quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die hebben een poes, nog steeds littekens aan overgehouden.
Problem?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de 20 oid was!
Geweldig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
COBAAN JIJ OOK HIER!
hoe voelt het nou om de mooiste vrouw op FOK! te zijn
quote:Necrofilie komt ook voor binnen het dierenrijk. In 2001 beschreef Kees Moeliker een geval van homoseksuele necrofilie bij de wilde eend. Een mannetjeseend vloog zich te pletter tegen een raam, waarachter Moeliker zat te werken. Een tweede eend, ook een mannetje, streek neer bij het dode dier, waarna hij het lijk langer dan een uur achtereen verkrachtte. Voor zijn beschrijving van deze observatie kreeg Moeliker de Ig Nobelprijs.
In 1986 nam Wim Scheerens een geval van necrofilie waar bij gedomesticeerde ganzen. Een zieke vrouwtjesgans werd door hem doodgeschoten. Zij dreef verder op het water waarna zij onmiddellijk urenlang "verkracht" werd door 2 mannetjesganzen. Naar de mening van Scheerens is dergelijk gedrag niet echt aan te merken als necrofilie. Zowel in het artikel van Kees Moeliker in het NRC Handelsblad dd. 6 november 2001 ("Een leerzame verkrachting"), als bij zijn eigen waarneming, viel het hem op dat de beide "slachtoffers" plotseling dood gingen. De gans dreef ineens in paarhouding in het water en de eend gaf zijn verzet en vlucht plotseling op. Naar de mening van Scheerens hield dit voor de al hitsige ganzen en eend eindelijk een uitnodiging tot copulatie in, temeer daar beide dode dieren ook nog warm waren. Mogelijk beseften of accepteerden de levende mannetjes (nog) niet dat de andere partij dood was.
Eenden zijn gewoon gekke beesten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm..wat moet ik hier nou op zeggen
Veel vis soorten hebben veel tanden, dat voelt niet zo lekker aan. De zoet water vissen stinken niet genoeg en dat is ook geen pretje.quote:
Dat is waar, de geur moet natuurlijk ook overeenkomen met de wensen. Lastig, lastig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Veel vis soorten hebben veel tanden, dat voelt niet zo lekker aan. De zoet water vissen stinken niet genoeg en dat is ook geen pretje.
Dat is gewoon stoer.quote:Necrofiele homo-eend wint Nobelprijs
Het eerste onderzoek naar homoseksuele necrofilie bij de wilde eend is goed voor de derde alternatieve Nobelprijs voor een Nederlander in de categorie 'Meest Nutteloze Onderzoek'.
Kees Moeliker, conservator van het Natuurmuseum Rotterdam, is de gelukkige man die donderdagmiddag de prijs in ontvangst heeft genomen. De Ig Nobelprijs is voor onderzoeken 'die mensen eerst laten lachen en daarna aan het denken zet'.
Moeliker deed zijn winnende ooggetuigenverslag toen een wilde eend zich doodvloog tegen de glazen gevel van het museum. Zijn achtervolger verkrachtte vervolgens het dode beest vijfmaal. Opmerkelijk volgens de conservator omdat beide beesten mannelijk waren, het beest necrofiel gedrag vertoont en omdat de paring 'opvallend lang duurde'.
Nederland heeft twee keer eerder deze prijs gewonnen. De eerste was voor het onthullende onderzoek waarbij onderzoekers de menselijke geslachtsgemeenschap met behulp van MRI-scan in beeld brachten. De tweede was voor een Nijmeegse fysicus die een kikker liet zweven met behulp van magneten.
Laat het nu net geen warm weer meer worden, jammer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:06 schreef mc-Piel het volgende:
Dimens broeder, vang een brasem ( lekker slijmerig).. en laat deze zo'n 5 a 6 uurtjes zondrogen bij 22-25 graden celcius.
Stinkt genoeg! (y)
De magnetron op laag vermogen is ook een optie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laat het nu net geen warm weer meer worden, jammer.
* UDOWU raakt in paniek!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij heeft een bom neergelegd!
Doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:11 schreef Dimens het volgende:
Het perfecte plan.
Ik vang een aal, een beetje een lange waar mijn penis goed in past. Daar snijd ik de kop vanaf zodat die niet naar mij staart terwijl ik in zijn darm kanaal bezig ben. Vervolgens, wanneer ik zo'n 3 uur bezig ben, haal ik de aal van mijn piemel af om hem buiten eens lekker uit te waaien zodat de vis geur zich goed kan verspreiden. Katten en poezen zullen hierop afkomen, dit is belangrijk. Deze laat ik mijn penis de vis eraf likken in de hoop dat ze ook een beetje zullen knagen.
Doen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |