Is dit niet heul verwarrend?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
Nieuw schermpje maar eens geïnstalleerd, een waardige vervanger voor m'n Eizo (nu rechts).
[ afbeelding ]
Eigenlijk zonde om die eizo als 2e scherm te gebruiken.. kan ook goed met 1 van m'n brakke schermen. Iemand interesse in een kwaliteitsscherm? Voor 400 euro mag 'ie weg.
Werk al jaren met 2 schermen.. met één zou me niet meer lukkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is dit niet heul verwarrend?
Wie, Rennie?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Als ik in pub uit ga huilen zegt de mod tegen me dat ik moet krassen. Daar kan ik mn ei dus ook niet kwijt en hier ook niet dus.
![]()
![]()
/gaat in hoekje huilen.
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 05:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Waarom ben ik al wakker?
Whehe.quote:
quote:
Man, ik wil m wel, alleen heb ik al een goedkope tweede scherm.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
Nieuw schermpje maar eens geïnstalleerd, een waardige vervanger voor m'n Eizo (nu rechts).
[ afbeelding ]
Eigenlijk zonde om die eizo als 2e scherm te gebruiken.. kan ook goed met 1 van m'n brakke schermen. Iemand interesse in een kwaliteitsscherm? Voor 400 euro mag 'ie weg.
Nee, jij moet sparen voor een Apple!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Man, ik wil m wel, alleen heb ik al een goedkope tweede scherm.
Hou je in!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik zit nu bij pedagogiek en er staat een zandbak in de klasss omgg
Flauw van zequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik mocht er niet mee spelen.
quote:
Inderdaad.quote:
Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:56 schreef Lithia het volgende:
*trapt topic weer actief.
Damn you, topic. Ik raak je steeds kwijt.
Wat?! Dat is raarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:13 schreef Lithia het volgende:
Dat ding gaat steeds naar de tweede pagina van MyAt.
Ik moet minder topics gaan volgen denk ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat?! Dat is raarIk zie hem wel steeds bovenin.
Ohquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:16 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik moet minder topics gaan volgen denk ik.
Ach, ik moet vaak achter de computer zitten op school en als ik ziek ben (like now), dan ga ik:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OhHihi, ik ben helemaal niet zo actief meer tegenwoordig. Alleen de slowchats.
Stomme spamhoer die ik ben.
Herkenbaar. Maar tegenwoordig trekken topics mij niet meer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:20 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ach, ik moet vaak achter de computer zitten op school en als ik ziek ben (like now), dan ga ik:
-in bed liggen
-in bed liggen met de laptop
-laptoppen
Daarom volg ik hier en daar wat topics.
Je bent het ontgroeid?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar tegenwoordig trekken topics mij niet meer.Zou tijd worden.
Beterschap trouwens
ah, okequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik vind FOK! de laatste tijd heel erg saai!Alleen de SC's trekken me nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |