Heb ik net gedaan goed hequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:53 schreef LompeHork het volgende:
Nee, nee, ik bedoel dat ik echt iets moet gaan doen. Als in huishouden
Zo zo, wat een werkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:56 schreef coban het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan goed he
Ik heb: tafel afgeruimd, in en uitgeruimd
Mijn moeder gaat zo trots zijnniet dus
Dat doe ik altijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:56 schreef coban het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan goed he
Ik heb: tafel afgeruimd, in en uitgeruimd
Mijn moeder gaat zo trots zijnniet dus
Ga treinen spotten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb er genoeg, maar geen zin in vandaag.
Ja ik ookquote:
Dankjewel je bent de wind in mijn zeilen, de pilaar op wie ik steun. Het schild dat mij verdedigt. Het zwaard dat me helpt bij het verslaan van de boze tovenaren!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:57 schreef ThaTim het volgende:
Hier nog een post omdat Argo ook meedoet.
Gr.
Dat is een reden waarom ik achter het aanrecht sta en niet mijn vrouwquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik ook
Ze zei: je mag ook koken hoor
Maar ze weet dat ik alles aanbrand
Ik kan wel koken, maar ik heb er nooit zin in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik ook
Ze zei: je mag ook koken hoor
Maar ze weet dat ik alles aanbrand
Jij betoverd de boel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan wel koken, maar ik heb er nooit zin in.
Nou ja, je bent tenminste nog geschikt voor dwergwerpen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:01 schreef coban het volgende:
Omdat ik te klein ben moet ik op rugleuning van stoel zitten om film goed te zien op pc omdat het beeld anders helemaal zwart is (als je van boven kijkt wordt lichter weetje)
FML.
Haha. Not funny.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, je bent tenminste nog geschikt voor dwergwerpen.
Nee das het werk van tovenaren. Ik ben tevens nog beter, omdat ik wieroken etc gebruik om mezelf veilig te houden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:03 schreef Plastic_zak het volgende:
haha iedereen is ziek nudit is gewoon het bewijs dat chemtrails bestaan
Soms praat jij echt debiele dingenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee das het werk van tovenaren. Ik ben tevens nog beter, omdat ik wieroken etc gebruik om mezelf veilig te houden.
Jij bent al betoverd denk ik. Ik vraag me dan ook af of ik de enige ben die deze dingen ziet. Maar Vrijdag ga ik praten met een vertrouwenspersoon!quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee das het werk van tovenaren. Ik ben tevens nog beter, omdat ik wieroken etc gebruik om mezelf veilig te houden.
Ik probeer om heel de dag binnen te zitten als er chemtrails in de lucht hangen maar je ziet ze niet altijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een chemtrail is, maar ik durf te wedden dat het niet het werk van de natuur is!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik probeer om heel de dag binnen te zitten als er chemtrails in de lucht hangen maar je ziet ze niet altijd.
Je hebt gelijk, heel veel mensen zijn al betoverd. Maar niet door tovenarenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij bent al betoverd denk ik. Ik vraag me dan ook af of ik de enige ben die deze dingen ziet. Maar Vrijdag ga ik praten met een vertrouwenspersoon!
Het is gif wat de illuminati over ons heen sproeit om ons zwakker te makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een chemtrail is, maar ik durf te wedden dat het niet het werk van de natuur is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |