Ik ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo weer klaar met multi-accounting
quote:Je account is permanent geblokkeerd.
Door jezelf uit te loggen kan je weer meelezen in dit forum.
Of ze gaan met de verkeerde vriendjes om. Waar je als ouders meestal weinig tegen kan doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als "corrigerende tikken" nodig zijn heb je gefaald in de opvoeding. Kom nou, get real man.
Slechte ouders slaan.
Bij mij zijn het werk-accounts, geen FOK!-accoutnsquote:
Ik ben ook een tijd lang met 'verkeerde' vriendjes omgegaan.. met mij is ook alles goed gekomen zonder dat mijn ouders me geslagen hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ze gaan met de verkeerde vriendjes om. Waar je als ouders meestal weinig tegen kan doen.
Ik wilde jou niet als voorbeeld nemen eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben ook een tijd lang met 'verkeerde' vriendjes omgegaan.. met mij is ook alles goed gekomen zonder dat mijn ouders me geslagen hebben.
Wantquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde jou niet als voorbeeld nemen eigenlijk
quote:
Net al gedaan, geen honger meer nuquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
:y in je broodHet is namelijk lunchtijd
werken en chagie.... had gister volgens mij de slechtste werkdag everquote:
Hahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:38 schreef Isdatzo het volgende:
Oh had ik al verteld dat mijn stagebegeleider hier net (anderhalf uur geleden oid) was?
En m'n begeleiding vanuit hier had zoiets van: 't is, heb geen tijd voor die aap.
Dus hij was zo weer weg.
Dat krijg je als je geen afspraken maakt en zomaar op de stoep staat.
Ocharmequote:Op donderdag 11 juni 2009 12:40 schreef Californium het volgende:
[..]
werken en chagie.... had gister volgens mij de slechtste werkdag everalles ging fout....
Maar alles is weer goed na vandaag
Had het gister BIJNA allemaal in de prullenbak gegooid en gezegd.... LAAT MAAR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |