quote:Op maandag 18 juli 2011 18:02 schreef Gideon_92 het volgende:
Hallon allemaal,
Ik ben Joosterd en kom uit de exa-sc.
En sinds vorige maand ben ik officieel student. Pasje van de han binnengekregen, met een welkomstbrief
Han in Arnhem P&A.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:06 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
slecht gejat. of ga je ook naar de han?
fucker :/![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
Bij gebrek aan EXA komt de SC jullie hier versterken. Veel plezier met elkaar![]()
En nu ga ik boodschapjes doen
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:09 schreef Pino112 het volgende:
"Eckte bazen van EXA SC nemen Stage SC over" was een betere TT.
Hallo. Hoe gaat het met u, oma Cali?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:10 schreef Californium het volgende:
OMGvoel me wel echt oud... tis nu al 7 jaar geleden dat ik mijn eerste HAN-pasje ontving
Sowieso.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:10 schreef Joosterd het volgende:
MOBLO houdt hier niet rekening met autisten die veranderingen moeilijk verwerken.
Es ist zu spät mein Freund.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:09 schreef Pino112 het volgende:
Sobierso! Wel FIPO.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:09 schreef Pino112 het volgende:
Primaquote:
Ik wacht op m'n kentekenpapieren en die moeten opschieten want woensdag ga ik op vakantiequote:
Ja, dat is mijn hobby. Het liefst graaf ik de hele dag door kuilen. Ben jij ook zo dol op het graven van kuilen?quote:
Hoe noemde je me?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:13 schreef Californium het volgende:
Je bedoelt allemaal jonkies dumpen in een topic van de oudjes? Een slecht idee???
Welnéééé.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:13 schreef Californium het volgende:
Je bedoelt allemaal jonkies dumpen in een topic van de oudjes? Een slecht idee???
Alleen voor anderen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn hobby. Het liefst graaf ik de hele dag door kuilen. Ben jij ook zo dol op het graven van kuilen?
Een jonkiequote:
Blame motorbloempje.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:13 schreef Californium het volgende:
quote:
RDW he.... traagheidquote:Op maandag 18 juli 2011 18:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wacht op m'n kentekenpapieren en die moeten opschieten want woensdag ga ik op vakantie.
Behoorlijk ja. Ik mocht wel ter plekke 130 euro afrekenen.. en een dag later kreeg ik betaalbericht voor de BPM.. maar de kentekenpapieren een beetje snel opsturen? Neeeeeeee dat dan weer nietquote:
Goed zoekenquote:Op maandag 18 juli 2011 18:15 schreef Etsu het volgende:
Ik snap iets niet. Moblo zei dat er ook een SOG-topic was, maar ik zie hem niet.
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:14 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Ik ben hier net nieuw en ze pesten me nu al
Geen idee, maar dat weten ze zelf ook niet. Ze doen maar wat.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat weten ze zelf ook niet. Ze doen maar wat.
Maar ik heb het al 2x geprobeerd, allebei geslotenquote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je mag zelfs je eigen forum beginnen. Ik zou zeggen: leef je uit!
SC is geen forumquote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar ik heb het al 2x geprobeerd, allebei gesloten
Nee, ik bedoelde dat we dan samen kuilen kunnen gaan graven.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In die kuil? Naar het schijnt, ja. Voordat ik hem weer dichtgooi met zand.
Misschien vinden ze dat je faalt!quote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar ik heb het al 2x geprobeerd, allebei gesloten
Hoe oud zijn jullie dan? 30+?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef Californium het volgende:
Is jonkie zeggen pesten ja? Je komt net van de middelbare school... How Cuteen? ga je lekker zonder je papsie en mamsie wonen vanaf volgend jaar? Wat schattig.... moet je wel leren eieren bakken enzo
Typische reactie weer wel, krijg je als je mod wordt een cursus om zo vaag mogelijk te reageren?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je mag zelfs je eigen forum beginnen. Ik zou zeggen: leef je uit!
Oh, ik dacht jou in die kuil gooien. 't Is maar goed dat dat misverstand op tijd geconstateerd is.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat we dan samen kuilen kunnen gaan graven.
De hint. Je snapt hem niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Typische reactie weer wel, krijg je als je mod wordt een cursus om zo vaag mogelijk te reageren?
quote:
Moblo zegt dat mensen die geen stage lopen, hier ook postenquote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Is het niet een beetje onbeleefd hier te "spammen", aangezien wij geen stage lopen?
Toch wel, ik geef er alleen niets om.quote:
dan ben je 24/25/26quote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat nog net niet... maar dat tijd dat ik van middelbare school af kwam is toch al 7 jaar geleden
Dan moet je niet net doen alsof je hem niet snapt hèquote:Op maandag 18 juli 2011 18:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch wel, ik geef er alleen niets om.
IK! Ik loop stage bij Rovaquote:Op maandag 18 juli 2011 18:20 schreef Renesite het volgende:
Wie van jullie lopen hier stage? Vingers opsteken!!!
Ik voel me hier echt zo'n indringer.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Is het niet een beetje onbeleefd hier te "spammen", aangezien wij geen stage lopen?
That's not the point.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:20 schreef Renesite het volgende:
Wie van jullie lopen hier stage? Vingers opsteken!!!
Inderdaad!quote:Op maandag 18 juli 2011 18:20 schreef Etsu het volgende:
IK ZEI HET TOCH, WE ZOUDEN NIET WORDEN GEACCEPTEERD
reden meer voor een eigen EXA-SC
quote:
Zo oud ook wel weer nietquote:
1 manier om achter te komen!quote:Op maandag 18 juli 2011 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onwaar. Je weet niet of diegene is gezakt of eens is blijven zitten.
Wie?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:21 schreef Renesite het volgende:
Jullie gaan gewoooon jullie best even doen okee
Allebei, wij moeten aan jullie wennen en jullie moeten ons accepteren.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allebei, wij moeten aan jullie wennen en jullie mogen ons accepteren.
Ik zie dat topic nergens.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, oké.![]()
Is het trouwens niet een beter idee om de EXA SC naar de SOG SC te laten gaan?
Topicreeks: SOG - Studie Ontwijkend Gedragquote:Op maandag 18 juli 2011 18:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo oud ook wel weer nietEN ik loop geen stage! Maar over paar maanden wel weer!
Tevens kunnen jullie ook terecht in SOG SC... ISDATZO! doe is een linkje?
DIE JONKIES NOEMEN ME OUDquote:Op maandag 18 juli 2011 18:21 schreef Renesite het volgende:
Jullie gaan gewoooon jullie best even doen okee
Ja, of ons gewoon een eigen SC geven, ik zie eigenlijk geen reden om dat niet te doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, oké.![]()
Is het trouwens niet een beter idee om de EXA SC naar de SOG SC te laten gaan?
Wellicht moeten jullie dan ook lief doen en niet spammen 'k 'k 'k?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allebei, wij moeten aan jullie wennen en jullie moeten ons accepteren.
HEY NOU NIET ZO DOEN HE MANNEKE, DENK EROM.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wellicht moeten jullie dan ook lief doen en niet spammen 'k 'k 'k?Niet als een stel dolle dwazen in een porseleinkast als Stage-SC
Stuur ons dan ook niet naar deze SC.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wellicht moeten jullie dan ook lief doen en niet spammen 'k 'k 'k?Niet als een stel dolle dwazen in een porseleinkast als Stage-SC
Ertussen is chillen, op vakantie gaan, zuipen, nachtbagger #onzquote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Water123 het volgende:
Er is een topic voor examens en voor studeren, maar ertussen dan????
Liever een eigen SC ja, maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Zo vallen we andere slowchatters maar lastig.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, of ons gewoon een eigen SC geven, ik zie eigenlijk geen reden om dat niet te doen.
Dat.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stuur ons dan ook niet naar deze SC.
Je weet gewoon uit het verleden dat zoiets meestal niet werkt.
Moet je werken.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Water123 het volgende:
Er is een topic voor examens en voor studeren, maar ertussen dan????
Nee wij moeten elkaar nog steunen tot we weer de brugklassers van de hogeschool zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ertussen is chillen, op vakantie gaan, zuipen, nachtbagger #onz
Jawel, recentelijk nog in een slowchat in het subforum 'RLS'. GCSC is toentertijd (ow wat ben ik oud) ook omgebombareerd. Dus gewoon lief doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stuur ons dan ook niet naar deze SC.
Je weet gewoon uit het verleden dat zoiets meestal niet werkt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:25 schreef Etsu het volgende:
EXA Gangsters: [SOG SC #13] Waar slechte voorbereiding je de kop kost
Laten we daar verder gaan. Hebben de oudjes () en de jonkies (
) hun zin.
Jezus, dus één keer werkt het wel, en twintig keer werkt het niet. Dus werkt het altijd. Goede denkwijze wel, meer van dit graag.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel, recentelijk nog in een slowchat in het subforum 'RLS'. GCSC is toentertijd (ow wat ben ik oud) ook omgebombareerd. Dus gewoon lief doen.
Etsu..quote:Op maandag 18 juli 2011 18:25 schreef Etsu het volgende:
EXA Gangsters: [SOG SC #13] Waar slechte voorbereiding je de kop kost
Laten we daar verder gaan. Hebben de oudjes () en de jonkies (
) hun zin.
Ja, maar dan zit jij er ook in.quote:
Je moeder, ja.quote:
Uitzondering bevestigd de regel?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jezus, dus één keer werkt het wel, en twintig keer werkt het niet. Dus werkt het altijd. Goede denkwijze wel, meer van dit graag.
Moblo moet eens leren haar niet overal mee te bemoeien en niet alles voor iedereen willen bepalen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moblo zegt dat mensen die geen stage lopen, hier ook posten
Mooi! Ik ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:28 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Ik zit nog in de adolecente fase van mijn leven!
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moblo moet eens leren haar niet overal mee te bemoeien en niet alles voor iedereen willen bepalen.
Ik ga de nieuwkomers nog niet afzeiken, want ken ze niet, maar ik vind dit een volstrekt belachelijke actie.
We hebben gevochten voor de Stage SC, er zijn bans gevallen, rellen geschopt, we zijn op de barricades gegaan voor de Stage SC... en nu word het eigenhandig door zo'n arrogante [...] weer in een klap gebombardeerd tot SES SC? Was dat hele gezeik een tijd geleden voor niks? Of krijgen we dat weer?
Ik snap echt niet wat voor bullshit dit nou weer is.
EXA heeft niks met stage te maken. Die nu examen hebben gedaan zijn nog minstens een jaar verwijderd van hun stage, of hoeven eerste jaren nog niet stage te lopen. De mensen die hier zijn hébben het al gedaan, zijn er bijna aan toe of zijn momenteel aan het stagelopen.
Maarja, de mods bepalen bevelen.
Kuchquote:
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat. Nou niet doen alsof je géén gangster bent hè [ afbeelding ].
Wat quote je mij nou?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Kuch
Het forum is voor iedereen.
Van Danny, voor Danny. En wij moeten ons maar schikken in wat er word bepaald.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Kuch
Het forum is voor iedereen.
That's not the point.quote:
SOG SC.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:31 schreef Ezell het volgende:
Mods en 'oudjes', waar vallen we jullie het minst lastig? Stage SC of SOG SC?
Oh damnquote:
Let's not go there.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef Gideon_92 het volgende:
Waarom kan er dan geen SES SC komen? dan zit je ook niet met dit probleem van welke SC wij moeten kiezen als 'nieuwelingen'
hehe, helaas studeer ik niet meer.. en WOG klinkt op zich wel ok, maar moet ook een hypotheek betalenquote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Etsu het volgende:
SOG is een goed idee eigenlijk, is helemaal dood namelijk
SOG SC is een overleden SC. maar wees lief voor de SOG'ers die even lekker willen zeuren over hun studeren.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:31 schreef Ezell het volgende:
Mods en 'oudjes', waar vallen we jullie het minst lastig? Stage SC of SOG SC?
Zoiets ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef Californium het volgende:
Iedereen is in principe welkom hier (vind ik), alleen zo'n druk SC ineens laten fuseren met Stage SC is denk ik niet zo snel haalbaar. Wij worden overspoelt en zij voelen zich niet welkom...
Just my 2 cents....
Laten de titel van deze slowchat eens aanpassen.quote:
Point made.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:34 schreef PieterBas het volgende:
De meeste stagiaires zijn om dit moment ook geen stagiaires, laat staan studenten/scholieren
Die was er. Maar wij wilden onze Stage SC houden, en omdat er geen twee SC's mochten zijn kwam altijd iedereen hier.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef Gideon_92 het volgende:
Waarom kan er dan geen SES SC komen? dan zit je ook niet met dit probleem van welke SC wij moeten kiezen als 'nieuwelingen'
Volgend jaar ga ik weer studeren hooooorquote:Op maandag 18 juli 2011 18:34 schreef PieterBas het volgende:
De meeste stagiaires zijn om dit moment ook geen stagiaires, laat staan studenten/scholieren
Tevens dit bij mijn vorige post!quote:Op maandag 18 juli 2011 18:34 schreef PieterBas het volgende:
Waarom niet? Nu is het juist de tijd.quote:
Oké! Nou ja, dan ga ik wel daarheen. Een SC waar ik niet zo welkom ben is ook niet leuk.quote:
Hmm, oké. Bedankt voor de info.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
SOG SC is een overleden SC. maar wees lief voor de SOG'ers die even lekker willen zeuren over hun studeren.
Wij bieden jullie de keuze om lekker de SCen in SES. Een vrij algemene slowchat is de 'Stage-SC'. Vervoeg je daar!
Maar als jullie zeggen 'SOG' dan is het prima. Maar SOG wordt nu vooral gezien als een plek om tijdens het studeren eventjes wat te klagen en soms vragen te stellen over dingen en zulks. Elitair zitten doen heb ik daar een broertje dood aan. Laagdrempelig is de SOG en daarmee is de kous af
Ik iig wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:34 schreef PieterBas het volgende:
Begin je weer?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laten de titel van deze slowchat eens aanpassen.
Waarom is Zweden niet goed voor je?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:35 schreef PieterBas het volgende:
pff, dat Zweden is echt niet goed voor je.
Nederland ook niet, maar dat kwam doordat het regende.. en vooral het moment dat je met je koffer Schiphol uitloopt
Precies. Ik ga ook naar SOG.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké! Nou ja, dan ga ik wel daarheen. Een SC waar ik niet zo welkom ben is ook niet leuk.
[..]
Hmm, oké. Bedankt voor de info.
Blond, blond, blond....quote:
Eyecandy.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef Renesite het volgende:
Elitair zitten doen heb ik daar een broertje dood aan. Laagdrempelig is de SOG en daarmee is de kous af
Krijg het gevoel dat jullie mensen die ooit op een plek voor een bepaalde tijd stage hebben gelopen, bij een bedrijf werken om te leren, erg elitair gaan doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:35 schreef The_Dean het volgende:
Ik blijf dat een achterlijk iets vinden. Zoals ik zei, niks ten nadele van jullie, maar iedereen die hier zit heeft ooit met stage te maken gehad en is gezellig blijven hangen om de kennis te delen met diegenen die die kennis en gezelligheid zoeken. Jullie EXA's hebben hier nog lang niet mee te maken en zijn veel beter af in een andere [SOG] SC dan deze.
Check.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laten de titel van deze slowchat eens aanpassen.
quote:
Als het je niet bevalt hoef je niet te blijven hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:37 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
[..]
Krijg het gevoel dat jullie mensen die ooit op een plek voor een bepaalde tijd stage hebben gelopen, bij een bedrijf werken om te leren, erg elitair gaan doen.
*petsquote:Op maandag 18 juli 2011 18:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt hoef je niet te blijven hoor.
Nog 1 keer:quote:Op maandag 18 juli 2011 18:37 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
[..]
Krijg het gevoel dat jullie mensen die ooit op een plek voor een bepaalde tijd stage hebben gelopen, bij een bedrijf werken om te leren, erg elitair gaan doen.
Ik elitair, dat zal het zijn jaquote:Op maandag 18 juli 2011 18:37 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
[..]
Snap(pen) ik/we, maar we mogen geen eigen SC en we hebben toch 3,5 maand bij elkaar gezeten, dus we moeten toch iets...quote:Op maandag 18 juli 2011 18:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Nog 1 keer:
Jullie zijn welkom! Echt!
Maar jullie nemen boem pats ineens het topic over! De meesten kennen elkaar hier al en ook al heeel erg lang! Heeft niets met elitair te maken....
Kijk mods... vraag je toch echt eens af waarom er niet meer dan een SC mogelijk is.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Snap(pen) ik/we, maar we mogen geen eigen SC en we hebben toch 3,5 maand bij elkaar gezeten, dus we moeten toch iets...
Niet zo invasief die topic binnen vallen? Rustig beginnen met je voorstellen?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Snap(pen) ik/we, maar we mogen geen eigen SC en we hebben toch 3,5 maand bij elkaar gezeten, dus we moeten toch iets...
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:51 schreef Californium het volgende:
DUS! iedereen die hier wil blijven! doe eens voorstellen!! Waar kom je vandaan? welke opleiding ga je doen? ga je op kamers? Moet je stage lopen in de toekomst? Enz enz.
Noem je me nu oudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Voorstellenquote:
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:51 schreef Californium het volgende:
DUS! iedereen die hier wil blijven! doe eens voorstellen!! Waar kom je vandaan? welke opleiding ga je doen? ga je op kamers? Moet je stage lopen in de toekomst? Enz enz.
Hoi Isdatzoquote:Op maandag 18 juli 2011 18:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hallo ik ben Isdatzo. Dawast.
Zo goed?
Dat heb ik al op pagina 1 gedaan! Maar ja, dan nog maar een keertje!quote:
Eindhoveuhhhhhhhhhhh. Geowetenschappen. Inquote:Op maandag 18 juli 2011 18:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoi Isdatzo
Waar kom je vandaan? wat ga jij volgend jaar studeren?
Ja! Welkomquote:Op maandag 18 juli 2011 18:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat heb ik al op pagina 1 gedaan! Maar ja, dan nog maar een keertje!
Ik ben dus achttien jaar oud. Dit schooljaar heb ik mijn havo-diploma behaald (hiervoor vmbo-diploma). Volgend schooljaar begin ik aan de studie HBO Journalistiek aan de Hogeschool Utrecht. Ik heb er onwijs veel zin in. O ja, ik woon in de buurt van Amsterdam. Is dit goed?
Succesquote:Op maandag 18 juli 2011 18:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat heb ik al op pagina 1 gedaan! Maar ja, dan nog maar een keertje!
Ik ben dus achttien jaar oud. Dit schooljaar heb ik mijn havo-diploma behaald (hiervoor vmbo-diploma). Volgend schooljaar begin ik aan de studie HBO Journalistiek aan de Hogeschool Utrecht. Ik heb er onwijs veel zin in. O ja, ik woon in de buurt van Amsterdam. Is dit goed?
Ik heb Dean ook geen welkom gegeven.quote:
Jij? Post jij eerst maar een filmpje van je brommer.quote:
Welkomquote:Op maandag 18 juli 2011 18:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eindhoveuhhhhhhhhhhh. Geowetenschappen. InUtrecht
.
Bedankt.quote:
Ik ben van plan om zo snel mogelijk een kamer te vinden, omdat reizen mij niets lijkt. Dan moet ik ruim drie uur per dag reizen en dat is niet zo fijn met wagenziekte.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja! WelkomIk neem aan dat je niet op en neer gaat reizen?
Of is amsterdam - Utrecht nog wel te doen?
Bedankt! Jij ook. Geen idee met wat, maar jij ook succes.quote:
Foto kan welquote:Op maandag 18 juli 2011 19:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij? Post jij eerst maar een filmpje van je brommer.
Een trein is toch geen wagen?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Ik ben van plan om zo snel mogelijk een kamer te vinden, omdat reizen mij niets lijkt. Dan moet ik ruim drie uur per dag reizen en dat is niet zo fijn met wagenziekte.
[..]
Bedankt! Jij ook. Geen idee met wat, maar jij ook succes.
Eh, ja nee zoietsquote:Op maandag 18 juli 2011 19:01 schreef Californium het volgende:
[..]
WelkomGeowetenschappen???????????????????
Whut? Iets met aardrijkskunde ofzo?
Mag ik eens een rondje doen?quote:
Lijkt me een goed plan!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Ik ben van plan om zo snel mogelijk een kamer te vinden, omdat reizen mij niets lijkt. Dan moet ik ruim drie uur per dag reizen en dat is niet zo fijn met wagenziekte.
[..]
Bedankt! Jij ook. Geen idee met wat, maar jij ook succes.
Nee, was 't maar een wagen. Dan stopte 'ie wél voor de deur en had géén vertragingquote:
Gesundheit!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!Al druk bezig met hospiteren?
Ga met de brommer, kan je tijd inhalenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, was 't maar een wagen. Dan stopte 'ie wél voor de deur en had géén vertraging.
Er zit nog niet eens een kenteken op en er hebben al 4 mensen op geredenquote:
Wat dan precies?quote:
Het is niet veel anders dan een scooter toch? Dacht ik al. Komt goedquote:Op maandag 18 juli 2011 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er zit nog niet eens een kenteken op en er hebben al 4 mensen op gereden.
Ja sure dus.
quote:
Ik ben eerder!quote:
Doen we samen een rondje, ik rij.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ben eerder!
Ik heb al een jaar geleden al gevraagd
Hoiquote:Op maandag 18 juli 2011 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er zit nog niet eens een kenteken op en er hebben al 4 mensen op gereden.
Ja sure dus.
't Is vrij breed. In principe van 't binnenste van de aarde tot aan waar de atmosfeer ophoudt. Bij beroepen kan je denken aan wetenschappelijk onderzoek maar ook bij ingenieursbureau of oliemaatschappij, etc etc.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat dan precies?Ik vraag me serieus af wat je daar precies mee doet?
Dealquote:
Welkom Sam.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Hallo, nog een invader uit EXA hier..
In september 18 jaar en gaat in Nijmegen aan de Radboud (Medische) Biologie studeren!
Halootjes
Hoiquote:Op maandag 18 juli 2011 19:05 schreef samthegreat5 het volgende:
In september 18 jaar en gaat in Nijmegen aan de Radboud (Medische) Biologie studeren!
Halootjes
Ruim 200 in z'n 2quote:Op maandag 18 juli 2011 19:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is niet veel anders dan een scooter toch? Dacht ik al. Komt goed
Haha, echtquote:Op maandag 18 juli 2011 19:05 schreef Californium het volgende:
[..]
HoiIk ben van de verzekeringsmaatschappij!
In principe ben je een soort Barney. Niemand weet wat je precies doet, maar je verdiend bakken met geld.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is vrij breed. In principe van 't binnenste van de aarde tot aan waar de atmosfeer ophoudt. Bij beroepen kan je denken aan wetenschappelijk onderzoek maar ook bij ingenieursbureau of oliemaatschappij, etc etc.
O hai! Leuk! Ik ga in september aan mijn master medisch biologie beginnenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Halootjes
Leukquote:Op maandag 18 juli 2011 19:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is vrij breed. In principe van 't binnenste van de aarde tot aan waar de atmosfeer ophoudt. Bij beroepen kan je denken aan wetenschappelijk onderzoek maar ook bij ingenieursbureau of oliemaatschappij, etc etc.
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ben eerder!
Ik heb al een jaar geleden al gevraagd
Hey, oh leuk! Dan heb ik iemand die ik kan lastig vallen met vragenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:07 schreef Californium het volgende:
[..]
O hai! Leuk! Ik ga in september aan mijn master medisch biologie beginnenDus toffe opleiding
Ga je in Nijmegen wonen?
Ik heb al bij m'n ex-werkgever afgesproken dat ik daar een olieveld onder 't gebouw ga vinden.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In principe ben je een soort Barney. Niemand weet wat je precies doet, maar je verdiend bakken met geld.
Jaquote:
Welke?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:08 schreef Californium het volgende:
[..]
JaIk werk nu al bijna 2 jaar bij de service afdeling van een verzekeringsmaatschappij
Voor mij wel.quote:
Nog niet. Ik weet pas sinds donderdag dat ik door de loting ben gekomen. Vanavond ga ik beginnen met het kijken naar kamers. Hopelijk lukt het om wat te vinden, maar daar reken ik maar niet op. Het is tenslotte Utrecht.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!Al druk bezig met hospiteren?
Stel voor mij eens een offerte opquote:Op maandag 18 juli 2011 19:08 schreef Californium het volgende:
[..]
JaIk werk nu al bijna 2 jaar bij de service afdeling van een verzekeringsmaatschappij
Makje dus, thanks.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ruim 200 in z'n 2. Maar idd, gewoon gas geven en dan komt alles goed
. 190 pk ofzo
.
Ik hoop dat ik ze kan beantwoorden want heb zelf nooit de bachelor Medisch biologie gedaan (op enkele vakken naquote:Op maandag 18 juli 2011 19:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey, oh leuk! Dan heb ik iemand die ik kan lastig vallen met vragen.. at last.
Ja, het plan is wel om in Nijmegen te gaan wonen, ben nu bezig met een kamer zoeken.
Ik ga nu ff douchen, net terug van 't hardlopen. Daarna zal ik het lastig vallen met vragen commencen..![]()
Niet zo op internetquote:
Nog ff: wat voor HBO bachelor heb je gedaan? HLO toevallig?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ze kan beantwoorden want heb zelf nooit de bachelor Medisch biologie gedaan (op enkele vakken naIk ben een HBO instromer
Maar ik kan wel allen beantwoorden over Nijmegen en de intro enzoAl meer dan 5 jaar een Nijmegenaar!
Omschrijf het logoquote:
Klopt! Klopt! maar als je leuk genoeg bent kun je altijd een kamer vinden!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voor mij wel.
[..]
Nog niet. Ik weet pas sinds donderdag dat ik door de loting ben gekomen. Vanavond ga ik beginnen met het kijken naar kamers. Hopelijk lukt het om wat te vinden, maar daar reken ik maar niet op. Het is tenslotte Utrecht.
toevallig wel ja! Aan de HAN in Nijmegen!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nog ff: wat voor HBO bachelor heb je gedaan? HLO toevallig?
Ooh.. guessing-skillz.. brbquote:Op maandag 18 juli 2011 19:12 schreef Californium het volgende:
[..]
toevallig wel ja! Aan de HAN in Nijmegen!
Welke van de 8 ofzo?quote:
Als je maar een lekker ding bent bedoel je?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt! Klopt! maar als je leuk genoeg bent kun je altijd een kamer vinden!
Nee, moest nog even wennen aan mijn nieuwe telefoon... foto's hadden vaak een duim eropquote:
Uit mijn hoofd?quote:
Hahaquote:Op maandag 18 juli 2011 19:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, moest nog even wennen aan mijn nieuwe telefoon... foto's hadden vaak een duim erop
Laten we dat maar hopen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt! Klopt! maar als je leuk genoeg bent kun je altijd een kamer vinden!
Ligt aan je potentiele huisgenotenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Laten we dat maar hopen.Maar ja, ik denk dat ik wel een vrij rustige huisgenote zijn. Is dat een voordeel?
Neequote:Op maandag 18 juli 2011 19:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je maar een lekker ding bent bedoel je?
Niet dat ik veel verstand heb van kamers vinden hoor, maar kan me zo voorstellen dat jongens eerder een kamer geven aan een leuk meisje dan aan een bleke behaarde WoW'er van 200kg.
Ehm... 2000 euroquote:
Oh, werk jij bij die.quote:
Vind je? Ik had sociaal contactgestoorde huisgenoten... Dat is niet echt een genot om mee samen te moeten wonen hoor!quote:
quote:
quote:
Hmm, oké. Ik vind het wel spannend hoor, dat hospiteren. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet verwachten.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt aan je potentiele huisgenoten
Nou, ben wel benieuwd eigenlijk. De laagste met fatsoenlijke voorwaarden is 60 euro per maand.. en dat vind ik nog steeds vrij veel.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet ik niet... ik maak zelden offertes aangezien we daar een apart afdeling voor hebben
maar als je het perse wil weten wil ik je wel dm-en enzulks
Vooral veel kansloosheid.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Hmm, oké. Ik vind het wel spannend hoor, dat hospiteren. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet verwachten.
Ze vertelde mij ooit een keer dat ze 2 verschillende sokken aan had... toen ik haarquote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef The_Dean het volgende:
Lekker rustig toch?
Maar je hebt gelijk hoor
Haha, ergens wel een beetje schattigquote:Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze vertelde mij ooit een keer dat ze 2 verschillende sokken aan had... toen ik haaraankeek vertelde ze me dat ze dat vertelde omdat ze niet wist waar ze het over moest hebben en tranen sprongen in haar ogen
![]()
Ik kan je er verder niet mee helpen, totaal geen ervaring mee. Ben vanuit mijn ouders huis eerst een half jaar op kamers geweest in Denemarken voor stage, en daarna na even bij mijn ouders gezeten te hebben kreeg ik een huurhuisquote:Op maandag 18 juli 2011 19:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Hmm, oké. Ik vind het wel spannend hoor, dat hospiteren. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet verwachten.
Ik vind haar schattig.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze vertelde mij ooit een keer dat ze 2 verschillende sokken aan had... toen ik haaraankeek vertelde ze me dat ze dat vertelde omdat ze niet wist waar ze het over moest hebben en tranen sprongen in haar ogen
![]()
Jouw smaak.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha, ergens wel een beetje schattig.
Dat sowieso, het is Utrecht.quote:
Gaaf, Denemarken.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan je er verder niet mee helpen, totaal geen ervaring mee. Ben vanuit mijn ouders huis eerst een half jaar op kamers geweest in Denemarken voor stage, en daarna na even bij mijn ouders gezeten te hebben kreeg ik een huurhuis
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is dat ik niet wil trouwen... maar anders had ik je gevraagd!
Rare vragen van je potentiele nieuwe huisgenoten (welk toetje zou je zijn en waarom?). Treinritjes van een paar uur voor 5 minuten in huis zijn daar, smerige studentenhuizenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
quote:
Heb je de motor helemaal zelf in elkaar gezet of alleen opgeknapt?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, ben wel benieuwd eigenlijk. De laagste met fatsoenlijke voorwaarden is 60 euro per maand.. en dat vind ik nog steeds vrij veel.
Geen van beide.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb je de motor helemaal zelf in elkaar gezet of alleen opgeknapt?
wat dan wel?quote:
MBO Electronica. Zat bij een bedrijfje in TV en Radio en multimedia oplossingen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat sowieso, het is Utrecht.
[..]
Gaaf, Denemarken.Wat voor opleiding deed/doe je?
Heb je al eerder gehospiteerd?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Utrecht is tof. Hospiteren is kut.
Ik zoek ook nog woonruimte in Utrecht helaas.
O, help, rare vragen. Daar ben ik zo slecht in. Dan komen er allemaal rare antwoorden uit mijn mond.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Rare vragen van je potentiele nieuwe huisgenoten (welk toetje zou je zijn en waarom?). Treinritjes van een paar uur voor 5 minuten in huis zijn daar, smerige studentenhuizenvan alles en nogwat!
''Welk toetje zou jij zijn?''quote:Op maandag 18 juli 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb je al eerder gehospiteerd?
[..]
O, help, rare vragen. Daar ben ik zo slecht in. Dan komen er allemaal rare antwoorden uit mijn mond.
Joah.. en je komt bij de meest maffe huizen. Ik ben vaker huizen tegengekomen waar ik niet zou willen wonen dan wél zou willen wonen.quote:
Da's ook de bedoelingquote:[..]
O, help, rare vragen. Daar ben ik zo slecht in. Dan komen er allemaal rare antwoorden uit mijn mond.
Ah oke! dan is er niets aan de handquote:Op maandag 18 juli 2011 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks. Er komt gewoon een NL-kenteken op.
Dat zeg ik ouwe.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah oke! dan is er niets aan de hand
Als je tieten hebt werkt dat wellicht beter, Dean.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:29 schreef The_Dean het volgende:
"Chocolade, want hou wel van een kwakje slagroom bovenop."
Dat klinkt als een best leuke stage.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
MBO Electronica. Zat bij een bedrijfje in TV en Radio en multimedia oplossingen.
Ene dag repareerde ik een minidiscspeler van een verslaggever, dag erop hing ik bijna 50 meter hoog in een antennemast iets te vervangen. Dag erna reed ik met een presentatiepc [zo'n klein mini-pc met internetverbinding waarmee ze presentaties van hun server haalden en op het scherm toonden] en een groot LCD scherm naar het zuiden om die bij een klant te installeren terwijl ik de dag erop speakers ophing in de skyboxes van een nieuw ijshockeystadion. Zelfs een keer tijdens een radioprogramma wat wrakke kabels verwisselt.
Al met al vrij afwisselend, topje van de ijsberg
Dat zou nog uit mijn mond kunnen komen ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Welk toetje zou jij zijn?''
''Broccoli!'' ..
![]()
O, dat wordt wat. Ik ben ook niet zo kieskeurig.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah.. en je komt bij de meest maffe huizen. Ik ben vaker huizen tegengekomen waar ik niet zou willen wonen dan wél zou willen wonen.
En dan ben ik helemaal niet zo kieskeurig.
je hebt al een DMquote:Op maandag 18 juli 2011 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat zeg ik ouwe.
Kan ik jou gegevens DM'en?
Heb ikquote:Op maandag 18 juli 2011 19:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je tieten hebt werkt dat wellicht beter, Dean.
OMG idd!quote:
Ja, was echt enorm gaaf. En dan de studentenflat nog. Elke avond buiten BBQ en bier drinken met zowat de hele flat.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat klinkt als een best leuke stage.
[..]
Dat zou nog uit mijn mond kunnen komen ook.
[..]
O, dat wordt wat. Ik ben ook niet zo kieskeurig.
subtiel..quote:Op maandag 18 juli 2011 19:29 schreef The_Dean het volgende:
"Chocolade, want hou wel van een kwakje slagroom bovenop."
Vet! Wat is MIDNR?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, was echt enorm gaaf. En dan de studentenflat nog. Elke avond buiten BBQ en bier drinken met zowat de hele flat.
En veel MIDNR luisteren. Doordeweek dus gemiddeld drie uur slaap per nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |