Begin toch een beetje spijt te krijgen dat ik niet voor Oslo gekozen hebquote:
Kut voor je!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Begin toch een beetje spijt te krijgen dat ik niet voor Oslo gekozen heb
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kut voor je!
Maar Stockholm is wat dat betreft ook niet heel verkeerd kan ik je uit ervaring vertellen.
quote:Belastingdienst Limburg
Kantoor Roermond
Betaalbericht BPM
Geachte heer, mevrouw,
Met dit betaalbericht betaalt u het door u aangegeven bpm-bedrag door overschrijving via uw bank.
De Belastingdienst controleert dagelijks de ontvangen betalingen. Na ontvangst van uw betaling beoordeel ik de aangifte bpm. Als u te weinig bpm heeft aangegeven en betaald, ontvangt u te zijner tijd voor het verschil een naheffingsaanslag bpm. Er kan ook een boete worden opgelegd.
Hieronder staat het bpm-bedrag volgens uw aangifte en het betalingskenmerk. Het is noodzakelijk dat u dit kenmerk bij de betaling vermeldt.
Bedrag volgens uw aangifte: ¤
Betalingskenmerk:![]()
Betaalbericht heeft betrekking op motorrijtuig met identificatienummer: JYARN191000003774
Betaling moet plaatsvinden naar het rekeningnummer 64933 t.n.v. Belastingdienst / Douane,
Postbus 808, 7301 BB Apeldoorn, met vermelding van het betalingskenmerk.
Voor betalingen vanuit het buitenland IBAN; NL42INGB0000 064933 BIC; INGBNL2A
U kunt ook een spoedbetaling doen op rekeningnummer 361564 ten name van Belastingdienst/Douane, Postbus 808, 7301 BB Apeldoorn. Voor een spoedbetaling kan uw bank extra kosten in rekening brengen.
De Belastingdienst controleert dagelijks alle spoedbetalingen die voor 15.00 uur zijn bijgeschreven. Als het door u aangegeven bpm-bedrag niet evident onjuist is, geef ik direct na de ontvangst van dit bedrag het zgn fiscaal akkoord aan de RDW af.
Hoogachtend,
namens de inspecteur
Geen ondertekening, brief geheel geautomatiseerd aangemaakt
Belastingdienst Limburg / kantoor Roermond
Dit bericht is geautomatiseerd aangemaakt en daarom niet ondertekend.
U kunt hierop ook niet reageren. Hebt u nog vragen? Bel dan de BelastingTelefoon Auto: 0800-0749
------------------------------------------------------------------------
De Belastingdienst gebruikt e-mail niet voor de uitwisseling van
vertrouwelijke informatie met de burger of voor de bekendmaking
van beslissingen. De Belastingdienst hanteert conventies voor het
gebruik van e-mail. Deze zijn te vinden op www.belastingdienst.nl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Geen idee, nog nooit mee te maken gehad.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:33 schreef The_Dean het volgende:
Plons!Is dat rachel van Glee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Ik twijfel nog hoor. Haar tieten is het enige gedeelte waar ik nog aan twijfel. Alle andere kenmerken kloppen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:37 schreef The_Dean het volgende:
Wist niet dat die zulke dikke tieten heeft.
Ik zie helemaal geen andere kenmerkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik twijfel nog hoor. Haar tieten is het enige gedeelte waar ik nog aan twijfel. Alle andere kenmerken kloppen.
Goed bezigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:38 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, vanmiddag maar weer een rondje gedaan [ afbeelding ] .
Wat een beest. Eigenlijk heeft 'ie gewoon te veel vermogen
. Enneh, rechter KD is nu ook een feit
.
Lucciequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op zondag 17 juli 2011 09:03 schreef The_Dean het volgende:
GoeiemorgenWell Hellooo there...!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |