De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja over wanneer je dingen omhoog en omlaag moet doen en alles, je moet certificaat hebbenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je daar serieus een theorie-examen voor halen?
dezequote:
?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Donder een eind op met je fipo-hunt.
Je bent zelf een irritante lapo-hunterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Donder een eind op met je fipo-hunt.
Waar is de liefde, de medelijden?quote:
Ja, ik krijg geen klapjes van jou, dan verlies je dus respect.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:30 schreef coban het volgende:
[..]
Waar is de liefde, de medelijden?
Ik had in het begin veeeel meer respect van iedereenwat is deze?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik krijg geen klapjes van jou, dan verlies je dus respect.
Neem een hobby.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:50 schreef LompeHork het volgende:
Ik moet echt iets gaan doen, ik zit al de hele dag te FOK!ken
Heb ik net gedaan goed hequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:53 schreef LompeHork het volgende:
Nee, nee, ik bedoel dat ik echt iets moet gaan doen. Als in huishouden
Zo zo, wat een werkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:56 schreef coban het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan goed he
Ik heb: tafel afgeruimd, in en uitgeruimd
Mijn moeder gaat zo trots zijnniet dus
Dat doe ik altijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:56 schreef coban het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan goed he
Ik heb: tafel afgeruimd, in en uitgeruimd
Mijn moeder gaat zo trots zijnniet dus
Ga treinen spotten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb er genoeg, maar geen zin in vandaag.
Ja ik ookquote:
Dankjewel je bent de wind in mijn zeilen, de pilaar op wie ik steun. Het schild dat mij verdedigt. Het zwaard dat me helpt bij het verslaan van de boze tovenaren!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:57 schreef ThaTim het volgende:
Hier nog een post omdat Argo ook meedoet.
Gr.
Dat is een reden waarom ik achter het aanrecht sta en niet mijn vrouwquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik ook
Ze zei: je mag ook koken hoor
Maar ze weet dat ik alles aanbrand
Ik kan wel koken, maar ik heb er nooit zin in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik ook
Ze zei: je mag ook koken hoor
Maar ze weet dat ik alles aanbrand
Jij betoverd de boel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan wel koken, maar ik heb er nooit zin in.
Nou ja, je bent tenminste nog geschikt voor dwergwerpen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:01 schreef coban het volgende:
Omdat ik te klein ben moet ik op rugleuning van stoel zitten om film goed te zien op pc omdat het beeld anders helemaal zwart is (als je van boven kijkt wordt lichter weetje)
FML.
Haha. Not funny.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, je bent tenminste nog geschikt voor dwergwerpen.
Nee das het werk van tovenaren. Ik ben tevens nog beter, omdat ik wieroken etc gebruik om mezelf veilig te houden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:03 schreef Plastic_zak het volgende:
haha iedereen is ziek nudit is gewoon het bewijs dat chemtrails bestaan
Soms praat jij echt debiele dingenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee das het werk van tovenaren. Ik ben tevens nog beter, omdat ik wieroken etc gebruik om mezelf veilig te houden.
Jij bent al betoverd denk ik. Ik vraag me dan ook af of ik de enige ben die deze dingen ziet. Maar Vrijdag ga ik praten met een vertrouwenspersoon!quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee das het werk van tovenaren. Ik ben tevens nog beter, omdat ik wieroken etc gebruik om mezelf veilig te houden.
Ik probeer om heel de dag binnen te zitten als er chemtrails in de lucht hangen maar je ziet ze niet altijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een chemtrail is, maar ik durf te wedden dat het niet het werk van de natuur is!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik probeer om heel de dag binnen te zitten als er chemtrails in de lucht hangen maar je ziet ze niet altijd.
Je hebt gelijk, heel veel mensen zijn al betoverd. Maar niet door tovenarenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij bent al betoverd denk ik. Ik vraag me dan ook af of ik de enige ben die deze dingen ziet. Maar Vrijdag ga ik praten met een vertrouwenspersoon!
Het is gif wat de illuminati over ons heen sproeit om ons zwakker te makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een chemtrail is, maar ik durf te wedden dat het niet het werk van de natuur is!
Gaarne.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:09 schreef Rezania het volgende:
Kunnen jullie niet even naar BNW verhuizen met jullie complottheorieën?
Door wie dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, heel veel mensen zijn al betoverd. Maar niet door tovenaren
De illuminatie is een neppe beweging waarmee ze ons bang willen maken. Het is zo klaar als koek dat de tovenaren erachter zitten. Daarom worden de tempeliers ook zwart gemaakt. Omdat alleen Arthur en Merlijn de slechte tovenaren konden stoppen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het is gif wat de illuminati over ons heen sproeit om ons zwakker te maken
Jij wilt gewoon niet ontmaskerd worden!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:09 schreef Rezania het volgende:
Kunnen jullie niet even naar BNW verhuizen met jullie complottheorieën?
+dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als ik in BNW post kom ik op een zwarte lijst te staan en word mijn chip uitgeschakeld.
Je chip is al uitgeschakeld toen je dit account aanmaakte, nou movenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als ik in BNW post kom ik op een zwarte lijst te staan en word mijn chip uitgeschakeld.
Zie boven!quote:
Mijn top 5 stomste landen, wat is die van jullie?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef Rezania het volgende:
1. VS (Staatschuld.)
2. Zimbabwe (Economie.)
3. Noord-Korea (Communisten.)
4. Griekenland (Luilakken.)
5. Italië (Berlusconi.)
1 Engeland - Harry potter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn top 5 stomste landen, wat is die van jullie?
Nummer 1 is zeer terecht. 2 en 5 ook. Maar wat is er mis met 3 en 4 ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn top 5 stomste landen, wat is die van jullie?
In 3 heerst hongersnood en de bevolking van 4 is gewoon lui. Dat is er mis met die landen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nummer 1 is zeer terecht. 2 en 5 ook. Maar wat is er mis met 3 en 4 ?
4 Heeft zichzelf niet bestuurd. En heeft ook niet gevraagd om de euro. De politiek aka betoverde hebben dat gedaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
In 3 heerst hongersnood en de bevolking van 4 is gewoon lui. Dat is er mis met die landen.
Leverworstquote:
Hongersnood? Ben je serieus?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
In 3 heerst hongersnood en de bevolking van 4 is gewoon lui. Dat is er mis met die landen.
4 heeft wel gevraagd om de euro, ze hadden de keuze of ze mee wilde doen met de monetaire unie, zij kozen om mee te doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef Argo het volgende:
[..]
4 Heeft zichzelf niet bestuurd. En heeft ook niet gevraagd om de euro. De politiek aka betoverde hebben dat gedaan.
-> BNWquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hongersnood? Ben je serieus?! Dit laat de overheid je denken want ze willen de rijkdommen van het prachtige Noord-Korea stelen. Zuid-Korea hebben ze al gestolen.
Het hele volk heeft dus kunnen kiezen? Net zoals wij hebben kunnen kiezen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
4 heeft wel gevraagd om de euro, ze hadden de keuze of ze mee wilde doen met de monetaire unie, zij kozen om mee te doen.
De Griekse banken zijn slachtoffer van de luie Griekse bevolking.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Griekenland is slachtoffer van de grote banken.
Aangezien het parlement het volk vertegenwoordigd hebben wij indirect gekozen voor de euro.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Het hele volk heeft dus kunnen kiezen? Net zoals wij hebben kunnen kiezen?
Oh alleen pvv is denk ik ooit tegen de euro geweest en of we hun in die tijd hadden weet ik eigenlijk niet. Ik weet wel dat bijna de hele 2de kamer voor de euro was. Dus waar stem je dan op?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Aangezien het parlement het volk vertegenwoordigd hebben wij indirect gekozen voor de euro.
Alle grote partijen waren inderdaad voor de euro. Maar als zo'n groot deel van de Nederlanders de euro echt niet wilden hadden ze actie moeten ondernemen door de protesteren. Dat hebben ze niet gedaan en nu moeten ze niet zeiken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh alleen pvv is denk ik ooit tegen de euro geweest en of we hun in die tijd hadden weet ik eigenlijk niet. Ik weet wel dat bijna de hele 2de kamer voor de euro was. Dus waar stem je dan op?![]()
Kortzichtige tovenaar dat je bent!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alle grote partijen waren inderdaad voor de euro. Maar als zo'n groot deel van de Nederlanders de euro echt niet wilden hadden ze actie moeten ondernemen door de protesteren. Dat hebben ze niet gedaan en nu moeten ze niet zeiken.
Het zijn gewoon feiten, stemmen is niet de enige invloed die iemand op een democratie heeft. Er zijn nog meer manieren om invloed uit te oefenen.quote:
Politieke discussies zijn ook gevuld met drogredenen, Argo kan zo de politiek in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een discussie verliezen en dan maar over tovenaars beginnen, jij komt er wel.
Lijkt mij een slecht plan, aan 1 tovenaar heb ik wel genoeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Politieke discussies zijn ook gevuld met drogredenen, Argo kan zo de politiek in.
Ga jij dan ook jouw haar blonderen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:24 schreef coban het volgende:
Ik ga politicus worden en dan bij de PVV en dan ga ik met Wilders chillen.
Doe normaal man.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:24 schreef coban het volgende:
Ik ga politicus worden en dan bij de PVV en dan ga ik met Wilders chillen.
Nee hoor de meerderheid van de kamer beslist dat, en jij denkt dat als we gingen protesteren ze wel zoude luisteren? Dat weten we niet dus helaas kunnen we er over praten tot we een ons wegen. Maar we kunnen niet zeggen ''ja dan hadden ze het wel/niet gedaan. Daarom is dit moeilijk te bediscussiëren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een discussie verliezen en dan maar over tovenaars beginnen, jij komt er wel.
Klopt maar wie gaat er veel protesteren daar gaat tijd in zitten, etc.. Het zou je gewoon moeten worden gevraagd in een democratie anders gaat het buiten de democratie om. Als je moet protesteren om je rechten te behalen dan gaat het niet zoals het hoort.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het zijn gewoon feiten, stemmen is niet de enige invloed die iemand op een democratie heeft. Er zijn nog meer manieren om invloed uit te oefenen.
Fixed.quote:
Gadverdammequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fixed.Oh ja, filet americain + pindakaas =
![]()
Hier, een tovenaar voor je argumentatie:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor de meerderheid van de kamer beslist dat, en jij denkt dat als we gingen protesteren ze wel zoude luisteren? Dat weten we niet dus helaas kunnen we er over praten tot we een ons wegen. Maar we kunnen niet zeggen ''ja dan hadden ze het wel/niet gedaan. Daarom is dit moeilijk te bediscussiëren.
Jij wilt dus een directe democratie? Dat gaat ook veel tijd kosten hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor de meerderheid van de kamer beslist dat, en jij denkt dat als we gingen protesteren ze wel zoude luisteren? Dat weten we niet dus helaas kunnen we er over praten tot we een ons wegen. Maar we kunnen niet zeggen ''ja dan hadden ze het wel/niet gedaan. Daarom is dit moeilijk te bediscussiëren.
[..]
Klopt maar wie gaat er veel protesteren daar gaat tijd in zitten, etc.. Het zou je gewoon moeten worden gevraagd in een democratie anders gaat het buiten de democratie om. Als je moet protesteren om je rechten te behalen dan gaat het niet zoals het hoort.
Dat is geen tovenaar. Dat is denk ik iemand waarop betovering mislukt is. Of hij is een afleidingsmanoeuvre.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier, een tovenaar voor je argumentatie:
[ afbeelding ]
Ja bij dat soort grote beslissingen wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wilt dus een directe democratie? Dat gaat ook veel tijd kosten hoor.
Tuurlijk wel, hoe komt hij anders aan dat haar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is geen tovenaar. Dat is denk ik iemand waarop betovering mislukt is. Of hij is een afleidingsmanoeuvre.
Dat haar is natuurlijk. Alleen dat jij niet zon kapsel hebt wilt niet zeggen dat het onmogelijk is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoe komt hij anders aan dat haar?
Een democratie waarin op volksinitiatief een referendum kan worden gehouden, dat klinkt wel interessant en ook veel eerlijker dan onze huidige democratie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is geen tovenaar. Dat is denk ik iemand waarop betovering mislukt is. Of hij is een afleidingsmanoeuvre.
[..]
Ja bij dat soort grote beslissingen wel.
Het is onmogelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat haar is natuurlijk. Alleen dat jij niet zon kapsel hebt wilt niet zeggen dat het onmogelijk is.
ik ben het zowaar met je eens. alleen die carrierepolitici he, die zullen daar niet op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een democratie waarin op volksinitiatief een referendum kan worden gehouden, dat klinkt wel interessant en ook veel eerlijker dan onze huidige democratie.
Onze huidige democratie is geen democratie. Het is meer op een paard wedden en hopen dat het wint. Maar al wed je op het beste paard, als dat beest geen zin heeft om te winnen heb je pech.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een democratie waarin op volksinitiatief een referendum kan worden gehouden, dat klinkt wel interessant en ook veel eerlijker dan onze huidige democratie.
Nee hoor hij bewijst toch het tegendeel?quote:
Ja, dat denk ik ook niet. Maar we kunnen natuurlijk wel een petitie starten en acties organiseren. Als het volk het wil gebeurd het uiteindelijk wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ben het zowaar met je eens. alleen die carrièrepolitici hè, die zullen daar niet op zitten te wachten.
Nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor hij bewijst toch het tegendeel?
Dus mijn vrouw maakt geen kans meer bij je?quote:
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mag ik dan je moslim minaar wordengewoon, omdat het kan
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Denken dat de overheid de echte overheid is
Nja was nooit lesbisch dus ging sowieso niet doorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dus mijn vrouw maakt geen kans meer bij je?
Shit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:32 schreef coban het volgende:
[..]
Nja was nooit lesbisch dus ging sowieso niet door
-> BNWquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Denken dat de overheid de echte overheid is
Stronghold.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Dit dus.
Maar ik ga wat stronghold 2 doen. Tot ziens.
Jij was toch spontaan lesbisch geworden door die foto's van DL?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:32 schreef coban het volgende:
[..]
Nja was nooit lesbisch dus ging sowieso niet door
Alleen als je de islam afstoot en je hoofddoek afdoet.quote:
WATquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij was toch spontaan lesbisch geworden door die foto's van DL?
nee man, ik wil infiltreren in wilders's doos als moslim anders is er niets aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:34 schreef coban het volgende:
[..]
Alleen als je de islam afstoot en je hoofddoek afdoet.
linkje naar pics van dl?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij was toch spontaan lesbisch geworden door die foto's van DL?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik doe aardig voor een klasgenoot, gaat iedereen haten
Weet je wat pijnlijk is? Een open botbreuk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:39 schreef coban het volgende:
Ik durf mijn pleister niet af te doen dat doet pijn
Voortaan maar geen pleister meer opdoen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:39 schreef coban het volgende:
Ik durf mijn pleister niet af te doen dat doet pijn
pijn is fijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voortaan maar geen pleister meer opdoen.
Heeft die vrouw die bloed afneemt gedaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voortaan maar geen pleister meer opdoen.
Dom van je...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:43 schreef coban het volgende:
[..]
Heeft die vrouw die bloed afneemt gedaan.
Meteen daarna eraf halen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:43 schreef coban het volgende:
[..]
Heeft die vrouw die bloed afneemt gedaan.
Van een prik krijg je niet eens een wond, gewoon een druppel bloed wat eruit loopt en meer niet,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:44 schreef Rezania het volgende:
Een pleister op kleine wondjes plakken.Gewoon een korstje.
Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal als je ouder wordt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:46 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd zo wijs doen
@pz: OMG WAT NU
Ik het niet alleen over prikken. Ik ken ook van die mensen die dan een pleister op een schaafwondje plakken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Van een prik krijg je niet eens een wond, gewoon een druppel bloed wat eruit loopt en meer niet,
Wat voor prik?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:47 schreef coban het volgende:
Die vrouw had me superscheef geprikt is helemaal blauw geworden daar
Er is nog hoop voor mij dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal als je ouder wordt.
Sowieso pleistersquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik het niet alleen over prikken. Ik ken ook van die mensen die dan een pleister op een schaafwondje plakken.
Sowieso, als jouw blinde darm eruitgaat en je hebt zo'n wond op je buik, dan plak jij er ook een pleister overheenquote:
Nee johquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom
Je bent toch niet ziek he!
Nee, dan gaat er geen pleister meer overheen maar komt er waarschijnlijk gewoon verband om mijn middel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sowieso, als jouw blinde darm eruitgaat en je hebt zo'n wond op je buik, dan plak jij er ook een pleister overheen
Ga naar de hoeren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Seksueel gefrustreerd gewoon, ik kan er niet meer tegen.
Fappen dan maar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
18quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de 20 oid was!
Aftrekken werkt niet, ik weet echt het geilste filmpje ooit!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
of ditquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ga naar de hoeren.
Of verkracht een meisje of jongen, wat jij wilt, op straat in de bosjes.
Na een paar keer gaat dat ook vervelen, ik wil iets nieuws.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Aftrekken werkt niet, ik weet echt het geilste filmpje ooit!
Ga naar youtube ---> Romana op de scooter, je komt gewoon klaar zonder aan je lul te zitten, gewoon door de geiligheid van het filmpje!
Gay porn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Na een paar keer gaat dat ook vervelen, ik wil iets nieuws.
HOMOSEKSquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Na een paar keer gaat dat ook vervelen, ik wil iets nieuws.
Ik geef niet meer uit dan een drankje en een condoom voor seks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ga naar de hoeren.
Of verkracht een meisje of jongen, wat jij wilt, op straat in de bosjes.
Verkrachting ideaal dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik geef niet meer uit dan een drankje en een condoom voor seks.
Gewoon hoer bestellen op internet dan, jwzquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik wil naar de hoeren maar ik durf niet
2 girls one cup?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zelfs Eel Soup kon mij niet bevredigen.
Dierenseks?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zelfs Eel Soup kon mij niet bevredigen.
Het is lastig als je de bosjes uit komt rennen met je broek op je knieën, zelfs meisjes van 7 rennen dan nog sneller.quote:
Die hebben een poes, nog steeds littekens aan overgehouden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon de hond van de buren anaal nemen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is lastig als je de bosjes uit komt rennen met je broek op je knieën, zelfs meisjes van 7 rennen dan nog sneller.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die hebben een poes, nog steeds littekens aan overgehouden.
Problem?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de 20 oid was!
Geweldig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
COBAAN JIJ OOK HIER!
hoe voelt het nou om de mooiste vrouw op FOK! te zijn
quote:Necrofilie komt ook voor binnen het dierenrijk. In 2001 beschreef Kees Moeliker een geval van homoseksuele necrofilie bij de wilde eend. Een mannetjeseend vloog zich te pletter tegen een raam, waarachter Moeliker zat te werken. Een tweede eend, ook een mannetje, streek neer bij het dode dier, waarna hij het lijk langer dan een uur achtereen verkrachtte. Voor zijn beschrijving van deze observatie kreeg Moeliker de Ig Nobelprijs.
In 1986 nam Wim Scheerens een geval van necrofilie waar bij gedomesticeerde ganzen. Een zieke vrouwtjesgans werd door hem doodgeschoten. Zij dreef verder op het water waarna zij onmiddellijk urenlang "verkracht" werd door 2 mannetjesganzen. Naar de mening van Scheerens is dergelijk gedrag niet echt aan te merken als necrofilie. Zowel in het artikel van Kees Moeliker in het NRC Handelsblad dd. 6 november 2001 ("Een leerzame verkrachting"), als bij zijn eigen waarneming, viel het hem op dat de beide "slachtoffers" plotseling dood gingen. De gans dreef ineens in paarhouding in het water en de eend gaf zijn verzet en vlucht plotseling op. Naar de mening van Scheerens hield dit voor de al hitsige ganzen en eend eindelijk een uitnodiging tot copulatie in, temeer daar beide dode dieren ook nog warm waren. Mogelijk beseften of accepteerden de levende mannetjes (nog) niet dat de andere partij dood was.
Eenden zijn gewoon gekke beesten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm..wat moet ik hier nou op zeggen
Veel vis soorten hebben veel tanden, dat voelt niet zo lekker aan. De zoet water vissen stinken niet genoeg en dat is ook geen pretje.quote:
Dat is waar, de geur moet natuurlijk ook overeenkomen met de wensen. Lastig, lastig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Veel vis soorten hebben veel tanden, dat voelt niet zo lekker aan. De zoet water vissen stinken niet genoeg en dat is ook geen pretje.
Dat is gewoon stoer.quote:Necrofiele homo-eend wint Nobelprijs
Het eerste onderzoek naar homoseksuele necrofilie bij de wilde eend is goed voor de derde alternatieve Nobelprijs voor een Nederlander in de categorie 'Meest Nutteloze Onderzoek'.
Kees Moeliker, conservator van het Natuurmuseum Rotterdam, is de gelukkige man die donderdagmiddag de prijs in ontvangst heeft genomen. De Ig Nobelprijs is voor onderzoeken 'die mensen eerst laten lachen en daarna aan het denken zet'.
Moeliker deed zijn winnende ooggetuigenverslag toen een wilde eend zich doodvloog tegen de glazen gevel van het museum. Zijn achtervolger verkrachtte vervolgens het dode beest vijfmaal. Opmerkelijk volgens de conservator omdat beide beesten mannelijk waren, het beest necrofiel gedrag vertoont en omdat de paring 'opvallend lang duurde'.
Nederland heeft twee keer eerder deze prijs gewonnen. De eerste was voor het onthullende onderzoek waarbij onderzoekers de menselijke geslachtsgemeenschap met behulp van MRI-scan in beeld brachten. De tweede was voor een Nijmeegse fysicus die een kikker liet zweven met behulp van magneten.
Laat het nu net geen warm weer meer worden, jammer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:06 schreef mc-Piel het volgende:
Dimens broeder, vang een brasem ( lekker slijmerig).. en laat deze zo'n 5 a 6 uurtjes zondrogen bij 22-25 graden celcius.
Stinkt genoeg! (y)
De magnetron op laag vermogen is ook een optie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laat het nu net geen warm weer meer worden, jammer.
* UDOWU raakt in paniek!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij heeft een bom neergelegd!
Doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:11 schreef Dimens het volgende:
Het perfecte plan.
Ik vang een aal, een beetje een lange waar mijn penis goed in past. Daar snijd ik de kop vanaf zodat die niet naar mij staart terwijl ik in zijn darm kanaal bezig ben. Vervolgens, wanneer ik zo'n 3 uur bezig ben, haal ik de aal van mijn piemel af om hem buiten eens lekker uit te waaien zodat de vis geur zich goed kan verspreiden. Katten en poezen zullen hierop afkomen, dit is belangrijk. Deze laat ik mijn penis de vis eraf likken in de hoop dat ze ook een beetje zullen knagen.
Doen of niet?
Doen! wel pics -O_quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:11 schreef Dimens het volgende:
Het perfecte plan.
Ik vang een aal, een beetje een lange waar mijn penis goed in past. Daar snijd ik de kop vanaf zodat die niet naar mij staart terwijl ik in zijn darm kanaal bezig ben. Vervolgens, wanneer ik zo'n 3 uur bezig ben, haal ik de aal van mijn piemel af om hem buiten eens lekker uit te waaien zodat de vis geur zich goed kan verspreiden. Katten en poezen zullen hierop afkomen, dit is belangrijk. Deze laat ik mijn penis de vis eraf likken in de hoop dat ze ook een beetje zullen knagen.
Doen of niet?
Geef je rekeningnummer eens, stuur ik je 20 euro voor een hele goedkope naar vis stinkende hoer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:11 schreef Dimens het volgende:
Het perfecte plan.
Doen of niet?
Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die denken dat de islam gewelddadig is!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:13 schreef Plastic_zak het volgende:
326DIMENSquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geef je rekeningnummer eens, stuur ik je 20 euro voor een hele goedkope naar vis stinkende hoer.
Lijkt me een beter plan.
Thanksquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is iemand van de CIA.
Jawel, hij is de enige met zo'n masker. Bin Laden (of eigenlijk Tim Osman) werkt ook voor de CIA.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jawel, hij is de enige met zo'n masker. Bin Laden (of eigenlijk Tim Osman) werkt ook voor de CIA.
--> BWNquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jawel, hij is de enige met zo'n masker. Bin Laden (of eigenlijk Tim Osman) werkt ook voor de CIA.
Misschien wel, misschien niet. Maar het is niet een geloof dat iemand gewelddadig maakt, iemand kiest er voor om zich gewelddadig te gedragen.quote:
Dit, behalve het Christendom.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Maar het is niet een geloof dat iemand gewelddadig maakt, iemand kiest er voor om zich gewelddadig te gedragen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef coban het volgende:
Ze doen het expres, islamitisch kleden, islamitsiche dingen roepen zodat het lijkt dat het moslims zijn.
Mja.
Nee, ook christenen kiezen ervoor om zich gewelddadig of niet te gedragen.quote:
Toch is het de waarheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit is dan ook weer vergaand
Het is vaak toch echt zo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit is dan ook weer vergaand
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ook christenen kiezen ervoor om zich gewelddadig of niet te gedragen.
Wel jammer want negers zijn fakking cool.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:24 schreef Dimens het volgende:
Nu ik eens denk, er zitten best weinig negers op het forum.
De meeste negers die ik ken zijn fakking vet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:24 schreef coban het volgende:
[..]
Wel jammer want negers zijn fakking cool.
Is het een meisje-meisje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:24 schreef mc-Piel het volgende:
Morgen is mijn 4-maandig jubileum met m'n chimeidz..
Ik wil haar iets leuks geven ( een kleinigheidje) mag goedkoop zijn, mag duur zijn.
Omdat ze het 4 maanden zonder moeite heeft weten uit te houden met mij.
Iemand een idee?
Graag serieuze antwoorden, dus Dimens, hou je erbuiten.
Tevens, Trollscience heeft aids.
Letterlijk, van die dikke vetkleppen die heul de dag KFC family buckets eten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De meeste negers die ik ken zijn fakking vet.
Luchtje dan maar? Of gewoon een cadeaubon voor de Vera Moda?quote:
Dat soort ja, die wonen hier. En dan heb je er nog een aantal die gewoon de hele dag met domino steentjes lopen te kloten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Letterlijk, van die dikke vetkleppen die heul de dag KFC family buckets eten.
Stomme kipverslaafde ex-katoenplukkers.
klopt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat soort ja, die wonen hier. En dan heb je er nog een aantal die gewoon de hele dag met domino steentjes lopen te kloten.
Verder best aardig hoor
Nee, hoe is het met je aids?quote:
Hmm, het mag ook een activiteit zijn... ( seks valt niet onder kado.. dat gebeurt ook op niet-jubileumdagen).. Ik vind luchtjes zo, tja.. zo standaard.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Luchtje dan maar? Of gewoon een cadeaubon voor de Vera Moda?
Cadeaubon ici paris, h&m of douglas twv 30-50 euro ofzo. En dan nog iets kleins erbij denkik.quote:
Vraag haar ten huwelijk, dan kun je de jaren daarna gewoon seks geven als cadeau.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hmm, het mag ook een activiteit zijn... ( seks valt niet onder kado.. dat gebeurt ook op niet-jubileumdagen).. Ik vind luchtjes zo, tja.. zo standaard.
Anaal nemen dan maar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hmm, het mag ook een activiteit zijn... ( seks valt niet onder kado.. dat gebeurt ook op niet-jubileumdagen).. Ik vind luchtjes zo, tja.. zo standaard.
Uit eten op jouw kosten in een duur restaurant?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Van jou kan ik die shit handelen eh sahbiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:30 schreef Dimens het volgende:
Sorry Piel, ik kon mij gewoon even niet inhouden.
Nee, heb jij gestudeerd om zo'n ongelooflijke sukkel te zijn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb jij gestudeerd om zo'n ongelooflijke eikel te zijn?
Ik welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb jij gestudeerd om zo'n ongelooflijke eikel te zijn?
Ik ben morgen heul de dag vrij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:34 schreef Dimens het volgende:
Maar morgen is het dus het jubileum en je gaat nu pas iets bedenken?
Ik probeer hier iets liefs te bedenken voor mijn vriendinnetjequote:
Spaghettivreterquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
WTF is dit nou weer?
Rolluikspotters
Ik zag dat topic gisteren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
WTF is dit nou weer?
Rolluikspotters
Dimens is een baas, daarom leren we van hem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:38 schreef coban het volgende:
Rez en mc-piel_!!__!_!! Zo'n antwoord had ik eerlijk gezegd meer bij dimens verwacht.
Jullie zijn aan het dimensiliseren. Schaamt u zich allen.
Fuck, dat was niet de bedoeling!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:38 schreef coban het volgende:
Rez en mc-piel_!!__!_!! Zo'n antwoord had ik eerlijk gezegd meer bij dimens verwacht.
Jullie zijn aan het dimensiliseren. Schaamt u zich allen.
Dan jij ook niet meer.quote:
De bazigheid van Dimens ontkennen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:39 schreef Rezania het volgende:
Bestaan er meer mensen die rolluiken spotten?![]()
Oud nieuws.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jongens ik gan ik heb een nieuw subforum gevonden
ja zo slim he, ben ik welquote:
Introductiedag onder werktijd hoe dat/quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:45 schreef Intronic het volgende:
Wat een bazendag. Onder werktijd een introductiedag gehad, top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |