Volkomen mee eens hoor. Al blijf ik erbij dat we op sommige punten wel degelijk moreler zijn dan andere volken, we hebben er ook een handje van de schijnheilige uit te hangen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies. Hij zegt waar het op staat. Niet dat hij per se vindt dat we dat moeten doen, maar hij stelt dat we dan moeten kappen met dat schijnheilige gedrag. Een terechte oproep.
Dat zijn we ook, maar hij werpt terecht de vraag op of we dat in de toekomst nog wel (moeten) zijn. Persoonlijk behoor ik tot de categorie verlichte pacifist, maar hoe lang dat nog de heersende visie blijft in ons land.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:38 schreef waht het volgende:
[..]
Volkomen mee eens hoor. Al blijf ik erbij dat we op sommige punten wel degelijk moreler zijn dan andere volken, we hebben er ook een handje van de schijnheilige uit te hangen.
Eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
Die Rutte is eigenlijk ook gewoon een gigantische klapmongool. "Ik heb ook niks met de Grieken. Beetje belasting ontduiken en op hun 50e met pensioen gaan."
Domme populist.
Van Maximequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies. Hij zegt waar het op staat. Niet dat hij per se vindt dat we dat moeten doen, maar hij stelt dat we dan moeten kappen met dat schijnheilige gedrag. Een terechte oproep.
Waar de blues nooit ver weg is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:53 schreef Bluesdude het volgende:
ik reken op de welwillendheid van modjes
3e voorstel:
waar we rekenenen op de welwillendheid van modjes
Wat? Nee.quote:
Dat gaat sowieso moeilijker worden. Het heeft wel z'n charme om noord/west-Europa als verlicht stukje van de aarde te zien dus aan mij zal het niet liggen. Maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zijn we ook, maar hij werpt terecht de vraag op of we dat in de toekomst nog wel (moeten) zijn. Persoonlijk behoor ik tot de categorie verlichte pacifist, maar hoe lang dat nog de heersende visie blijft in ons land.
Ga ik straks even terugkijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
Wijffels bij Nieuwsuur. Goddomme, laat zo'n man nou het land runnen.
Owh gelukkig, ik keek verkeerdquote:
Dat is nou juist iets wat de politiek niet lijkt te kunnen op dit moment.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:44 schreef Nautilus. het volgende:
Wijffels,. Mooie vergezichten schetsen kan iedereen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
Die Rutte is eigenlijk ook gewoon een gigantische klapmongool. "Ik heb ook niks met de Grieken. Beetje belasting ontduiken en op hun 50e met pensioen gaan."
Domme populist.
Hangt natuurlijk in grote mate af van hoe onze (economische) toekomst eruit ziet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:44 schreef waht het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso moeilijker worden. Het heeft wel z'n charme om noord/west-Europa als verlicht stukje van de aarde te zien dus aan mij zal het niet liggen. Maar we zullen zien.
Ik heb nooit geluk. Ik ken iemand die alles in goud laat veranderen, wat hij ook maar aanraakt.quote:
Je buurman?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb nooit geluk. Ik ken iemand die alles in goud laat veranderen, wat hij ook maar aanraakt.
Wie snapt dat verschijnsel?
Doe je toch niks aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb nooit geluk. Ik ken iemand die alles in goud laat veranderen, wat hij ook maar aanraakt.
Dat maak jij ervan. Die kerel die je bedoelt is net zo mens als jij. Ik verzeker je hij faalt soms en voelt zich ook soms slecht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Daar zit wel wat in hoor, hoe weerbarstig het ook is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:50 schreef Nautilus. het volgende:
Je moet maar zo denken, EchtGaaf: wat je wilt, kun je ook. Op het vertrek komt het aan, de poging, het zich niet gewonnen geven.
Preciesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:52 schreef waht het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Die kerel die je bedoelt is net zo mens als jij. Ik verzeker je hij faalt soms en voelt zich ook soms slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |