quote:Op maandag 18 juli 2011 18:02 schreef Gideon_92 het volgende:
Hallon allemaal,
Ik ben Joosterd en kom uit de exa-sc.
En sinds vorige maand ben ik officieel student. Pasje van de han binnengekregen, met een welkomstbrief
Han in Arnhem P&A.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:06 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
slecht gejat. of ga je ook naar de han?
fucker :/![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
Bij gebrek aan EXA komt de SC jullie hier versterken. Veel plezier met elkaar![]()
En nu ga ik boodschapjes doen
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:09 schreef Pino112 het volgende:
"Eckte bazen van EXA SC nemen Stage SC over" was een betere TT.
Hallo. Hoe gaat het met u, oma Cali?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:10 schreef Californium het volgende:
OMGvoel me wel echt oud... tis nu al 7 jaar geleden dat ik mijn eerste HAN-pasje ontving
Sowieso.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:10 schreef Joosterd het volgende:
MOBLO houdt hier niet rekening met autisten die veranderingen moeilijk verwerken.
Es ist zu spät mein Freund.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:09 schreef Pino112 het volgende:
Sobierso! Wel FIPO.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:09 schreef Pino112 het volgende:
Primaquote:
Ik wacht op m'n kentekenpapieren en die moeten opschieten want woensdag ga ik op vakantiequote:
Ja, dat is mijn hobby. Het liefst graaf ik de hele dag door kuilen. Ben jij ook zo dol op het graven van kuilen?quote:
Hoe noemde je me?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:13 schreef Californium het volgende:
Je bedoelt allemaal jonkies dumpen in een topic van de oudjes? Een slecht idee???
Welnéééé.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:13 schreef Californium het volgende:
Je bedoelt allemaal jonkies dumpen in een topic van de oudjes? Een slecht idee???
Alleen voor anderen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn hobby. Het liefst graaf ik de hele dag door kuilen. Ben jij ook zo dol op het graven van kuilen?
Een jonkiequote:
Blame motorbloempje.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:13 schreef Californium het volgende:
quote:
RDW he.... traagheidquote:Op maandag 18 juli 2011 18:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wacht op m'n kentekenpapieren en die moeten opschieten want woensdag ga ik op vakantie.
Behoorlijk ja. Ik mocht wel ter plekke 130 euro afrekenen.. en een dag later kreeg ik betaalbericht voor de BPM.. maar de kentekenpapieren een beetje snel opsturen? Neeeeeeee dat dan weer nietquote:
Goed zoekenquote:Op maandag 18 juli 2011 18:15 schreef Etsu het volgende:
Ik snap iets niet. Moblo zei dat er ook een SOG-topic was, maar ik zie hem niet.
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:14 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Ik ben hier net nieuw en ze pesten me nu al
Geen idee, maar dat weten ze zelf ook niet. Ze doen maar wat.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat weten ze zelf ook niet. Ze doen maar wat.
Maar ik heb het al 2x geprobeerd, allebei geslotenquote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je mag zelfs je eigen forum beginnen. Ik zou zeggen: leef je uit!
SC is geen forumquote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar ik heb het al 2x geprobeerd, allebei gesloten
Nee, ik bedoelde dat we dan samen kuilen kunnen gaan graven.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In die kuil? Naar het schijnt, ja. Voordat ik hem weer dichtgooi met zand.
Misschien vinden ze dat je faalt!quote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar ik heb het al 2x geprobeerd, allebei gesloten
Hoe oud zijn jullie dan? 30+?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef Californium het volgende:
Is jonkie zeggen pesten ja? Je komt net van de middelbare school... How Cuteen? ga je lekker zonder je papsie en mamsie wonen vanaf volgend jaar? Wat schattig.... moet je wel leren eieren bakken enzo
Typische reactie weer wel, krijg je als je mod wordt een cursus om zo vaag mogelijk te reageren?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je mag zelfs je eigen forum beginnen. Ik zou zeggen: leef je uit!
Oh, ik dacht jou in die kuil gooien. 't Is maar goed dat dat misverstand op tijd geconstateerd is.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat we dan samen kuilen kunnen gaan graven.
De hint. Je snapt hem niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Typische reactie weer wel, krijg je als je mod wordt een cursus om zo vaag mogelijk te reageren?
quote:
Moblo zegt dat mensen die geen stage lopen, hier ook postenquote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Is het niet een beetje onbeleefd hier te "spammen", aangezien wij geen stage lopen?
Toch wel, ik geef er alleen niets om.quote:
dan ben je 24/25/26quote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat nog net niet... maar dat tijd dat ik van middelbare school af kwam is toch al 7 jaar geleden
Dan moet je niet net doen alsof je hem niet snapt hèquote:Op maandag 18 juli 2011 18:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch wel, ik geef er alleen niets om.
IK! Ik loop stage bij Rovaquote:Op maandag 18 juli 2011 18:20 schreef Renesite het volgende:
Wie van jullie lopen hier stage? Vingers opsteken!!!
Ik voel me hier echt zo'n indringer.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Is het niet een beetje onbeleefd hier te "spammen", aangezien wij geen stage lopen?
That's not the point.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:20 schreef Renesite het volgende:
Wie van jullie lopen hier stage? Vingers opsteken!!!
Inderdaad!quote:Op maandag 18 juli 2011 18:20 schreef Etsu het volgende:
IK ZEI HET TOCH, WE ZOUDEN NIET WORDEN GEACCEPTEERD
reden meer voor een eigen EXA-SC
quote:
Zo oud ook wel weer nietquote:
1 manier om achter te komen!quote:Op maandag 18 juli 2011 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onwaar. Je weet niet of diegene is gezakt of eens is blijven zitten.
Wie?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:21 schreef Renesite het volgende:
Jullie gaan gewoooon jullie best even doen okee
Allebei, wij moeten aan jullie wennen en jullie moeten ons accepteren.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allebei, wij moeten aan jullie wennen en jullie mogen ons accepteren.
Ik zie dat topic nergens.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, oké.![]()
Is het trouwens niet een beter idee om de EXA SC naar de SOG SC te laten gaan?
Topicreeks: SOG - Studie Ontwijkend Gedragquote:Op maandag 18 juli 2011 18:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo oud ook wel weer nietEN ik loop geen stage! Maar over paar maanden wel weer!
Tevens kunnen jullie ook terecht in SOG SC... ISDATZO! doe is een linkje?
DIE JONKIES NOEMEN ME OUDquote:Op maandag 18 juli 2011 18:21 schreef Renesite het volgende:
Jullie gaan gewoooon jullie best even doen okee
Ja, of ons gewoon een eigen SC geven, ik zie eigenlijk geen reden om dat niet te doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, oké.![]()
Is het trouwens niet een beter idee om de EXA SC naar de SOG SC te laten gaan?
Wellicht moeten jullie dan ook lief doen en niet spammen 'k 'k 'k?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allebei, wij moeten aan jullie wennen en jullie moeten ons accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |