That's not the point.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:20 schreef Renesite het volgende:
Wie van jullie lopen hier stage? Vingers opsteken!!!
Inderdaad!quote:Op maandag 18 juli 2011 18:20 schreef Etsu het volgende:
IK ZEI HET TOCH, WE ZOUDEN NIET WORDEN GEACCEPTEERD
reden meer voor een eigen EXA-SC
quote:
Zo oud ook wel weer nietquote:
1 manier om achter te komen!quote:Op maandag 18 juli 2011 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onwaar. Je weet niet of diegene is gezakt of eens is blijven zitten.
Wie?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:21 schreef Renesite het volgende:
Jullie gaan gewoooon jullie best even doen okee
Allebei, wij moeten aan jullie wennen en jullie moeten ons accepteren.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allebei, wij moeten aan jullie wennen en jullie mogen ons accepteren.
Ik zie dat topic nergens.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, oké.![]()
Is het trouwens niet een beter idee om de EXA SC naar de SOG SC te laten gaan?
Topicreeks: SOG - Studie Ontwijkend Gedragquote:Op maandag 18 juli 2011 18:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo oud ook wel weer nietEN ik loop geen stage! Maar over paar maanden wel weer!
Tevens kunnen jullie ook terecht in SOG SC... ISDATZO! doe is een linkje?
DIE JONKIES NOEMEN ME OUDquote:Op maandag 18 juli 2011 18:21 schreef Renesite het volgende:
Jullie gaan gewoooon jullie best even doen okee
Ja, of ons gewoon een eigen SC geven, ik zie eigenlijk geen reden om dat niet te doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, oké.![]()
Is het trouwens niet een beter idee om de EXA SC naar de SOG SC te laten gaan?
Wellicht moeten jullie dan ook lief doen en niet spammen 'k 'k 'k?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allebei, wij moeten aan jullie wennen en jullie moeten ons accepteren.
HEY NOU NIET ZO DOEN HE MANNEKE, DENK EROM.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wellicht moeten jullie dan ook lief doen en niet spammen 'k 'k 'k?Niet als een stel dolle dwazen in een porseleinkast als Stage-SC
Stuur ons dan ook niet naar deze SC.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wellicht moeten jullie dan ook lief doen en niet spammen 'k 'k 'k?Niet als een stel dolle dwazen in een porseleinkast als Stage-SC
Ertussen is chillen, op vakantie gaan, zuipen, nachtbagger #onzquote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Water123 het volgende:
Er is een topic voor examens en voor studeren, maar ertussen dan????
Liever een eigen SC ja, maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Zo vallen we andere slowchatters maar lastig.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, of ons gewoon een eigen SC geven, ik zie eigenlijk geen reden om dat niet te doen.
Dat.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stuur ons dan ook niet naar deze SC.
Je weet gewoon uit het verleden dat zoiets meestal niet werkt.
Moet je werken.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Water123 het volgende:
Er is een topic voor examens en voor studeren, maar ertussen dan????
Nee wij moeten elkaar nog steunen tot we weer de brugklassers van de hogeschool zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ertussen is chillen, op vakantie gaan, zuipen, nachtbagger #onz
Jawel, recentelijk nog in een slowchat in het subforum 'RLS'. GCSC is toentertijd (ow wat ben ik oud) ook omgebombareerd. Dus gewoon lief doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stuur ons dan ook niet naar deze SC.
Je weet gewoon uit het verleden dat zoiets meestal niet werkt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:25 schreef Etsu het volgende:
EXA Gangsters: [SOG SC #13] Waar slechte voorbereiding je de kop kost
Laten we daar verder gaan. Hebben de oudjes () en de jonkies (
) hun zin.
Jezus, dus één keer werkt het wel, en twintig keer werkt het niet. Dus werkt het altijd. Goede denkwijze wel, meer van dit graag.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel, recentelijk nog in een slowchat in het subforum 'RLS'. GCSC is toentertijd (ow wat ben ik oud) ook omgebombareerd. Dus gewoon lief doen.
Etsu..quote:Op maandag 18 juli 2011 18:25 schreef Etsu het volgende:
EXA Gangsters: [SOG SC #13] Waar slechte voorbereiding je de kop kost
Laten we daar verder gaan. Hebben de oudjes () en de jonkies (
) hun zin.
Ja, maar dan zit jij er ook in.quote:
Je moeder, ja.quote:
Uitzondering bevestigd de regel?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jezus, dus één keer werkt het wel, en twintig keer werkt het niet. Dus werkt het altijd. Goede denkwijze wel, meer van dit graag.
Moblo moet eens leren haar niet overal mee te bemoeien en niet alles voor iedereen willen bepalen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moblo zegt dat mensen die geen stage lopen, hier ook posten
Mooi! Ik ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:28 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Ik zit nog in de adolecente fase van mijn leven!
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moblo moet eens leren haar niet overal mee te bemoeien en niet alles voor iedereen willen bepalen.
Ik ga de nieuwkomers nog niet afzeiken, want ken ze niet, maar ik vind dit een volstrekt belachelijke actie.
We hebben gevochten voor de Stage SC, er zijn bans gevallen, rellen geschopt, we zijn op de barricades gegaan voor de Stage SC... en nu word het eigenhandig door zo'n arrogante [...] weer in een klap gebombardeerd tot SES SC? Was dat hele gezeik een tijd geleden voor niks? Of krijgen we dat weer?
Ik snap echt niet wat voor bullshit dit nou weer is.
EXA heeft niks met stage te maken. Die nu examen hebben gedaan zijn nog minstens een jaar verwijderd van hun stage, of hoeven eerste jaren nog niet stage te lopen. De mensen die hier zijn hébben het al gedaan, zijn er bijna aan toe of zijn momenteel aan het stagelopen.
Maarja, de mods bepalen bevelen.
Kuchquote:
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat. Nou niet doen alsof je géén gangster bent hè [ afbeelding ].
Wat quote je mij nou?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Kuch
Het forum is voor iedereen.
Van Danny, voor Danny. En wij moeten ons maar schikken in wat er word bepaald.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Kuch
Het forum is voor iedereen.
That's not the point.quote:
SOG SC.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:31 schreef Ezell het volgende:
Mods en 'oudjes', waar vallen we jullie het minst lastig? Stage SC of SOG SC?
Oh damnquote:
Let's not go there.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef Gideon_92 het volgende:
Waarom kan er dan geen SES SC komen? dan zit je ook niet met dit probleem van welke SC wij moeten kiezen als 'nieuwelingen'
hehe, helaas studeer ik niet meer.. en WOG klinkt op zich wel ok, maar moet ook een hypotheek betalenquote:Op maandag 18 juli 2011 18:23 schreef Etsu het volgende:
SOG is een goed idee eigenlijk, is helemaal dood namelijk
SOG SC is een overleden SC. maar wees lief voor de SOG'ers die even lekker willen zeuren over hun studeren.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:31 schreef Ezell het volgende:
Mods en 'oudjes', waar vallen we jullie het minst lastig? Stage SC of SOG SC?
Zoiets ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef Californium het volgende:
Iedereen is in principe welkom hier (vind ik), alleen zo'n druk SC ineens laten fuseren met Stage SC is denk ik niet zo snel haalbaar. Wij worden overspoelt en zij voelen zich niet welkom...
Just my 2 cents....
Laten de titel van deze slowchat eens aanpassen.quote:
Point made.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:34 schreef PieterBas het volgende:
De meeste stagiaires zijn om dit moment ook geen stagiaires, laat staan studenten/scholieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |