Heeft die vrouw die bloed afneemt gedaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voortaan maar geen pleister meer opdoen.
Dom van je...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:43 schreef coban het volgende:
[..]
Heeft die vrouw die bloed afneemt gedaan.
Meteen daarna eraf halen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:43 schreef coban het volgende:
[..]
Heeft die vrouw die bloed afneemt gedaan.
Van een prik krijg je niet eens een wond, gewoon een druppel bloed wat eruit loopt en meer niet,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:44 schreef Rezania het volgende:
Een pleister op kleine wondjes plakken.Gewoon een korstje.
Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal als je ouder wordt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:46 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd zo wijs doen
@pz: OMG WAT NU
Ik het niet alleen over prikken. Ik ken ook van die mensen die dan een pleister op een schaafwondje plakken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Van een prik krijg je niet eens een wond, gewoon een druppel bloed wat eruit loopt en meer niet,
Wat voor prik?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:47 schreef coban het volgende:
Die vrouw had me superscheef geprikt is helemaal blauw geworden daar
Er is nog hoop voor mij dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal als je ouder wordt.
Sowieso pleistersquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik het niet alleen over prikken. Ik ken ook van die mensen die dan een pleister op een schaafwondje plakken.
Sowieso, als jouw blinde darm eruitgaat en je hebt zo'n wond op je buik, dan plak jij er ook een pleister overheenquote:
Nee johquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom
Je bent toch niet ziek he!
Nee, dan gaat er geen pleister meer overheen maar komt er waarschijnlijk gewoon verband om mijn middel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sowieso, als jouw blinde darm eruitgaat en je hebt zo'n wond op je buik, dan plak jij er ook een pleister overheen
Ga naar de hoeren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Seksueel gefrustreerd gewoon, ik kan er niet meer tegen.
Fappen dan maar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Seksueel gefrustreerd gewoon, ik kan er niet meer tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |