quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jawel, hij is de enige met zo'n masker. Bin Laden (of eigenlijk Tim Osman) werkt ook voor de CIA.
--> BWNquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jawel, hij is de enige met zo'n masker. Bin Laden (of eigenlijk Tim Osman) werkt ook voor de CIA.
Misschien wel, misschien niet. Maar het is niet een geloof dat iemand gewelddadig maakt, iemand kiest er voor om zich gewelddadig te gedragen.quote:
Dit, behalve het Christendom.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Maar het is niet een geloof dat iemand gewelddadig maakt, iemand kiest er voor om zich gewelddadig te gedragen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef coban het volgende:
Ze doen het expres, islamitisch kleden, islamitsiche dingen roepen zodat het lijkt dat het moslims zijn.
Mja.
Nee, ook christenen kiezen ervoor om zich gewelddadig of niet te gedragen.quote:
Toch is het de waarheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit is dan ook weer vergaand
Het is vaak toch echt zo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit is dan ook weer vergaand
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ook christenen kiezen ervoor om zich gewelddadig of niet te gedragen.
Wel jammer want negers zijn fakking cool.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:24 schreef Dimens het volgende:
Nu ik eens denk, er zitten best weinig negers op het forum.
De meeste negers die ik ken zijn fakking vet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:24 schreef coban het volgende:
[..]
Wel jammer want negers zijn fakking cool.
Is het een meisje-meisje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:24 schreef mc-Piel het volgende:
Morgen is mijn 4-maandig jubileum met m'n chimeidz..
Ik wil haar iets leuks geven ( een kleinigheidje) mag goedkoop zijn, mag duur zijn.
Omdat ze het 4 maanden zonder moeite heeft weten uit te houden met mij.
Iemand een idee?
Graag serieuze antwoorden, dus Dimens, hou je erbuiten.
Tevens, Trollscience heeft aids.
Letterlijk, van die dikke vetkleppen die heul de dag KFC family buckets eten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De meeste negers die ik ken zijn fakking vet.
Luchtje dan maar? Of gewoon een cadeaubon voor de Vera Moda?quote:
Dat soort ja, die wonen hier. En dan heb je er nog een aantal die gewoon de hele dag met domino steentjes lopen te kloten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Letterlijk, van die dikke vetkleppen die heul de dag KFC family buckets eten.
Stomme kipverslaafde ex-katoenplukkers.
klopt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat soort ja, die wonen hier. En dan heb je er nog een aantal die gewoon de hele dag met domino steentjes lopen te kloten.
Verder best aardig hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |