Nee, hoe is het met je aids?quote:
Hmm, het mag ook een activiteit zijn... ( seks valt niet onder kado.. dat gebeurt ook op niet-jubileumdagen).. Ik vind luchtjes zo, tja.. zo standaard.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Luchtje dan maar? Of gewoon een cadeaubon voor de Vera Moda?
Cadeaubon ici paris, h&m of douglas twv 30-50 euro ofzo. En dan nog iets kleins erbij denkik.quote:
Vraag haar ten huwelijk, dan kun je de jaren daarna gewoon seks geven als cadeau.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hmm, het mag ook een activiteit zijn... ( seks valt niet onder kado.. dat gebeurt ook op niet-jubileumdagen).. Ik vind luchtjes zo, tja.. zo standaard.
Anaal nemen dan maar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hmm, het mag ook een activiteit zijn... ( seks valt niet onder kado.. dat gebeurt ook op niet-jubileumdagen).. Ik vind luchtjes zo, tja.. zo standaard.
Uit eten op jouw kosten in een duur restaurant?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Van jou kan ik die shit handelen eh sahbiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:30 schreef Dimens het volgende:
Sorry Piel, ik kon mij gewoon even niet inhouden.
Nee, heb jij gestudeerd om zo'n ongelooflijke sukkel te zijn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb jij gestudeerd om zo'n ongelooflijke eikel te zijn?
Ik welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb jij gestudeerd om zo'n ongelooflijke eikel te zijn?
Ik ben morgen heul de dag vrij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:34 schreef Dimens het volgende:
Maar morgen is het dus het jubileum en je gaat nu pas iets bedenken?
Ik probeer hier iets liefs te bedenken voor mijn vriendinnetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |