Wat heeft ie gedaan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:26 schreef jna het volgende:
NEEEEEEEE ITUNES! STERFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!
Kon je niet meer anti-trouwenquotes van mij vindenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef Lithia het volgende:
Van:
[..]
[..]
Naar:
[..]
[..]![]()
Hij wordt steeds burgerlijker.
om eerlijk te zijn deed ie het misschien omdat ik zelf wat verkeerd deed. MAAR ALSNOG! STERF!!quote:
Maar kan je die muziek er dan niet weer terug opzetten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:33 schreef jna het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn deed ie het misschien omdat ik zelf wat verkeerd deed. MAAR ALSNOG! STERF!!
Ja, maar dat duurt weer zo langquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar kan je die muziek er dan niet weer terug opzetten?
Ja, ik moet zo poepen. Nu moet ik poepen zonder muziekje erbijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je iets beters te doen dan nu?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, ik moet zo poepen. Nu moet ik poepen zonder muziekje erbij
de search + geheugen maakt alles een stuk sneller.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef jna het volgende:
Oh dat je quotes van zo lang geleden zo snel er bij kon halen
neuh, te luiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kon je niet meer anti-trouwenquotes van mij vinden?
Precies.quote:
Ja. College om 3 uur. Zwaar levenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo, weer een dag vol hard werken op du planning?
Naar het werk ook, maar gaat wel redelijk goed nogquote:
Voel jij je ook duizelig, te warm/te koud, lopende neus en misselijk?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naar het werk ook, maar gaat wel redelijk goed nog
Te warm wel, en wat misselijk. Verder wat hoofdpijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Voel jij je ook duizelig, te warm/te koud, lopende neus en misselijk?
zoiets kan ook per email gedaan worden als het maar met 2 users gaat!quote:
Kan iemand me dat spraakbesturing uitleggen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:06 schreef PieterBas het volgende:
De ironie, Apple komt met spraakbesturing... en een dag later meteen een Android update voor spraakbesturing
Ik snap de toegevoegde waarde ervan ook niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan iemand me dat spraakbesturing uitleggen?Ik zie niet in waarom ik alles tegen mijn mobiel zou willen zeggen
Het is alleen nuttig als je alleen bent en zelfs dan moet het wel erg goed in elkaar zitten wil het mensen kunnen verstaan
Vies mannetje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is alleen nuttig als je alleen bent
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Kunnen jullie 2 niet een L&D SC beginnen? ;-)
Exactquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:16 schreef jna het volgende:
Voicebesturing wordt echt de vetste functie die ik nooit ga gebruiken op m'n iPhone
Ik heb altijd het idee bij een iPhone, leuk en aardig.. maar waarom veel geld betalen voor functionaliteiten die bij andere er al jaren inzitten en een veel beter uitgewerkt zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:16 schreef jna het volgende:
Voicebesturing wordt echt de vetste functie die ik nooit ga gebruiken op m'n iPhone
Roep eens iets, misschien reageert hij welquote:
Spraakbesturing? Jahoor, wel beperkt, maar het zit erop. Ik praat erg onduidelijk blijkensquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Hij zou eerst Fries moeten leren voordat ik er iets mee kan
HEY APPEL! GA EENS UIT!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Roep eens iets, misschien reageert hij wel
Ga zo eens kijken. Waar ergens zit die optie?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Spraakbesturing? Jahoor, wel beperkt, maar het zit erop. Ik praat erg onduidelijk blijkens
+space "speech"quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ga zo eens kijken. Waar ergens zit die optie?
Nope. Maar heb wel de link voor studentenkorting in de Apple store als ze een nieuwe gaat kopenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:14 schreef The_Dean het volgende:
Heeft iemand van jullie nog ergens een goedkope mac staan? Voor Lien haar studie
Ja gewoon de Apple sitequote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:21 schreef The_Dean het volgende:
Naja, zo'n pc met los scherm kan, macbook kan, vanalles kan
Link naar die dingen? Of is dat gewoon de site van Apple zelf?
Jeps!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:20 schreef jna het volgende:
Hoewel je dan beter die van Bart kan gebruiken want de TU krijgt meer korting dan de UvA
Nouja, het is nog niet echt een must van school, dus ik ben nog 'safe'.quote:
Goedkoop en Mac in één zin.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:14 schreef The_Dean het volgende:
Heeft iemand van jullie nog ergens een goedkope mac staan? Voor Lien haar studie
Ja, ik vind de iPod ook erg cool. Jammer dat mijn eerste generatie Nano overleden isquote:
Nee man, de meeste appels zijn wit.quote:
Wat is er mis meequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee man, de meeste appels zijn wit.
Maaruh, op school hebben ze die zooi hoor, dus ik probeerde het een paar keer uit. Mijn mening blijft hetzelfde.
Ik zie niets wat zo'n appel toevoegt. Het is klote om aan alles te wennen, omdat er zoveel dingen anders is (wie kwam bijvoorbeeld met het geweldige idee om het kruisje aan de rechterkant te zetten? ).quote:
Ik geef antwoord op zijn vraag.quote:
Gister hadden wij een mini-slowchat, maar als ik met jou praat, dan is het ineens niet meer erg hè?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
PM. Mail. Lien-SC. Liefdesbrief. Je verzint er maar wat op.
Uuuh huh, het kruisje aan de rechterkant?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zie niets wat zo'n appel toevoegt. Het is klote om aan alles te wennen, omdat er zoveel dingen anders is (wie kwam bijvoorbeeld met het geweldige idee om het kruisje aan de rechterkant te zetten? ).
Veel dingen zijn het tegenovergestelde, alsof ze rebels wilden zijn tegen Windows ofzo (het is maar een geintje, om een discussie hierover te voorkomen.).
Ik ben steeds aan het uitzoeken hoe ik de simpelste dingen moet doen, terwijl ik gewoon mijn werk wil doen.
Zelfs printen is een gedoe. Misschien ligt het ook aan de school, maar ik kan niet via een mac printen?![]()
Verder vind ik het zo'n gekut om alle sneltoetsen apart te moeten leren als ik bijvoorbeeld moet Photoshoppen. In het begin viel het wel mee, maar dingen dat de backspace toets, de delete knop vervangt, vind ik erg onlogisch, verwarrend en irritant.
Ik ben nog bezig om die sneltoetsen uberhaupt te leren (ook nog in engels/nederlands, omdat ze woorden gebruiken die ik niet in het dagelijkse leven gebruik) en dan wordt je gedwongen om alles dubbel te leren, maar met andere combinaties.
Het klinkt als mierenneuken, maar ik moet constant achter adobe software zitten, waar iedere software de zelfde sneltoetsen hebben en soms ook niet. Dat moet ik ook nog allemaal leren.
Het is een kwestie van wennen, maar voor mij is het een verspilling van tijd. Alles wat ik daarop kan, kan ik net zo goed doen om mijn bad-ass laptop. Toch moet ik alles leren van deze onzin.
ah, linkerkant bedoel ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh huh, het kruisje aan de rechterkant?
Maar het is ff wennen ja, al die sneltoetsen enzo, maar als je eraan gewend bent is het heerlijk, al die sneltoetsenNet als vroeger
Uuuh, het was van origine links, Microsoft heeft het naar rechts verplaatstquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
ah, linkerkant bedoel ik.
Ik zie alleen het nut niet.![]()
Dean zit mij nu hier uit te lachen, omdat ik hier met een zuur gezicht zit te kijken.
Wanneer dan? Ik werk er 12 jaar mee ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, het was van origine links, Microsoft heeft het naar rechts verplaatst
Ehm, nee. Het is makkelijker en sneller om naar rechts te gaan als je rechts bent. Misschien ligt het aan mij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:57 schreef Bravebart het volgende:
Links is ook eigenlijk veel logischer omdat het gros van de mensen rechts is en je met de muis makkelijker de beweging naar links dan naar rechts maakt, met je rechterhand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |