4 Heeft zichzelf niet bestuurd. En heeft ook niet gevraagd om de euro. De politiek aka betoverde hebben dat gedaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
In 3 heerst hongersnood en de bevolking van 4 is gewoon lui. Dat is er mis met die landen.
Leverworstquote:
Hongersnood? Ben je serieus?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
In 3 heerst hongersnood en de bevolking van 4 is gewoon lui. Dat is er mis met die landen.
4 heeft wel gevraagd om de euro, ze hadden de keuze of ze mee wilde doen met de monetaire unie, zij kozen om mee te doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef Argo het volgende:
[..]
4 Heeft zichzelf niet bestuurd. En heeft ook niet gevraagd om de euro. De politiek aka betoverde hebben dat gedaan.
-> BNWquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hongersnood? Ben je serieus?! Dit laat de overheid je denken want ze willen de rijkdommen van het prachtige Noord-Korea stelen. Zuid-Korea hebben ze al gestolen.
Het hele volk heeft dus kunnen kiezen? Net zoals wij hebben kunnen kiezen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
4 heeft wel gevraagd om de euro, ze hadden de keuze of ze mee wilde doen met de monetaire unie, zij kozen om mee te doen.
De Griekse banken zijn slachtoffer van de luie Griekse bevolking.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Griekenland is slachtoffer van de grote banken.
Aangezien het parlement het volk vertegenwoordigd hebben wij indirect gekozen voor de euro.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Het hele volk heeft dus kunnen kiezen? Net zoals wij hebben kunnen kiezen?
Oh alleen pvv is denk ik ooit tegen de euro geweest en of we hun in die tijd hadden weet ik eigenlijk niet. Ik weet wel dat bijna de hele 2de kamer voor de euro was. Dus waar stem je dan op?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Aangezien het parlement het volk vertegenwoordigd hebben wij indirect gekozen voor de euro.
Alle grote partijen waren inderdaad voor de euro. Maar als zo'n groot deel van de Nederlanders de euro echt niet wilden hadden ze actie moeten ondernemen door de protesteren. Dat hebben ze niet gedaan en nu moeten ze niet zeiken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh alleen pvv is denk ik ooit tegen de euro geweest en of we hun in die tijd hadden weet ik eigenlijk niet. Ik weet wel dat bijna de hele 2de kamer voor de euro was. Dus waar stem je dan op?![]()
Kortzichtige tovenaar dat je bent!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alle grote partijen waren inderdaad voor de euro. Maar als zo'n groot deel van de Nederlanders de euro echt niet wilden hadden ze actie moeten ondernemen door de protesteren. Dat hebben ze niet gedaan en nu moeten ze niet zeiken.
Het zijn gewoon feiten, stemmen is niet de enige invloed die iemand op een democratie heeft. Er zijn nog meer manieren om invloed uit te oefenen.quote:
Politieke discussies zijn ook gevuld met drogredenen, Argo kan zo de politiek in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een discussie verliezen en dan maar over tovenaars beginnen, jij komt er wel.
Lijkt mij een slecht plan, aan 1 tovenaar heb ik wel genoeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Politieke discussies zijn ook gevuld met drogredenen, Argo kan zo de politiek in.
Ga jij dan ook jouw haar blonderen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:24 schreef coban het volgende:
Ik ga politicus worden en dan bij de PVV en dan ga ik met Wilders chillen.
Doe normaal man.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:24 schreef coban het volgende:
Ik ga politicus worden en dan bij de PVV en dan ga ik met Wilders chillen.
Nee hoor de meerderheid van de kamer beslist dat, en jij denkt dat als we gingen protesteren ze wel zoude luisteren? Dat weten we niet dus helaas kunnen we er over praten tot we een ons wegen. Maar we kunnen niet zeggen ''ja dan hadden ze het wel/niet gedaan. Daarom is dit moeilijk te bediscussiëren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een discussie verliezen en dan maar over tovenaars beginnen, jij komt er wel.
Klopt maar wie gaat er veel protesteren daar gaat tijd in zitten, etc.. Het zou je gewoon moeten worden gevraagd in een democratie anders gaat het buiten de democratie om. Als je moet protesteren om je rechten te behalen dan gaat het niet zoals het hoort.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het zijn gewoon feiten, stemmen is niet de enige invloed die iemand op een democratie heeft. Er zijn nog meer manieren om invloed uit te oefenen.
Fixed.quote:
Gadverdammequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fixed.Oh ja, filet americain + pindakaas =
![]()
Hier, een tovenaar voor je argumentatie:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor de meerderheid van de kamer beslist dat, en jij denkt dat als we gingen protesteren ze wel zoude luisteren? Dat weten we niet dus helaas kunnen we er over praten tot we een ons wegen. Maar we kunnen niet zeggen ''ja dan hadden ze het wel/niet gedaan. Daarom is dit moeilijk te bediscussiëren.
Jij wilt dus een directe democratie? Dat gaat ook veel tijd kosten hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor de meerderheid van de kamer beslist dat, en jij denkt dat als we gingen protesteren ze wel zoude luisteren? Dat weten we niet dus helaas kunnen we er over praten tot we een ons wegen. Maar we kunnen niet zeggen ''ja dan hadden ze het wel/niet gedaan. Daarom is dit moeilijk te bediscussiëren.
[..]
Klopt maar wie gaat er veel protesteren daar gaat tijd in zitten, etc.. Het zou je gewoon moeten worden gevraagd in een democratie anders gaat het buiten de democratie om. Als je moet protesteren om je rechten te behalen dan gaat het niet zoals het hoort.
Dat is geen tovenaar. Dat is denk ik iemand waarop betovering mislukt is. Of hij is een afleidingsmanoeuvre.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier, een tovenaar voor je argumentatie:
[ afbeelding ]
Ja bij dat soort grote beslissingen wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wilt dus een directe democratie? Dat gaat ook veel tijd kosten hoor.
Tuurlijk wel, hoe komt hij anders aan dat haar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is geen tovenaar. Dat is denk ik iemand waarop betovering mislukt is. Of hij is een afleidingsmanoeuvre.
Dat haar is natuurlijk. Alleen dat jij niet zon kapsel hebt wilt niet zeggen dat het onmogelijk is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoe komt hij anders aan dat haar?
Een democratie waarin op volksinitiatief een referendum kan worden gehouden, dat klinkt wel interessant en ook veel eerlijker dan onze huidige democratie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is geen tovenaar. Dat is denk ik iemand waarop betovering mislukt is. Of hij is een afleidingsmanoeuvre.
[..]
Ja bij dat soort grote beslissingen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |