whehe...quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ocharme. Nou, nu ben je weer blij
? Zijn die kutbacterieën nou nóg niet dood?
HEY KIJK, EEN VOGELTJE!!!!!
* Isdatzo snel zilverwater enzo...
Chick van de receptie stond hier zo ineens: Euh.. er staat hier 1 of andere Patrickquote:
Hoezo? Gewoon in porren like dit:quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:48 schreef Californium het volgende:
[..]
whehe...
en nu ben ik weer blij jahof iig... Ik zie weer hoop op een mooi resultaat
![]()
zo blij![]()
en dood zijn ze wel hooralleen ook even kunnen aantonen is een ander verhaal
![]()
honger kennen we niet in Nederlandquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Net al gedaan, geen honger meer nu.
En dan naar nature een foto sturen waarop ik de bacterie porquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon in porren like dit:
*por por*
- geen reactie
*por por*
Kijk, ze zijn dood.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Chick van de receptie stond hier zo ineens: Euh.. er staat hier 1 of andere Patrickvoor de deur die zegt dat hij jouw begeleider is.. wat doen we ermee?
Begeleider: Hebben geen tijd voor die aap, toch?
Ik:.
Begeleider:.
Chick van de receptie:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
maandag over 2 wekenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wat houdt je tweede experiment in? En je moest toch binnenkort weer terug naar Nederland?
Moet je wel zeker weten dat ze dood zijn, anders happen zequote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef Californium het volgende:
[..]
En dan naar nature een foto sturen waarop ik de bacterie porgeniaal..... 'maar ze zijn toch dood'
/nerd
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nou, even serieus hè.. ze is wel écht echt lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
haha.... foto van een petrischaal met een drol opsturen... 'Zie nu wel! ze zijn wel doodquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Leven ze nóg?
Keertje die krengen in de bek schijten! Kijken wat ze dan doen.
daarom pics van die chick..quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, even serieus hè.. ze is wel écht echt lekker.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:03 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. kreeg ik gisteren een flyer voor een sportschool... nu een flyer voor gezond afvallen..
Ik val niet eens in de doelgroep..
dikzakquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:03 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. kreeg ik gisteren een flyer voor een sportschool... nu een flyer voor gezond afvallen..
Als ik dagelijks hoor.. Dat koekje/stuk taartje... kan jij makkelijk hebben...quote:
quote:
quote:En jah nog een paar gelletjes runnenwheheh
moet lukken denk ik
Wedden dat ze je op je woord geloven en het niet eerst gaan controlerenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:02 schreef Californium het volgende:
[..]
haha.... foto van een petrischaal met een drol opsturen... 'Zie nu wel! ze zijn wel dood'
![]()
/nerd
... want ééntje meer valt toch niet op bij jou...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik dagelijks hoor.. Dat koekje/stuk taartje... kan jij makkelijk hebben...
FATTY BOOOY HAHAHAAquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:03 schreef PieterBas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |