Het is onmogelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat haar is natuurlijk. Alleen dat jij niet zon kapsel hebt wilt niet zeggen dat het onmogelijk is.
ik ben het zowaar met je eens. alleen die carrierepolitici he, die zullen daar niet op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een democratie waarin op volksinitiatief een referendum kan worden gehouden, dat klinkt wel interessant en ook veel eerlijker dan onze huidige democratie.
Onze huidige democratie is geen democratie. Het is meer op een paard wedden en hopen dat het wint. Maar al wed je op het beste paard, als dat beest geen zin heeft om te winnen heb je pech.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een democratie waarin op volksinitiatief een referendum kan worden gehouden, dat klinkt wel interessant en ook veel eerlijker dan onze huidige democratie.
Nee hoor hij bewijst toch het tegendeel?quote:
Ja, dat denk ik ook niet. Maar we kunnen natuurlijk wel een petitie starten en acties organiseren. Als het volk het wil gebeurd het uiteindelijk wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ben het zowaar met je eens. alleen die carrièrepolitici hè, die zullen daar niet op zitten te wachten.
Nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor hij bewijst toch het tegendeel?
Dus mijn vrouw maakt geen kans meer bij je?quote:
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mag ik dan je moslim minaar wordengewoon, omdat het kan
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Denken dat de overheid de echte overheid is
Nja was nooit lesbisch dus ging sowieso niet doorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dus mijn vrouw maakt geen kans meer bij je?
Shit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:32 schreef coban het volgende:
[..]
Nja was nooit lesbisch dus ging sowieso niet door
-> BNWquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Denken dat de overheid de echte overheid is
Stronghold.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Dit dus.
Maar ik ga wat stronghold 2 doen. Tot ziens.
Jij was toch spontaan lesbisch geworden door die foto's van DL?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:32 schreef coban het volgende:
[..]
Nja was nooit lesbisch dus ging sowieso niet door
Alleen als je de islam afstoot en je hoofddoek afdoet.quote:
WATquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij was toch spontaan lesbisch geworden door die foto's van DL?
nee man, ik wil infiltreren in wilders's doos als moslim anders is er niets aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:34 schreef coban het volgende:
[..]
Alleen als je de islam afstoot en je hoofddoek afdoet.
linkje naar pics van dl?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij was toch spontaan lesbisch geworden door die foto's van DL?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik doe aardig voor een klasgenoot, gaat iedereen haten
Weet je wat pijnlijk is? Een open botbreuk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:39 schreef coban het volgende:
Ik durf mijn pleister niet af te doen dat doet pijn
Voortaan maar geen pleister meer opdoen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:39 schreef coban het volgende:
Ik durf mijn pleister niet af te doen dat doet pijn
pijn is fijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voortaan maar geen pleister meer opdoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |