Doe het nieeeeeet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:32 schreef Bravebart het volgende:
Jaaaaa, dierendagTijd om de parkiet hier om te brengen
Nicequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh ik ben mobiel en kan je niet meer quoten LithiaMoet tot 12
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:32 schreef Bravebart het volgende:
Jaaaaa, dierendagTijd om de parkiet hier om te brengen
Jawel, takkebeestquote:
Heeft hij jouw moeder vermoord ofzo?!quote:
Het scheelde niks!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heeft hij jouw moeder vermoord ofzo?!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
dames...!
Ze zijn bij mij op de universitet iets aan het doen op het dak, grote kraan erbij enzo... Net een harde knal en 2 gebroken ramen...!Het zijn niet eens Polen...!
![]()
Tot morgen.quote:
Fietsen in Zweden lijkt me cool. Fietsen in Denemarken ook altijd, zo'n 20 minuten. Heerlijk was datquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
15 minuten bij de bus of 20 minuten fietsen
Wat doe je daar dan ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:54 schreef Isdatzo het volgende:
Eén tot twee uur met de auto (afhankelijk van drukte op de weg).
>2 uur met het OV.
Wat een nerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:35 schreef jna het volgende:
Ik kwam er pas achter dat een chick op mn studie elke dag van Maastricht naar Amsterdam gaat, en terug![]()
![]()
Teeering.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:35 schreef jna het volgende:
Ik kwam er pas achter dat een chick op mn studie elke dag van Maastricht naar Amsterdam gaat, en terug![]()
![]()
Mag je gerust zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is dat Lien (mag ik dat zeggen?) haar konijn?
Die van Lien sloopt alleen maar alles.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:11 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+voor+kunst-app.aspx
Een killerbunny in de maak. Leuk toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die van Lien sloopt alleen maar alles.
Is voor hem toch vlakbij?quote:
Nicequote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:27 schreef Lithia het volgende:
[..]
NiceIk fiets ook altijd als ik van mijn huiskamer naar de keuken ga.
Die heuvel die ik dagelijks op zou moeten fietsen, was steiler dan de Cauberg. Dat zag ik dagelijks niet zo zittenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fietsen in Zweden lijkt me cool. Fietsen in Denemarken ook altijd, zo'n 20 minuten. Heerlijk was dat
Dat is behoorlijke schadequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MZ-XS-70quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Lithia het volgende:
Jahoor, censuur op FOK!
Ik wilde net opschrijven wat jouw kenteken was.
Gaat ze een adreswijziging doorvoeren voor je kenteken, zodat je geen boetes meer thuiskrijgt.quote:
Wacht ff, ik ben bezig met soppen.quote:
* Lithia aait.quote:
Wut, je hebt mij gequote en je hebt het dan verwijderd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:07 schreef Isdatzo het volgende:
Zonder risico op betrapt worden kan het ook niet spannend zijn.
Tegenwoordig quote ik standaard altijd, iedere keer volk dat er tussendoor postquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wut, je hebt mij gequote en je hebt het dan verwijderd.
What's the use?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tegenwoordig quote ik standaard altijd, iedere keer volk dat er tussendoor post. Maar als er niemand tussendoor gepost heeft wil ik de quote wel eens verwijderen.
WAT MAAKT HET UIT?
Ga me aaien.
Whehe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tegenwoordig quote ik standaard altijd, iedere keer volk dat er tussendoor post. Maar als er niemand tussendoor gepost heeft wil ik de quote wel eens verwijderen.
WAT MAAKT HET UIT?
Ga me aaien.
Nee. Ik werd net afgewezen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:21 schreef Isdatzo het volgende:
Normaal valt er geen verband te trekken tussen gebeurtenissen en emoties van vrouwen, goed dat dat bij jou wel zo is.
Trouwen?
En dan ook nog eens een grote bek trekken hè?quote:
quote:
Naar:quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar is 't goed voor?
Kan ook zo'n huwelijksovereenkomst tekenen zonder al die poespas. Of dat ook niet
![]()
.
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is dat ik niet wil trouwen... maar anders had ik je gevraagd!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:21 schreef Isdatzo het volgende:
Normaal valt er geen verband te trekken tussen gebeurtenissen en emoties van vrouwen, goed dat dat bij jou wel zo is.
Trouwen?
Mooi.quote:
Wat?quote:
Zekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Bevalt jouw nieuwe woning al trouwens?
Netjes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
ZekerZit er nu 2 weken, en alles redelijk onder controle
Vandaag aan de studie begonnen, en het is nu al drukHet wordt wel iets anders dan HBO/WO...
Wat heeft ie gedaan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:26 schreef jna het volgende:
NEEEEEEEE ITUNES! STERFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!
Kon je niet meer anti-trouwenquotes van mij vindenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef Lithia het volgende:
Van:
[..]
[..]
Naar:
[..]
[..]![]()
Hij wordt steeds burgerlijker.
om eerlijk te zijn deed ie het misschien omdat ik zelf wat verkeerd deed. MAAR ALSNOG! STERF!!quote:
Maar kan je die muziek er dan niet weer terug opzetten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:33 schreef jna het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn deed ie het misschien omdat ik zelf wat verkeerd deed. MAAR ALSNOG! STERF!!
Ja, maar dat duurt weer zo langquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar kan je die muziek er dan niet weer terug opzetten?
Ja, ik moet zo poepen. Nu moet ik poepen zonder muziekje erbijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je iets beters te doen dan nu?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, ik moet zo poepen. Nu moet ik poepen zonder muziekje erbij
de search + geheugen maakt alles een stuk sneller.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef jna het volgende:
Oh dat je quotes van zo lang geleden zo snel er bij kon halen
neuh, te luiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kon je niet meer anti-trouwenquotes van mij vinden?
Precies.quote:
Ja. College om 3 uur. Zwaar levenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo, weer een dag vol hard werken op du planning?
Naar het werk ook, maar gaat wel redelijk goed nogquote:
Voel jij je ook duizelig, te warm/te koud, lopende neus en misselijk?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naar het werk ook, maar gaat wel redelijk goed nog
Te warm wel, en wat misselijk. Verder wat hoofdpijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Voel jij je ook duizelig, te warm/te koud, lopende neus en misselijk?
zoiets kan ook per email gedaan worden als het maar met 2 users gaat!quote:
Kan iemand me dat spraakbesturing uitleggen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:06 schreef PieterBas het volgende:
De ironie, Apple komt met spraakbesturing... en een dag later meteen een Android update voor spraakbesturing
Ik snap de toegevoegde waarde ervan ook niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan iemand me dat spraakbesturing uitleggen?Ik zie niet in waarom ik alles tegen mijn mobiel zou willen zeggen
Het is alleen nuttig als je alleen bent en zelfs dan moet het wel erg goed in elkaar zitten wil het mensen kunnen verstaan
Vies mannetje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is alleen nuttig als je alleen bent
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Kunnen jullie 2 niet een L&D SC beginnen? ;-)
Exactquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:16 schreef jna het volgende:
Voicebesturing wordt echt de vetste functie die ik nooit ga gebruiken op m'n iPhone
Ik heb altijd het idee bij een iPhone, leuk en aardig.. maar waarom veel geld betalen voor functionaliteiten die bij andere er al jaren inzitten en een veel beter uitgewerkt zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:16 schreef jna het volgende:
Voicebesturing wordt echt de vetste functie die ik nooit ga gebruiken op m'n iPhone
Roep eens iets, misschien reageert hij welquote:
Spraakbesturing? Jahoor, wel beperkt, maar het zit erop. Ik praat erg onduidelijk blijkensquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Hij zou eerst Fries moeten leren voordat ik er iets mee kan
HEY APPEL! GA EENS UIT!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Roep eens iets, misschien reageert hij wel
Ga zo eens kijken. Waar ergens zit die optie?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Spraakbesturing? Jahoor, wel beperkt, maar het zit erop. Ik praat erg onduidelijk blijkens
+space "speech"quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ga zo eens kijken. Waar ergens zit die optie?
Nope. Maar heb wel de link voor studentenkorting in de Apple store als ze een nieuwe gaat kopenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:14 schreef The_Dean het volgende:
Heeft iemand van jullie nog ergens een goedkope mac staan? Voor Lien haar studie
Ja gewoon de Apple sitequote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:21 schreef The_Dean het volgende:
Naja, zo'n pc met los scherm kan, macbook kan, vanalles kan
Link naar die dingen? Of is dat gewoon de site van Apple zelf?
Jeps!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:20 schreef jna het volgende:
Hoewel je dan beter die van Bart kan gebruiken want de TU krijgt meer korting dan de UvA
Nouja, het is nog niet echt een must van school, dus ik ben nog 'safe'.quote:
Goedkoop en Mac in één zin.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:14 schreef The_Dean het volgende:
Heeft iemand van jullie nog ergens een goedkope mac staan? Voor Lien haar studie
Ja, ik vind de iPod ook erg cool. Jammer dat mijn eerste generatie Nano overleden isquote:
Nee man, de meeste appels zijn wit.quote:
Wat is er mis meequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee man, de meeste appels zijn wit.
Maaruh, op school hebben ze die zooi hoor, dus ik probeerde het een paar keer uit. Mijn mening blijft hetzelfde.
Ik zie niets wat zo'n appel toevoegt. Het is klote om aan alles te wennen, omdat er zoveel dingen anders is (wie kwam bijvoorbeeld met het geweldige idee om het kruisje aan de rechterkant te zetten? ).quote:
Ik geef antwoord op zijn vraag.quote:
Gister hadden wij een mini-slowchat, maar als ik met jou praat, dan is het ineens niet meer erg hè?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
PM. Mail. Lien-SC. Liefdesbrief. Je verzint er maar wat op.
Uuuh huh, het kruisje aan de rechterkant?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zie niets wat zo'n appel toevoegt. Het is klote om aan alles te wennen, omdat er zoveel dingen anders is (wie kwam bijvoorbeeld met het geweldige idee om het kruisje aan de rechterkant te zetten? ).
Veel dingen zijn het tegenovergestelde, alsof ze rebels wilden zijn tegen Windows ofzo (het is maar een geintje, om een discussie hierover te voorkomen.).
Ik ben steeds aan het uitzoeken hoe ik de simpelste dingen moet doen, terwijl ik gewoon mijn werk wil doen.
Zelfs printen is een gedoe. Misschien ligt het ook aan de school, maar ik kan niet via een mac printen?![]()
Verder vind ik het zo'n gekut om alle sneltoetsen apart te moeten leren als ik bijvoorbeeld moet Photoshoppen. In het begin viel het wel mee, maar dingen dat de backspace toets, de delete knop vervangt, vind ik erg onlogisch, verwarrend en irritant.
Ik ben nog bezig om die sneltoetsen uberhaupt te leren (ook nog in engels/nederlands, omdat ze woorden gebruiken die ik niet in het dagelijkse leven gebruik) en dan wordt je gedwongen om alles dubbel te leren, maar met andere combinaties.
Het klinkt als mierenneuken, maar ik moet constant achter adobe software zitten, waar iedere software de zelfde sneltoetsen hebben en soms ook niet. Dat moet ik ook nog allemaal leren.
Het is een kwestie van wennen, maar voor mij is het een verspilling van tijd. Alles wat ik daarop kan, kan ik net zo goed doen om mijn bad-ass laptop. Toch moet ik alles leren van deze onzin.
ah, linkerkant bedoel ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh huh, het kruisje aan de rechterkant?
Maar het is ff wennen ja, al die sneltoetsen enzo, maar als je eraan gewend bent is het heerlijk, al die sneltoetsenNet als vroeger
Uuuh, het was van origine links, Microsoft heeft het naar rechts verplaatstquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
ah, linkerkant bedoel ik.
Ik zie alleen het nut niet.![]()
Dean zit mij nu hier uit te lachen, omdat ik hier met een zuur gezicht zit te kijken.
Wanneer dan? Ik werk er 12 jaar mee ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, het was van origine links, Microsoft heeft het naar rechts verplaatst
Ehm, nee. Het is makkelijker en sneller om naar rechts te gaan als je rechts bent. Misschien ligt het aan mij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:57 schreef Bravebart het volgende:
Links is ook eigenlijk veel logischer omdat het gros van de mensen rechts is en je met de muis makkelijker de beweging naar links dan naar rechts maakt, met je rechterhand
Maar het is helemaal niet de bedoeling dat je op het kruisje klikt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:57 schreef Bravebart het volgende:
Links is ook eigenlijk veel logischer omdat het gros van de mensen rechts is en je met de muis makkelijker de beweging naar links dan naar rechts maakt, met je rechterhand
Mja, hangt er een beetje vanaf hoe je met je pols zitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wanneer dan? Ik werk er 12 jaar mee ofzo.
De verandering is een goede verbetering iig.
[..]
Ehm, nee. Het is makkelijker en sneller om naar rechts te gaan als je rechts bent. Misschien ligt het aan mij.
Oh, dat kan ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, hangt er een beetje vanaf hoe je met je pols zit
Inderdaad! Omg snel, praat over nog een paar mensen Lithiaaa.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:00 schreef jna het volgende:
KIJK EENS WAT JE HEBT GEDAAN LIEN! NU IS STEVE JOBS DOOD OMDAT JIJ VLAK VOOR ZN OVERLIJDEN SLECHT OVER APPLE HEBT GESPROKEN. BEDANKT HE!
Dat is zijn eigen inbreng, hij was de baasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:23 schreef jna het volgende:
Misschien was ie ook teleurgesteld dat er geen iPhone 5 kwam
Die gast was allang gestopt met Apple hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:00 schreef jna het volgende:
KIJK EENS WAT JE HEBT GEDAAN LIEN! NU IS STEVE JOBS DOOD OMDAT JIJ VLAK VOOR ZN OVERLIJDEN SLECHT OVER APPLE HEBT GESPROKEN. BEDANKT HE!
Ok, ik accepteer het. Maar alleen omdat je toch ooit een Apple moet gaan kopenquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom is het zo'n groot nieuws dat een appelboer gestorven is, alsof er geen andere appelboeren meer zijn.
Wiequote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel belangrijker nieuws vandaag Quincy is vandaag 40 jaar geworden.
Je juffrouw van groep 5 waar je vroeger altijd verliefd op was?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel belangrijker nieuws vandaag Quincy is vandaag 40 jaar geworden.
Zoals dezequote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:46 schreef The_Dean het volgende:
Ja, de oneindige stroom Jobs woordgrappen
whehehequote:
Jij bent Jobs heul niet.quote:
Rare lui die Zwedenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:46 schreef The_Dean het volgende:
En verder, deze poster blijft ook grappig
[ afbeelding ]
quote:
Awwwwquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Als ik in pub uit ga huilen zegt de mod tegen me dat ik moet krassen. Daar kan ik mn ei dus ook niet kwijt en hier ook niet dus.
![]()
![]()
/gaat in hoekje huilen.
Is dit niet heul verwarrend?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
Nieuw schermpje maar eens geïnstalleerd, een waardige vervanger voor m'n Eizo (nu rechts).
[ afbeelding ]
Eigenlijk zonde om die eizo als 2e scherm te gebruiken.. kan ook goed met 1 van m'n brakke schermen. Iemand interesse in een kwaliteitsscherm? Voor 400 euro mag 'ie weg.
Werk al jaren met 2 schermen.. met één zou me niet meer lukkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is dit niet heul verwarrend?
Wie, Rennie?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Als ik in pub uit ga huilen zegt de mod tegen me dat ik moet krassen. Daar kan ik mn ei dus ook niet kwijt en hier ook niet dus.
![]()
![]()
/gaat in hoekje huilen.
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 05:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Waarom ben ik al wakker?
Whehe.quote:
quote:
Man, ik wil m wel, alleen heb ik al een goedkope tweede scherm.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
Nieuw schermpje maar eens geïnstalleerd, een waardige vervanger voor m'n Eizo (nu rechts).
[ afbeelding ]
Eigenlijk zonde om die eizo als 2e scherm te gebruiken.. kan ook goed met 1 van m'n brakke schermen. Iemand interesse in een kwaliteitsscherm? Voor 400 euro mag 'ie weg.
Nee, jij moet sparen voor een Apple!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Man, ik wil m wel, alleen heb ik al een goedkope tweede scherm.
Hou je in!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik zit nu bij pedagogiek en er staat een zandbak in de klasss omgg
Flauw van zequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik mocht er niet mee spelen.
quote:
Inderdaad.quote:
Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:56 schreef Lithia het volgende:
*trapt topic weer actief.
Damn you, topic. Ik raak je steeds kwijt.
Wat?! Dat is raarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:13 schreef Lithia het volgende:
Dat ding gaat steeds naar de tweede pagina van MyAt.
Ik moet minder topics gaan volgen denk ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat?! Dat is raarIk zie hem wel steeds bovenin.
Ohquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:16 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik moet minder topics gaan volgen denk ik.
Ach, ik moet vaak achter de computer zitten op school en als ik ziek ben (like now), dan ga ik:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OhHihi, ik ben helemaal niet zo actief meer tegenwoordig. Alleen de slowchats.
Stomme spamhoer die ik ben.
Herkenbaar. Maar tegenwoordig trekken topics mij niet meer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:20 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ach, ik moet vaak achter de computer zitten op school en als ik ziek ben (like now), dan ga ik:
-in bed liggen
-in bed liggen met de laptop
-laptoppen
Daarom volg ik hier en daar wat topics.
Je bent het ontgroeid?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar tegenwoordig trekken topics mij niet meer.Zou tijd worden.
Beterschap trouwens
ah, okequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik vind FOK! de laatste tijd heel erg saai!Alleen de SC's trekken me nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |