, wat hij ook maar aanraakt.
Dat maak jij ervan. Die kerel die je bedoelt is net zo mens als jij. Ik verzeker je hij faalt soms en voelt zich ook soms slecht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Daar zit wel wat in hoor, hoe weerbarstig het ook is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:50 schreef Nautilus. het volgende:
Je moet maar zo denken, EchtGaaf: wat je wilt, kun je ook. Op het vertrek komt het aan, de poging, het zich niet gewonnen geven.
Preciesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:52 schreef waht het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Die kerel die je bedoelt is net zo mens als jij. Ik verzeker je hij faalt soms en voelt zich ook soms slecht.
klatergoudquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een moslim die alcohol drinkt, varkensvlees eet en niet gelooft in een hoger wezen.quote:
Nee inderdaad, en daardoor ga je naar FOK! en ga je je hartzeer delen in R&P.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies, maar zo zie je dat niet als je je rot voelt
Welke foto jij ook ziet, ik zal hem maar anoniem houden, altijd een big smile. Gewoon eng. Hij had vroeger ook altijd geluk. Hij struinde vroeger het grof vuil altijd af en vond altijd waarde volle spullen. Ik deed dat ook en vond NOOIT wat. (terwijl ik net zoveel moeite voor deed).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:52 schreef waht het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Die kerel die je bedoelt is net zo mens als jij. Ik verzeker je hij faalt soms en voelt zich ook soms slecht.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Een moslim die alcohol drinkt, varkensvlees eet en niet gelooft in een hoger wezen.
Ben jij soms PHP?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Een moslim die alcohol drinkt, varkensvlees eet en niet gelooft in een hoger wezen.
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:55 schreef waht het volgende:
[..]
Nee inderdaad, en daardoor ga je naar FOK! en ga je je hartzeer delen in R&P.
Met een beetje fantasie kan alles.quote:
Je had familie in Bru, toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:57 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Laatst nog was ik in Brouwershaven.
Serieus? Is dat alles?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Welke foto jij ook ziet, ik zal hem maar anoniem houden, altijd een big smile. Gewoon eng. Hij had vroeger ook altijd geluk. Hij struinde vroeger het grof vuil altijd af en vond altijd waarde volle spullen. Ik deed dat ook en vond NOOIT wat. (terwijl ik net zoveel moeite voor deed).
Er is dus meer. Maar wat?
Is daar iets mis meequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
Is het wekelijkse 'steek EG een hart onder de riem'-moment weer gekomen?
Haha, ja ik ben php. NOTquote:
Stefan, ben jij dat?quote:
Duh, jij bent die jongen die eerst onder zijn eigen naam postte en antwoord heeft gehad van Rutte.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Duh, jij bent die jongen die eerst onder zijn eigen naam postte en antwoord heeft gehad van Rutte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |