Net even op hyves gezocht, kan haar niet vindenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom pics van die chick..
kom.. kom.. waar blijven ze.
ik hoop hetquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ben je precies weer terug als het lekkere weer begint
[..]
i denk het welquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wedden dat ze je op je woord geloven en het niet eerst gaan controleren?
HEb jij hyves? Linkjequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Net even op hyves gezocht, kan haar niet vinden. Maar geloof me, dámn
.
Ik keek diegene die mij die flyer gaf, ook een beetje vreemd aan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
FATTY BOOOY HAHAHAA
*lacht en wijst*.
Dan zoek je maar wat beter, desnoods maak je maar een foto met je foonquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Net even op hyves gezocht, kan haar niet vinden. Maar geloof me, dámn
.
Ok, zal 't nog eens proberenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zoek je maar wat beter,
Ja, lekker onopvallend. Hey Sandra, iemand op internet wil weten hoe lekker je bent. Ik maak ff een foto jeweet.quote:desnoods maak je maar een foto met je foon
Keep it realquote:Of bel haar even op met de vraag wat haar hyves is
quote:
Zwengel een nieuwe aan..quote:
Niet discussierenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:39 schreef Daph_ het volgende:
Ben weer thuis, zusje gaat brownies maken zo
alweer!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:39 schreef Daph_ het volgende:
Ben weer thuis, zusje gaat brownies maken zo
FLAAAAAAAAAAAAAUWquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jullie gaan je gang maar, dan ga ik wel weer wat anders doen.
neuh.. vond het wel mooi dat jullie zo over die kinderen bezig waren vanochtend. Had een treffende vergelijking met jullie in een discussiequote:
goed onderwerp. Ik heb al 6 kopjes op vandaag. Jullie??quote:
Ik zag daar geen discussie eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:50 schreef Californium het volgende:
* leest kinderen discussie
-->
Ik zal verder geen menig erover geven
Kinderenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:50 schreef Californium het volgende:
* leest kinderen discussie
-->
Ik zal verder geen menig erover geven
4.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
goed onderwerp. Ik heb al 6 kopjes op vandaag. Jullie??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |