Ja ik ookquote:
Dankjewel je bent de wind in mijn zeilen, de pilaar op wie ik steun. Het schild dat mij verdedigt. Het zwaard dat me helpt bij het verslaan van de boze tovenaren!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:57 schreef ThaTim het volgende:
Hier nog een post omdat Argo ook meedoet.
Gr.
Dat is een reden waarom ik achter het aanrecht sta en niet mijn vrouwquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik ook
Ze zei: je mag ook koken hoor
Maar ze weet dat ik alles aanbrand
Ik kan wel koken, maar ik heb er nooit zin in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik ook
Ze zei: je mag ook koken hoor
Maar ze weet dat ik alles aanbrand
Jij betoverd de boel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan wel koken, maar ik heb er nooit zin in.
Nou ja, je bent tenminste nog geschikt voor dwergwerpen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:01 schreef coban het volgende:
Omdat ik te klein ben moet ik op rugleuning van stoel zitten om film goed te zien op pc omdat het beeld anders helemaal zwart is (als je van boven kijkt wordt lichter weetje)
FML.
Haha. Not funny.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, je bent tenminste nog geschikt voor dwergwerpen.
Nee das het werk van tovenaren. Ik ben tevens nog beter, omdat ik wieroken etc gebruik om mezelf veilig te houden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:03 schreef Plastic_zak het volgende:
haha iedereen is ziek nudit is gewoon het bewijs dat chemtrails bestaan
Soms praat jij echt debiele dingenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee das het werk van tovenaren. Ik ben tevens nog beter, omdat ik wieroken etc gebruik om mezelf veilig te houden.
Jij bent al betoverd denk ik. Ik vraag me dan ook af of ik de enige ben die deze dingen ziet. Maar Vrijdag ga ik praten met een vertrouwenspersoon!quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee das het werk van tovenaren. Ik ben tevens nog beter, omdat ik wieroken etc gebruik om mezelf veilig te houden.
Ik probeer om heel de dag binnen te zitten als er chemtrails in de lucht hangen maar je ziet ze niet altijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een chemtrail is, maar ik durf te wedden dat het niet het werk van de natuur is!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik probeer om heel de dag binnen te zitten als er chemtrails in de lucht hangen maar je ziet ze niet altijd.
Je hebt gelijk, heel veel mensen zijn al betoverd. Maar niet door tovenarenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij bent al betoverd denk ik. Ik vraag me dan ook af of ik de enige ben die deze dingen ziet. Maar Vrijdag ga ik praten met een vertrouwenspersoon!
Het is gif wat de illuminati over ons heen sproeit om ons zwakker te makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een chemtrail is, maar ik durf te wedden dat het niet het werk van de natuur is!
Gaarne.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:09 schreef Rezania het volgende:
Kunnen jullie niet even naar BNW verhuizen met jullie complottheorieën?
Door wie dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, heel veel mensen zijn al betoverd. Maar niet door tovenaren
De illuminatie is een neppe beweging waarmee ze ons bang willen maken. Het is zo klaar als koek dat de tovenaren erachter zitten. Daarom worden de tempeliers ook zwart gemaakt. Omdat alleen Arthur en Merlijn de slechte tovenaren konden stoppen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het is gif wat de illuminati over ons heen sproeit om ons zwakker te maken
Jij wilt gewoon niet ontmaskerd worden!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:09 schreef Rezania het volgende:
Kunnen jullie niet even naar BNW verhuizen met jullie complottheorieën?
+dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als ik in BNW post kom ik op een zwarte lijst te staan en word mijn chip uitgeschakeld.
Je chip is al uitgeschakeld toen je dit account aanmaakte, nou movenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als ik in BNW post kom ik op een zwarte lijst te staan en word mijn chip uitgeschakeld.
Zie boven!quote:
Mijn top 5 stomste landen, wat is die van jullie?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef Rezania het volgende:
1. VS (Staatschuld.)
2. Zimbabwe (Economie.)
3. Noord-Korea (Communisten.)
4. Griekenland (Luilakken.)
5. Italië (Berlusconi.)
1 Engeland - Harry potter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn top 5 stomste landen, wat is die van jullie?
Nummer 1 is zeer terecht. 2 en 5 ook. Maar wat is er mis met 3 en 4 ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn top 5 stomste landen, wat is die van jullie?
In 3 heerst hongersnood en de bevolking van 4 is gewoon lui. Dat is er mis met die landen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nummer 1 is zeer terecht. 2 en 5 ook. Maar wat is er mis met 3 en 4 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |