Wat heeft ie gedaan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:26 schreef jna het volgende:
NEEEEEEEE ITUNES! STERFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!
Kon je niet meer anti-trouwenquotes van mij vindenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef Lithia het volgende:
Van:
[..]
[..]
Naar:
[..]
[..]![]()
Hij wordt steeds burgerlijker.
om eerlijk te zijn deed ie het misschien omdat ik zelf wat verkeerd deed. MAAR ALSNOG! STERF!!quote:
Maar kan je die muziek er dan niet weer terug opzetten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:33 schreef jna het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn deed ie het misschien omdat ik zelf wat verkeerd deed. MAAR ALSNOG! STERF!!
Ja, maar dat duurt weer zo langquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar kan je die muziek er dan niet weer terug opzetten?
Ja, ik moet zo poepen. Nu moet ik poepen zonder muziekje erbijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je iets beters te doen dan nu?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, ik moet zo poepen. Nu moet ik poepen zonder muziekje erbij
de search + geheugen maakt alles een stuk sneller.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef jna het volgende:
Oh dat je quotes van zo lang geleden zo snel er bij kon halen
neuh, te luiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kon je niet meer anti-trouwenquotes van mij vinden?
Precies.quote:
Ja. College om 3 uur. Zwaar levenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo, weer een dag vol hard werken op du planning?
Naar het werk ook, maar gaat wel redelijk goed nogquote:
Voel jij je ook duizelig, te warm/te koud, lopende neus en misselijk?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naar het werk ook, maar gaat wel redelijk goed nog
Te warm wel, en wat misselijk. Verder wat hoofdpijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Voel jij je ook duizelig, te warm/te koud, lopende neus en misselijk?
zoiets kan ook per email gedaan worden als het maar met 2 users gaat!quote:
Kan iemand me dat spraakbesturing uitleggen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:06 schreef PieterBas het volgende:
De ironie, Apple komt met spraakbesturing... en een dag later meteen een Android update voor spraakbesturing
Ik snap de toegevoegde waarde ervan ook niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan iemand me dat spraakbesturing uitleggen?Ik zie niet in waarom ik alles tegen mijn mobiel zou willen zeggen
Het is alleen nuttig als je alleen bent en zelfs dan moet het wel erg goed in elkaar zitten wil het mensen kunnen verstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |