Doen! wel pics -O_quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:11 schreef Dimens het volgende:
Het perfecte plan.
Ik vang een aal, een beetje een lange waar mijn penis goed in past. Daar snijd ik de kop vanaf zodat die niet naar mij staart terwijl ik in zijn darm kanaal bezig ben. Vervolgens, wanneer ik zo'n 3 uur bezig ben, haal ik de aal van mijn piemel af om hem buiten eens lekker uit te waaien zodat de vis geur zich goed kan verspreiden. Katten en poezen zullen hierop afkomen, dit is belangrijk. Deze laat ik mijn penis de vis eraf likken in de hoop dat ze ook een beetje zullen knagen.
Doen of niet?
Geef je rekeningnummer eens, stuur ik je 20 euro voor een hele goedkope naar vis stinkende hoer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:11 schreef Dimens het volgende:
Het perfecte plan.
Ik vang een aal, een beetje een lange waar mijn penis goed in past. Daar snijd ik de kop vanaf zodat die niet naar mij staart terwijl ik in zijn darm kanaal bezig ben. Vervolgens, wanneer ik zo'n 3 uur bezig ben, haal ik de aal van mijn piemel af om hem buiten eens lekker uit te waaien zodat de vis geur zich goed kan verspreiden. Katten en poezen zullen hierop afkomen, dit is belangrijk. Deze laat ik mijn penis de vis eraf likken in de hoop dat ze ook een beetje zullen knagen.
Doen of niet?
Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die denken dat de islam gewelddadig is!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:13 schreef Plastic_zak het volgende:
326DIMENSquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geef je rekeningnummer eens, stuur ik je 20 euro voor een hele goedkope naar vis stinkende hoer.
Lijkt me een beter plan.
Thanksquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is iemand van de CIA.
Jawel, hij is de enige met zo'n masker. Bin Laden (of eigenlijk Tim Osman) werkt ook voor de CIA.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jawel, hij is de enige met zo'n masker. Bin Laden (of eigenlijk Tim Osman) werkt ook voor de CIA.
--> BWNquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jawel, hij is de enige met zo'n masker. Bin Laden (of eigenlijk Tim Osman) werkt ook voor de CIA.
Misschien wel, misschien niet. Maar het is niet een geloof dat iemand gewelddadig maakt, iemand kiest er voor om zich gewelddadig te gedragen.quote:
Dit, behalve het Christendom.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Maar het is niet een geloof dat iemand gewelddadig maakt, iemand kiest er voor om zich gewelddadig te gedragen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef coban het volgende:
Ze doen het expres, islamitisch kleden, islamitsiche dingen roepen zodat het lijkt dat het moslims zijn.
Mja.
Nee, ook christenen kiezen ervoor om zich gewelddadig of niet te gedragen.quote:
Toch is het de waarheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit is dan ook weer vergaand
Het is vaak toch echt zo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit is dan ook weer vergaand
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ook christenen kiezen ervoor om zich gewelddadig of niet te gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |