Doe het nieeeeeet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:32 schreef Bravebart het volgende:
Jaaaaa, dierendagTijd om de parkiet hier om te brengen
Nicequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh ik ben mobiel en kan je niet meer quoten LithiaMoet tot 12
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:32 schreef Bravebart het volgende:
Jaaaaa, dierendagTijd om de parkiet hier om te brengen
Jawel, takkebeestquote:
Heeft hij jouw moeder vermoord ofzo?!quote:
Het scheelde niks!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heeft hij jouw moeder vermoord ofzo?!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
dames...!
Ze zijn bij mij op de universitet iets aan het doen op het dak, grote kraan erbij enzo... Net een harde knal en 2 gebroken ramen...!Het zijn niet eens Polen...!
![]()
Tot morgen.quote:
Fietsen in Zweden lijkt me cool. Fietsen in Denemarken ook altijd, zo'n 20 minuten. Heerlijk was datquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
15 minuten bij de bus of 20 minuten fietsen
Wat doe je daar dan ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:54 schreef Isdatzo het volgende:
Eén tot twee uur met de auto (afhankelijk van drukte op de weg).
>2 uur met het OV.
Wat een nerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:35 schreef jna het volgende:
Ik kwam er pas achter dat een chick op mn studie elke dag van Maastricht naar Amsterdam gaat, en terug![]()
![]()
Teeering.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:35 schreef jna het volgende:
Ik kwam er pas achter dat een chick op mn studie elke dag van Maastricht naar Amsterdam gaat, en terug![]()
![]()
Mag je gerust zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is dat Lien (mag ik dat zeggen?) haar konijn?
Die van Lien sloopt alleen maar alles.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:11 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+voor+kunst-app.aspx
Een killerbunny in de maak. Leuk toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die van Lien sloopt alleen maar alles.
Is voor hem toch vlakbij?quote:
Nicequote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:27 schreef Lithia het volgende:
[..]
NiceIk fiets ook altijd als ik van mijn huiskamer naar de keuken ga.
Die heuvel die ik dagelijks op zou moeten fietsen, was steiler dan de Cauberg. Dat zag ik dagelijks niet zo zittenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fietsen in Zweden lijkt me cool. Fietsen in Denemarken ook altijd, zo'n 20 minuten. Heerlijk was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |