Pm-en naar OUD.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:23 schreef Ssserpente het volgende:
Wat is het emailadres van OUD ook alweer?
Nee, zeker niet! Iedereen die voor 15 okt haar mailadres naa OUD PM't doet mee!quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:25 schreef klumsy het volgende:
afhankelijk van wat voor nieuws we donderdag van het ziekenhuis krijgen wil ik wel of niet meedoen,
kan ik dan eventueel nog meedoen of is dat dan al te laat?
Dan nog vind ik dat we moeten wachten tot 15 okt voor we gaan trekken. Mocht er nog iemand zich bedenken bijvoorbeeld, die ineens wel mee wil doen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:35 schreef Keshet het volgende:
Misschien is 't handig als iedereen dat even in de deelnemerslijst zet zodat we snel weten wie de boel vertragen?![]()
Ik dacht ook zoiets, maar ik wilde niet weer meteen naar de mods gaan wijzen. Anders heb je ook weer dat er mensen van de lijst vallen ofzo, of tegelijkertijd posten en dan klopt de lijst niet. Dus als jullie dat willen doen, is dat een goed ideequote:Op maandag 3 oktober 2011 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmzzz, wilde er een reeks van maken zodat het makkelijker terug te vinden is, maar dat gaat mobiel niet.
Over dat 'verzonden', dan hebben we straks een ellenlang topic als iedereen die lijst in zijn post plakt.
Als de modjes dat nou eens ééns, of nou ja, vooruit, mss twee keer per dag deden?
Gewoon ''OUD'' invullen als je in je PMbox bent en een nieuw bericht gaat versturenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:10 schreef kitty_hello het volgende:
Ik snap niet waar ik een pm naar kan sturenNaar BE?
Dat is mij gebeurd toen ik me in Z&G meldde met een kloon. Tot drie keer toe postte ik met het verkeerde account en heeft BE me gered.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Dat zou wel droevenis ten top zijn, direct op dag 1 al je eigen kloon verraden!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:17 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat is mij gebeurd toen ik me in Z&G meldde met een kloon. Tot drie keer toe postte ik met het verkeerde account en heeft BE me gered.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Dat zou wel droevenis ten top zijn, direct op dag 1 al je eigen kloon verraden!
naar OUD pm'en lukt toch wel?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, verstuurd. Ik hoop maar naar het goeie adres en alles. Ik ben echt zunne kneus ook he. Alsof ik niet al jaren op internetten zit.
Hier ook geen bevestiging.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:43 schreef SacreCoeur het volgende:
lol! ik heb niet eens een bevestiging, dus wie is hier de kneus![]()
denk dat ik het goed gedaan heb?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:52 schreef Lois het volgende:
Kolere hee ik heb ineens 43 PM berichtenik schrok
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:52 schreef Lois het volgende:
Kolere hee ik heb ineens 43 PM berichtenik schrok
Ja hoor, gewoon je mailadres insturen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:00 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik heb me dan wel niet gemeld in het animo check-topic, maar mag ik wel gewoon meedoen? Gaat wel spannend worden want ik ben 8 december uitgerekend, maar ik kan vast (ruim) voor die tijd wel een pakje versturen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:11 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijnes ook goed aangekomen?
Dat wordt leuk! Fijn cadeau's shoppen en mooi inpakken...![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:01 schreef SummerBreeze het volgende:
ik denk dat Vlindur het heeft over de browser Google Chrome
Heb je die zwembroek gezien in V&A?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:38 schreef Incantrix het volgende:
OhjaHoeii, dan kan ik gewoon wat Star Wars- en Transformers-prullaria kopen
??quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:38 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Heb je die zwembroek gezien in V&A?
+1 ... Misschien een goeie om alvast over na te denken... Ook met de familie-feestdagen die er uiteraard ook weer aankomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:38 schreef Vlindur het volgende:
Oh ja shit. Lijstjes![]()
Ik weet nooit wat ik hebben wil
Vlindur's lijstje:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:35 schreef Vlindur het volgende:
Ik kan echt 100 dingen bedenken die ik voor J. of de kinderen wil, maar voor mij zelf kom ik niet zo ver
Had ik maar een hobby![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vlindur's lijstje:
'een hobby.'
Klaar!
Da's nog niet zo erg als een aantal dames op zw.pag. die 'forummen' en shoppen als hobby's opgeschreven haddenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:52 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn hobby is Fok. Staat ook op mn cv.
echt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:58 schreef Ssserpente het volgende:
Ik werk bij een uitzendbureau en hoevaak ik wel niet 'tv-kijken' op een cv tegenkom...
Ja! Of 'me' hondje oidquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:58 schreef Ssserpente het volgende:
Ik werk bij een uitzendbureau en hoevaak ik wel niet 'tv-kijken' op een cv tegenkom...
Vraag maar aan Poppejans... Wolf is ongeveer onder de kerstboom geboren geloof ik en die is van iets na de Sintquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:46 schreef happyme28 het volgende:
Oh, maar de kerstboom een week na Sint kan best hoor![]()
maar ik snap wat je bedoelt
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:28 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Idd! vorige week nog: me hondjes Flugel en Dropshot.
Gelukkig zocht ik een echte horecatijger.
Dat zal nog wel even duren.... Meer hobby's dan tijd, dus op zich kan ik nog effe vooruitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:14 schreef Elmo76 het volgende:
Ojee, Lijnloos, je houdt zometeen geen hobby meer over!!
Geef de iPad maar de schuldquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ws nog bezig met de laatste paar sinds gisteren.
Ik wist er een paar uit mijn hoofd en een paar moest ik een checken, maar op de iPad gaat dat minder handig, dus ik postte de lijst alvast even. Mea culpa!
Nu klopt ie echt weer!
Ja, doe maar, dan gooi ik hem door naar RockabeIIa.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ka niet pmmen op de ipad
BE als ik hem naar jou message, gaat dat dan ook goed?
Waar blijft je PM nou?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:19 schreef Kleurdoos het volgende:
mensen die geen tijd hebben zijn suf jonguh
done.quote:
Waarom wachten we dan nog helemaal tot de 15e??quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Je stond er al tussen.![]()
En nu hebben we die van Sorbo ook!66 it is!
Dito!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:30 schreef klumsy het volgende:
Ik zal eens gaan nadenken over een verlanglijstje...
Al vind ik het leuker om op pad te gaan voor een ander :p
jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:20 schreef Chan het volgende:
Hebben alle twijfelaars hun mailadres al ingestuurd?
Moest ik iets horen eigenlijk? Ik heb gisteravond een PM gestuurd....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:20 schreef Chan het volgende:
Hebben alle twijfelaars hun mailadres al ingestuurd?
PM mag naar OUDquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:51 schreef Reilain het volgende:
Zo... was dit draadje ff kwijt..
Waarheen mag mijn emailadres?
Mss moet je dan je kop eens uit je hol trekken en meelezen in topics waar je mss zelf niet per se post...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:08 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel stom vind dat er bijvoorbeeld een Bianca & Michael meedoet.
ik heb nog nooit een post van r gelezen, en straks trek ik r lootje.
geen barst aan.
klinkt lullig maar ik heb echt gewoon liever iemand die ik 'ken' of iig iets over r weet
Zo met je dikste been uit bed gestapt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss moet je dan je kop eens uit je hol trekken en meelezen in topics waar je mss zelf niet per se post...
OUD en SSS is niet alleen voor de mensen die maar happy-de-peppie mee posten in Z&G en de babietje-dreumes-peuter-kleuter topics...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Een idioot lompe opmerking. Die had je vast niet van me verwacht!
Dat is dus ook precies wat ik zeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Joshua heeft gewoon meegepost in OUD.
Dat ik het stom vind dat een NIET OUDér meedoet, vind ik niet heel erg raar en dat ik aangeef dat ik t jammer zou vinden als ik haar lootje zou trekken is ook mijn goed recht.
Er zijn mensen op Fok die al meer dan 10 jaar posten, als die zich nu allemaal komen melden omdat ze misschien wel eens een post in Z&G hebben geplaatst dan zou je ook je wenkbrauwen optrekken.
Maar nee, omdat jij haar kent kan het opeens niet wat ik zeg.
Tijdens de zwangerschap at ik zoet en zout door elkaar, fantastisch.. nu mot ik geen popcorn meer en mn hele keukenkast ligt vol (idem voor Skittles, die vrat ik zelfs tijdens de bevalling)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:33 schreef Lijnloos het volgende:
Nou ja, zullen we eerst gewoon maar es afwachten hoe het lootjestrekken uitvalt, misschien weer gedoe om niks allemaal! Vorig jaar de Joshua-rel, ik hield me er verre van, maar was alsnog de SjaakEn dan moet je gewoon je best doen om er iets leuks van te maken, tja, niet iedereen heeft zijn meest gewenste lootje.
Popcorn mag best... als je er maar geen olie of meuk overheen gooit en zoete popcorn is![]()
Ik heb hetzelfde bij sommige van de oldies hier hoor... Die kids zijn ouder dan die van mij en ik post niet in de SC dus dan kom je ze amper tegen. Ik snap ergens wel wat je bedoeld, maar ik ga mezelf wel inlezen zodra ik weet wiens lootje ik heb. Maar als ik iemand trek waar ik minder mee heb zal het wel een ander pakketje worden dan iemand die ik dagelijks tegenkom, dat klopt wel...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb nooit een post van r gelezen lijndude
Kijk es: Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #101 Bookmark deze maar voor als je haar lootje hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb nooit een post van r gelezen lijndude
Tussenbie telt nie...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeg je nou dat je m'n lootje niet wilt Fluugs
Ik ben trouwens een tusseninbie
Goed plan, ik heb ook nog zo'n lijstje... die moet ik maar es updaten, dan kan ik die ook hiervoor gebruiken...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:18 schreef Orea het volgende:
Met Leia's verjaardag hebben we zo'n afvink lijst aangelegd, die we ook willen gaan gebruiken voor kerst en andere dingen elk jaar enzoomdat we het dus ook nooit weten!
Maar die heb ik dus ook voor mezelf aangelegd! Dus heb wat dingetjes neergezet, maar ik laat me net zo lief verrassenen dat staat ook op de lijst
Ik wist niet dat dat een optie was, maar dat hebben we idd nooit gedaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:33 schreef Lijnloos het volgende:
Je krijgt eerst nog een mailtje met daarin dat je jouw eigen lijstje moet invullen en dan moet je je lootje "inleveren" (op knopje drukken). Zie het als je naam op een briefje schrijven en in de hoge hoed stoppen. Pas als alle briefjes zijn ingeleverd kan er getrokken worden (gebeurd dan dus automatisch) en krijg je je lootje van degene voor wie jij mag verzinnen + inzicht in zijn/haar verlanglijstje. Maar ook na het trekken van de lootjes kun je nog je eigen verlanglijstje wijzigen.
BE, als je gaat lootjestrekken.nl-en, denk er aan dat je de lijstjes van anderen niet in mag zien... anders is voor iedereen elkaars lijstje en ook adres zichtbaar
roze sokjes!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb echt nog geen ideetjes voor op het lijstje en ik vind eierlepeltjes zo níet sexy....
Oh jaquote:
Ja daarom inderdaad... Was minder handig, maar ik geloof dat maar weinig mensen dat door hadden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:40 schreef Kleurdoos het volgende:
vorig aar heeft ie een tijdje zo gestaan, kon je ieders adres zien idd
Had ik dat nou ook net bedacht om erbij te doen! naja eerst maar eens zien van wie ik een lootje trekquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:41 schreef Orea het volgende:
dit is ook een leuke om aan iemand te geven!![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:41 schreef Orea het volgende:
Wat leuk zeg!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:41 schreef Orea het volgende:
Oh leukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:41 schreef Orea het volgende:
Oh echt? Zo ver had ik nog niet gekeken. Nou dat is al iets makkelijker dan maar dan moet iemand dus wel actief zijn uberhauptquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:56 schreef Chan het volgende:
Maar DML als je op iemand naam klikt krijg je volgens mij wel alleen de topics te zien waar die persoon ook écht in gereageerd heeft. Als ik op jouw naam klik krijg ik namelijk wel de F&F sc deel 1538 en 1541, maar niet 1539 en 1540..
Nou domme doos dat je er zit. Ik ben Bianca 34 jaar uit Rotterdam, van gebruikersnaam bianca en michael al sinds 2000 actief op Fok! Ik heb de laatste anderhalf jaar niet zo heel actief gepost omdat mij man, Michael, darmkanker had en 12 weken geleden is overleden op zijn 38e. Een jaar geleden toen we aan de chemokuren begonnen met IVF behandelingen, inmiddels 3 achter de rug, en 2 weken voor Michael overleed heb ik een miskraam gehad.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:08 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel stom vind dat er bijvoorbeeld een Bianca & Michael meedoet.
ik heb nog nooit een post van r gelezen, en straks trek ik r lootje.
geen barst aan.
klinkt lullig maar ik heb echt gewoon liever iemand die ik 'ken' of iig iets over r weet
Dat kan je ook tegen KD zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou de lol is er wel weer af zo![]()
Misschien kan je ook even het vervolg van het verhaal lezen?
Nou ja iedereen die meedoet heeft volgens mij in elk geval wel in dit of het vorige SecretSantatopic gepost dus je kunt in elk geval vrij gemakkelijk de posts terugvinden die er wel zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh echt? Zo ver had ik nog niet gekeken. Nou dat is al iets makkelijker dan maar dan moet iemand dus wel actief zijn uberhaupt
Mwah, met het risico dat ik nu uitgekotst word... Ze heeft een punt.quote:
Ja crap, moet het ook nog leuk zijn...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
een leuk pakketje te maken
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mja 3 jaar geleden was k hier ook niet heel veel en deed ik ook mee (en nienand deed moeilijk geloof ik). Huup had mij toen en volgens mij had ze ook neit heel veel info over mij, maar ik had een verhaal over mezelf erin gezet (wie ik was, wat ik ging doen enz.) en had toch echt leuek spulletjes gekregen!
Ik snap t ook wel hoor, jullie reacties, maar snap ook dat iemand het leuk vindt om mee te doen.
Nja eigenlijk boeit t me ook niet zo, snap wel dat het lastiger is kado's te kopen voor mensen die je mindergoed kent, mja dat hou je toch met zoveel mensen.
Maar dan kan ik me toch ook wel bij de Secret Santa van het boomblaadjesvereringsforum aansluiten waar ik niemand ken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:49 schreef Tally het volgende:
Als je iemand kent is het leuk en kan je er misschien wat meer mee.
Maar hoe moeilijk is het om een cadeautje te kopen van een lijstje dat iemand inlevert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |