Hahaquote:Op maandag 18 juli 2011 19:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, moest nog even wennen aan mijn nieuwe telefoon... foto's hadden vaak een duim erop
Laten we dat maar hopen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt! Klopt! maar als je leuk genoeg bent kun je altijd een kamer vinden!
Ligt aan je potentiele huisgenotenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Laten we dat maar hopen.Maar ja, ik denk dat ik wel een vrij rustige huisgenote zijn. Is dat een voordeel?
Neequote:Op maandag 18 juli 2011 19:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je maar een lekker ding bent bedoel je?
Niet dat ik veel verstand heb van kamers vinden hoor, maar kan me zo voorstellen dat jongens eerder een kamer geven aan een leuk meisje dan aan een bleke behaarde WoW'er van 200kg.
Ehm... 2000 euroquote:
Oh, werk jij bij die.quote:
Vind je? Ik had sociaal contactgestoorde huisgenoten... Dat is niet echt een genot om mee samen te moeten wonen hoor!quote:
quote:
quote:
Hmm, oké. Ik vind het wel spannend hoor, dat hospiteren. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet verwachten.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt aan je potentiele huisgenoten
Nou, ben wel benieuwd eigenlijk. De laagste met fatsoenlijke voorwaarden is 60 euro per maand.. en dat vind ik nog steeds vrij veel.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet ik niet... ik maak zelden offertes aangezien we daar een apart afdeling voor hebben
maar als je het perse wil weten wil ik je wel dm-en enzulks
Vooral veel kansloosheid.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Hmm, oké. Ik vind het wel spannend hoor, dat hospiteren. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet verwachten.
Ze vertelde mij ooit een keer dat ze 2 verschillende sokken aan had... toen ik haarquote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef The_Dean het volgende:
Lekker rustig toch?
Maar je hebt gelijk hoor
Haha, ergens wel een beetje schattigquote:Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze vertelde mij ooit een keer dat ze 2 verschillende sokken aan had... toen ik haaraankeek vertelde ze me dat ze dat vertelde omdat ze niet wist waar ze het over moest hebben en tranen sprongen in haar ogen
![]()
Ik kan je er verder niet mee helpen, totaal geen ervaring mee. Ben vanuit mijn ouders huis eerst een half jaar op kamers geweest in Denemarken voor stage, en daarna na even bij mijn ouders gezeten te hebben kreeg ik een huurhuisquote:Op maandag 18 juli 2011 19:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Hmm, oké. Ik vind het wel spannend hoor, dat hospiteren. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet verwachten.
Ik vind haar schattig.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze vertelde mij ooit een keer dat ze 2 verschillende sokken aan had... toen ik haaraankeek vertelde ze me dat ze dat vertelde omdat ze niet wist waar ze het over moest hebben en tranen sprongen in haar ogen
![]()
Jouw smaak.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha, ergens wel een beetje schattig.
Dat sowieso, het is Utrecht.quote:
Gaaf, Denemarken.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan je er verder niet mee helpen, totaal geen ervaring mee. Ben vanuit mijn ouders huis eerst een half jaar op kamers geweest in Denemarken voor stage, en daarna na even bij mijn ouders gezeten te hebben kreeg ik een huurhuis
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is dat ik niet wil trouwen... maar anders had ik je gevraagd!
Rare vragen van je potentiele nieuwe huisgenoten (welk toetje zou je zijn en waarom?). Treinritjes van een paar uur voor 5 minuten in huis zijn daar, smerige studentenhuizenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
quote:
Heb je de motor helemaal zelf in elkaar gezet of alleen opgeknapt?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, ben wel benieuwd eigenlijk. De laagste met fatsoenlijke voorwaarden is 60 euro per maand.. en dat vind ik nog steeds vrij veel.
Geen van beide.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb je de motor helemaal zelf in elkaar gezet of alleen opgeknapt?
wat dan wel?quote:
MBO Electronica. Zat bij een bedrijfje in TV en Radio en multimedia oplossingen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat sowieso, het is Utrecht.
[..]
Gaaf, Denemarken.Wat voor opleiding deed/doe je?
Heb je al eerder gehospiteerd?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Utrecht is tof. Hospiteren is kut.
Ik zoek ook nog woonruimte in Utrecht helaas.
O, help, rare vragen. Daar ben ik zo slecht in. Dan komen er allemaal rare antwoorden uit mijn mond.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Rare vragen van je potentiele nieuwe huisgenoten (welk toetje zou je zijn en waarom?). Treinritjes van een paar uur voor 5 minuten in huis zijn daar, smerige studentenhuizenvan alles en nogwat!
''Welk toetje zou jij zijn?''quote:Op maandag 18 juli 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb je al eerder gehospiteerd?
[..]
O, help, rare vragen. Daar ben ik zo slecht in. Dan komen er allemaal rare antwoorden uit mijn mond.
Joah.. en je komt bij de meest maffe huizen. Ik ben vaker huizen tegengekomen waar ik niet zou willen wonen dan wél zou willen wonen.quote:
Da's ook de bedoelingquote:[..]
O, help, rare vragen. Daar ben ik zo slecht in. Dan komen er allemaal rare antwoorden uit mijn mond.
Ah oke! dan is er niets aan de handquote:Op maandag 18 juli 2011 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks. Er komt gewoon een NL-kenteken op.
Dat zeg ik ouwe.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah oke! dan is er niets aan de hand
Als je tieten hebt werkt dat wellicht beter, Dean.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:29 schreef The_Dean het volgende:
"Chocolade, want hou wel van een kwakje slagroom bovenop."
Dat klinkt als een best leuke stage.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
MBO Electronica. Zat bij een bedrijfje in TV en Radio en multimedia oplossingen.
Ene dag repareerde ik een minidiscspeler van een verslaggever, dag erop hing ik bijna 50 meter hoog in een antennemast iets te vervangen. Dag erna reed ik met een presentatiepc [zo'n klein mini-pc met internetverbinding waarmee ze presentaties van hun server haalden en op het scherm toonden] en een groot LCD scherm naar het zuiden om die bij een klant te installeren terwijl ik de dag erop speakers ophing in de skyboxes van een nieuw ijshockeystadion. Zelfs een keer tijdens een radioprogramma wat wrakke kabels verwisselt.
Al met al vrij afwisselend, topje van de ijsberg
Dat zou nog uit mijn mond kunnen komen ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Welk toetje zou jij zijn?''
''Broccoli!'' ..
![]()
O, dat wordt wat. Ik ben ook niet zo kieskeurig.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah.. en je komt bij de meest maffe huizen. Ik ben vaker huizen tegengekomen waar ik niet zou willen wonen dan wél zou willen wonen.
En dan ben ik helemaal niet zo kieskeurig.
je hebt al een DMquote:Op maandag 18 juli 2011 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat zeg ik ouwe.
Kan ik jou gegevens DM'en?
Heb ikquote:Op maandag 18 juli 2011 19:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je tieten hebt werkt dat wellicht beter, Dean.
OMG idd!quote:
Ja, was echt enorm gaaf. En dan de studentenflat nog. Elke avond buiten BBQ en bier drinken met zowat de hele flat.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat klinkt als een best leuke stage.
[..]
Dat zou nog uit mijn mond kunnen komen ook.
[..]
O, dat wordt wat. Ik ben ook niet zo kieskeurig.
subtiel..quote:Op maandag 18 juli 2011 19:29 schreef The_Dean het volgende:
"Chocolade, want hou wel van een kwakje slagroom bovenop."
Vet! Wat is MIDNR?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, was echt enorm gaaf. En dan de studentenflat nog. Elke avond buiten BBQ en bier drinken met zowat de hele flat.
En veel MIDNR luisteren. Doordeweek dus gemiddeld drie uur slaap per nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |