vergezochtquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
007 = Bond
Ja, ik was inspiratieloos
je slippersquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:14 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb trouwens wel een bonte verzameling aan types 'schoenen'.
- Loopschoenen
- Wandelschoenen
- Bergschoenen
- Motorschoenen, eigenlijk afgedankte (wel stevige) wandelschoenen (als ik geen zin heb om motorlaarzen aan te trekken voor als ik bv. met de motor naar stage ga oid)
- Sneeuwschoenen
- 'Gewone' schoenen
- Klompen![]()
- Laarzen
- Motorlaarzen (ja, ik vind dat dat telt)
Wat vergeet ik nu.
Oke, je hebt meer verschillende type schoenen dan de hoeveelheid schoenen die ik momenteel heb, maar wtf moet je met klompen?!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:14 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb trouwens wel een bonte verzameling aan types 'schoenen'.
- Loopschoenen
- Wandelschoenen
- Bergschoenen
- Motorschoenen, eigenlijk afgedankte (wel stevige) wandelschoenen (als ik geen zin heb om motorlaarzen aan te trekken voor als ik bv. met de motor naar stage ga oid)
- Sneeuwschoenen
- 'Gewone' schoenen
- Klompen![]()
- Laarzen
- Motorlaarzen (ja, ik vind dat dat telt)
Wat vergeet ik nu.
Ik snapte em directquote:
quote:
Ik kreeg van jullie ook niets door.quote:
Sorry.. ik ben ook niet zo goed in telepathiequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg van jullie ook niets door.
oh ja... soepje weer op
wat een vooroordelen allemaal!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
echt, als ik ouders met kinderen zie, weet ik weer zeker dat ik nooit ga baren
kinderen
gejank
zelfs als ze ' schattig lachen ' denk ik ' ja, maar ondertussen'
Zie Family Guy
Ben blij dat er geen kleine motorbloempjes komen.. 1 is genoeg..quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
kinderen
gejank
Zie Family Guy
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
vooroordelen? Feiten
kinderen
dat de mensheid maar uit mag sterven
negeer mij maar gewoon, geloof me, dat is beter voor jequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben blij dat er geen kleine motorbloempjes komen.. 1 is genoeg..
true to thatquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]de mens heeft de planeet genoeg schade toegebracht.
Ruimte genoeg voor kleine Bootjes hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]de mens heeft de planeet genoeg schade toegebracht.
ruimte inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ruimte genoeg voor kleine Bootjes hoor
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
kinderen
gejank
Zie Family Guy
Niks, maar ik heb ze welquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, je hebt meer verschillende type schoenen dan de hoeveelheid schoenen die ik momenteel heb, maar wtf moet je met klompen?!
of van die ouders die ' vriendelijk hun kinderen verzoeken dit niet te doen' , op zo'n gemeend vriendelijke toon..quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
Kinderen zijn tof, totdat je ze niet meer de deur uit kan tyfen.
Kinderen maakt je lief meer kapot dan je lief is.
Weet je wat pas écht erg is, van die jankende koters in de supermarkt dat ze X-koekjes willen en die krijgen ze niet. BOEEEHOEEEE NOUUUHOUUUU MAAAAMAAAAA.. En als ze maar hard genoeg janken krijgen ze ze tóch.
Komen er ook geen kleine isdatzo'tjes?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
Kinderen zijn tof, totdat je ze niet meer de deur uit kan tyfen.
Kinderen maakt je lief meer kapot dan je lief is.
Weet je wat pas écht erg is, van die jankende koters in de supermarkt dat ze X-koekjes willen en die krijgen ze niet. BOEEEHOEEEE NOUUUHOUUUU MAAAAMAAAAA.. En als ze maar hard genoeg janken krijgen ze ze tóch.
En als mamma niet kijkt het toch doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
of van die ouders die ' vriendelijk hun kinderen verzoeken dit niet te doen' , op zo'n gemeend vriendelijke toon..
"Niet doooeeeeeeen Coentje, niet doen.. da's niet lief!"
dat kreng had al lang een knal voor z'n harses gehad van mij
Ik ben ook voor lijfstraffen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
of van die ouders die ' vriendelijk hun kinderen verzoeken dit niet te doen' , op zo'n gemeend vriendelijke toon..
"Niet doooeeeeeeen Coentje, niet doen.. da's niet lief!"
dat kreng had al lang een knal voor z'n harses gehad van mij
Zou jij wel willen hèquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Komen er ook geen kleine isdatzo'tjes?
Kinderen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ruimte genoeg voor kleine Bootjes hoor
maar lijfstraffen sowieso!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben ook voor lijfstraffen.kut-koeters
dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou jij wel willen hè [ afbeelding ] . Géén dus.
Mijn zussen hebben beide dochters (respectievelijk 2 en 1) en die worden redelijk streng opgevoed. Ze lopen niet in de maat ofzo, maar zijn gewoon netjes opgevoed. Zijn over het algemeen alleen vervelend als ze moe zijn, maar dat kan je ze niet heel erg kwalijk nemen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou jij wel willen hè [ afbeelding ] . Géén dus.
Misschien óóit, als ik m'n verstand verloren heb.
Kinderen hebben een soort van 'vrijstelling' als het om overlast gaat ' ach.. het zijn kinderen, laat ze..'quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
Of van die kutkoters die door de trein rennen! En mamma die daar niks aan doet. "Spelen". Flikker op, niks spelen. 't Zijn gewoon kleine terroristen!
Gelukkig reis ik amper meer met de trein, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |