Ik sluit het niet totaal uit though.. iig zorg ik er dan wel voor dat mijn kinderen anderen niet tot last zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zouden meer mensen moeten doen
Best grappig.. Je zou mij zijn, als je het woord "kinderen" vervangt voor "marokkanen"..quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kinderen hebben een soort van 'vrijstelling' als het om overlast gaat ' ach.. het zijn kinderen, laat ze..'
Nee, kinderen horen ook stil te zijn in een STILTEcoupe!en als ze dat niet kunnen, ga je maar in een gewone zitten
Het zijn net van die diplomaatjes, die alles mogen doen en nergens op gepakt kunnen worden, omdat ze vrijgesteld zijn van alle boetes en straffen
Waarheidquote:
Wat ze ook doen, "het zijn kinderen" ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kinderen hebben een soort van 'vrijstelling' als het om overlast gaat ' ach.. het zijn kinderen, laat ze..'
Nee, kinderen horen ook stil te zijn in een STILTEcoupe!en als ze dat niet kunnen, ga je maar in een gewone zitten
Het zijn net van die diplomaatjes, die alles mogen doen en nergens op gepakt kunnen worden, omdat ze vrijgesteld zijn van alle boetes en straffen
je wilt graag dat ik weer bewijs dat je te dom bent om een discussie aan te gaan op een niveau dat er van beide kanten geldige argumenten worden aangedragen he?quote:
ik zou kinderen ook nooit slaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat ze ook doen, "het zijn kinderen" ja.
Overigens vind ik mensen die kinderen slaan wel het toppunt van sneuheid. Als je ze niet zo ver krijgt te doen wat jij wil zonder te slaan heb je toch wel hard gefaald met opvoeden.
Of mensen die kinderen van anderen (dreigen te) slaan, moest je toch niet bij mijn kinderen (if any) proberen.
Mag ik mag ik mag ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je wilt graag dat ik weer bewijs dat je te dom bent om een discussie aan te gaan op een niveau dat er van beide kanten geldige argumenten worden aangedragen he?
maar dat heb ik vorige keer al gedaandus dat ga ik niet weer doen
We hoeven geen inhoudelijke discussie te voeren, maar mijn mening over marokkanen, is zoals jouw mening over kinderen. Vond het wel grappig om dat zo te zien. Viel me ineens op.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je wilt graag dat ik weer bewijs dat je te dom bent om een discussie aan te gaan op een niveau dat er van beide kanten geldige argumenten worden aangedragen he?
maar dat heb ik vorige keer al gedaandus dat ga ik niet weer doen
Zwaktebodquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou kinderen ook nooit slaangrootspraak
toont eerder onmacht dan dat je er boven staat en je kinderen correct op kunt voeden
bewijs 1quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We hoeven geen inhoudelijke discussie te voeren, maar mijn mening over marokkanen, is zoals jouw mening over kinderen. Vond het wel grappig om dat zo te zien. Viel me ineens op.
Ah, ik kan me een koter herinneren dat in de bus rende toen ik voor het eerst mijn mijn ouders in de bus zat. Zij zaten de hele tijd Papiaments te praten.. totdat ze zich ergerden aan dat kind. Toen gingen ze harder praten in het Nederlands hoe gevaarlijk het is om een kind zo rond te laten lopen, hoe irritant dat is....Best grappig om de reacties te zien van de ouders...quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
Of van die kutkoters die door de trein rennen! En mamma die daar niks aan doet. "Spelen". Flikker op, niks spelen. 't Zijn gewoon kleine terroristen!
Gelukkig reis ik amper meer met de trein, maar toch.
Nee want we weten allemaal wat er gebeurde toen je dat de laatste keer probeerdequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We hoeven geen inhoudelijke discussie te voeren
.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee want we weten allemaal wat er gebeurde toen je dat de laatste keer probeerde [ afbeelding ] .
Ik ook niet, iig niet als in een discussie. Het was iets wat me opviel, en wat ik meldde..quote:
je hebt er net genoeg om adem te halen he?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ook niet, iig niet als in een discussie. Het was iets wat me opviel, en wat ik meldde..
" Waarheidquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ook niet, iig niet als in een discussie. Het was iets wat me opviel, en wat ik meldde..
Subtiel, +1.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je hebt er net genoeg om adem te halen he?
Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou kinderen ook nooit slaangrootspraak
toont eerder onmacht dan dat je er boven staat en je kinderen correct op kunt voeden
Alsof mijn kinderen naar jou moeten luisteren, dacht 't niet hèquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.
.
Nee hoor, meer dan dat er in jouw kopje zittenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je hebt er net genoeg om adem te halen he?
volwassenen onder elkaar, prima, maar kinderen slaan is een zwaktebod, vind ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.
je reageertquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee hoor, meer dan dat er in jouw kopje zitten
Heb je niet vaak dat 't niet begrepen wordt danquote:
zie bovenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je niet vaak dat 't niet begrepen wordt dan? Het is zo zonde als een mooie sneer niet begrepen wordt door de ontvanger
.
No shitquote:
Ik wilde hier een hele gemene opmerking plaatsenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
No shit
Ik ben btw serieus benieuwd hoe jouw vriend is.. Wie heeft bij jullie de broek aan..? Volgens mij heeft hij niets in te brengen tegen jou...
Heb je de popcorn gepakt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:01 schreef Isdatzo het volgende:
Echt, ik vermaak me kostelijk met dit topic. Keer op keer.
schattig, bijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schattig, bijna* Isdatzo iets over slachtofferrol mompelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ik ga zo denk ik een heerlijk eitje bakken hier, naar eigen recept. Eigen eieren enzulks..quote:
volwassenen geef je geen corrigerende tik, daarmee ga je in discussie, maar kinderen die niet luisteren, daar kan je niet mee in discussie en een corrigerende tik helpt meestal meer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
volwassenen onder elkaar, prima, maar kinderen slaan is een zwaktebod, vind ik
beste oplossing is gewoon geen kinderen nemen krijgen (Kinderen NEEM JE NIET, die KRIJG JE!!!![/OUD] )
dan gaan ze nog harder huilenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volwassenen geef je geen corrigerende tik, daarmee ga je in discussie, maar kinderen die niet luisteren, daar kan je niet mee in discussie en een corrigerende tik helpt meestal meer.
Als "corrigerende tikken" nodig zijn heb je gefaald in de opvoeding. Kom nou, get real man.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volwassenen geef je geen corrigerende tik, daarmee ga je in discussie, maar kinderen die niet luisteren, daar kan je niet mee in discussie en een corrigerende tik helpt meestal meer.
Nee hoor, ik wil jou niet uit de markt prijzen met jouw vrouwelijke variantquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb een geheel gelijkwaardige relatie hoorwees maar niet bang
![]()
of ben je van plan een mannelijke vorm van ' OPZIJ ' op te gaan richten?
Een kind dat niet wil luisteren, waarschuw je. Als het kind dan nog niet luisteren wil, zet je het op de trap. Werkt altijd bij die nanny-programma's op TVquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, de Nederlandse vorm van 'OPZIJ'quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb een geheel gelijkwaardige relatie hoorwees maar niet bang
![]()
of ben je van plan een mannelijke vorm van ' OPZIJ ' op te gaan richten?
denken dat ik een feminist ben, faalquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil jou niet uit de markt prijzen met jouw vrouwelijke variant
[..]
Een kind dat niet wil luisteren, waarschuw je. Als het kind dan nog niet luisteren wil, zet je het op de trap. Werkt altijd bij die nanny-programma's op TV
Terechtquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb 'n grafhekel aan vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |